Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 45006 kertaa)

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
Vs: OPI
« Vastaus #60 : 14.04.12 - klo:06:02 »
Scrangie julkaisi swatchit Spiderman-kokoelmasta. Nyt oon innoissani Just Spotted the Lizardista! Se on siis täysi kopio Chanelin Peridotista, joka on alkanut houkuttelemaan viime aikoina ja nyt saan vastaavan sopuhintaan OPIlta!

Muiden sävyjen kohdalla ei herännyt suuria tunteita. Into the Night ja Number One Nemesis on jänniä, mutta en ole varma tulisiko käytettyä.  Your Web or Mine on myös aika nätti, mutta ehkä liian frosty.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #61 : 14.04.12 - klo:12:54 »
^Yllättäen tykkäsin Number One Nemesis-lakasta, tuli vähän mieleen My Private Jet. Jotenkin kokonaisuutena tästä kokoelmasta jäi sekava fiilis, ei ollenkaan kesäinen kokoelma. Tuo Peridot-kopion on kyllä todellakin hyvin samanlainen. Peridot on minusta hyvin syksyinen/talvinen lakkasävy, sopii kuihtuviin lehtiin, synkkiin marraskuun iltoihin ja joulunodotustunnelmaan. En näe sitä kovin kesäisenä vaihtoehtona.

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 15.04.12 - klo:02:17 »
^Joo mulla on samat fiilikset, kokonaisuutena aika sekava ja ei missään nimessä keväinen kokoelma. Mutta en valita, Peridot kopio kelpaa, vaikka sitten odottelisi syksyyn käyttöä!

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 17.04.12 - klo:15:15 »
Mä en ollut ollenkaan innoissani tosta Spider-Man-kokoelmasta, olin ajatellut hankkia vain Just Spotted the Lizardin, kunnes näin Beauty Junkies Uniten swatchit. Noiden kuvien perusteella voisin hommata melkeinpä kaikki (paitsi crackleistä en välitä ja Your Web or Mine? on mun mielestä ihan karsea, vaikkakin noissa kuvissa jopa lähes siedettävä). Mutta joo, silti kyllä vähän omituinen kokoelma, ja munkin mielestä sopisi enemmän syksyyn.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 03.05.12 - klo:15:48 »
Heräsin liian myöhään himoitsemaan Touring America -kokoelman orannisnpunaista lakkaa I Eat Mainely Lobster ja meinasin haljeta onnesta kun löysin sen yllättäen Balilta! Ihanaa, näyttää tosi hauskalta varpaissa.
Raitoja käpälään!

Retro

• Vieras
« Vastaus #65 : 26.05.12 - klo:17:25 »
Mä sain jonkun pienen pakkomielteen Señorita Rose-alitasta ja tiukkojen tutkimusten jälkeen päädyin tilaamaan tuon, Nail Envyn ja Top coatin Angel's Beauty Supplysta. Lisäksi mukaan tarttui Big Apple Red, kun postarit eivät siitä sen isommiksi nousseet.  ;) Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä odottelemaan, että paketti saapuu ongelmitta mamin luo.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 30.05.12 - klo:16:06 »
Opin cajun shrimp on ihan mahtava sävy lämminsävyiselle, mun pitää varmaan tilata joskus iso pullo tätä, ihanan kesäinen, ja jotenkin iloinen sävy.
Se kans vaihtuu pinkistä oranssiin, ja välillä punaiseen valon mukaan.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #67 : 30.05.12 - klo:19:15 »
^ Cajun Shrimp oli pitkään mun suosikkilakka, sain usein kehuja siitä :) Nätti kesäinen väri!

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 04.06.12 - klo:20:34 »
^ Cajun Shrimp oli pitkään mun suosikkilakka, sain usein kehuja siitä :) Nätti kesäinen väri!

Se on kyllä yksi näteimpiä sävyjä mitä mulla on ollut, ainoa vaan ettei se ole ehkä koostumukseltaan ihan parasta opia, mikä on harmillista noin upean värin kanssa.
Mä katselin kans hollanti kokoelman red lightsia sillä silmällä, sen pitäisi olla ikään kuin kirkkaampi cajun shrimp, en osaa päättä kumpi olisi parempi.

Ostaako täällä kukaan ebaysta opia? Katselin joitakin myyjiä, ja niillä oli kaikilla palautteissa, että ne myy feikkejä opin kynsilakkoja. Ei varmaan viitsi kokeilla onneaan, varsinkin, kun niitä feikkejä on niin paljon liikkeellä?

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #69 : 04.06.12 - klo:22:25 »
Kyllä mä oon ostanut ebaysta ja mielestäni aina saanut aitoa. En kyllä sitten tiedä mistä sen feikin tunnistaa? Samalta ne on mulla näyttänyt mitä kaupassakin.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 06.06.12 - klo:22:47 »
Kyllä mä oon ostanut ebaysta ja mielestäni aina saanut aitoa. En kyllä sitten tiedä mistä sen feikin tunnistaa? Samalta ne on mulla näyttänyt mitä kaupassakin.

Niissä monissa feikeissä ei ole kuulemma ole sarjanumeroa pohjassa, joistakin puuttuu ne metallipallot jne.

Noita feikkiopeja on todella paljon liikkeellä.

Mä olen miettinyt, ja miettinyt itselle täydellistä punaista, big apple red ei ehkä sovi ihan täysin, mutta intia kokoelman monsooner or later taitais olla just hyvä, se on sopivan tomaatinpunainen mulle.
Sitten ajattelin kans tilata kohta sen royal rajah rubyn, mä olen senkin kanssa jahkaillut, koska en ehkä haluaisi ostaa niin isoja pulloja, mutta se lopetetaan, joten pakko tilata se (ja joitakin muita isoja pulloja kans samalla).

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #71 : 08.06.12 - klo:12:30 »
Ahaa, kiitos tiedosta  :)

Tuolla aiemmin kirjottelin että NYC Balletista vois jonkun hankkia, mutta ei sitä glitteriä.. No, juurikin se sitten päätyi kotiin  ;D

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 08.06.12 - klo:20:34 »
^ Se glitteri on ihana! :l :-*
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 10.06.12 - klo:12:37 »
Mitkä OPI-lakat on teidän kokemusten mukaan erittäin hyvin levittyviä? Jäin miettimään asiaa, nimittäin että onko esim. eri kokoelmien välillä eroja, vai vaan sävyjen.

Mulla on ollut OPIlta jokusia lakkoja, jotka olivat koostumukseltaan paksumpia eivätkä levittyneet niin kauniisti (esim. Suzi Says Feng Shui). Kun taas sitten on joitakin ns. luottosävyjä, jotka levittyy nätisti ja vaivattomasti. Tähän jälkimmäiseen joukkoon kuuluvat esim. Tickle My France-y ja San Tan-Tonio.
1b M ii

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 10.06.12 - klo:14:22 »
Mitkä OPI-lakat on teidän kokemusten mukaan erittäin hyvin levittyviä? Jäin miettimään asiaa, nimittäin että onko esim. eri kokoelmien välillä eroja, vai vaan sävyjen.

Mulla on ollut OPIlta jokusia lakkoja, jotka olivat koostumukseltaan paksumpia eivätkä levittyneet niin kauniisti (esim. Suzi Says Feng Shui). Kun taas sitten on joitakin ns. luottosävyjä, jotka levittyy nätisti ja vaivattomasti. Tähän jälkimmäiseen joukkoon kuuluvat esim. Tickle My France-y ja San Tan-Tonio.

Mun mielestä MUAssa on aika hyvin arvosteluissa noista koostumuksista, esim. sweetheart on kuulemma aika kökkö jne.

Mä olen tykännyt ehkä eniten big apple redin koostumuksesta (tykkään kans tosta tickle my france-ysta, i'm not really a waitressista jne), mutta olen käsittänyt, että ainakin näissä on hyvät koostumukset-
monsooner or later
mrs o' learys bbq (miten tää kirjotetaan, jotenkin tonne päin)
koala bear-y
red lights ahead...where
ate berries in the canaries

jne.

Noi pinkit niin kuin elephantastic pink, ja esim. strawberry margarita ei oo kai kauheen helppoja koostumukseltaan, esim. mun mielestä strawberry margarita on selvästi huonompi kuin vaikka big apple red.

Tein vähän aikaa sitten tilauksen johon keräsin omasta mielestä sellaisia lakkoja, joita oikeasti käyttäisinkin, niin että saisin ne pullot ehkä joskus loppuun, siihen tuli-
monsooner or later (tän valitsin, koska se on selvästi tomaatti sävyltään)
elephantastic pink (lämpimämpi ku strawberry margarita)
royal rajah ruby (niin upee, upee, upee)
princesses rule
koala bear-y

Oon saanut kans pakkomielteen black tie optionalista, harm vaan, kun lopettamisen takia sen hinta on aika naurettava ebayssa.