Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44856 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: OPI
« Vastaus #75 : 11.06.12 - klo:20:40 »
Mitkä OPI-lakat on teidän kokemusten mukaan erittäin hyvin levittyviä?

Mun pinkki luottolakka on Pompeii Purple. Todella helposti levittyvä, kuivuu hyvin ja yhdellä kerroksellakin pärjää. Ihan ehdoton lakka silloin kun kynnet pitää lakata nopeasti, esim. työaamuina. ;D
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 14.06.12 - klo:17:48 »
Mä hankin itselleni pakkomielteen OPIn Rainbow Connectioniin. Saakohan sitä enää muualta kuin eBaysta?

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 14.06.12 - klo:20:39 »
^oletko amazon.co.uk:n vilkaissut?
this too shall pass.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 14.06.12 - klo:20:43 »
Rainbow Connection kannattaa hankkia, se on ihana!

Itse tilasin pitkän harkinnan (ja kynsilakkojen ostelutauon) jälkeen New York Ballet Clubin valkoisen, pinkin ja vaalean persikkapinkin - sekä sen glitterin.

Ja Nicole by Opin Disco Dollsin - olen pitkään halunnut voimakkaan lämpimän kultaista glitterilakkaa ja tuo näytti juuri oikealta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 14.06.12 - klo:21:43 »
^^ei näyttänyt sieltä löytyvän.  :(

Näin jossain blogissa että sitä oli kerrostettu vaaleanpunaisen lakan päälle ja oli niin ihanan näköinen, ja nyt mun on vaan pakko saada se. Olikin tuo kynsilakkojen ostelu vähän rauhoittunut mutta nyt viime aikoina on tullut hankittua kaikkea ihanaa lisää..täytyy ehkä nöyrtyä tuolta eBaysta se hankkimaan

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #80 : 14.06.12 - klo:22:05 »
^Vinkkinä vielä, että Wet n' Wildin Party of Five Glitters on lähes dupe tuolle OPIlle. Tätä löytyy Seppälöistä ja kustantaa murto-osan OPIn vastaavasta.

Täällä on käytetty tuota Wettistä juurikin vaaleanpunaiseen glitter sandwichiin.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 14.06.12 - klo:22:22 »
Oon tainnut tuota joskus hipelöidäkin  ;D mutta jättänyt vielä kauppaan. Pitääkin käydä huomenna kurkkimassa. Kiitos vinkistä! :D

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 14.06.12 - klo:22:39 »
^^ Musta taas nuo kaksi eivät ole lähellekään dupeja, samantyyppisiä toki. Party of Five Glittersistä puuttuu oranssi ja keltainen, eikä siinä ole noita isoimpia glittereitä ollenkaan (eikä Rainbow Connectionissa ole punaista, toisin kuin PoFG:ssä). Mutta joo, jos ei ole kovin hifistelijä niin varmasti PoFG tyydyttää himon.  :D

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 14.06.12 - klo:22:43 »
No kyllä sen OPI munkin mielestä olis kivempi. Ja tosiaan on kyllä erilainenkin...joten saattaa olla että haen Wet´n`Wildin ensi hätään ja sitten kuitenkin tilaan sen OPIn jos se jostain löytyy.  ;D

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #84 : 14.06.12 - klo:23:29 »
Täällä on vielä swatchit molemmista, jos haluaa tehdä vertailua. OPIa löytyy peukusta ja Wettistä pikkurillistä (molempia 2 kerrosta).

Mun makuun noi näyttää ihan tarpeeksi samanlaisilta.  ;D

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #85 : 15.06.12 - klo:17:41 »
Mä hankin itselleni pakkomielteen OPIn Rainbow Connectioniin. Saakohan sitä enää muualta kuin eBaysta?

Löysin tällasen nettikaupan http://phoenixbeautylounge.com/

joku bloggari oli tuolta tilannut ja viikossa saanut pakettinsa.

Siellä näyttää olevan Rainbow Connectionia, en sitten tiedä miten ajan tasalla niillä on nuo varastot, että onko kaikkia oikeasti varastossa jotka voi lisätä ostoskoriin. Tein testikorin ja neljälle lakalle postarit on 10 dollaria.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 20.06.12 - klo:13:10 »
Minulla ei ole kyllä ollut kertaakaan ongelmia eBay Opi-tilausten kanssa. Ei feikkejä, eikä muutakaan.

Nuo NYC Ballet Clubit  tulivat muutamassa päivässä - ja nämä ovat kyllä aivan  :-* - vaikka en niin nudesävyjen perään olekaan. Minulla on nyt kynsissä kaksi kerrosta valkoista Don't Touch My Tutu:a - ja kynnet hohtavat maitomaisina vähän ruskettunutta ihoa varten. Lisäsin päälle kerroksen glitteriä ja tämäkin on makea! Valkoista helmiäisheksaa ja melkein lasisen näköistä hienoa hopeaglitteriä - paljon kivempi luonnossa kuin kuvissa!

Nicole by Opin Disco Dolls on ehkä kuparisempi kuin odotin (hain lähinnä lämmintä kultasävyä) - mutta näyttää valtavan hienolta kesäglitteriltä kumminkin!

Pinkkiä menee varpaisiin kerros tai kaksi myöhemmin tänään. Suosin vähän käänteisesti nudeja varpaankynsissä, kun en jaksa niitä kovin tiuhaan lakata - kirkkaat sävyt sitten sormenkynsillä...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #87 : 24.06.12 - klo:16:57 »
Meikä sortu kolmeen New York City Ballet lakkaan: Don't Touch My Tutu, You Callin' Me A Lyre?  ja Pirouette My Whistle. En ole aiemmin tykännyt yhtään vaaleista lakoista kovinkaan, mutta nykyään, kun oon innostunut tekemään ranskalaista lakkausta myös, niin nuo sopii hyvin ja tuommoista vaaleaa vaahtokarkkimaista sävyä mulla ei ole eikä vaaleanpunaista, joka taittaa persikkaan. Ei mulla ole yhtään edes valkoista tai vaaleanpunaista joten nämä ostokset sallittakoot. Tuo glitter-lakka oli niin kaunis kuvissa noiden lakkojen päällä, niin pakko oli kotiuttaa. Ajattelinkin käyttää noita aina samassa lakkauksessa ehdottomasti! Oon ihan yllättynyt miten tykästyin näihin vaaleisiin kai siksi, kun ei mulla semmosia ole. Ja kai siksi, kun pienenä oisin tahtonut balleriinaksi ;D

Care To Dansea mietin pitkään myös, mutta pelkään sen saavan mun kädet näyttämään ruumiilta :D Monet kalpeat lilat tekee tämän efektin mun käsille, vaikka oon kylmäsävyinen ja yleensä kaikenlaiset lilat sopii. Saahan tuon myöhemmin ostettua jos siltä tuntuu. Tilasin nuo kolme eBaystä. Kukaan tykästynyt tuohon kalpeaan lilaan? En siksi sitä ostanut, kun violetteja multa löytyy, muttei kyllä yhtään noin vaaleaa. Kaikki tummia draamaattisia tai kirkkaita.
« Viimeksi muokattu: 24.06.12 - klo:17:02 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #88 : 24.06.12 - klo:20:03 »
^ Mulla on se lilakin, sekä harmaa ja vallkoinen. Mitään eroahan noilla ei ole, harmaakaan ei näy kolmellakaan kerroksella. Glitteri on kyllä ihana.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 24.06.12 - klo:20:23 »
^ Ai, mun mielestä nuo kaikki on selkeästi erivärisiä kolmella kerroksella. ???

Mulla on nuo kaikki NYC Balletit, ja suosikkeja ovat harmaa ja violetti, joista odotin tykkääväni vähiten. Mä oon kans aika kalpea mutta yllättäen kaikki viileät violetin sävyt näyttää mulla (ainakin omasta mielestäni ;D) tosi kivalta.