Meikä sortu kolmeen New York City Ballet lakkaan: Don't Touch My Tutu, You Callin' Me A Lyre? ja Pirouette My Whistle. En ole aiemmin tykännyt yhtään vaaleista lakoista kovinkaan, mutta nykyään, kun oon innostunut tekemään ranskalaista lakkausta myös, niin nuo sopii hyvin ja tuommoista vaaleaa vaahtokarkkimaista sävyä mulla ei ole eikä vaaleanpunaista, joka taittaa persikkaan. Ei mulla ole yhtään edes valkoista tai vaaleanpunaista joten nämä ostokset sallittakoot. Tuo glitter-lakka oli niin kaunis kuvissa noiden lakkojen päällä, niin pakko oli kotiuttaa. Ajattelinkin käyttää noita aina samassa lakkauksessa ehdottomasti! Oon ihan yllättynyt miten tykästyin näihin vaaleisiin kai siksi, kun ei mulla semmosia ole. Ja kai siksi, kun pienenä oisin tahtonut balleriinaksi

Care To Dansea mietin pitkään myös, mutta pelkään sen saavan mun kädet näyttämään ruumiilta

Monet kalpeat lilat tekee tämän efektin mun käsille, vaikka oon kylmäsävyinen ja yleensä kaikenlaiset lilat sopii. Saahan tuon myöhemmin ostettua jos siltä tuntuu. Tilasin nuo kolme eBaystä. Kukaan tykästynyt tuohon kalpeaan lilaan? En siksi sitä ostanut, kun violetteja multa löytyy, muttei kyllä yhtään noin vaaleaa. Kaikki tummia draamaattisia tai kirkkaita.