Kirjoittaja Aihe: OPI  (Luettu 44899 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: OPI
« Vastaus #90 : 24.06.12 - klo:21:08 »
Juu no mietiskelin juuri, että vaikka noilla selkeä ero olisikin kolmella kerroksella, niin en tarvitse tuon valkoisen ja vaaleanpunertavan lisäksi muita sävyjä :) Se glitter on se tärkein itse asiassa ja sopii varmasti monen muunkin lakan päälle piristykseksi.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Kunis

• Vieras
« Vastaus #91 : 27.06.12 - klo:13:35 »
Noniin, ensimmäinen feikki-OPI saapui eBaysta. Oli kyllä kovinkin helppo tunnistaa tämä tapaus. Koodit väärin, harjas ohut, korkissa ei sisäuria. Haju ei kuitenkaan ole kovin outo. En ole vielä pysyvyyttä ehtinyt tarkistamaan, mutta sävy on senverran oikea, että tekisi mieli käyttää tämä. Testiliuskalla kuitenkin vaikuttaa kehnosti kuivuvalta. Äh.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #92 : 27.06.12 - klo:14:54 »
^Saako tiedustella, miltä myyjältä tilasit? Itsekin kun tilailen paljon lakkoja Ebayn kautta, niin osaisin sitten välttä tuota.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #93 : 27.06.12 - klo:17:58 »
strawberryfieldsforever029 - palautteessa ei ollut yhtään mainintaa feikeistä. Aloin jo melkeen epäilemään itseäni.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 27.06.12 - klo:19:22 »
^Mitkä koodit oli väärin? Siis esim. jonkun toisen kaupan sivuilla näkyvä lakan numero ei ollut sama vai?

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #95 : 27.06.12 - klo:19:29 »
strawberryfieldsforever029 - palautteessa ei ollut yhtään mainintaa feikeistä. Aloin jo melkeen epäilemään itseäni.

Olen tilannut tuolta myyjältä Orlyn ja Color Clubin lakkoja, eikä niissä tietääkseni ollut mitään vikaa. Myyjä oli muistaakseni erittäin kohtelias, lähetti tuotteet nopeasti ja jätti hyvän palautteen.

Kumma juttu, jos myyjän palautteissa ei ole mitään feikeistä... OPIn feikkien tunnistaminen on kyllä melkoisen haastavaa. "Aitojen" tunnistamiseen kun on olemassa niin paljon erilaisia ohjeita, joissa on vieläpä melko paljon vaihteluakin. Kuulostaa kuitenkin aika selviltä merkeiltä tuo siveltimen kapeus ja korkin sisäpuolen urien puuttuminen.  ???

Kunis

• Vieras
« Vastaus #96 : 27.06.12 - klo:19:35 »
Lasipullossa ei ollut lainkaan musteella iskettyjä koodeja ja lisäksi pohjan tarra oli erilainen kuin netin aidoiksi väitetyt tarrat. Tarran koodeja googlatessa tuli myös ihan toisen lakan tiedot. Myös pullossa olevat etikettitekstit ovat vääränkokoisia ja fontti tiheämpää, jossa vitoset ovat erilaisia. Korkki on myös röpelömpi kun muissa Opeissani. Kuulia kyllä on kaksi, jotain sentään :)

Toivottavasti tämä on ollut joku vahinkoerä ja yleensä myyvät kunnon tuotteita.
« Viimeksi muokattu: 27.06.12 - klo:19:37 kirjoittanut Kaarne »

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #97 : 27.06.12 - klo:19:46 »
Mä olen lukenut jostain että ne korkin urat puuttuu joistain vanhemmista? lakoista. En sitten tiiä. Googlasitko siis niitä viivakoodissa olevia numeroita? Mitä kirjotit googleen? Aion kans googlettaa omiani  ;D

Olispa mielenkiintosta nähä se sinun pullo  :) Pystytkö ottamaan siitä kuvia?

Myös mä olen saanut todella hyvää palvelua tuolta myyjältä.
« Viimeksi muokattu: 27.06.12 - klo:19:51 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #98 : 27.06.12 - klo:19:46 »
^^Tuo lasipullon koodi puuttuu usein Ebayn pulloista. Myyjät hiovat koodit lähes aina pois, koska useimmat eivät ole OPIn virallisia jälleenmyyjiä.

Pohjan tarran perusteella ei kannata tehdä mitään pitäviä johtopäätöksiä. Mullakin on useita erilaisia tarroja, mutta kaikki on myös varmasti aitoja. Tarrat vaihtelevat esim. myyntimaan perusteella. Pullojen fontin kanssa oli muistaakseni jotain samantyylistä säätöä.

Tuo koodin googlettaminen on mun mielestä kuitenkin aika selkeä merkki feikistä. Ottaisin sinuna yhteyttä myyjään.

Mikä lakka muuten oli kyseessä? Jos jollakin Juureksella sattuis olemaan sama lakka, niin pystyis vertailemaan tarkemmin.

« Viimeksi muokattu: 27.06.12 - klo:19:48 kirjoittanut naanna »

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 27.06.12 - klo:19:48 »
Tuo ohut sivellin ja korkin sisäurien puuttuminen ei kyllä välttämättä tarkoita että lakka olisi feikki. Mulla on muutama vanhempi OPI (mm. Rent, Fair Dinkum Pinkum ja Miso Happy with This Color), ja noissa vanhoissahan on sellainen kapea sivellin (Pro-Wide tuli muistaakseni 2006) ja ne sisäurat puuttuu myös. Tarroja on myös tosi erilaisia. Eli jos lakka on jostain vanhemmasta kokoelmasta niin en kyllä huolestuisi.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #100 : 27.06.12 - klo:21:00 »
Kas, olin ymmärtänyt tuon olevan 2010-kokoelmasta, mutta se onkin reilusti vanhempi, joten siveltimellä ei voine selittää mitään. Hyvä, että googlailin lisää. Ilmeisesti myös etiketin tekstit ovat olleet aiemmin hieman eri fontilla tehdyt. Tuo etiketin huono maalijälki ensin herättikin epäilykseni, mutta eipä ihme että laatu olisi vakiintunut vasta myöhemmin. Onpa tässä melkoinen jäljitys. Ilmeisesti myös samalla lakalla on voinut olla erilaisia pohjatarroja erästä riippuen? Netistä löytämistäni saman lakan kuvista löytyy nimittäin ihan erilainen tarra. Ja sen tarran toinen koodeista on kuitenkin sama kuin tässä. Ehdin kyllä jo laittaa myyjälle viestiä, mutta onneksi ihan asiallista, joten ei tästä haittaa liene :)

Mulla ei muuten ole kun ehkä viisi vuotta vanhempaa tuotantoa, ja ovat kyllä mukavan kermaisia tähän verrattuna. Mutta sävy on hyvä. Kiitos kommenteista!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 27.06.12 - klo:22:31 »
Tulikin tuosta prowidestä sellainen mieleen, että useimmissa uusissakaan Opin lakoissa ei mulla ole sitä prowide-sutia, vaikka mieleen se kyllä olisi. Olenkin monesti miettinyt, että millä ihmeen logiikalla ne laittaa sen osaan ja suurempaan osaan(?) taas ei.. ???

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #102 : 29.06.12 - klo:17:30 »
Törmäsin vielä tämmöseen sivuun: http://blog.ainnir.net/2010/06/guide-how-to-identify-your-opi-polish.html

jossa kerrotaan minkalaisia OPI pulloja ja etikettejä on ollut minäkin vuosina  :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 30.06.12 - klo:17:15 »
Kävin sitten eilen Kicksissä ja kaksi opin lakkaa tarttu tietenkin mukaan. No olihan ne -50% niin sain kaksi yhden hinnalla, mut silti ::)
Toinen on Cuckoo For This Color ja toisesta oli lähtenyt pohjasta se tarra. En tietenkään tajunnu kysyä myyjältä mikä väri se on. Kävin opin sivuilla ja se saattais olla Dont Mess With OPI.
Onkohan muuta tapaa saada tietää varmasti, kuin käydä katselemassa jostain muusta kaupasta kyseistä lakkaa?
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #104 : 03.07.12 - klo:17:34 »
Meikä sortu kolmeen New York City Ballet lakkaan: Don't Touch My Tutu, You Callin' Me A Lyre?  ja Pirouette My Whistle.

Mulle tuli tänään nuo lakat ja todella kauniita ovat :l Mun ensimmäiset nudelakkani.Mutta täytyy kyllä sanoa, että tuo Lyre? on liian vaaleanpunainen makuuni...Noh, se ei haittaa. Äitini nimittäin sattui olemaan luonani, kun lakat saapuivat ja sanoi heti, että mun pitää tilata sille samat lakat myös ;D Paitsi tuota glitteriä. Tehtiin sitten niin, että äiti sai Lyren ja mulle tulee äidin Tutun (:D) kanssa Barre My Soul, jos oikein muistan sen beigen lakan nimen. Se on varmana monikäyttöisempi ja mulle sopivampi sävy :) Hih, oli hauska nähdä, kun äiti ihan innostui todella! Sanoi, että sillä on ollut aikanaan joku OPI, joka on aivan saman sävyinen kuin Lyre?, mutta jo loppunut. Ei muistanut sen lakan nimeä, eikä mullekaan tullut mieleen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos