Kirjoittaja Aihe: Color Club  (Luettu 6044 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • -2a M iii-
Color Club
« : 26.04.11 - klo:16:20 »
Tässä ketjussa voi keskustella Color Clubin lakoista, kokoelmista jne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Color Club
« Vastaus #1 : 25.11.11 - klo:22:22 »
Hei te joilla on sävyt Jingle Jangle ja Sugarplum Fairy! Peittääkö yksinään vai tartteeko jonkun lakan alle? Ja onko hankalat poistaa?
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 25.11.11 - klo:23:27 »
Ainakin Sugarplum fairy peittää parilla/kolmella kerroksella, poistamiseen oli pakko käyttää foliokikkaa.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #3 : 07.11.12 - klo:22:24 »
Hmm, mun Ms. Hautie -sävyinen lakkani näköjään tekee pieniä kuplia kuivaessaan, näyttää siis että lakan alla olisi hiekkaa. Tässä on aluslakka + 3 kerrosta värilakkaa. Näyttäisi olevan jotenkin sakean oloista tuo lakka. Kovasti shimmeriähän tässä kyllä on.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Hunajapupu

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #4 : 08.11.12 - klo:21:40 »
^Piti ihan googlata kun kuulosti niin oudolta. Taitaa olla koostumus jotenkin poikkeuksellisen huono Color Clubin lakaksi, jopa Scrangien lakkauksissa tuo on näköjään kuplainen/epätasainen ja kommentissa kommentoi huonoa koostumusta. :( http://www.scrangie.com/2010/08/color-club-fall-2010-untamed-luxury.html

En itse käyttänyt tuota lakkaa kun mulla oli se, niin ei ole omakohtaista kokemusta tuon levittyvyydestä, mutta aika poikkeuksellisen huonosti levittyvältä Color Club -lakalta vaikuttaa ainakin tuon kuvan perusteella. Mun mielestä Color Clubin lakat on kyllä yleensä hyvälaatuisia.

Edit. Ilmeisesti samasta kokoelmasta oleva De-Luxe-Cious -lakka levittyy myös samalla tavalla huonosti Scrangien postauksen mukaan, siinä on varmaan samantyyppinen koostumus kuin Ms Hautiessa...?
« Viimeksi muokattu: 08.11.12 - klo:21:42 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #5 : 08.11.12 - klo:22:55 »
Jep, samaa mieltä kummastakin lakasta, siksi omiani en enää käytä (toinen on mennytkin jo eteenpäin). Kummassakin surkea koostumus, tavallaan hiekkainen. Todella poikkeuksellista Color Clubin lakoilla, koska oon huomannut pitäväni eniten Color CLubin ja China Glazen laadusta. Jopa cremet toimineet ja oon sattunut ostamaan hyvälaatuiset sävyt, tosin monesta oon etukäteen kommentteja lukenut. Myöskin Color Clubin Oooooo La La levittyy huonommin, mutta ei ole sentään yhtä surkea kuin Ms. Hautie ja De-Luxe-Cious. Harmittaa molemmat, koska kivat sävyt. Jälkimmäistä ehkä testaan vielä yhden kerroksen jonkun toisen lakan päällä, toimisko niin paremmin.
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #6 : 09.11.12 - klo:21:16 »
^ No mutta hyvä tietää että muillakin on samoja kokemuksia, ettei vika ole vain minussa :)

Kyllähän tätä voi vaatimattomammassa kotikäytössä käyttää vaikka crackedin alla tai hilelakan alla..
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 27.05.16 - klo:19:11 »
Pitkään aikaan en ole ostanut värilakkoja, mutta äskettäin tilasin kaksi, joista toinen siis oli Color club Hot-hot-hot pants. On onnistuneella levityksellä todella upea pastelli-neon persikka, siis ihan täydellinen kesäsävy, mutta lakka on vähän haastava levittää. Yhdellä kerralla jää raidalliseksi/muuten epätasaiseksi. Kahdella kerroksella tulee ihan siisti jos on vähän tuuria mukana (eli siveltimeen tulee juuri oikea määrä lakkaa, jne.). Paras tulos tulisi kolmella kerroksella, mutta harvoin jaksan niin perusteellisesti kynsiä lakata. Tästä huolimatta tämä tulee olemaan mun kesälakka 2016 ja varmasti tulee usein olemaan kynsissä :l

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 06.06.16 - klo:21:40 »
^En muista onko samaa sarjaa, mutta omilla kynsilläni on pastellisen neonkeltainen Under the Black Light. Nämä ovat tosiaan kesäsävyjen aatelia  ;D .
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 08.11.17 - klo:18:29 »
Minäkin löysin merkin ihan vahingossa, kun etsin ftalaalitonta ja muutenkin vähemmän myrkyllistä vaihtoehtoa Deborah Lippmanin & Sally Hansenin eräälle tietylle lakalle.
Ihanaa että tällainen merkki löytyi, ja on ilmeisesti vielä Cruelty free & täysin vegaaninen  :-*

Suomessa joitakin sävyjä saa ainakin Cesarsshop.fi-nettikaupasta, mutta mites kivijalkakaupat?

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 26.11.17 - klo:06:38 »
Color Clubia saa suomesta CesarsShopin myymälästä ainoastaan :)
Hang up the chick habit