Kirjoittaja Aihe: Essie  (Luettu 37622 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Essie
« : 26.04.11 - klo:16:21 »
Tässä ketjussa voi keskustella Essien lakoista, kokoelmista jne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Essie
« Vastaus #1 : 24.02.12 - klo:20:52 »
Olettekos huomanneet, että Essien standeja on ilmestynyt Sokokselle En edes käy Sokoksella usein - ja heti bongasin sekä kivoja koruja että kynsilakkaa  :3.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #2 : 24.02.12 - klo:21:20 »
^Satuitko bongaamaan missä hinnoissa nuo lakat pyörivät Sokoksella? Pitää varmaan ensi viikolla käydä kurkkaamassa noita ihan paikan päällä, kiva päästä hypistelemään välillä sävyjä ihan livenäkin. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 24.02.12 - klo:22:27 »
^ Huomasin myös nuo tuossa aiemmin tällä viikolla ja lakkojen hinta taisi olla 14-15 €. Hoitotuotteita ei ollut vielä esillä telineessä, joten niistä ei tietoa.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #4 : 24.02.12 - klo:23:01 »
Mä näin Anttilassa Essietä tässä vasta  :) Oli tosi iso telinekin jopa ja paljonhan sinne mahtui eri sävyjä. Tosin sisko valitteli että kaikki hyvät värit on lattianrajassa eikä huvita kyykistellä  :D

Maksoivat muistaakseni 14,90 kpl. Harmi kun ovat niin kalliita  :(

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #5 : 24.02.12 - klo:23:36 »
L'Orealhan vastikään osti Essien, siitä syystä Essiekin on nyt saatavilla Suomessa. Ymmärsin, että Suomessa saatavissa uusissa Essieissä on uusi koostumus ja uusi harja. En ole itse vielä L'Orealin aikaisia Essieitä nähnyt, joten kokemusta löytyy vain Jenkeistä ostetuista.
Henk. koht. tykkään Essien lakoista ihan älyttömästi. Ihania, tosin melko hillittyjä sävyjä, ja koostumus on ihan ok. Vanha harja on melko ohut, mutta toisaalta toimii ihan hyvin kun lakkaus vaatii tarkkuutta. Itseltäni löytyy Splash of Grenadine (ehdoton suosikkilakkani kaikista kynsilakoistani!), Red Nouveau, Risky Business, Demure Vixen, Cute as a Button, In Stitches ja Your Hut or Mine. Haluaisin ehdottomasti lisääkin, mutta omistajanvaihdos ja sen jälkeen tehdyt muutokset jännittävät.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #6 : 25.02.12 - klo:11:34 »
^Kiinnostavaa, tuo Essien muuttuminen L'Oréalin brändiksi olikin ihan uutta mulle. Saa nähdä tuoko se millaisia muutoksia lakkojen koostumuksiin ja laatuun. Kommentteja siis kaivataan jos joku testailee uusimpia muutoksen jälkeisiä lakkoja! :)

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 25.02.12 - klo:23:44 »
^ Itse veikkaan, että L'Oréal keskittyy lähinnä jakelun laajentamiseen ja markkinaosuuden kasvattamiseen. Eihän sitä toki tiedä mitä myöhemmin tapahtuu, mutta siltä tuo on vaikuttanut tässä ensimmäisten vuosien aikana oston jälkeen. Lisäksi L'Oréal USA:lla lienee tavoitteena päästä vahvemmin mukaan ammattipuolen (parturi-kampaamot ja kynsisalongit) jakeluun, joten sellaistakin tässä saattaa olla mukana, että halutaan laajentaa tuon segmentin brandivalikoimaa.

Jenkeissähän Essiellä on kahdennäköisiä pulloja myynnissä. Massapuolella myytävissä on vain teksti pulloissa valkoisella ja värin nimi korkissa, mutta ammattijakelussa teksti on pulloissa kohokuviona ja värin nimi on pullon pohjassa. En tiedä mahtaakohan tuo käytäntö yhtenäistyä, vai onko jatkossakin erinäköisiä pulloja eri jakelukanavissa. Itse en ole huomannut laatueroa noissa, mutta kynsilakoissahan on helposti värisävyistä johtuvia eroja kuitenkin niin vaikea äkkiseltään arvioida, kun ei ole samaa sävyä ollut molempina versioina.

Sokoksella oli pullot muistaakseni noita ammattijakelussa olevien pullojen näköisiä ja niitähän ne ovat Suomessa olleet tähänkin asti mitä on hoitoloissa myyty.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #8 : 26.02.12 - klo:07:11 »
^ Oho, johan tuosta ostosta on sitten aikaa. Itse lueskelin aiheesta hyvin pintapuolisesti muistaakseni ihan näistä suomalaisista kosmetiikkablogeista, joiden omistajat olivat olleet tuolla blogitapaamisessa viime vuoden puolella. Siellä goodie bageissa ymmärtääkseni oli nyt sitä Suomen markkinoillekin tullutta Essietä. Lienekö sitä samaa kuin ennenkin vai jotain uutta (koostumukseltaan ja harjaltaan), se jäi sitten epäselväksi. Mutta muistan kyllä, että uudistuksistakin olen jostakin lukenut.
Joskus muuten mietin tuota, että miksi Essieltä on tarjolla kahta eri näköistä pulloa, mutta nyt selvisi sekin. Itselläni on vain noita kohokuvioisia, mutta epäilenpä, että niissä ei ole muuta eroa kuin pullo.

Retro

• Vieras
« Vastaus #9 : 01.03.12 - klo:17:35 »
Myös Citymarketin kuukauden kosmetiikkatarjouksissa oli Essien lakkoja, tosin lähi-Citymarketista en bongannut edes paikkaa noille...  :P

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 04.03.12 - klo:18:45 »
Ostin Cute as a Buttonin ja olen myyty! Upea kirkas koralli, melkein neonvärinen. Olen muutenkin ihan hullaantunut koralleihin ja oranssinpunaisiin lakkoihin ja tilasinkin äsken e-baystä kolmen lakan sarjan korallia/pinkkiä:

Konockout Pout
Guilty Pleasures
Status Symbol
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 04.03.12 - klo:19:42 »
Minäkin himoitsen tuota! Varmaan pakko käydä palkkapäivänä kopaisemassa Essien standi!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 05.03.12 - klo:21:56 »
Mä ostin Suomesta varvaslakaksi sävyn status symbol. Ei väristä sen enempää mutta se uusittu harja :-*. Mulla on aikaisemmin jäänyt Essien lakat käyttämättä ohuen harjan takia mutta nyt taidan vaihtaa Opitkin Essieen.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 10.03.12 - klo:19:55 »
Essie resort 2012 näyttää oikein kivalta kokoelmalta! Onneksi löytyi Beautybaystä mini-pakkaus niin pääsen kokeilemaan kaikkia :) Ainoastaan tuo vaalealila She's picture perfect on sellainen, jonka sopivuudesta itselleni olen hieman epävarma...

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #14 : 10.03.12 - klo:21:10 »
Meinasin itsekin tuota Cute as a Bottomia, mutta mulla on Orlyn Lola joka on hyvin lähellä. Ostin Bahama Maman, nimi on ihana! Smokin' Hot, Trophy Wife ja Chincilly kiinnostaisi myös
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”