^ Russian Roulette on myös aika oranssi, Essien sivuilla sen kuvaus on "a classic bright red cream with subtle orange undertones". Ja Fifth Avenue ja moni muu tosiaan ovat hyvinkin paljon oranssiin taittavia. Eri ihmisillä voi tietty olla eri käsitys siitä peruspunaisesta, mutta ainakin mun silmään noista tällä hetkellä ständeissä olevista sävyistä klassista punaista lähentelevät vain A-List, Forever Yummy ja Aperitif. Tuosta Aperitifistä en ole oikein saanut selvää, minkä sävyinen se tarkalleen on (kannattaa katsastaa sekin!), mutta kaikki kolme ovat sellaisia värikylläisiä, ei tummia eikä vaaleita, eikä selkeän oransseja tai sinertäviä.
Itse jätin A-Listin pitkään ostamatta, kun se näytti kaikissa kuvissa joko liian oranssilta tai siniseltä, mutta onneksi lopulta hankin, mun kynsissä se ei ole kumpaakaan. Siinä on ennemmin vähän sellaista rusehtavaa taittoa. Mutta se tässä on kyllä jännää, että ensimmäinen kerros on ihan sinertävän punainen! Toinen kerros muuttaa värin ihan täysin lämpimän kylläiseksi. En ole muissa lakoissa nähnyt niin isoa sävynvaihtoa, ennemmin vaan tummentumista. Kaksi kerrosta A-Listiä riittää mulla täydelliseen lopputulokseen, ja silloin sävy muistuttaa paljon sitä, miltä se pullosta ulsopäinkin näyttää, joskin paljon syvempänä.