Ostin Resort Flingin, kun sattui (vähän outoon ajankohtaan) olemaan livenä kaupan hyllyllä ja tykkäsin sävystä pullossa. Verkossa nähdyistä kuvista ja arvosteluista oli jäänyt vähän kehno kuva tästä, kun koostumusta on sanottu mahdottoman ohueksi ja värikin näyttää harvan ihoa vasten hyvältä (siis arvostelijoiden itsensäkään mielestä). Tällä kertaa mun keltapohjaisesta ihosta oli kuitenkin hyötyä, koska mun mielestä tää sopii mulle tosi kivasti, ja olen aika nirso väriyhdistelmien suhteen. Luulen kyllä tämän sopivan ainakin vaaleaihoisista aika harvalle, ehdottomasti helpoin ruskealle iholle, vaaleista vain selvästi keltapohjaisille. Sointuessaan ihoon tämä on kyllä sitten tosi nätti, ja vaalealla iholla kontrasti on sen verran pehmeä, ettei tunnu yhtään räikeältä tähänkään aikaan vuodesta. Koostumus on tosiaan ohut, mutta levittyy kyllä melko tasaisesti ja kaksi kerrosta antaa mulle tyydyttävän ja tasaisen värin. Mutta mä tykkäänkin jellyistä.
Tart Deco oli pullossa täsmälleen sama sävy. Mulla ei ole sitä koskaan ollut, kun koostumusta on haukuttu niin hankalaksi. Tosi paksulta se vaikuttaakin, ja pulloissa väritkin ovat erottuneet. En sitten tiedä, olisiko se kynsillä erilainen. Vähän mietityttää kyllä, miksi samalla sävyllä olisi tehty yksi tosi paksu ja yksi tosi ohut...