Kirjoittaja Aihe: Essie  (Luettu 37628 kertaa)

Varjotar

• Vieras
Vs: Essie
« Vastaus #15 : 19.04.12 - klo:10:46 »
Jaha. Hirveä himo tullut lähteä näitä etsimään kaupoista, joten saa nähdä, tarttuuko jotain mukaan jos satun löytämään  ;D

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 19.04.12 - klo:12:47 »
Ostin hetki sitten ekan Essieni, ja olen kyllä pettymyt. Omassa pullossani on sellainen kapea sivellin (Jenkeistä tilattu) joka aiheutti pienen pettymyksen, mutta lakan ärsyttävin ominaisuus oli pienet KUPLAT mitä kynteen tuli tosi paljon. Mulla ei ole ikinä ollut samaista ongelmaa minkään lakan kanssa! Myös kesto oli suhteellisen huono, sillä 2 värikerrosta + päällyslakka yhdistelmä oli jo samana iltana lohkeillut kärjistä  :(

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 01.05.12 - klo:14:14 »
Mulla on sitten päinvastaisia kokemuksia kuin Mindelalla. Ostin ensimmäisen Essien lakan sävyssä Tour de Finance (pinkki/fuksia) eilen ihan Suomesta ja olen todella tyytyväinen hankintaan. Lakka on todella peittävä ja levittyy erinomaisesti. Parhainta tässä on kuitenkin se uusi leveä ja latta sivellin. Millään muulla merkillä en ole törmännyt näin hyvään siveltimeen. Tällä saa todella siistit ja tasaiset lakan reunat melkein kuin itsestään. Jos Essien lakat ovat tasalaatuisia ja muutkin sävyt yhtä hyviä kuin tämä, niin melkein sanoisin, että menee heittämällä OPI:n ohi omalla listallani.

Mistähän näitä Essien uudella siveltimellä varustettuja lakkoja voisi tilailla? Suomen suolainen 14,90 € hinta ei oikein houkuttele, mutta himo saada lisää Essien lakkoja on suorastaan pakottava. ;D
« Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo:14:16 kirjoittanut Roksane »

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #18 : 01.05.12 - klo:19:24 »
^Tuo leveämpi sivellin ei ole "uusi", vaan ostopaikasta riippuva juttu. Suomesta ostetuissa puteleissa on tuo leveä sivellin, kun taas esim. Jenkkilästä netin katta tilatuissa on kapea sivellin. Jos siis haluat nimenomaan tuolla leveämmällä siveltimellä varustettuja lakkoja, niin joudut melkeinpä ostamaan ne tuolla Suomen hinnalla.  :-\

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 05.05.12 - klo:17:49 »
Essien jelly-lakat kiinnostavat. Mitä Essien jellyjä juurekset tietävät tai löytysikö niistä jotain listaa?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 05.05.12 - klo:18:53 »
Täältä löysin ainakin seuraavat Essiet listattuna jellyiksi

Lainaus
Essie Apple Jelly
Essie Berry Hard
Essie Clutch Me if You Can
Essie Escapades
Essie Guilty Pleasures
Essie movers and shakers
Essie My place or yours
Essie's Nightcap
Essie risky business
Essie secret stash

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 05.05.12 - klo:21:36 »
^Tuosta listasta puuttui Wicked, joka myös on (ainakin minun mielestäni ;)) jelly.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 09.05.12 - klo:22:50 »
Kiitos listasta, juuri tuota kaipasin :) Siitä puuttuu vielä Clambake, aivan ihana oranssinpunainen jelly <3
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 04.06.12 - klo:10:56 »
Sorruin eilen ostamaan Peach Daiquirin vaikka mulla on tuollaisia korallipinkkejä lakkoja jo monta... Ihana!

Päivitys 18.6. - työkaverilla oli kesäjuhlissa ihanat turkoosit kynnet ja kun kuulin että lakka oli Essien Mint Candy Apple, oli mun saatava se heti. Nyt tuo ihana kylpyhuonekaakelin värin koristaa varpaita!  <3
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:12:27 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #24 : 07.07.12 - klo:18:23 »
^Onko tuo Mint Candy Apple joku kausiväri menneiltä vuosilta? Sokoksen Essie-osastolla sitä myydään. mutta ulkomaisissa nettikaupoissa en ole sitä nähnyt...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 07.07.12 - klo:18:31 »
^Se tuli muistaakseni vuonna 2009 ja aiheutti aika kohun tullessansa. Silloin ei tainnut olla vastaavia sävyjä juuri millään merkillä, joten siitä tuli aika suosittu. Täällä tosiaan kaupoissa näkyy tätä sävyä, mutta sitä en tiedä, miksei sitä sitten nykyään löydy ulkomaalaisista nettikaupoista. Mä ostin vihdoin omani eBaysta, oon siitä haaveillut niin pitkään :D
« Viimeksi muokattu: 07.07.12 - klo:21:23 kirjoittanut malic »
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 07.07.12 - klo:18:37 »
Meidän citymarketista (ja varmaan muualtakin  ;D ) löytyy Essietä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #27 : 08.07.12 - klo:05:00 »
Mint Candy Applea on kyllä esim. Head2Toessa eli löytyy ulkomaisissa nettikaupoissa :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #28 : 08.07.12 - klo:12:45 »
Sain just postissa menneellä viikolla Mavalan Lagoonin, se on aika samanlainen. Ebaysta löysin montakin Mint Candy Applea, mutta en tiedustellut postareita..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #29 : 08.07.12 - klo:13:51 »
^ No mutta tärkeintä, että löyty vastaava sävy :) Mä löysin eBaystä myös vastaavanlaisen sävyn ja paljon edullisemmin ;) Se aina ilahduttaa!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos