Kirjoittaja Aihe: Essie  (Luettu 37745 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Essie
« Vastaus #30 : 09.07.12 - klo:21:14 »
Voi jestas, olen myyty! O:) Ostin elämäni ekan Essie-lakan Cittarista, värin Cute as a Button kesävarpaille (näin kaverilla ja piti saada sama). Lakan koostumus on sopivan ohut: levittyi aivan älyttömän helposti, siististi ja tasaisesti. Ihmeellistä oli, että väripinta oli tosi hyvä jo ekan lakkauskerran jälkeen, mutta laitoin kuitenkin vielä toisen kerroksen. Sävy on just ihana ja ihanan kiiltävä. Siis ihana, ihana, ihana! :l

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 09.07.12 - klo:21:27 »
Cute as a button on mun lempparilakka  <3
Raitoja käpälään!

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 12.07.12 - klo:21:47 »
Tuolla isommalla siveltimellä varustettuja lakkojako ei saa mistään nettikaupasta? Himolistalla on pari Essien lakkaa, mutta en kyllä yhtään tykkää siitä pienestä siveltimestä, sen sijaan pari Suomesta ostettua lakkaa on aivan loistavia. Ei nyt kuitenkaan kiinnostaisi sitä 15 euroa maksaa, eikä täältä saa kaikkia kiinnostavia sävyjäkään.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #33 : 13.07.12 - klo:14:26 »
Mulla on kynsissä Essien Mademoiselle ja tää on oikeastaan aika kiva :) Niin se mieli muuttuu, just lauantaina viimeks sanoin Chaokselle, että en tykkää yhtään läpikuultavista lakoista..

Yleensä läpikuultavat lakat saa mun kädet/sormet näyttämään likaisilta, mutta tää ei sitä tee. Kynnet näyttää siltä kuin olisin tehnyt ranskiksen vaikka laiton vain yhtä lakkaa. Vielä kun kaikki kynnet olis yhtä pitkät ja hyvässä kunnossa kuin vasemman käden keskisormi, nimetön ja pikkurilli..

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 13.07.12 - klo:16:22 »
Essie lakkoja puoleen hintaan £4.95 Cheapsmells.comista, tarjous voimassa 15.7. asti. Postitus ei sisälly hintoihin.

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=757925

Ajattelin tilata Turquoise & Caicos ja Brooch The Subject lakat. Tart Deco kiinnostaisi myös.

Edit. Tilasin nuo kolme lakkaa, postimaksu oli noin £3. Eli noin 20 eurolla sain 3 täysikokoista Essie lakkaa.

Kaikkia sävyjä ei ole tarjolla, mutta Mint Candy Apple löytyi ainakin
« Viimeksi muokattu: 13.07.12 - klo:21:21 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #35 : 14.07.12 - klo:18:11 »
^ Kiitti vinkistä, piti itsekin tilata noita mitä on aina halunnut eli Tart Deco ja Cute as a Button.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #36 : 14.07.12 - klo:21:16 »
Onko Essien Suomen perusvalikoima sama ostopaikasta riippumatta, vai löytyykö esim. Kicksistä eri lakkoja kuin vaikkapa Anttilasta? Jos valikoima on sama, niin pääseekö sitä tarkastelemaan jossain päin nettiä?

edit. Vastaan itse itselleni, että ainakin Kicksin, Anttilan ja Sokoksen valikoima oli täysin identtinen, kausikokokelmia lukuun ottamatta. Löytyikös näitä myös Cittarista tai Prismasta?
« Viimeksi muokattu: 17.07.12 - klo:22:07 kirjoittanut naanna »

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 18.07.12 - klo:08:41 »
^Citymarketissa muistelen ainakin nähneeni :)
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 19.07.12 - klo:17:39 »
 Mun luxefects Set in stones tuli eilen. Pakko oli heti kokeilla, mutta aikaa ei oikeastaan ollut, joten vetäsin vaan toisen nimettömän kynteen tummaa sähkönsinistä ja päälle glitterit. Ihana tähtitaivas <3 Tänään laitoin sitten ton toisen nimettömän ja pikkurillit. On varmaan ihan pöllön näköistä, mutta kun vkloppuna on remppahommia tiedossa, niin en viitsinyt noita muita laittaa. 

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #39 : 20.07.12 - klo:14:36 »
Mulla on menny aivan ohi Mirror Metallics kokoelma  :( Olisin halunnu siitä titetenki just sen minkä kaikki muutki, eli Penny talkin. Jos joku huomaa mistä tuon sais kohtuuhintaan niin vinkatkaa  :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 15.08.12 - klo:15:55 »
Ilmeisestikin netistä/ulkomailta saa tilattua halvemmalla Essien lakkoja kuin jos Suomesta käy liikkeestä ostamassa? Mulla on on nyt vaihteeksi iskenyt kynsilakkainnostus ja joitain olen käynyt Stockalta ostamassa, mutta tulee hieman kalliiksi, kun on valinnanvaikeus siinä niitä kaikkia sävyjä miettiessä. Jos jotain vinkkiä saisin, että mistä kannattais katella?

Ja tässä kynsilakkaosiossa olen ihan noviisi, ei ole tullut pahemmin näitä  topiceja aiemmin katseltua :) 
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 15.08.12 - klo:16:54 »
^ Mä tilaan useimmiten Nailsuppliesista (tai Transdesignilta, samaa firmaa), siellä taitaa Essiet olla halvimmasta päästä. Tosin kalliiksihan ne tulee jos tilaa vain muutaman, flat rate boxille (joka on siis halvin postitusvaihtoehto) postareita tulee $23 ja boxiin menee 9 lakkaa, joten kannattaa kerralla tilata se 9. Ei tuota kyllä vaikeuksia ainakaan mulle saada sitä yhdeksää lakkaa kasaan...  ;D

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 15.08.12 - klo:17:50 »
^Ok, kiitos kovasti, alanpa tutkaileen noita firmoja ja luulen, että kyllä mullekin se 9 lakkaa aika helpolla tulee kokoon  ;)

Edit. Vielä yks kysymys, mites tullin kanssa, onko jäänyt?
« Viimeksi muokattu: 15.08.12 - klo:17:52 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 15.08.12 - klo:18:00 »
^ Nailsupplies/Transdesign merkkaa aina pakettiin arvoksi $4.95, oli se sitten oikeasti mitä hyvänsä, joten sen suhteen ei huolta tullista. :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 29.08.12 - klo:12:42 »
Onko noita Luxeffects-lakkoja näkynyt myynnissä Suomessa jossain vai ovatko ne tilauskamaa? Haluaisin nähdä livenä lakat As Gold As It Gets & Shine Of The Times.
Raitoja käpälään!