Kirjoittaja Aihe: Essie  (Luettu 37630 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Essie
« Vastaus #60 : 03.10.12 - klo:18:41 »
^Ohhoh! Enpä ollu tollasesta kuullukaan. Melkoista huijaamista!

Mut kiva tietää, että hinta pysyy siis samana.  :)

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #61 : 03.10.12 - klo:19:01 »
Ihmettelin myös tuota määrää kerran kun kokoelmasta löyty molempia. Kiva kuulla nyt selitys miksi on näin  :)

Sitte kysymys: hommasin yhen vanhemman essien ja ainesosia tutkiessa huomasin että se sisältää jotain myrkkyä jota nykyään ei enää käytetä (en muista mitä enkä jaksa nyt hakea pulloa). Uskallanko silti käyttää sitä?

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 06.10.12 - klo:09:55 »
Sitte kysymys: hommasin yhen vanhemman essien ja ainesosia tutkiessa huomasin että se sisältää jotain myrkkyä jota nykyään ei enää käytetä (en muista mitä enkä jaksa nyt hakea pulloa). Uskallanko silti käyttää sitä?

Kyllä mä käyttäisin sitä, se 3free on lähinnä varotoimenpide, ja jos et ole raskaana, niin käyttäisin noita vanhojakin satunnaisesti.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 22.10.12 - klo:18:05 »
Cheapsmells myy taas Essie lakkoja halvalla £ 3,25 - 3,55. Värilakkoja on luonnollisesti saatavilla vain rajallinen valikoima, mutta hoito ja pohjustus-/hoitolakkoja on ihan kivasti (esim. mainio proteiinipohjustaja).
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 26.10.12 - klo:15:33 »
Eilisen tilausyrityksen jälkeen (kone simahti kesken maksuoperaation) käpyttelin sit tänään lähi-sittariin ja olin ihan varma, että ei siellä mitään Essieitä ole, mut voi piru vieköön, olihan siellä  :(. Tarttui mukaan Angora Cardi ja Don't Sweater it ja nyt arvon, että kummalla lakkaisin kynnet. Tää tulee kalliiksi........... :P

Edit. Don't Sweater It on ainakin ihana, liekö jotain suklaanruskeaan päin ja jo yksi kerros tarpeeksi peittävä.
« Viimeksi muokattu: 26.10.12 - klo:17:00 kirjoittanut Od3ssa »
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 02.11.12 - klo:21:53 »
Oi etta, hurahdin ostamaan ensimmaisen Essie lakkani, mukaan tarttui "Eternal optimist"! Ihan vain sen takia, etta nimi jo sai hymyn huulille ja sopii minuun, niin paadyin ostamaan taman ihanan murretun roosan lakan. Ekaa kertaa kokeilin lakata kynnet talla ja ai etta, ihan mieleton ero noihin halvempiin Rimmel-lakkoihin mita olen kayttanyt. Vari levittyy niin kauniisti, upea savy, ihana sivellin ja kuivuu tosi hyvin. Olen niin iloinen. Minusta tuli vakkarikayttaja!!  :ts

(netista haettu kuva)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 06.11.12 - klo:18:52 »
Tuo eternal optimist on myös mun lempilakka! Aivan älyttömän tyylikäs ja hyvän laatuinen. Tuo lakka kuivuu ihanan nopeasti.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 06.11.12 - klo:23:47 »
Tulipa taas ostettua uusi Essie, tällä kertaa miss fancy pants ja tarvinneeko edes mainita, että ihana on ;). Tuollaiseksi harmahtavaksi beigeksi voisin kuvailla, kaippa se sellainenkin väri on olemassa :P. Vielä on testaamatta aiemmin ostettu angora cardi, enemmän viikonloppukynsiin viittava punasävyllään  :).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 07.11.12 - klo:16:16 »
^Tottakai harmahtava beige on väri, ainakin kynsilakka ja meikkimaailmassa  :O. Eli sano rohkeasti vaan greige tai taupe.

Sain cheapsmellsiltä tilaamani lakat eli Sand Tropez, Case Study ja Kisses & Bises ovat nyt minun. My precious!
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 09.01.13 - klo:21:18 »
Minulla on yksi ainoa Essien lakka ennestään, Wild at heart, mehunpunainen jossa on hileitä. Nyt avausta odottaa kaksi cremeä, Batchelorette Bash ja Minimalistic.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #70 : 14.01.13 - klo:16:52 »
^ En ensi innostuksen jälkeen ole mattailut piiiitkään aikaan. Ihan nättiä jälkeä tekee, mutta esim käsivoiteesta mattaisuus häviää.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #71 : 08.02.13 - klo:22:52 »
^ Niin, lakkaus ei ollut enää täysin matta kun niihin meni käsivoidetta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 20.02.13 - klo:11:57 »
Mun mielestä mattaefekti ei kyllä pelkästä käsivoiteesta kärsi. Jos sen voiteen pyyhkäisee kynnen päältä pois niin lakkaus on kyllä ihan yhtä matta kuin ennen voidettakin. Toki mattaisuus vähän kuluu pois ajan myötä (etenkin kärjistä) jos lakkaus on kynsissä useamman päivän, mutta ei mun mielestä niin paljoa että mattaefekti menisi "hukkaan".

Mulla ei ole ollut käytössä muita mattalakkoja kuin Matte About You, joten en osaa vertailla, mutta ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa tuosta. Kuivuu nopeasti ja tekee tosi nätin mattaefektin, joten voisin kyllä suositella.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 20.02.13 - klo:15:03 »
Mulla on Rimmelin mattalakka ja ihan hyvin asiansa ajaa sekin. En nyt ole pitkään aikaan sitä testaillut, niin ei ole tarkempaa analyysia tarjolla nyt ;D

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #74 : 05.06.13 - klo:17:21 »
Sattuisko jollakin olemaan Essien Splash of Grenadine ja Madison Ave-Hue? Vertailua näistä kaipaisin. Madisonissa näyttäis olevan pientä hilettä mukana, mutta onko sävy muuten samanlainen?

edit. Kuvien perusteella tulin siihen tulokseen, että tuo Grenadine on paljon viileämpi sävyltään. Onko näin?
« Viimeksi muokattu: 05.06.13 - klo:17:38 kirjoittanut naanna »