Kirjoittaja Aihe: Essie  (Luettu 37629 kertaa)

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
Vs: Essie
« Vastaus #75 : 05.06.13 - klo:17:44 »
^ Täällä on vertailukuva. Eli eivät ole kovinkaan samanlaisia.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #76 : 05.06.13 - klo:18:05 »
^Tämä puusilmä googletteli näiden kahden vertailua monta tuntia, eikä löytänyt mitään!

Kiitokset siis Ophelialle.  :) Onhan noi aika erilaisia, mutta kylmäpohjaisia pinkkejä kuitenkin molemmat. Saattaa tarttua Ave-Hue huomenna kaupungilta mukaan.

edit. Voi unelma, miten upea lakka tämä Madison Ave-hue on! Mulle sopii harva pinkki, mutta tämä on täydellinen! Ei liian Barbie, vaan just sopiva kesälakka. Hopeista shimmeriäkin on just sellanen määrä, että se näkyy vain tietyssä valossa tai liikkeessä. Koostumuskin oli unelma. I'm in lööv!  <3
« Viimeksi muokattu: 07.06.13 - klo:11:53 kirjoittanut naanna »

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 16.07.13 - klo:20:33 »
Miksihän Suomen myymälöissä ei ole Essien Resort collectionia myynnissä? Tuleekohan Suomeen vain Summer, Fall, Winter ja Spring-kokoelmat eikä niitä muita sarjoja?
Metsästin tämän vuoden resortin In the Cab-Ana sävyä ja jouduin sen sitten netistä tilaamaan. BeautyBaysta tilattuna sivellin on sitä kapeaa versiota, ja tykkään juuri leveämmästä mallista.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 18.07.13 - klo:13:19 »
Mun tämän kesän suosikki sävy on tuon In the Cab-Anan lisäksi sävy Cute as a Button. Aivan ihana korallinen sävy, joka näyttää kylmässä valossa täysin pinkiltä ja lämpimässä taas oranssilta. Nimensä mukaisesti todella söpö sävy!  :l

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #79 : 18.07.13 - klo:14:20 »
^^Resortit ei muistaakseni tule Suomeen ollenkaan tai sitten niitä tulee tosi vähän ja vain muutamiin kauppoihin. Nuo isommat kokoelmat sitten kyllä tulee.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #80 : 18.07.13 - klo:18:58 »
Mun tämän kesän suosikki sävy on tuon In the Cab-Anan lisäksi sävy Cute as a Button. Aivan ihana korallinen sävy, joka näyttää kylmässä valossa täysin pinkiltä ja lämpimässä taas oranssilta. Nimensä mukaisesti todella söpö sävy!  :l

Ihana sävy! Onko toi Essien vakkarivalikoimaa, vai jotain noita erikoiskokoelmia? Etsiskelen itsekin kunnon korallipunaista loppukesäksi.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #81 : 18.07.13 - klo:21:10 »
^ Juu on, se on ihana!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 18.07.13 - klo:21:45 »

Tämä Cute as a button-sävy on myös mun tämän kesän luottolakka. Kestää kynsissä viikon hyvänä ja ei tarvitse laittaa kuin yksi kerros. Ja sävy on syötävän hyvännäköinen! Kehuja tullut monelta.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #83 : 20.07.13 - klo:07:49 »
Mäkin kävin hankkimassa Cute as a Buttonini eilen. Yleensä en näin kalliita kynsilakkoja osta, ja varmaan ton olisi jostain netistä halvemmalla saanut... Mutta yhden lakan kohdalla ei jaksa tilailla. Tää on tosiaan kyllä kiva sävy! Ei liian ällöpinkki, muttei liian likaisen sävyinenkään. Koralli on muutenkin tosi ajankohtainen väri nyt. Oikein mainio löydös. Kiitos vinkkaajille!

Mä en tajua miksi Essien myymäläständissä on sellaiset sinertävät valot ??? Siis eihän siinä näe kunnolla värejä...

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #84 : 23.07.13 - klo:21:34 »
Tämän kesän luottolakkaukseni on ollut Essien Trophy Wife ja päälle Matte About You. Jälkimmäinen toimii aivan mahtavasti shimmer-lakkojen kanssa. Lopputulos näyttää ihan vihreältä koppakuoriaiselta  ;D Vielä kun löytäisin jostain tämäntyylistä hilelakkaa päälle...

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 24.07.13 - klo:14:04 »
Mä en tajua miksi Essien myymäläständissä on sellaiset sinertävät valot ??? Siis eihän siinä näe kunnolla värejä...

Olen miettinyt ihan samaa! En tiedä onko ne jotenkin tasapainottamassa myymälöiden keltaisia valoja, mutta lopputulos ei ole ainakaan toimiva :D

Niin ja huomasit varmaan, että cute as a button on ihan perussarjaa (ainakin minun tietääkseni). Vähän myöhässä tämä tieto  ;D

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 24.07.13 - klo:14:28 »
Saako noita leveämmällä siveltimellä varustettuja Essieitä tosiaankin vain Suomesta? Ajattelin että olisin voinut tilata FeelUniquesta samalla kun tilaan muutakin, mutta jos niissä on se kapeampi sivellin, ei taida muutaman euron halvempi hinta kuitenkaan houkuttaa...

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 25.07.13 - klo:09:40 »
^ Mä oon käsittänyt että markettilakoissa on toi leveämpi sivellin (joita siis myydään tavarataloissa muuallakin kuin Suomessa), ja kapea sivellin sitten niissä joita myydään kauneushoitoloissa ja nettikaupoissa. Feeluniquestä en oo tilannut, joten en ole varma mutta veikkaisin että sieltäkin tosiaan saa noita kapeita siveltimiä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 17.08.13 - klo:18:38 »
Oletteko huomanneet että Essien lakoissa olisi laatueroja? Ostin ensimmäiset Essien lakkani eli Bridal collectionin (minilakat 4 kpl) ja mielestäni tuo yksi on selkeästi huonompaa kuin muut. Kyseessä siis No Baggage Please. En saanut sitä levittymään kovin nätisti, vaati kolme kerrosta saada tasainen pinta ja nyt jo seuraavana päivänä on lohjennut kärjistä palaset vaikka en ole mitään ihmeellistä touhunnut. :-[ Mielestäni nuo muut ovat olleet helpompia levittää ja pysyneetkin paremmin. Tykästyin erityisesti My Better Halfiin, vaikka alunperin ennen paketin saapumista epäilin sen jäävän käyttämättä. Livenä olikin sitten tosi kiva sävy, positiivinen yllätys. :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 17.08.13 - klo:18:51 »
On laatueroja, mutta niin on kyllä kaikissa muissakin merkeissä. Essieltä ihan toivoton tapaus oli ihana kirkkaan sininen Butler, Please, joka alkoi lohkeilemaan kynsiltä kolme sekuntia kuivumisen jälkeen  ::). Pitää kokeilla viel Bonderin kanssa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.