Kirjoittaja Aihe: Essie  (Luettu 37632 kertaa)

Poissa Nemilie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Essie
« Vastaus #90 : 31.08.13 - klo:18:27 »
Ostin Mint Candy Applen suurin odotuksin ja petyin ensin, kun se tuntui tosi paksulta ja vaikealta levittää. Ensimmäinen kerros kyllä peitti mutta näytti niin kauhealta että oli pakko laittaa toinen ja vasta paksu kerros Seche Viteä teki lakkauksesta tasaisen ja nätin. Luulen kuitenkin, että vika on lakkaajassa, koska olen järjettömän surkea lakkaamaan kynsiä. Tuota tulee laitettua aika paksusti, ja kun alla on kaksi kerrosta Nail Envyä ja päällä pikakuivattajaa, tulee lakkauksesta niin paksu että se alkaa lohkeilla. Mutta on se väri vaan kiva, en valita...

Nyt himoitsemisen kohteeksi on joutunut neonvihreä Shake Your $$ Maker. Haluan sen, haluan haluan! Vaikka en edes tykkää siitä väristä ja se on ilmeisesti aika lirua ja vaatii monta kerrosta ja ehkä valkoistakin alle, mutta silti... Tahtoo!  :l

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #91 : 31.08.13 - klo:20:49 »
^ En syttynyt aikoinaan Chinan neon-sävyille, ne oli jotenkin vaikeita käyttää, mutta ostin silti Saturday disco feverin ja Boom boom room:in ja näähän on todella kivoja! Laitoin tietty valkoista lakkaa alle ja mattalakkaa päälle jotta sain hyvän neon efektin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 22.09.13 - klo:10:57 »
Syksy houkutti ostamaan pari tummempaa lakkaa, Essien  Bahama Mama & Sole Mate. Mahtavat tummat violetit/viininpunaiset sävyt ja yllättävänkin elegantin näköiset lyhyissä kynsissä.
Raitoja käpälään!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #93 : 22.09.13 - klo:12:18 »
^ Bahama Mama on niin kaunis! Mää oon taas ihan hulluna Wickediin ja Bordeuxin on ihana syys-sävy.
Tilasin Little Brown Dress:n koska suklaanruskeaa minulla ei jotain syystä vielä ole.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 26.09.13 - klo:09:26 »
Täytyy tulla vielä kehumaan Bahama Maman ja Sole Maten kestoa. Mulla on niin liuskoittuvat kynnet että kaikki lakat (paitsi hullun hileiset jotka eivät lähde katuporallakaan) lohkeilevat yleensä jo kahden, kolmen päivän päästä niin rumasti että vaihdan lakan. Näitä kahta laitoin sunnuntaina ja ne ovat edelleen kahden ihan pienen huollon jälkeen niin hyvän näköiset että uskoisin pärjääväni näilä viikonloppuun asti. Uskomatonta!
Raitoja käpälään!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 24.11.13 - klo:16:25 »
A Cut Above on niiiiin ihana vaaleanpunainen glitterlakka, ettei mitään rajaa! Se on siis osa Luxeffect-sarjasta ja itse löysin omani Anttilasta. Olen käyttänyt lakkaa ihan yksinään (vaati kolme kerrosta, jotta oli peittävä) ja myös muiden lakkojen päällä.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 28.11.13 - klo:11:08 »
Olen jo Mademoisellen fani mutta ostin jostain syystä myös lakan Ballet Slippers Se on sellaisenaan hiukan liian vaalea näyttääkseen paljaalta kynneltä mutta siitä tuli todella nätti kun levitin päälle glitterlakan.
Raitoja käpälään!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 01.12.13 - klo:22:34 »
Mä sorruin ostamaan Essien kahden lakan paketin  ::) Pakkauksesta kun löytyi pari sävyä, joita jo viime keväänä hypistelin eli Chincilly ja Sugar Daddy ja pakkaus maksoi 20€ siinä missä yksi lakka kustantaa nykyään Sokkarilla jo yli 16€. Olen tavallaan kynsilakkojen ostokiellossa, tai en halua ostaa enää mitään turhia sävyjä itselleni, mutta tuollainen pieni erhe kai sallitaan :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #98 : 07.12.13 - klo:20:42 »
Mä en ole ikuisuuksiin käyttänyt kynsilakkaa, mutta tänä syksynä jotenkin kyllästyin olemaan niin halju, ja törsäsin kasaan Essien lakkoja. Ensin kokeilin yhtä, ja tykkäsin koostumuksesta, ja olin lisäksi tyytyväinen mainintaan Essien verkkosivuilla, jonka mukaan tuotteet eivät sisällä vanhoja tuttuja kynsilakkamyrkkyjä, joten päädyin sitten Essien lakkoihin. Aiemmin olen käyttänyt pelkästään halvempia lakkoja (jotka eivät tosin litrahinnaltaan ole aina halvempia!), lähinnä Lumenea, enkä ole tykännyt koostumuksesta lainkaan. En sitten ole ikinä innostunut kynsilakoista kummemmin. Mutta Essien koostumukset ja värivalikoima sytyttivät selvästi enemmän, ja nyt ihan odotan päästä kokeilemaan kaikkia hankintoja!

Ensimmäisenä hommasin Thigh High'n, joka on shimmerinen (sori, en osaa termejä suomeksi), sinipohjainen, keskitumma punainen - tai näin ainakin itse uskaltaisin sen luokitella. Sävy on hieno, mutta halusin joitakin shimmerittömiäkin, koska se ei ole ihan oma juttuni, ennemminkin kunnon juhlafiilistä varten. Hankin sitten lisäksi Bahama Maman, Bordeaux'n sekä Mademoisellen. Pinkkipohjainen Mademoiselle vaikuttaa mahtavan puhdassävyiseltä "manikyyrilakalta". Vaikka ihoni on lämminsävyinen, persikkaan taittavat, vaaleat lakat saavat kynteni näyttämään jotenkin likaisilta, ja tuollainen pieni kontrasti pinkkipohjaisen lakan kanssa näyttää tosi freesiltä. Eniten halusin löytää tyylikkään luumuisen lakan, mutta verkkosivuilta bongaamaani upeaa Recessionistaa ei mistään löytynytkään, joten oletan sen olevan ikivanha, poistunut sävy. Valitsin sitten sen puutteessa Bahama Maman, joka on kyllä kiva, muttei tosiaan niin mieleinen kuin aavistuksen ruskeampi Recessionista olisi ollut. Tumman viininpunaista Bordeaux'ta en ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta kuvittelen sen sopivan hyvin joulufiilikseen.

Mietin vielä A-Listiä, mutta olen aika epäluuloinen noiden perinteisten punaisten suhteen, kun olen vaalea/haalea väritykseltäni, ja hyvin naturelli ja laiska laittautumaan... Tuntuu että tosipunaiset ovat sitten vähän liikaa, mutta jäi kyllä silti himottamaan.  ;) Ajattelin myös ehdottomasti hommata keväällä Cute As A Buttonin, jos jaksan vielä silloin kynsiäni lakata, mutta en viitsinyt vielä investoida, kun en osaa kuvitella sitä ennen kesäisiä kelejä käyttäväni.  ;D Ai niin, ja hankinhan mä vielä aluslakankin, Essien First Basen siis. Ihan hyvin toimi, kuivui kuivemmaksi ja mattapintaisemmaksi kuin aiemmin kokeilemani aluslakat. En ole kuitenkaan kokeillut vielä kuin kerran, joten lopullista tuomiota on vaikea antaa.
1cFii, oma väri.

Poissa Apolline

• Haiven
  • *
« Vastaus #99 : 19.12.13 - klo:23:25 »
Huomasin tänään, että Citymarketista sai Plussa-kortilla kaksi Essie-lakkaa yhden hinnalla! Mikä parasta, vanhempieni kotikaupungin marketissa oli sellaisia kausilakkoja, jotka olivat kadonneet jo Helsingissä kaupoista. Melkein mölähdin ääneen innosta. :D

Bristow

• Vieras
« Vastaus #100 : 23.12.13 - klo:10:58 »
Mulla on essieltä vaan yks lakka, blanc, enkä tykkää yhtään siitä. Se levittyy tosi vaikeesti ja valuu kynsinauhoille, ilmakuplia tulee paljon. Onko muilla samoja ongelmia? Ja oisko mitään vinkkejä miten sen sais toimimaan?  ??? Essiellä on kauniita värejä mutta jotenkin tuon takia ei uskalla ostaa muita lakkoja vaikka en usko että kaikki niistä on huonoja. Tuo kuitenkin pysyy ihan kivasti, siitä plussaa. Pitäs vaan löytää joku hyvä valkoinen kynsilakka  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #101 : 23.12.13 - klo:11:14 »
^Joskus kun etsin hyvää valkeaa kynsilakkaa ja googlettelin aiheesta paljon, niin luin paljon kommentteja että Essien Blanc on todella huono levittyvyydeltään ja laadultaan muutenkin muita Essieitä huonompi. Siksi en ole koskaan itse ostanut sitä. Essien lakkoja mulla on muuten melko paljon ja olen yleisesti ottaen ollut tyytyväinen niiden laatuun, joten pelkästään Blancin takia ei kannata jättää muita Essien lakkoja ostamatta jos niistä löytyy jotain kiinnostavaa. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #102 : 23.12.13 - klo:13:45 »
^Joskus kun etsin hyvää valkeaa kynsilakkaa ja googlettelin aiheesta paljon, niin luin paljon kommentteja että Essien Blanc on todella huono levittyvyydeltään ja laadultaan muutenkin muita Essieitä huonompi. Siksi en ole koskaan itse ostanut sitä. Essien lakkoja mulla on muuten melko paljon ja olen yleisesti ottaen ollut tyytyväinen niiden laatuun, joten pelkästään Blancin takia ei kannata jättää muita Essien lakkoja ostamatta jos niistä löytyy jotain kiinnostavaa. :)

No siinä tapauksessa uskallan kokeilla muita essien lakkoja  :D Osaatko Hunajapupu suositella jotain hyvää valkoista lakkaa?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #103 : 23.12.13 - klo:18:57 »
Mää oon tykänny Blancista, varsinkin jos vertaa OPIn Aphine Snowhun joka ei pelittänyt yhtään. Joskus tarvitsee kolmekin kerrosta, mutta usein vaaleat cremet tarvii. Mulla on suomi-suti versio.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #104 : 24.12.13 - klo:12:26 »
^^ Kuulemma Gina Tricotin cremevalkoinen on tosi hyvä, peittää kahdella kerroksella! Itse meinaan sen hommata jossain vaiheessa. Nyt käytössä Orlyn White Out, se on ihan hyvä, vaikka kolme ohutta kerrosta tarvitseekin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos