Kirjoittaja Aihe: Orly  (Luettu 3360 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Orly
« : 26.04.11 - klo:16:22 »
Tässä ketjussa voi keskustella Orlyn lakoista, kokoelmista jne.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Orly
« Vastaus #1 : 05.05.11 - klo:22:38 »
Onko kellään tietoa, mistä saisi tilattua Orlyn Spritz Dry-suihketta kaikkein edullisimmin? Tuo on ollut mun vakisuihkeeni vaikka kuinka kauan ja olen sitä tilannut head2toe:sta, mutta nykyään sieltä ei saa enää Orlyjä tilattua. :(
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 22.06.11 - klo:18:32 »
Tilasin Head2toesta pitkästä aikaa lakkoja ja tilauksessa oli mukana myös Orlyn Nail Armor, eli kyllä tuolta pystyy edelleen Orlyakin tilaamaan. :)
1c F ii

sannaofia

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.08.11 - klo:20:34 »
Head2toen sivuilla kuitenkin sanotaan:
"Please Note: Orly products are available for sale in the United States only. Contact us for salon pricing if you are salon owner and/or licensed professional."

Eli siltikin tilaukset tulee Suomeen? Hämmentävää.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 27.01.12 - klo:18:33 »
Mulla on ihan megaliuskoittuvat kynnet ja suositusten perusteella hankin Nail Armourin. Jättää kynnen pintaan karvoilta näyttäviä kuituja mutta värilakan ja Sechen ihanan muovisen pikakuivattajan alla ne onneksi katoavat näkyvistä. Odotukset ovat suuret, toivottavasti tämä auttaisi saamaan kynnet parempaan kuntoon.

Päivitystä, ei tuo armour huono ole, ei vaan mun kynsilleni riitä. Tykkään enemmän Nailtekistä ja sillä on ollut huomattavaa vaikutustakin jo. Ostin tänään Orlyn Nails for Malesin eli mattalakan ja testailen sitä juuri. Ekan kerroksen jälkeen kaksi kynttä oli satiinisen mattaiset ja loput kiiltävät. En uskaltanut koittaa miten käyttäytyisi nakulla kynnellä joten laitoin aluslakkaa ensin,  joten sekin kai vaikuttaa. Ja edelleen toisen kerroksen jälkeen näyttää ihan samalta. Plääh.
« Viimeksi muokattu: 03.03.12 - klo:19:05 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #5 : 05.03.12 - klo:21:59 »
Mulla ei tummu mikään kynsilakka pysyvän nättinä päivää kauempaa. Ihan sama mitä alus- tai päällyslakkaa on vähintään toisen päivänä aamula lakka lohkeilee rumasti kynsien kärjistä pois. Ostinkin nyt viimein Orlyn Bonderin ja toivon, että jos se vaikka edes vähän pidentäisi lakkojen pysyvyyttä.

edit: Lakkasin eilen illalla kynnet. Laiton ensin Bonderia, sen jälkeen kaksi kerrosta Chanelin Djangoa ja päälle kerros Essien to dry for päällyslakkaa ja jo nyt lakka on lohjennut useasta kynnestä. Django tosin muutenkin on sellainen lakka joka normaalistikin lohkeilee, mulla todella nopsaa. Vaihdan lakat varmaan huomenna ja jatkan kokeiluja muiden yhdistelmien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 06.03.12 - klo:19:43 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 06.03.12 - klo:01:26 »
^Mulla on sama ongelma, lakkailenkin kynsiä melkeinpä joka ilta. Olisi siis kiva jos palaat kertomaan kokemuksia Bonderista käytön jälkeen!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 07.03.12 - klo:11:39 »
Muakin kiinnostaa kaikki mahdolliset aluslakkavinkit, jotka voisivat hidastaa lakan lohkeilua. Mulla on kärjistä aina liuskoittuneet kynnet ja lakka lohkeaa sieltä tosi nopeasti pois.
Raitoja käpälään!

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 09.03.12 - klo:15:15 »
Omissa kynsissä Bonderista on ollut iso apu. Lakkaus kestää paljon pidempään vaikka päällyslakkana käyttäisikin jotain 'parempia' nettiputiikkilakkoja. Ilman Bonderia omista kynsistä lakka lähtee helposti isoina paloina pois parin-kolmen päivän päästä, Bonder nimensä mukaisesti sitoo lakan paremmin. Puteli on jo vuosia vanha ja edelleen juoksevaa. Varmaan aikoinaan Tompan putiikista tilattua.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 09.03.12 - klo:15:26 »
Kellastaako Bonder aluslakkana kynttä? Kasvattelen vasta edellisiä törkeän keltaisia kynsiosuuksia pois enkä haluaisi takapakkia. Mulla värjäytyy kynnet yleensä värittömän lakan ajattelemisestakin.

Mikä muuten on tuo "Tompan putiikki"? Olen siihen törmännyt muutamankin kerran tällä palstalla mutta en löytänyt selitystä mistä nettikaupasta (?) on kyse.
Raitoja käpälään!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #10 : 09.03.12 - klo:15:56 »
Pöh, ei taida Bonder auttaa mulla. Lakkasin kynnet keskivikkona päivällä. Laitoin kerroksen Bonderin, kaksi kerrosta Diorin Waterlilyä ja päälle kerroksen Essien To Dry Foria ja eiliseen iltaan mennessä oli jo muutamasta kynnestä lähtenyt lakka kärjistä isoina fliitteinä pois ja tänään ainoastaan molempien käsien pikkurillit on siistit. Pitää vielä kokeilla toisella päällyslakalla, mutta veikkaan, että Bonder ei ole mulla yhtään sen parempi kuin muutkaan aluslakat.

Mulle iski ihan kamala himotus Cosmic FX lakkoihin, melkein tilasin eilen evilBaystä koko kokoelman  ::)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 09.03.12 - klo:16:07 »
Bonder on mullakin ihan samanlainen kuin muutkin aluslakat, plussaa saa tosin ohuesta koostumuksesta, joka pysyykin suht ohuena. Luulen, etten luonnonkynsillä ja käsiä/kynsiä varomatta pysty itse mitenkään pidentämään lakkauksen kestoa huomattavasti millään aluslakalla, joten oon luovuttanut aluslakkakisassa jo aikaa sitten.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 09.03.12 - klo:16:48 »
Mikä muuten on tuo "Tompan putiikki"? Olen siihen törmännyt muutamankin kerran tällä palstalla mutta en löytänyt selitystä mistä nettikaupasta (?) on kyse.

8ty8beauty.com :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 14.03.12 - klo:15:22 »
Orlyn Nails for Males toimi tällä kertaa paremmin, laitoin ilman aluslakkaa ja ravistin pulloa vimmatusti ennen lakkausta ja hiukan välissäkin. Kynnet näyttävät siistimmiltä kuin ilman lakkaa mutta eivät täysin mattapintaisilta vaan enemmänkin satiinisilta. Ihan kiva lakka, en oikein tykkää kirkkaasta kiiltävästä lakasta ja tämä on mukava vaihtoehto jos ei halua nakuilla kynsillä olla vaan kaipaa jotain vahvistavaa päälle.
Raitoja käpälään!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #14 : 25.12.12 - klo:11:13 »
Löytyykö Orlylta mitään hyvää kynnenkovettajaa?

Etsin siis tuotetta, jota voisi käyttää yksinään ilman päällys- tai värilakkaa. Sellaista, joka antaisi kynsille siistin ja huolitellun ilmeen 1-2 kerroksella. En ole aiemmin Orlyn tuotteita kokeillut, ja nyt päätin että voisin ostaa vaihteeksi tästä sarjasta jotain.

Ja siis mielellään sellainen tuote, jonka voisi ostaa Stockalta koska en viitsisi yhtä lakkaa lähteä netistä tilaamaan. Suosituksia?