Kirjoittaja Aihe: Orly  (Luettu 3359 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Orly
« Vastaus #15 : 09.01.13 - klo:23:07 »
ainokainen! Mä just testasin Orlyn Nailtritionia ja se vois olla se mitä etsit eli kovettaa kynttä ja samalla tuo siistin, huolitellun tuloksen kynteen. Tosin siinä on hieman vaaleanpunertavaa sävyä, jossa pientä helmiäistä, mutta mun mielestä teki vain tosi nätiksi kynnen. Vahvistamisesta en osaa vielä mitään sanoa näin, kun just laitoin sitä ja käytän sitä muutenkin vaan aluslakkana :D En tiedä saako jostain Stockalta, mutta uskoisin kyllä!

Tuossa onkin Gilded Nailsissa juttua siitä ja kuvaa millaista sävyä se kynnelle antaa :)

http://www.gildednails.co/2011/07/orly-nailtrition.html
« Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo:23:09 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #16 : 11.01.13 - klo:07:13 »
Kiitoksia kovasti tuosta linkistä, Chaos! Katselinkin Stokkalla tuota, mutta en sitten ostanut sitä, kun vierastan helmiäistä niin kovasti. Jotenkin mä olen aina inhonnut helmiäislakkoja. Mutta noissa kuvissa lopputulos näytti kyllä tosi kivalta. Ehkä mä sittenkin kokeilen vielä tuota! (ellen sitä ennen löydä jotain muuta...)

Ostin viikko sitten Orlylta Top To Bottom Basecoat & Topcoat All-In-One -lakan. Tämä oli kyllä hukkaostos. No ei tämä kyllä varsinaisesti olekaan mikään kovettaja, joten turhaan valitan.
Kyseessä on todellakin väritön lakka (näyttää vähän turkoosilta pullossa) joka on kuin aluslakka, eli jättää pehmeän ja joustavan kerroksen lakkaa kynnelle, mutta samalla koostumukseltaan ohut ja juokseva kuin päällyslakka. Olen siis kokeillut tätä toistaiseksi vain yksinään.

Yhdellä kerroksella tulos on kamalan ohut, ja kahdellakaan kerroksella kynsiin ei saa sellaista kovaa ja tukevaa tunnetta, mitä haen. Kiiltävyys on ok, mutta pinta jää hieman pehmeäksi, eli naarmuja lakan pintaan voi tulla. OPI:n lakat kestää mun mielestä kiiltäväpintaisina pidempään. Kestävyys kynsillä ei ole huippuluokkaa, jo parin päivän jälkeen lakka lähtee kuoriutumaan sivuista. En ole kovin vakuuttunut. Ehkä tämä sitten tosiaan toimisi paremmin alus- ja päällyslakkana, kuten on tarkoitettukin. Yksinään tämä ei toimi.
« Viimeksi muokattu: 11.01.13 - klo:07:15 kirjoittanut ainokainen »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #17 : 18.01.13 - klo:07:40 »
Ostin tuon Nailtritionin ja olen kyllä tykännyt nyt noin viikon kokeilun jälkeen tästä kovasti.

Mua ärsytti aluksi nössön punertavan värinen helmiäisyys tässä, joten laitoin sekaan muutaman tipan valkoista lakkaa. Näin sävy muuttui sellaiseksi vaalean utuiseksi, josta pidän. Helmiäistä tässä ei onneksi ole liikaa. Mun kynsillä helmiäiset näyttää aina tosi rumilta, ehkä siksi, että mulla on tosi uurteiset kynnet.

Tämä tuote on to-del-la kestävää kynsillä, ei kulu kärjistä eikä lähde kuoriutumaan sivuista. Ihan kestävimpiä kokeilemiani lakkoja. Toimisi varmaan hyvin myös aluslakkana.

Tämä on melko litkumaista, eli levittyy todella ohuesti. Tarvitaan kaksi kerrosta, siis. Tämänkin jälkeen lopputulos on sellainen ohuen tuntuinen, ei ole sellaista paksua tunnetta kynsillä. Ehkä ainoa asia, mitä jäin kaipaamaan, oli sellainen kova lasimainen kiilto, mitä tällä ei kyllä saa. Mutta erittäin huolitellut näköiset kynnet tällä kyllä saa, ja sitä lähdin hakemaankin.
« Viimeksi muokattu: 18.01.13 - klo:07:42 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #18 : 18.01.13 - klo:16:37 »
^ Kiva jos oot tykännyt :) En mäkään yksistään tykkää helmiäisestä (varsinkaan vaaleanpunaisesta sävystä), mutta kun käytän tuota aluslakkana niin ei haittaa mitään! Ja mulla tuo on jopa pari kolme päivää pitänyt kynsilakat kynsissä, pysyy siis ihmeen hyvin eli tärkeintä mulla kynsien kanssa todella on se aluslakka. Toivottavasti vielä omat kynnet vahvistuu tästä, tosin se jonkin aikaa kestää, koska akryylit ei ole ihan kokonaan poistuneet ja jonkin aikaa pitää omia kynsiä sen jälkeen kasvattaa. Mua ei siis haittaa lainkaan etten saa pitkiä kynsiä, mutta haluan tosiaan, että ne lakat kestäis edes sen pari kolme päivää, niin oon tyytyväinen!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #19 : 29.01.13 - klo:11:31 »
En sittenkään ole kovin vakuuttunyt tuosta Nailtritionista. Jotenkin, vaikka se on kestävää, se ei tee sellaista kovaa ja kiiltävää pintaa kynnelle, mistä tykkäisin. Lisäksi huomasin, että mun kynnet on taas lähteneet liuskoittumaan. Pistin sen pakkasten piikkiin, mutta heti kun vaihdoin takaisin OPI:n kovettajaan, liuskoittuminen loppui. Kyllä mä taidan jatkossa pysyä OPI:n tuotteissa sittenkin.
« Viimeksi muokattu: 29.01.13 - klo:11:33 kirjoittanut ainokainen »

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 29.01.13 - klo:12:06 »
Olen pari vuotta sitten käyttänyt Orlyn Nailtritionia ja olin tyytyväinen siihen. Tosin paria ekaa viikkoa en ihan ohjeen mukaisesti jokaikinen päivä muistanut sitä lisätä.

Muistan että pullo kului tosi nopeasti, jo kuukaudessa siis pullo oli huvennut puoleen väliin eli kuurina voisin uudelleenkin käyttää mutta jatkuvaan käyttöön en viitsisi ottaa.