Kirjoittaja Aihe: Akryylikynnet  (Luettu 14517 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Akryylikynnet
« : 26.04.11 - klo:16:28 »
Tähän ketjuun keskustelu rakennekynsistä, jotka on tehty akryylillä.

Vanhemmat rakennekynsikeskustelut löytyvät arkistosta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
Vs: Akryylikynnet
« Vastaus #1 : 09.06.11 - klo:22:38 »
Miltähän merkiltä löytyisi laadukkaat akryylit?  :) Mä oon aloittanu ihan vaan ebayn halpisakryyleilla, ja haluaisin nyt kokeilla jotain parempaa.
3a F ii

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 10.06.11 - klo:15:22 »
^Mä suosittelen Cesars Secretsin tuotteita  :)

http://www.cesarsshop.fi/akryylisysteemi-c-39.html

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 28.09.11 - klo:12:23 »
Mietin kun tuolla Ceasarin aloittelijan paketissa on nämä tavarat:

Expert Läpinäkyvät Tipit # 183
Nail Prep 1 (vaihe 1) # 1740
Primer 2 (vaihe2) # 1741
 Expert Neste 50ml  # 1555
 Salon Pink Powder 28ml  # 1565
 Salon White Powder 28ml   # 1560
 Akryylisivellin  # 9 “Grand Prix”  # 1512
Flipper Viila Pink 100/120  # 2020
 Flipper Viila Flash 240/240 # 2024
Flipper Viila Blue 180/180 # 2022
Flipper Viila Mystery Glossy # 2033
Flipper Viila Mystery Finally # 203
Sun Blocker Top Coat 14ml # 1732
Kannellinen lasipurkki nesteelle # 1666
Kirjalliset suomenkieliset ohjeet vaihe vaiheelta.

Mitkä kaikki noista on välttämättömiä? Tarviiko oikeesti noita viiloja noi kaikki? Tippejä mä en aio käyttää ollenkaan, niin niitäkään en tartte. Mietin et tuleeko halvemaks ostaa erillään kun pakettina noi mitä oikeesti tarttee.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #4 : 28.09.11 - klo:12:32 »
^Paikka jossa käyn kynsiä laittamassa, käyttää huoltoon poraa (vanhojen reunojen siistiminen ja ohennus) mutta loppuviimeistelyssä pelkästään suoraa viilaa sivujen tasaamiseen ja karkeaa bufferia loppukiillotukseen. Akryyli on siis itsessään sen verran tasoittuvaa ja laittajakin sen verran taidokas ettei epätasaisuuksia jää. Tuolla tavalla jos onnistuu tekemään niin eipä niitä viiloja oikeastaan tarvitse kuin kahta karkeutta huoltovalmisteluihin + bufferi.
1a F ii Tukkakuva

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 28.09.11 - klo:16:08 »
Niin no kun mä just kans sitä mietin et 5 eri viilaa on ehkä vähän liikaa. Meinasin et mulla on semmonen joku vanha "kantapäänhiomakone" mitä vois ehkä pystyä hyödyntään tona porana. Ainakin se on hyvin samantapainen. Riippuu vaan millaisia paperi vaihtoehtoja siihen saa.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 29.09.11 - klo:09:42 »
^Leeinsane, mulla on tuo paketti. Kaikki on tullu ihan tarpeeseen, paitsi muotit, kun niitä en osaa käyttää :/ Tuosta puuttuu ainoastaan desinfiointiaine, joka on ehdoton. Se kannattaa hankkia, tuolla on iso pullo muistaakseni vajaa 20 e. Ja ite koetin alussa viilailla parilla viilalla, niin ei tullu hyvää jälkee. Noilla kaikilla viidellä tulee hyvä, mut ite en oo kyllä tehnytkään kynsiä ku kaks vuotta, että en tiiä johtuuko vain mun taitamattomuudestani.

Tuossa aloittelijan pakkauksessa on noi hitaammin kuivuvat akryylit, jotka mulla ilmoittui hirveen äkkiä verrattuna noihin ammattilaisen, joilla ei ilmoitu läheskään yhtä helposti. Noi aloittelijan akryylit kesti kuivua kauheen kauan, ennenku pystyi viilaamaan.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 29.09.11 - klo:09:54 »
^Kiitos, Ehkä sitten harkitsen osatavani noita ammattilaisten agryylejä. Mites Prinsess onko sulla kynsipora noiden viilojen lisäksi?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #8 : 11.10.11 - klo:17:59 »
Mä olen kaivannut jotain piristävää jo viikkokausia, ja keksin sitten että otanpa rakennekynnet ;D Mä olen ollut aika pihalla näistä kynsihommien viimeisistä tuulista ja olin ihan ihmeissäni siitä miten akryylikynnet tehdään nykyään! Näköjään niitä tippejä ei enää liimailla kynsiin vaan näköjään se kynsi muovataan siitä massasta pidemmäksikin.

Aika hauskat tuli kyllä. Suht luonnolliset pinkit pienellä hileellä. Nimettömiin taiteltiin akryylimassasta kohokuviot. Jotenkin äkkisestään tekisi mieli sanoa, että tälläiset eivät ole ollenkaan mun tyyliä. Ja eivät ehkä olekaan, mutta silti nää on törkeen ihanat!

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 11.10.11 - klo:21:42 »
Akryylikynsiä voidaan tehdä myös muoteilla, niinkun ilmeisesti sulle^ on tehty. Mulla pysyy paremmin muotilla tehdyt kun tipeillä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #10 : 12.10.11 - klo:06:59 »
Sitä mäkin toivon... Tippikokeilut eivät pysyneet mulla lainkaan. Näissä on se hyvä puoli, että nämä ovat muodoltaan hyvin pitkälti sellaiset, mistä mun kynsistä tulee jos onnistun kasvattamaan ne pitkiksi. Ne tipit ovat vähän lapiomaisia eivätkä jotenkin istu mun kynsiin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #11 : 16.10.11 - klo:14:27 »
Mullakin on ollut nyt akryylit muutaman kuukauden ja oon todella tyytyväinen. Kynnet pysyy 4-5 viikkoa täysin, yksikää lähde irti, vaikka välillä ois kovaa osunutkin johonkin. Oon viimein löytänyt hyvän ja edullisen paikan täällä Helsingissä (löytyy myös muualta Suomea tuo liike, ainakin Porvoosta ja Järvenpäästä). Tekevät myös siis toki geelejäkin, mutta ne aina ilmaantuu mulla. Mä aina otan vain akryylien huollon, ilman mitään koristeluja, koska lakkaan aina itse. Hintaan kuuluu myös lakkaus, mutta itse oon nin himolakkaaja, että tahdon itse tehdä sen. Ja hintaa akryylien huollolla on vain 35 €!

Jos jotakin kiinnostaa tuo paikka, niin: http://www.kynsisalonki.fi/new/index.php/susannas-nail-salon
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #12 : 04.11.11 - klo:15:26 »
Mä olen ihan älyttömän tyytyväinen Entityn akryyleillä tehtyihin kynsiini. Nää vaan pysyy todella hyvin verrattuna edellisiin kynsikokeiluihin. Arvelin itse, että kynnet menevät nopeasti huonoiksi ja varasin ekan huollon 3 viikon päähän. Itseasiassa se oli vähän jopa aikaista, koska kynnet olivat tosi hyvän näköiset vielä silloinkin. Oikean käden etusormessa kynsi vähän repsotti reunasta ja kasvurajaa oli toki jonkun verran. Mutta mieletön ero siihen, että multa lähti edelliset tippiakryylit varmaan viikossa. Oon niin hyvin jo tottunut pitkäkyntisyyteen, etten antanut lyhentää edes. Nää on kivat! Jos joku Tampereella etsii hyvää kynsipaikkaa niin Näytä Kyntesi Puutarhakadulla on erittäin jees.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 06.11.11 - klo:12:23 »
Minkä hintaiset ne akryylit oli näytä kyntesissä? Netissä ei ole mitään tietoa hinnoista.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #14 : 06.11.11 - klo:12:23 »
Oliskohan ollut 90 euroa.