Kirjoittaja Aihe: Geelikynnet ja oman kynnen geelaus  (Luettu 29505 kertaa)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
Vs: Geelikynnet ja oman kynnen geelaus
« Vastaus #15 : 20.08.11 - klo:13:24 »
^ Kerron ilman muuta! Ja saa laittaa yksäriä ja muistuttaa asiasta, jos meinaan unohtaa :D

Hiplailen täällä kynsiäni kokoajan ja ihmettelen, miten on mahdollista saada geelatun tuntuiset kynnet kotona aikaiseksi 10 minuutissa! Toivotaan siis, että kestävät ainakin sen pari viikkoa. Paketissa kehotettiin täydentämään sitä kasvavaa, geelaamatonta osaa 2-3 viikon välein, mutta itselläni tällä yhden kerroksen geelauksella tuskin tulee mitään kovin näkyvää rajaa tai "kuoppaa" vastaankaan.
Make it a great day

Poissa Hyacinth Bucket

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • The [buke:] residence, lady of the house speaking!
    • Acetone and Old Lacquer
« Vastaus #16 : 20.08.11 - klo:20:01 »
Pääainesosana on siis cyanoacrylate. Onkohan sen käyttö ihan turvallista ???

Hintaa paketilla oli noin 12 €, joten tulee kyllä todella edulliseksi tämä geelaus.

Sanoisin, että tulee siinä kyllä hintaa pikaliimalle (syanoakrylaatti). ;D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #17 : 21.08.11 - klo:08:57 »
Tilasin aikaisemmin Dependin pikageelipaketin. Helppoa se oli, mutta kynnet eivät sittenkään pysyneet. Yhden nukutun yön jälkeen suurin osa kynsistä oli jo ihan halkeamia täynnä. Tein tippikynnet kolmella geelikerroksella. En tiedä, onko halkeilun syy liian paksu vai liian ohut kerros, vai onko kerrokset jääneet kuitenkin pehmeiksi. Kokeilin myös yhteen kynteen kerroksen ilman tippiä, ja se pysyi hieman parempana, mutta vain ehkä pari päivää. Laitoinko geeliä liian lähelle kynsinauhaa, jolloin kynteen tulee liikettä, mikä hajoittaa geelin? Ei siis puhettakaan "työkalu"kynsistä, jotka ammattitaitoinen tekijä teki uv-geelillä. Saattaisin vielä olemassaolevista purkeista saada tehtyä yhden kerroksen, tippejä ei ole enää sopivia (puolet paketin tipeistä oli aivan liian suuria). Kiva idea ja helppous on ihanaa, kunhan vaan löytyisi toimiva setti!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 21.08.11 - klo:09:13 »
Sanoisin, että tulee siinä kyllä hintaa pikaliimalle (syanoakrylaatti). ;D

Noh, kieltämättä, kun asiaa näin tarkastelee ;D. Tuntuu vaan silti jotenkin vaaralliselta (ja naurettavalta! ;D) levittää pikaliimaa kynsille. Toivottavasti ei allergisoi!

Kiitos muuten Hermione tuosta Depend-vinkistä. Kun tämä Fing'rs loppuu, koitan löytää sille jonkun Suomesta saatavan vastineen, ja tuo voisi olla yksi mahdollinen. En vieläkään tajua, että miten pikaliiman kaltaisella aineella voi saada tällaiset kynnet! Nämä ovat ihan kovat, ja silti taipuisat. Näppärät myös tilanteissa, jossa kädet ovat paljon veden kanssa tekemisissä (tiskatessa, uidessa...): mulla ainakin luonnontilassa olevat kynnet pehmenevät kovasti vedessä liotessaan, mutta nyt pysyvät kovina ja hyvinä. Ihmeellistä! :D
Make it a great day

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 24.08.11 - klo:10:08 »
Ajattelin tuossa, että vois pitkästä aikaa tehdä geelikynnet, kun ei ole enää kassahommia niin paljon. Menin kaapille ja nostin korista pussin, jossa on pohjageeli, valkoinengeeli ja päällysgeeli. Se valkoinen oli vuotanut pohjasta sinne pussiin ja kirkas siitä kansisaumasta :o Halpageelejähän nuo on Ebaystä, mutta ei niiden kai noin kuuluisi tehdä  0_0

Ajattelin ens kuussa tilata netistä kunnollisen pohja- ja rakennusgeelin. Heitän samalla nuo itsestään poksahtaneet mäkeen  ::)
« Viimeksi muokattu: 24.08.11 - klo:10:10 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 02.09.11 - klo:17:07 »
Lupasin tulla kertoilemaan vielä vähän tarkempia kokemuksia tuosta Fingr'sin koti"geelaus"setistä. Siis siitä pikaliimasta ja aktivaattorista ;D.

Geelauksesta mulla ei ole aiempaa kokemusta, sen sijaan geelilakkaus mulla on ollut, ja se toimi erinomaisesti. Tämän kotona tehdyn version pysyvyys ei tosiaan ole geelilakkaukseen / geelaukseen verrattavissa, niinkuin -ellis- arvelikin, mutta on tästä silti ollut paljon apua! Itselleni riittää, että lisäilen ainetta kerran viikossa kynnen kärkiin, josta se noin viikon kuluessa alkaa siis hiukan rapistua. Tällä saa kynsistä nopsaan paljon vahvemmat, ja liuskottuneet osiot eivät pääse pahenemaan, kun päällä on suojaava kerros. Itselleni tämä siis auttaa tosi hyvin liuskoittumisen pysäyttämiseen!
Make it a great day

Poissa Serafi

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #21 : 02.09.11 - klo:19:43 »
Onkos kellään kokemuksia BioSculpture-kynsistä? Haulla löysin vain yhden maininnan, ja mielellläni kuulisin kynsistä lisää!
Minulla oli ensimmäisinä rakennekynsinä ko. sarjan kynnet enkä tykästynyt. Muutoin kynnet olivat toki varsin hienot, mutta ranskalaisella lakkauksella koristeltuina niillä oli paksuutta yli 2mm, mikä on paljon jos oma kynsi luonnontilassa on alle 0,5mm paksu. Lisäksi kynnet eivät kestäneet kolhuja juurikaan omia (heikkoja) luonnonkynsiäni paremmin vaan iskuja saadessaan materiaali joko kuoriutui kynneltä tai kynnet lohkeilivat ja katkeilivat.

Mä kävin eilen City Dealinä Bio Sculpture-hoitolassa ja kynnet teki kouluttajanakin toimiva Marianne. Hoito kesti ehkä kolme varttia (ranskis-geeli omien kynsien päälle) ja ensivaikutelma on siinä mielessä yllättävä, että kynnet tuntuvat tismalleen samoilta kuin kunnon kotilakkauksen jälkeen. Paksuutta ei siis ole juurikaan, eivätkä nämä tunnu yhtään oudoilta. Tavoitteena mulla on saada häitä varten vielä vähän lisää pituutta ja fiksaus on kolmen viikon päästä eli ennen häitä. Kynttä ei tosiaan viilattu lainkaan pinnasta ja onkin kiintoisaa nähdä, miten nämä kestävät. Alkaako kynsi liuskoittua tai geeli kuoriutua? Mikäli näissä on kestoa, niin ovat tosi hyvän oloiset. Pitää raportoida lisää.

http://aijaa.com/v.php?i=007098189823.jpg

Palaan asiaan nyt, kun kokemusta alkaa olla. Suosittelen! Luonnolliset ja antavat kynsien hoitoon hirmuisesti helppoutta niin, ettei oma kynsi kärsi. Nyt aion luopua näistä vauvan tulon vuoksi, mutta palaan kyllä just näihin, mikäli tarvetta myöhemmin on. :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 29.09.11 - klo:11:55 »
Ei ole oikein ollut intoa ja aikaa tehdä geelejä. Mietin, että pitäisikö myydä nuo pois ja siirtyä vaan kynsilakkoihin  ::)

Edit: Kuinkahan kauan nuo geelipurkit säilyy avattuna? Innostusta on hieman laskenut hajonnut pohjageeli ja jotta voisin jatkaa niin pitäisi uusi ostaa.

Edit2: Meninpä sitten tilaamaan Ebaystä kaksi geelilakkaa  O:) Jos noilla saisin tehtyä yksinkertaisia geelimaniyyreja, joissa on vähän koristeita.
« Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:12:31 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #23 : 11.10.11 - klo:21:47 »
Onko kellään tälläistä http://www.verkkokauppa.com/fi/product/42076/cxxqx/Rio-UV-Nails-kynsistudio pakettia? Eihän toi nyt mikään laadukas geelien kannalta välttis oo, mut noilla vois alottaa ja tossa olis kai ihan hyvä toi uuni? Vai mitä?

chai

• Vieras
« Vastaus #24 : 12.01.12 - klo:12:49 »
En ole ihan varma, onko tämä oikea ketju kysymykselleni, siirtäkää jos on tarpeen.

Olen totaalisen kyllästynyt omiin haperoihin ja rumiin kynsiini ja harkitsen kestolakkausta tai Bio Sculpture -geelien ottamista (oman kynnen vahvistus ilman tippejä). Mitä eroa noilla käytännössä on? Geelit ovat vahvemmat eivätkä kulu kärjistä, mutta muuten? Kynttä ei buffata kummassakaan menetelmässä, mutta onko niissä muuten eroa sen suhteen, miten oma kynsi rasittuu? Olen ihan urpo näissä asioissa eli saa vääntää rautalangasta.  :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 28.01.12 - klo:00:17 »
Päätin varata pian ajan LCN-rakennekynsien tekoon, kun sain joululahjaksi lahjakortin Changling-nimiseen kauneushoitolaan. Tiedän että omat kynteni kasvaisivat piankin pitkiksi, mutta tässä elämäntilanteessa ei ole halua/jaksamista huolehtia niistä niin tarkkaan ja lakkailla joka päivä. Joten ajattelin että ehkä voisin kokeilla luksuskynsiä ;)

Haaveissa olisi suht pitkät -mutta ei överipitkät, vaan kauniin pitkät- tipit ja glittereitä kärkeen. Haluan jotkut oikein prinsessamaiset, kenties jopa hieman blingblingit kun kerran olen ottamassa... O:)

Onko mitään vinkkiä tai tietoa tarjota rakennekynsineitsyytensä pian menettävälle? :D
« Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:00:19 kirjoittanut Tintu »

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 31.03.12 - klo:17:56 »
Toinen viesti heti perään mutta eri asiasta.

Itselläni on LCN-geelikynsien jämät sormissa, eli peukuissa ja oikea käden nimettömässä on vielä kiinni. Muut ovat repeytyneet irti koska eivät pysyneet kiinni; taittuivat ja repäisivät oman kynnen mukana :-X Joudun askartelemaa loput itse irti, sillä muut asiat menevät nyt n.100e maksavan kynsikäynnin edelle :-\

Millä saisin nämä loput irti ilman hirmuista kipua? Vasemman käden peukun geeli on jo irtoamassa mutta osaksi niin tiukasti kiinni että raottuu vain reunoista ja nipistää karmeasti. Muutkin irtoavat tyvestä vähän.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 31.03.12 - klo:18:22 »
^Mä viilasin aikoinaan geelit irti kynsistä, repimistä en tosiaan suosittelisi.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #28 : 09.05.12 - klo:18:52 »
Mulla on LCN:n oman kynnen geelaus ollut nyt muutaman kuukauden. Alkuvuodesta minulle laitettiin LCN:n rakekkekynnet tippien kanssa mutta nyt ensimmäistä kertaa (tämä on kolmas kerta kun minulla on rakennekynnet) tipit eivät missään vaiheessa irronneet joten omat kynnet pääsivät kasvamaan alla niin pitkiksi, että tipeistä voitiin luopua :) Nyt kuitenkin kolme viikkoa edellisen huollon jälkeen geelit ovat todella pahasti lohkeilleet ja oikeasta kädestä jokaseisen kynnen "oikea" puoli on vähän ilmaantunut  ja lohkeillut. Äidilläni on samassa paikassa laitetut kynnet tippien kera ja myös hänellä on ilmaantunut tuota geelin lohkeilua jo useamman kerran. Olen tavallaan todella kiintynyt tähän kynsien laittajaan ja hänellä olen aina kynteni laittanut (samoin myös ripset) mutta jos laatu alkaa olla tätä, pitää kai sitten vaihtaa paikkaa.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 14.06.12 - klo:21:20 »
Osaiskohan joku vastata: Mietin tässä että jos ottaisi geelikynnet, mutta miten se mahtaa onnistua kun omat kynteni kasvavat tavallaan ylöspäin? Normaalistihan kynnet kasvaa hieman alasuuntaan, mutta suurinosa omista kynsistäni kasvaa ylöspäin. Mahtaako näihn geelejä saada  ???