En ole vielä ehtinyt noista kumpaakaan kokeilemaan, Orlyllä on nyt taas menty. Oon huomannut, että jos sitä laittaa todella paksun kerroksen, niin sivellinjälkiä ei jää näkymään, riippuu kyllä vähän alla olevasta lakastakin. Voi olla, että mun puolilleen kulutettu pikkupullo on myös pikkusen paksuuntunut, mikä voi selittää ko. ilmiötä, mutta sellasta jankkimaista se ei missään nimessä vieläkään ole, vähän vähemmän vetistä vain. Jos se on tuosta paksuuntumisesta, niin kallistun sen vaihtoehdon puoleen, että ostan täyden ison pullon Orlyä ja jätän sen hetkeksi auki, jospa pääsis suoraan tähän koostumukseen.
Tein tässä muuten vahingossa kokeilun yksi päivä, ehdin laittaa vain Essie Nourish Me -lakkaa yhden kerroksen ja yhden kerroksen OPI:n Peace & Love & Opia, kun tuli kiire, ja en ehtinyt lakkausta sitten täydentää toisella värilakkakerroksella ja päällyslakalla koskaan. Mutta pelkkä tämä kombo kesti mun kynsissä 5 päivää lohkeamatta mistään, vikan päivän illalla alkoi olla kärkikulumaa, mutta viilaamalla siitäkin olisi päästy. Poistin kuitenkin lakat, koska halusin vaihtaa väriä. Mutta jäi tietenkin askarruttamaan, et lutraankohan ihan turhaan kaiken maailman päällyslakkojen kanssa, kun ei mun lakat niillä tunnu juurikaan pidempään pysyvän, ja kiiltokin säilyy samanlaisena yleensä vain pari päivää. Mulla on kuitenkin paljon sellaisia laadukkaita lakkoja, jotka kuivuvat itsestäänkin ihan hyvin ilman pikakuivattavaa.