Kirjoittaja Aihe: Alus- ja päällyslakat  (Luettu 38954 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Alus- ja päällyslakat
« Vastaus #135 : 31.01.15 - klo:07:15 »
Aika äkkiä kuivaa kyllä Ja on ihan yhtä helppo poistaa kynsiltä kuin mikä tahansa muu lakka. On vaan pinnaltaan sellainen geelin tapaan kiiltävä, mutta ei siis kuitenkaan ole millään tapaa verrattavissa oikeaan geelilakkaukseen tms. kestokamaan. Ihan vaan hyvä normi päällyslakka.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 03.02.15 - klo:15:15 »
Ostin vaihteeksi Essieltä Grow Stronger -aluslakan ja tykästyin kyllä. Tämä antaa paksumman ja sileämmän pinnan kuin First Base. Tykkään kovasti First Basestakin supernopean kuivumisen ja hyvän tarttumapinnan takia, mutta se tuntuu vähän kuivattavalta ja huvitti kokeilla paksumpaa ja vähemmän alkoholipitoista koostumusta. Käytössä on ollut hoitavampia aluslakkoja esim. Lumenelta, mutta ne kuivuvat tuskaisen hitaasti ja ovat ihan helkkarin kalliita ärsyttävän pienissä pulloissaan. Kallistahan tuo Essiekin, mutta hitusen halvempaa kuin Lumput, Lorkut, Isadorat jne. No mutta siis, Grow Stronger kuivui ihan salamana ja toimi aluslakkana tosi hyvin. Jos tämä ei ala paksuuntua ikävästi pullossa, niin tämä voisi olla uusi ykkönen.
1cFii, oma väri.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 03.02.15 - klo:16:43 »
^Kuulostaa tosi hyvältä! Essien First Base on mu ihan ehdoton suosikki aluslakka, sille voisi ostaa kaveriksi tuon Grow Strongerin, jos se kerran kuivuu yhtä nopeasti kuin FB.

Mun lemppari aluslakka + päällyslakka -kombo on jo pitkään ollut Essien Fisrt Base + Sally Hansenin Insta Dri. Värilakkana on yleensä Essietä. Kynnet pysyy tuolla yhdistelmällä hyvänä jopa viikon, vähän värilakasta ja kynsiin kohdistuvasta rasituksesta riippuen.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 04.02.15 - klo:01:11 »
^ Voi olla, ettei GS kuivu ihan yhtä nopeasti kuin FB, mutta kyllä se mulla niin sutjakasti kuitenkin ainakin tuosta tuoreesta pullosta (ja tässä kuivassa ilmassa) kuivui, että tosissaan yllätyin iloisesti. Olin ihan suosiolla varautunut hitaampaan kuivumiseen paksumman ja vähemmän kuivattavan koostumuksen takia.

Mulla on Essien Good To Go -päällyslakkaa pullollinen, jonka kanssa pitäisi tulla toimeen, mutta olen miettinyt tuon Insta Drin kokeilemista jossain vaiheessa. On vain jäänyt päällyslakan käyttö ylipäätään vähemmälle, kun ovat aika haastavia koostumuksia ja Essien värilakat (ainakin ne parhaat) pysyvät mulla niin siisteinä ilmankin. Olen myös helpon poistamisen ystävä, kun kyllästyn sävyihin kynsillä aika nopeasti.
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 01.03.15 - klo:20:03 »
Jooh, no en ole oikein tyytyväinen enää tuohon Essien Grow Stronger -aluslakkaan. Se tuntuu yhä kuivuvan nopeasti, mutta siltikään värilakka ei levity päälle nätisti. En oikein ymmärrä, kun ihan sormella kokeilen, että pinta on sileä. Tätä on kaikin puolin helppo ja mukava käyttää, mutta ei vain näytä toimivan aluslakkana samalla tapaa kuin First Base.
1cFii, oma väri.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 13.07.15 - klo:20:18 »
Vinkkejä hyvästä mattapäällyslakasta?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #141 : 14.07.15 - klo:09:44 »
^ Mä oon muutamaa eri testannut ja parhaimmaksi on osoittautunut OPI Matte. Essencen on myös pätevä, mutta silti OPI voittaa mun makuun senkin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 26.11.15 - klo:14:23 »
Mulla on nyt neljättä päivää kynsissä Essien uusi Gel Setter -päällyslakka OPI:n Samoan Sandin päällä, ja ei ole Seche Viten tai Poshen kanssa ikinä pysynyt näin hyvä kiilto näin montaa päivää. Tätä siis käytetään ihan normipäällyslakan tavoin, kuivui nopsaan ja toiminee minkä värilakan kanssa vaan, vaikka mainoksissa puhutaankin vaan yhteensopivuudesta "minkä Essien lakan kanssa vaan".
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Paikalla helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #143 : 15.12.15 - klo:07:58 »
^ Tuo on tosi hyvä päällyslakka! Kynsiin tulee mahtava kiilto ja lakka tuntuu suojaavan kynttä ja värilakkakerrosta tosi hyvin.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 11.11.16 - klo:19:01 »
Haluan vinkata budjettivaihtoehdon aluslakalle! Jos haluan kynsilakkojen pysyvän yhtään, mun on välttämätöntä käyttää tehokasta, vahvistavaa aluslakkaa. OPIn Nail Envy on ollut suosikki, mutta se on sikakallis. Trind Nail Repair on kiva, mutta kuivuu hitaasti. Viimeisimpänä olen käyttänyt pari pulloa Nail Tekin Foundation II:a, mutta se ei kohonnut ihan suosikiksi. Ostin nyt kokeiluun Essencen Nail Hardening Basea, ja parin kokeilun perusteella luulen, että tulen pitäytymään tämän parissa! Ensimmäinen lakattu kynsi alkaa olla kuiva siinä vaiheessa, kun viimeinen on lakattu, ja tämä pidentää lakkapinnan kestoa mulla varsin tehokkaasti. Maksaa pari euroa! Näyttäisi estävän kellastumisen hyvin myös.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 17.12.16 - klo:15:14 »
Ostin Trindiltä French Manicure-setin, jossa on siis alus-& päällyslakka valkoisen koristelakan lisäksi. Tarkoituksena siis käyttää noita muidenkin lakkauksien lisäksi, tällä hetkellä Essien kanssa. Ja lakat lohkeilevat jo yhden päivän jälkeen, samperi  >:(
Sama lohkeiluefekti on ilmennyt, kun oon käyttänyt Trindejä mm. Orlyn ja Mavalan lakkojen kanssa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #146 : 13.05.17 - klo:21:42 »
Essencen Nail Growth Booster kokeiltu! Tai itse asiassa tää on ollut mulla käytössä jo jonkin aikaa.

Aivan ihana tuote! Sanoisin jopa, että Trindin Nail Repairin veroinen. Toimii tosi hyvin aluslakkana, ja yksistään tällä saa jo yhdellä kerroksella todella huolitellut kynnet. Ei lähde lohkeilemaan niin millään, eikä juurikaan edes kulu kärjistä. Eli jos etsit edullista kynnenkovettajaa, tässä on yksi todella hyvä hinta-laatusuhteeltaan! Varmana ostan uudelleenkin.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #147 : 14.05.17 - klo:14:00 »
Missä on kaikki matta päällyslakat? Ei oo Lorkulla, Essiellä, Essencellä, Isadoralla, Goshilla, Natural Codella, Catricellä, Maybellinellä eikä W7lla.  Minä ei ymmärrä, mattahan on muotia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 14.05.17 - klo:14:13 »
^Lumenelta löytyy Gel Effect-sarjasta mattapäällyslakka, O.P.I:lta samaten. Kumma jos muilta merkeiltä sellaista ei löydy.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 14.05.17 - klo:14:21 »
^^ Essencellä olen nähnyt hyllyssä kyllä yhdenlaisen (https://www.essence.eu/products/nails/top-base-coat/e/product/nail-art-satin-matt-top-coat-26/), mutta oisko joku kausituote tai vain niillä ständeillä missä on koko valikoima.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674