Kirjoittaja Aihe: Alus- ja päällyslakat  (Luettu 38952 kertaa)

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
Vs: Alus- ja päällyslakat
« Vastaus #15 : 24.05.11 - klo:23:00 »
Meinaan tiputtamisella sitä, jos on tosi vetinen lakka niin se lakka karkaa siitä siveltimen kärjestä kun vesipisara. :D Sitten kevyesti levittää sen ja se asettuu paikoilleen. :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #16 : 24.05.11 - klo:23:01 »
^ Nii just. Kiitos avusta!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 25.05.11 - klo:17:29 »
Kavin tanaan kaupungilla katsomassa tuota Sally Hansenin Insta-Dri:ta ja loytyi kylla halvalla, maksoi vain £2.45! Oli ilmeisesti poistomyynnissa tai jotain. Saa nahda miten toimii, en ole kynsia lakannut pitkaan aikaan, kun ei nuo lakat tunnu kuivuvan millaan. Toivottavasti tuo auttaa  :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 25.05.11 - klo:19:18 »
Mulla paksuuntui Sally Hansenin Insta-dri päällyslakka kun jäljellä oli vähän päälle 1/3. Noin 4 kuukautta käytin ja sitten lakka oli jo paksua. :/
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #19 : 29.05.11 - klo:20:46 »
Osaisiko joku vinkata pikaisesti jotain mahdollisimman kiiltävää (ei kuitenkaan mitään shimmersekoituksia) päällyslakkaa? Hommalla on kiire, eli mieluusti jotain tavismerkkiä, eikä hintaakaan saisi ihan huikeasti olla. Vai käyttääkö kukaan edes muuta kuin Poshea ja muita netistä tilattavia? ;D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #20 : 29.05.11 - klo:23:44 »
^ Yves Rocherin kiiltävä päällyslakka ainakin tekee tosi kiiltävän pinnan eikä oo hinnalla pilattu.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 07.06.11 - klo:20:38 »
^^ Seche Vite jättää todella kiiltävän pinnan ja sitähän taitaa nykyisin saada Kickseistä. Suomen hinnasta ei tosin sitten ole tietoa.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 07.06.11 - klo:23:01 »
^ 12 euroa on Seche Viten hinta Kicksissä. :)

En tiedä, myydäänkö Sally Hansenin päällyslakkoja kuinka kattavasti Suomessa, mutta oman voimakasta kiiltoa lupaavan SH-päällyslakkani olen ostanut muutamalla eurolla Direct Cosmeticsilta. Antaa kyllä hyvän kiillon! :) Muutenkin olen tykästynyt Sally Hansenin hoito- ja alus/päällyslakkoihin, eivätkä tosiaan em. firmassa ole hinnalla pilattuja. Pikakuivattajakin on todella loistava, joskin Seche Viteä kokeilen varmasti.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 08.06.11 - klo:01:27 »
Tilasin nailetc:stä värilakkoja sekä CND stickey base coatin ja Seche vite pikakuivattajan. CND stickeyn pitäisi "sitoa" värilakka niin että se pysyy paremmin. Eräässä arvostelussa sanottiin ettei kannata stickeyn päällä käyttää läpikuultavaa lakkaa, sillä stickey on väriltään vihreää... ::) Joo, eipä se kynsiin levittämisen jälkeen ole enää vihreää. Tykkään tästä aluslakasta tosi paljon, sivellinkin on hieman leveä eikä mikään luiru. En tiedä auttaako tämä sitten kynsilakkaa pysymään paremmin kynsissä, mutta muuten aivan loistava, mun kynnet ei liuskoitu enää niin paljon. Tätä ostan uudestaankin!

Seche Viten pikakuivattaja taas haisee ihan tärpätille(?)! Ihan järkyttävä haju, haiseeko tää muillakin näin pahalle? :-X Sivellin tässä on ihan surkea, aivan liian kapea. Kahdesti olen tällä lakannut kaikki käsien kynnet ja tää tuntuu jo aavistuksen paksuuntuneelta, huh! Vai sainko jonkun pilaantuneen version? Taidan sechen jälkeen ostaa taas Sally Hansenia, koska siinä on loistava, leveä sivellin.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 08.06.11 - klo:09:39 »
^^imaria, Sally Hansenit ovat täällä Suomessa törkyhintaisia... Insta-Dri lakat taitavat olla yli 9 euroa ja ne suuremmassa(?) putelissa olevat yli 12.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 08.06.11 - klo:10:25 »
^ Oho.  :o En mä muistanut, että ne ihan tota hintaluokkaa olis.

DirectCosmeticsilta oon tilannut SH:ta ihan parilla punnalla per puteli. Pikakuivattaja ei tosin ole Insta-Dri -nimellä, mutta hyvää se on samoin kuin alus- ja päällyslakat, niin tavalliset kuin kiiltoversiotkin.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #26 : 08.06.11 - klo:12:13 »
Mistähän tuo alus/päällyslakan kupliminen oikein johtuu ja voiko sille tehdä jotakin (muuta kuin ostaa uuden)?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 08.06.11 - klo:12:41 »
^Ohuemmat kerrokset voisivat auttaa. Joskin esim. pikakuivattajaa on inhottava yrittää kuivemmalla sudilla saada tasaiseksi.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 08.06.11 - klo:13:20 »
Mulla on kaikki päälyslakat alkaneet kuplia, kun ovat vanhentuneet ja menty pullossa yli puolenvälin. :/ Pahin jälki tulee strassien kanssa, kun se ympärystä menee ihan pikkukuplille.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 13.06.11 - klo:23:41 »
Käytättekö erillistä päällyslakkaa pikakuivattavan lakan jälkeen?

Minä käytän pikakuivattavana tällä hetkellä Mavalaa, mutta se ei anna super-duper-kiiltävää lopputulosta. Löytyykö järkihintaista helposti (Suomesta, marketista) ostettavaa superkiiltävää pikakuivattavaa päällilakkaa mistään?
this too shall pass.