Kirjoittaja Aihe: Alus- ja päällyslakat  (Luettu 38864 kertaa)

Poissa epe

• HAIRahtanut
Vs: Alus- ja päällyslakat
« Vastaus #30 : 13.06.11 - klo:23:49 »
Muistan jonkun kehuneen ainakin Kiss Glass Shine-päällyslakkaa upeasta kiillostaan. Saa ainakin Sokkareilta ja Anttiloista...

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 14.06.11 - klo:00:32 »
Osaako joku muuten vinkata aluslakkaa, joka oikeasti auttaisi kynsien liuskoittumiseen? Mitään isoa hätää ei ole vielä kun on vielä muutama aluslakka puolilaan, mutta OPIn Nail Envy loppui äsken ja haluaisin tietää jo valmiiksi mitä hankkisin seuraavaksi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #32 : 14.06.11 - klo:11:35 »
^Mulla liuskoittumiseen auttoi NailTek II Intensive Therapy, eli tämä tuote: http://www.nailtek.com/nail_tek/nkII.html

Ei tietty ihan heti auttanut vaan vaati säännöllistä käyttöä jonkin aikaa. Auttoi kuitenkin liuskoittumiseen ehdottomasti enemmän kuin mikään muu lakka koskaan. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 14.06.11 - klo:21:36 »
Käytättekö erillistä päällyslakkaa pikakuivattavan lakan jälkeen?

Minä käytän pikakuivattavana tällä hetkellä Mavalaa, mutta se ei anna super-duper-kiiltävää lopputulosta. Löytyykö järkihintaista helposti (Suomesta, marketista) ostettavaa superkiiltävää pikakuivattavaa päällilakkaa mistään?

En käytä erillistä päällyslakkaa, koska Seche Vite antaa todella kiiltävän ja vähän lasikuitumaisen pinnan. Lisää myös lakan kestoa hyvin, joten erillinen päällyslakka tuon pikakuivattavan kanssa on mun mielestä aika turha.

Järkihinnasta en tiedä, mutta Kickseistä saa nykyään. Joku taisi raportoida taannoin täällä, että hinta Suomessa on 12 €.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 14.06.11 - klo:21:57 »
^Mulla liuskoittumiseen auttoi NailTek II Intensive Therapy, eli tämä tuote: http://www.nailtek.com/nail_tek/nkII.html

Ei tietty ihan heti auttanut vaan vaati säännöllistä käyttöä jonkin aikaa. Auttoi kuitenkin liuskoittumiseen ehdottomasti enemmän kuin mikään muu lakka koskaan. :)

Kiitti, tuosta olen kuullut jo aikaisemmin :) Näyttää olevan edullista ebayssä, joten tilaan sitten kun tarve iskee!

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 15.06.11 - klo:12:59 »
^ Käytin joskus tuota Nail Tekia mutta en saanut siitä mitään erityistä apua liuskoittumiseen. Nyt innostuin pitkästä aikaa tilaamaan lakkoja ja aluslakaksi laitoin tilaukseen mukaan Orlyn Nail Armorin kun haulla löytyi kehuja.
1c F ii

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 04.07.11 - klo:12:44 »
Hii, tänään tuli Seche Viten pikakuivattava PÄÄLLYSlakka. Osasin tilata ihan oikean siis tällä kertaa.  :T Tasan viikossa tuli ja tilasin tuon E-baystä.

Kokeilin vähän ja kuivuu mielestäni tosi nopeasti ja jätti kivan kiiltäväisen pinnankin, ei sellaista mitä mavadry, mutta mielummin otan ohuemman pikakuivattavan josta riittää iloa pitemmäksi aikaa, kun paksun jolla saa kauniimman pinnan, mutta loppupulloa ei voi käyttää.

Poshen pikakuivattava aluslakka on aika lopussa, mutta ei ole yhtään mömmööntynyt, se on täysin juoksevaa ja käyttökelpoista ja näillä näkymin ihan viimeiseen asti. Jännä jos aluslakka toimii paremmin, kun päällyslakka ja siis nimenomaan päällyslakkanahan minä olen tuota pitänyt, eikä mitään ongelmia!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 19.07.11 - klo:11:20 »
Mikä olisi hyvä aluslakka kuiville ja koville kynsille? Tuntuu, että monet aluslakat on kovettavia/ vahvistavia tmv., mutta sellaiset katkoo kyllä mun kynnet. Eli haussa olisi joku "kosteuttava" lakka. Sally Hansenilla näyttäisi olevan Nail Quencher Hydrating Base Coat ja Mavalalla Barrier Base Coat, onko näistä kokemuksia?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #38 : 19.07.11 - klo:12:51 »

Minä käytän pikakuivattavana tällä hetkellä Mavalaa, mutta se ei anna super-duper-kiiltävää lopputulosta. Löytyykö järkihintaista helposti (Suomesta, marketista) ostettavaa superkiiltävää pikakuivattavaa päällilakkaa mistään?
Sally Hansenin punaisessa pullossa oleva Insta dry on ollut ihan hyvä,mielestäni tällä saa kiiltävän, kauniin pinnan. Anttiloissa ja Prismoista löytyy.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 20.07.11 - klo:20:27 »
Mun suosikki päällyslakoista on Essie Good to go. On vähän paksumpaa, joka sopii mulle vallan hyvin (vaikka pullo kuluukin aika nopeesti) koska esim. kynsitarrat pysyvät tosi hyvin paikallaan lakan alla. Tällä hetkellä käytössä muistaakseni kolmas pullo ja taatusti tulen ostamaan jatkossakin.
« Viimeksi muokattu: 20.07.11 - klo:20:58 kirjoittanut Hilippa »

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 22.07.11 - klo:23:09 »
merGirl:
deko kiittää (taas). Hankin tämän seuraavalla anttila-kierroksella. Tai viimeistään sitten kun mavalan kuivattava lakkani loppuu.

Minulla ei ole mavalan lakat ikinä kuivuneet ennen aikojaan, tosin saattaa olla syynä että pyyhkäisen lakanpoistajalla putelin kierteet puhtaaksi joka lakkauskerralla. Vaan kiiltoa saisi tosiaan olla enemmän, mavalan pikakuivattava jättää peruslakkaus-kiillon eikä haluamaani super-kiiltoa.

Käytän mökäostokseni Rimmelin mattalakan aluslakkana. Se toimii siinä tosi hyvin. Siis ko mattalakka ei ole huono eikä siitä löydy moitittavaa, mutta se nyt ei vain sovi normiin kynsilakkaukseeni muuten kuin ihan kuriositeettina eli yritän keksiä sille muuta käyttöä. Aluslakkana se auttaa pitämään värilakat kunnossa vähän pitempään ja se ei vaikuta värilakan sävyyn. Win-win.

Kun joku keksisi päällilakan jolla saisi satiinisen kiillon (puolimatta?) värilakan sävyä muuttamatta ::)
this too shall pass.

Skibistro

• Vieras
« Vastaus #41 : 30.07.11 - klo:17:15 »
Olisin kiinnostunut tästä tuotteesta, mutta en ole löytänyt yhtäkään nettikauppaa missä tuota toimitettaisiin Suomeen. Onko kellään tietoa saako tuota jostain?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 04.08.11 - klo:14:07 »
Seche Vite testattu! Ihan mahtava, ainakin näin ensikokeilulla. Pistin kahden paksun cremelakkakerroksen päälle tätä ja normaalisti Mavadry tuntuis liukuvan vähän hitaanlaisesti, mutta tää toimi hyvin. Tota tuntuu tarvitsevan vain murto-osan siitä määrästä, mitä Mavadrya.
Lakka, jonka päälle testasin, on ihan uutta, mutta tää tuntuu huiman kuivalta jo nyt, n. viitisen minuuttia lakkaamisen jälkeen. Testaan lakan kuivuutta aina hellästi naputtamalla kynsiä toisiaan vasten (älkää kokeilko jos ette oo ikinä yrittäneet :D vaatii hermoja) ja nää tuntuu jo ihan kuivilta :o Ymmärrän siis ihan täysin, miks tää on niin suosittu ja kehuttu.

Paksuuntumista kauhulla odotellen....
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #43 : 01.09.11 - klo:19:48 »
Mäkin sain juuri ensimmäisen Seche Viteni. Irtosi Feeluniquesta melkeinpä samalla hinnalla kuin Suomesta saa MavaDryn, joten ajattelin kokeilla kun sitä oli niin kehuttu. Pullo on kyllä aivan valtava! Sain pikkuisen MavaDryni kuivumaan jo kesän aikana, joten jännitän miten paljon ehdin käyttää tästä ennen kuin se jumahtaa.

Edit

Mun Seche Vite otti ja kutistui kynnellä. Oli jo vasta-avattuna paksua enkä saanut niin ohutta kerrosta kuin halusin. Voisiko kutistuminen johtua siitä?
« Viimeksi muokattu: 02.09.11 - klo:15:18 kirjoittanut SSpiegel »

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #44 : 02.09.11 - klo:17:25 »
Itse asiassa just toi kutistuminen on mullakin koitunut ärsyttäväksi ominaisuudeksi. Vähän auttaa, jos lakkaa kynsistä ihan tipitkin (siis tuon osan, mitä normaalisti viilataan) ja senkin kuorruttaa päällyslakalla. Harmi, sillä muuten Seche Vite vaikuttaa äärimmäisen hyvältä :(
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.