Nyt täytyy avautua

Koska mä en vain pidä Seche Vite päällyslakasta. Ainoa hyvä siinä on nopea kuivuvuus ja ettei paksuunnu, vaikka melkein puoli väliin oon käyttänyt. Mutta se jotenkin kummallisesti alkaa parin päivän päästä kuoriutua, riippumatta siitä kuinka paksun kerroksen oon laittanut. Ja tuosta katoaa se hieno kiilto, monesti joutunut laittamaan kaksi kerrosta siksi. Mä jo niin odotan, että tää loppuu! Ja siihen menee vielä kauan. Pidän Poshesta enemmän, paljon enemmän, parempi kiilto eikä koskaan ole kuoriutunut. Vaikka Poshe paksuuntuu, niin se on pieni murhe, kun omistaa kynsilakan ohentajaa (mulla käytössä Seche Restrore), ei tavritse edes viikottain ohentaa, pari kertaa kuussa on riittänyt, kun ohentaa tarpeeksi ja
aina oon saanut käytettyä Poshen loppuun asti, viimeistä pisaraa myöten. Seche oli pettymys, varsinkin, kun sitä on enemmän kehuttu kuin Poshea, mutta tästä vaan huomaa, että kaikki ei toimi kaikilla. Tietenkään.
Mulla on odottamassa Poshe, kun tuo Seche joskus (vuoden?) päästä loppuu ja ajattelin, että voisin hankkia myös Cesar'sin pikakuivattavan, vaikuttais hyvältä.