Oon ensi kuussa luopumassa rakennekynsistäni ainakin joksikin aikaa ja etsin kynsiä vahvistavaa aluslakkaa. Ongelmani on siis lohkeilevat ja erittäin heikot kynnet (pystyn ne jopa repimään käsin, joskus jopa kokonaan irti

Tässä rakennekynnet ovat olleet suuri apu ja suojanneet kynttäni). Mulla on siis lievää osteoporoosia, joka toki vaikuttaa kynsiinkin. Orlyn Bonder ei ole auttanut ja tarkoitukseni rakennekynsillä on vain ollut, että lakat kestävät
lohkeamatta, kynsien pituudella ei väliä. Olen nyt miettinyt minkä näistä tilaisin (tiedän, että on tosi yksilöllistä, mutta jotain kommenttia ois kiva kuulla) ensi kuussa: Orly Calcium Shield, Orly Nail Armor, Orly Nail Defense, Orly Nailtrition, Orly Tough Cookie ja toki suosittu NailTek Intensive Therapy II. En näitä kaikkia viittis testiin tilata, mutta pari kyllä

Eniten kiinnostaa Orlyn Calcium Shield ja Nail Tek II. Ja mulle riittäis, että lakat pysyis edes kolme päivää. Jopa kahteen olisin suht tyytyväinen.
Mun mies jo sanoi, että jos kynnet repee samaa vanhaan tahtiin tai, että saan revittyä ne irti niin, että verta valuu ja on kivuliasta, niin otan sitten ensi vuonna rakennekynnet takas, mutta tahdon kokeilla, miten menis omila heikoilla kynsilläni.