Kirjoittaja Aihe: Alus- ja päällyslakat  (Luettu 38862 kertaa)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
Vs: Alus- ja päällyslakat
« Vastaus #75 : 22.11.12 - klo:13:53 »
Mun täytyy kertoa eriävä mielipide Nail Tekistä. Mullla on tälläkin hetkellä neljättä päivää yhdistelmä Nail Tek II + Nubarin värilakka + Seche ja hyvin on kestänyt. Toki pientä kärkikulumaa on, mutta ei mitään muuta. Mulla siis Nail Tek toimii aivan mainiosti.  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #76 : 29.11.12 - klo:11:20 »
FeelUniquen tilaus tuli, ja pääsin testaamaan Sally Hansenin Insta Dryn. Olen kyllä melko impressed - kokeilein varovasti roosan lakan päälle, ja sehän toimi kuin unelma. Ensi kerralla uskallan jo käyttää dramaattista viininpunaista lakkaa, jota laitan tosi harvoin..

Koko ihanuus maksoi kaiken lisäksi vain alle 6 € ..  joten erinomainen hinta-laatusuhde.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 29.11.12 - klo:22:09 »
Ostin Essien Nourish Me-pohjalakan ja olen tykännyt. Auttaa pitämään lakkaukset pysymään siisteinä paljon pidempään kuin esim. L'Orealin pohjalakka, joka kyllä oli jo aika vanha. L'Orealin pohjalla lakkaukset lähti lämpäreissä irti jo päivän jälkeen, parin päivän jälkeen lakat oli niin järkyttävän näköiset, että pakko oli vaihtaa. Essien pohjalla lakkaukset kestää helposti nelisen päivääkin ihan siisteinä. Tai siis niin kauan olen omissa kynsissäni lakkauksia pitänyt ennen kuin olen vaihtanut, kestäisi varmaan pidempäänkin.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 04.12.12 - klo:22:19 »
Oon joskus saanut jostain ilmaiseksi China Glazen Fast Forward Top Coatin, mutta se on lojunut korkkaamattomana, en ole oikein kuullut siitä mitään kommenttejakaan. Päätin sitten kokeilla, mutta taitaa kyllä jäädä aika vähälle tuon käyttö. Kivan kiillon se kyllä jätti, ja kuivumisaikakin vaikuttais olevan ihan ok, mutta sivellin veti muutamasta kynnestä lakkauksen mukanaan kun vähänkin erehdyin sutimaan samasta kohdasta kahdesti. Värilakkaa oli yksi kerros, ja se oli ehtinyt olla kynsillä melkein puoli tuntia joten oli kyllä varmasti jo aika hyvin kuivunut. Tai ehkä se just oli ongelma, toimiskohan toi paremmin jos sen heittäis märän lakan päälle..?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #79 : 05.01.13 - klo:17:19 »
Oon todella tyytyväinen Inm Out The Door pikakuivattajaan. Kuivattaa nopeasti, ei kutista lakkauksia eikä muutenkaan vie niitä mukanaan, levittyy todella hyvin eikä ole liian voimakkaan tuoksuinen. Kaikki siis kohdallaan ja edullinenkin! Ennen mun suosikki on ollut Poshe, mutta taitaa tämä viedä voiton, tässä Inm:ssä on parempi sutikin. Jos käy vielä niin, ettei tämä paksuunnu loppua kohden, niin ois ihan täydellinen pikakuivattaja! Tosin se paksuuntuminen ei maailmaa kaada, kun ohentajaa löytyy. Seche Viten pikakuivattajasta en pitänyt, outo haju, kutisti jonkin verran lakkauksia eikä ihan yhtä nopeasti kuivattanut.

Ekaa kertaa testasin tänään Orlyn Ridgefilleriä ja hyvin tasoitti kynnen pintaa! Vaikea vaan muuten sanoa miten lakat pysyy/ei pysy paremmin, koska kärjissä on vielä akryylia jonkin verran. Näkee vasta sitten, kun kynsi on täysin omaa soveltuuko tämä aluslakka mulle. Jos ei toimi yksisteen, niin laitan alle Orlyn vahvistavaa Nailtritionia, jota löytyy 9 ml pullo. Näillä + Inm pikakuivattavalla, kun sais lakat pysymään pari kolme päivää, niin tämä nainen ois onnellinen :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 06.01.13 - klo:06:36 »
Minun kynsille parhaiten on sopinut Seche Vite ja Poshen pikakuivattaja. Seche Vite antaa kynsille tosi hyvän kiiltävän pinnan ja se levittyy heti alusta asti vähän paksumpana kerroksena kynnelle. Tuo paksuus on samalla sen heikkous. Tai siis se, että lakka alkaa paksuuntua pahasti siinä vaiheessa, kun pullossa on vielä puolet jäljellä. Poshen päällyslakassa en ole vielä samaa ominaisuutta huomannut, vaikka sekin on heti alusta alkaen hiukan muita kokeilemiani pikakuivattajia paksumpaa. Sechen toinen ongelma on se haju, mutta sekin on aika pientä lopputuloksen kannalta. Sally Hansenin Insta Dri, Orlyn Sec 'n Dry ja Essien Good to go ovat kaikki minun makuuni liian ohkaisia, vaikka kaikki muuten ihan kelpo päällyslakkoja ovatkin.

"Hitaammista" päällyslakoista minulla on China Glazen Patent Leather Top Coat. Se antaa kynsille todella kauniin kiillon. Kiilto ei kuitenkaan kestä kovin pitkään, koska lakka kuivuu hitaasti lopulliseen kovuuteensa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 02.02.13 - klo:18:27 »
L.A. Colorsin Rapid Dry Top Coat ei ole kyllä mikään rapid. Sillä voi viskaista vesilintua... Vartin päästä lakka vielä aivan märkä ja hipaisusta jäi kunnon jälki. Pöh. Onneksi sain tilanteen pelastettua Seche Viten pikakuivattajalla.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 11.02.13 - klo:06:51 »
Laitan uuden viestin kun on uutta asiaa.

Onko joku pikakuivattava päällyslakka joka ei vie Nfu Oh hololakan holoefektiä mennessään? Ylipäätään mun pitäisi hankkia uusi pikakuivattaja. Toiveena olisi että sen hajun kanssa pystyy elämään (Cesarsista tulee päänsärkyä). Olen käytellyt Seche Viteä pitkään, mutta nyt on alkanut häiritsemään se lakkojen kutistuminen kärjistä heti samana iltana. Oivoi, ennen kuin luin tuosta kutistumisesta niin luulin vaan että lakat eivät pysy mun kynsien kärjissä (liuskoittuvat kynnet) ja elelin Secheni kanssa onnellisena. ::) Tieto lisää tuskaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 11.02.13 - klo:06:58 »
Seche on kyllä pahin kutistuja.

Mavalan pikkupullossa oleva kuivattaja on minusta oikein hyvä, melkeinpä yhtä kiiltäväkin kuin Seche. Pienellä varauksella tykkään myös Orlyn Sec'n Dry:stä, se on hyvin ohut ja saa vähän varoa, ettei tee siveltimenjälkiä värilakkaan. Toimii kyllä, eikä kutistu pahemmin.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 11.02.13 - klo:10:35 »
Sally Hansenin Insta-Dri on mun mielestä myös hyvä pikakuivattaja. Kiillossa tai kuivumisajassa mä en huomaa mitään eroa verrattuna Seche Viteen, mutta Insta-Dri ei juurikaan kutistu. Hololakkojen päälle en oo tuota testannut.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 11.02.13 - klo:12:53 »
Mulla on ollut käytössä Sally Hansenin Insta-Dri ja nyt mulla on Nubarin Diamont Seal & Shine. Nubar on miedon hajuinen (nämä Nubarit on kai muutenkin sellaisia, että ei oo käytetty mitään haitallisimpia myrkkyjä). Se kuivattaa mun mielestä tosi nopeasti, paljon nopeammin kuin Sally Hansen. Kiillossa en oo huomannut eroa näissä. Nubarissa on parempi sivellin ja pullo (Sallly Hansenissa sivellin on jotenkin liian pitkä sivellin ja pullokin jotenkin kiikkerä). Nubar oli valmiiksi hiukan paksua koostumukseltaan, en tiiä vielä että miten paksuuntuu. Sally Hansen mulla oli vähän turhan paksua suunnilleen puolivälissä pulloa ja loppu oli ihan tahnaa. Nubarin miinukseksi sanoisin, että se tuntuu helposti ottavan mukaansa värilakkaa. Eli varmaankin jos tekee jotain kuviolakkauksia, toi todennäköisesti sottaa niitä.

Samaan aikaan tilasin Nubarin Foundation -aluslakan ja se taas ei toiminut mulla yhtään. Lakat lähti seuraavana päivänä kuoriutumaan pois. Irtosi suunnilleen koko kynnen lakka kerralla.
Oma väri takaisin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 15.02.13 - klo:12:22 »
Onko kenelläkään kokemusta Dependin pikakuivattajasta? Sain anopilta sen lahjaksi mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla.
Raitoja käpälään!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #87 : 15.02.13 - klo:13:09 »
Mulla oli toi, musta se oli vähän kummallinen tuote. Se on siis sellainen ohut öljymäinen litku, joka valuu ympäriinsä kun sitä laittaa kynnelle. En nyt oikein osaa sanoa, kuivattiko se lakan nopeammin kuin ilman kyseistä tuotetta, mun mielestä koko pikakuivattaja oli ihan turha juttu. Ja ostin tuon siis vahingossa, kun luulin että se on päällyslakka.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #88 : 18.02.13 - klo:19:57 »
Mikä ois hyvä ja edullinen mattapäällyslakka? Siis semmoinen, jossa se mattaefekti pysyiskin hyvin, Essiestä taitaa nopeasti lähteä?Ja joka mattaisi hyvin, että tulisi se huurteinen efekti. En ole muuten mattalakasta niin innoissani, mutta glitterlakkauksissa se näyttää tyylikkäältä!

Voi ehdottaa ihan Seppälästä, Anttilasta tai Tarjoustalosta saatavaa :D Tai eBay...tosin sieltä selailin jo ja aika hinnoissaan olivat.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #89 : 16.03.13 - klo:13:05 »
Ostin jonkun aikaa sitten Seche Viten ja nyt en enää tajua miten olen voinut olla ilman. Mulla ei siis ole aiemmin ollut mitään pikakuivattajia, mutta Seche tekee kyllä kynsien lakkailusta moninkertaisesti vaivattomampaa! Huipputuote. Haju on tosi ärhäkkä, mutta se onkin ainoa miinus. Pidän kovettavasta efektistä ja tuotteen tuomasta kiillosta, käytän itse niin harvoin mattalakkoja. Kutistumistakaan en ole huomannut. Oon pitkästä aikaa innostunut kynsijutuista :)
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.