Oon todella tyytyväinen Inm Out The Door pikakuivattajaan. Kuivattaa nopeasti, ei kutista lakkauksia eikä muutenkaan vie niitä mukanaan, levittyy todella hyvin eikä ole liian voimakkaan tuoksuinen. Kaikki siis kohdallaan ja edullinenkin! Ennen mun suosikki on ollut Poshe, mutta taitaa tämä viedä voiton, tässä Inm:ssä on parempi sutikin. Jos käy vielä niin, ettei tämä paksuunnu loppua kohden, niin ois ihan täydellinen pikakuivattaja! Tosin se paksuuntuminen ei maailmaa kaada, kun ohentajaa löytyy. Seche Viten pikakuivattajasta en pitänyt, outo haju, kutisti jonkin verran lakkauksia eikä ihan yhtä nopeasti kuivattanut.
Ekaa kertaa testasin tänään Orlyn Ridgefilleriä ja hyvin tasoitti kynnen pintaa! Vaikea vaan muuten sanoa miten lakat pysyy/ei pysy paremmin, koska kärjissä on vielä akryylia jonkin verran. Näkee vasta sitten, kun kynsi on täysin omaa soveltuuko tämä aluslakka mulle. Jos ei toimi yksisteen, niin laitan alle Orlyn vahvistavaa Nailtritionia, jota löytyy 9 ml pullo. Näillä + Inm pikakuivattavalla, kun sais lakat pysymään pari kolme päivää, niin tämä nainen ois onnellinen