Kirjoittaja Aihe: Alus- ja päällyslakat  (Luettu 38837 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Alus- ja päällyslakat
« Vastaus #90 : 16.03.13 - klo:21:16 »
Mä olen vähän pettynyt Poshen pikakuivattajaan. Olen aiemmin käyttänyt lähinnä Seche Viteä ja se tekee heti sellaisen kovan kiiltävän pinnan ja tuntuu vielä tasoittavan värilakan pintavirheitä. Poshe tekee vain pehmeän kalvon, ja vielä puolenkin tunnin päästä lakat painuu ruttuun jos joudun esim. vaihtamaan vaatteita. :( Eikä se jätä niin kiiltäväksi ja tuntuu sekin vähän kutistavan lakkoja. Ilmeisesti tuota Poshea pitäisi vedellä joka kerroksen väliin? Mä olen siis laittanut aluslakan ja värilakkaa 2-4 kerrosta ja sitten vasta pikakuivattajan. Sniif. Taidan kaivaa jemmasta Seche Viten ja antaa sille anteeksi tuon lakkojen kutistamisen ja käytellä Poshea vain tummien, tasaisten lakkojen kanssa silloin kun ei ole kiire (eli never...). ::)

Chaos, mites Elfin mattalakka? Mulla on tuollainen jemmassa, mutta en ole kyllä testannut onko siitä mihinkään... Kun se ei ole pikakuivattaja. ;D

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 17.03.13 - klo:10:51 »
Elfin mattalakka on ihan kiva, itse olen tykännyt. Tässä elfin Smoky Brownin päällä elfin mattalakka
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 17.03.13 - klo:19:51 »
Tilasin Nutra Nail Speed Dry -päällyslakan, ja yhden käyttökerran perusteella sanoisin että toi on oikein käyttökelpoinen pikakuivattaja. Testasin tota aluslakan ja kolmen värilakkakerroksen päälle. Lakka on tosi ohutta lirua, mutta varmaan paksuuntuu käytössä sen verran että on jatkossa helpompi levittää. Kuivui aika lailla samaa vauhtia kuin Seche Vite, ja jätti samantyyppisen muovimaisen pinnan. Läheltä hyvässä valossa katsottuna huomaa että muutamaan kynteen jäi siveltimenjäljet (johtuen varmaan tuosta ohuudesta, koska mulle kävi samoin kun ohensin Seche Viteä vähän liikaa), ja yhdessä kynnessä on pari pientä kuplaa (tonne pulloon tuntuu muodostuvan noita kuplia aika helposti kun sivellintä liikuttelee). Mutta hinta-laatusuhde on ehdottomasti kohdallaan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #93 : 18.03.13 - klo:18:48 »
Mena, kiitos vinkistä, Elfiä voisin hyvin joskus testatakin, mutta nyt ei tartte, kun hommasin BeautyUK:n mattalakan ja se toimii hyvin ja oli alle vitosen :) Ja mattalakan kanssa ei tartte huolehtia kuivumisnopeudesta, mattalakka kuivuu tosi nopeasti, ainakin tuo BeautyUK. Ja mattaus ei miellytä mun silmää minkä värin päällä vaan, lähinnä mun makuun sopii vaan kimalteiden päällä ja lastulakkojen päälle, tulee tosi siisti lopputulos.

Pitää taas kehua tuota INM Out The Door pikakuivattajaa, en ole koskaan käyttänyt niin hyvää pikakuivattajaa. Toimii todella hyvin ja ei ole edelleenkään alkanu paksuuntua yhtään, vaikka pian jo puolessa välissä pulloa mennään, ei kutista yhtään lakkauksia, ei haise voimakkaalle. Voitti siis tosiaan mun edellisen suosikin Poshen!

Oon nyt aika pitkään käyttänyt Orlyn Nail Tritionia aluslakkana ja oon tosi tyytyväinen. Omat kynnet vahvistuneet sen verran hyvin, että samaa värilakkaa voin pitää 2-3 päivää ja se on jo paljon meikäläisen paperikynsillä! Eli ehdottomasti jatkan tuon aluslakan käyttöä ja taidan ostaa siitä ison pullon, kun tuo loppuu. Oon jopa saanut muutaman kynnen kasvamaan yli sormen pään, voi kun nämä vielä vahvistuisivat tästä! Jos näin hyvänä pysy tämä kokemus Nail Tritionin kanssa, niin en tulekaan ottamaan enää akryylikynsiä takaisin, (ainakaan ihan heti). Testasin nimittäin muutaman lakkauksen verran myös Orlyn Nail Defenseä ja se aiheutti helpommin kynsini repeämiä tai lohkeamista eli se ei vaan meikäläisen kynsille käynyt, onneksi ostin siitä sen pienen pullon myös ja enköhän sen eteenpäin saa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #94 : 21.03.13 - klo:23:16 »
Käytän aluslakkana aina kynnenvahvistajaa, tällä hetkellä Sally Hansenin Nailgrowth Miraclea. En osta aluslakkoja erikseen, koska hoitavat lakat käyvät ihan yhtä hyvin. Päällyslakaksi ostan aina Rimmel London PRO Super Wear Ultra Shine Topcoatin, se kestää jopa kymmenen päivää. Sen harja on leveä, joten yhden kynnen saa yhdellä vedolla lakattua (ainakin omat pienet kynteni :D). Lakka ei rapise pois ennen aikojaan, joten tämä saa kyllä arvosteluksi täyden kympin.
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 24.03.13 - klo:10:55 »
Onko kukaan kokeillut Dermosilin uusia alus- ja päällyslakkoja?
Eli tätä https://www.dermoshop.com/fi/products/3610-kynsia-tasoittava-aluslakka
ja tätä https://www.dermoshop.com/fi/products/3611-paallyslakka

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #96 : 24.03.13 - klo:14:15 »
^Olisin saanut viime tilauksessa aluslakan kylkiäiseksi, mutta luottamus Dermon kynsituotteisiin ei ole kovin suuri. Kiva olisi lukea kokemuksia!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 10.04.13 - klo:22:13 »
Ostin noi dermosilin alus- ja päällyslakat. Mun omia epätasasia kynsiä toi aluslakka ei tasoita, mut eipä oikeen mikään muukaan. En tykkää miten se saa kynnet näyttämään jotenkin tosi likaisilta ja ehkä hieman kellertäviltä. Johtuu tosta kun siinä on toi punertava sävy. En kyllä ymmärrä miksi siihen on tarvinnut sitä sävyä lisätä. No eipä se haittaa värilakan alla onneksi. Päällyslakasta mulla ei oo kummosta sanottavaa. Lakkaukset on pysyny ihan hyvännäkösenä nyt pari päivää ja kiiltävät on edelleen. Itelle nää on riittävän hyvät eikä ole hinnalla pilattu  :)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #98 : 26.04.13 - klo:15:58 »
Onko millään halpismerkillä sellaista tasoittavaa aluslakkaa? Mulla kun on peukalonkynnet aina kuopalla ja lakka levittyy epätasaisesti. No okei, saa olla joku kalliimpikin, mutta sellainen mitä ei tarvitse rapakon takaa tilailla.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #99 : 26.04.13 - klo:16:31 »
Täällä ei ole kylliksi mainintoja Orlyn sec 'n drysta! Ennen käytin Insta drita ja tämä toimii myös hyvin, tykkään. Eivät kurttuunnu kumpikaan, toivottavasti näitä valmistetaan vielä pitkään.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 09.05.13 - klo:16:45 »
Butter Londonin Nail Foundationista vähän kaksijakoiset mietteet. Levityksen kanssa pitää olla todella tarkka, lakka kuivuu heti muhkuroille kynnelle, jos sudissa on liian vähän lakkaa ja hosuu. Koostumus tuntuu aika paksulta mun makuun, kuivuu kuitenkin nopeasti. Mut toisaalta nätisti asettuessaan on todella hyvä ja tasainen pohja värilakalle. Käytän sen alla Orlyn Nail Defenseä. Näiden loputtua kiinnostaisi kokeilla tuota Nail Tritionia.

Orlyn Sec 'n Dry on mahtava. Ohut, helppo levittää, kuivuu nopeasti ja tasoittaa virheitä.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 06.06.13 - klo:17:57 »
Ääh, mä oon tosi pettynyt Orlyn Sec 'n Dry'hin. Kuivuu kyllä nopeasti, mutta vaikka yrittäisi miten huolellisesti levittää tuota niin siveltimenvedot näkyy täysin kuivalla kynnellä, eikä lopputulos millään ole sellainen tasaisen kiiltävä. Kokeilin vielä laittaa toisen, vähän paksumman kerroksen mutta ei. Samat hemmetin viirut jäi silti. Jotenkin en myöskään tykkää tosta Orlyn siveltimestä. Enpä vaan ole löytänyt Seche Viten veroista pikakuivattajaa (paitsi Insta-Dri... saatavuus vaan on harmillisen huono).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 06.06.13 - klo:18:43 »
Kuivuuko teillä muilla Sally Hansenin Insta Dri pulloon samalla tavalla kuin Seche Vite? Pullo on vasta puolillaan ja jo nyt Insta Dri on käyttökelvotonta (SV alkaa yleensä kuivua vasta sitten, kun pullosta on alle kolmasosa jäljellä). Pullo on seisonut käyttämättömänä muutaman viikon korkki tiukasti kiinni. Sitä ennen se oli muutaman käyttökerran ajan aivan täydellistä ja sitä ennen omaan makuuni turhan ohutta. Mutta nyt ei ole mitään mahdollisuutta saada tasaista lopputulosta. Luuletteko, että Mavalan ohennusnesteestä olisi mitään apua, vai pitäisikö ostaa Seche Viten ohentaja? Vai heitänkö pullon suoraan roskiin?

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 06.06.13 - klo:21:21 »
^ Älä heitä roskiin. Mä olen hyvällä menestyksellä ohentanut Insta-Dri'ta Seche Restorella jo ties kuinka monesti, vaikka se on ollut jo aika jankkia just puolenvälin jälkeen. Toimii kuitenkin ohentamisen jälkeen yhtä hyvin kuin uutena. Mavalan ohentaja on mun mielestä ihan yhtä tyhjän kanssa, joten suosittelen ehdottomasti Seche Restorea.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 06.06.13 - klo:21:25 »
^Kiitos. Pitääkin käydä ostamassa Seche Restorea. Harmi kun en tänään tajunnut poiketa Kicksissä, kun liikuin sillä suunnalla.