Mena, kiitos vinkistä, Elfiä voisin hyvin joskus testatakin, mutta nyt ei tartte, kun hommasin BeautyUK:n mattalakan ja se toimii hyvin ja oli alle vitosen

Ja mattalakan kanssa ei tartte huolehtia kuivumisnopeudesta, mattalakka kuivuu tosi nopeasti, ainakin tuo BeautyUK. Ja mattaus ei miellytä mun silmää minkä värin päällä vaan, lähinnä mun makuun sopii vaan kimalteiden päällä ja lastulakkojen päälle, tulee tosi siisti lopputulos.
Pitää taas kehua tuota INM Out The Door pikakuivattajaa, en ole koskaan käyttänyt niin hyvää pikakuivattajaa. Toimii todella hyvin ja ei ole edelleenkään alkanu paksuuntua yhtään, vaikka pian jo puolessa välissä pulloa mennään, ei kutista yhtään lakkauksia, ei haise voimakkaalle. Voitti siis tosiaan mun edellisen suosikin Poshen!
Oon nyt aika pitkään käyttänyt Orlyn Nail Tritionia aluslakkana ja oon tosi tyytyväinen. Omat kynnet vahvistuneet sen verran hyvin, että samaa värilakkaa voin pitää 2-3 päivää ja se on jo paljon meikäläisen paperikynsillä! Eli ehdottomasti jatkan tuon aluslakan käyttöä ja taidan ostaa siitä ison pullon, kun tuo loppuu. Oon jopa saanut muutaman kynnen kasvamaan yli sormen pään, voi kun nämä vielä vahvistuisivat tästä! Jos näin hyvänä pysy tämä kokemus Nail Tritionin kanssa, niin en tulekaan ottamaan enää akryylikynsiä takaisin, (ainakaan ihan heti). Testasin nimittäin muutaman lakkauksen verran myös Orlyn Nail Defenseä ja se aiheutti helpommin kynsini repeämiä tai lohkeamista eli se ei vaan meikäläisen kynsille käynyt, onneksi ostin siitä sen pienen pullon myös ja enköhän sen eteenpäin saa.