Kirjoittaja Aihe: Alus- ja päällyslakat  (Luettu 22959 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Alus- ja päällyslakat
« Vastaus #150 : 15.05.17 - klo:19:11 »
^ ^ Pitää tarkastaa toi Lumene.
^ Ei oo Essencellä enää, kaikki pretty.fiit ja kosmetik4lessitkin koluttu.  Tosi harmi ettei tuommoinen normi juttu voi olla myynnissä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #151 : 16.05.17 - klo:12:50 »
Onhan Essiellä vielä myynnissä Matte about you -päällyslakka. Ja Cocopandalta näkyy saavan ihan suomiverkkokaupastakin. Mulla on useamman vuoden vanha tuollainen ja se tekee kyllä ihanan samettifinishin.
1a F ii Tukkakuva

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 16.05.17 - klo:13:01 »
Mun superliuskoittuvilla nysäkynsilläni Essien First Base -aluslakka ja Essien Gel Couturen Top Coat ovat varsin toimiva kombo.

Raitoja käpälään!

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #153 : 16.05.17 - klo:14:56 »
Essenceltä olen törmännyt tuohon minkä pitäisi tehdä kanssa joku mattaefekti, mutta ei mitään käsitystä millainen se sitten oikeasti on:
https://www.essence.eu/fi/tuotteet/kynnet/alus-ja-paeaellyslakat/e/product/gummy-touch-top-coat-31/

Mielestäni olen nähnyt vielä ihan lähiaikoina omalla lähitokmannilla myös tuota toista Essencen mattalakkaa mistä oli puhe, joten noita ehkä voi viellä olla kaupoissa hyvällä tuurilla. :-\

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #154 : 16.05.17 - klo:16:57 »
^  Toi gummy on ihan kamala! Kynnet jäi kummalliseen tahmaan, eivätkä kuivuneet, en oikein ymmärtänyt koko lakkaa. Harmi ettei tuota Essietä myydä kaupoissa  :-\

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #155 : 17.05.17 - klo:01:22 »
^Hitsi vieköön olisin mennyt ostamaan tuota gummya muuten. Hyvä tietää ettei siitä lakasta ole mihinkään. :o

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #156 : 09.06.17 - klo:06:39 »
MerGirl, jos tilaaminen ei haittaa, niin Catricella on mattapäällyslakka (ja BarryM:llä myös) kosmetik4lessillä, sekä kunnon matta päällyslakka, että satin matt. En tiedä onko tuota päällyslakkaa Suomen ständeillä.
1bFii. Oma väri pian saavutettu, pitkien hiusten kasvattelija. Viileä vaniljaisen vaalea, joku 9 ja 10 tasoinen sävysekoitus. Nykyinen pituus: BSL. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #157 : 09.06.17 - klo:11:59 »
^ Missä ne oli kun Lumenen ostin ?  ;D Joo, toi Catricen satin matt ei oo yhtään matta. Toivottavasti löytyy taas kun uuden tarvitsen, kiitos vinkistä!

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 13.09.17 - klo:08:07 »
Mun kynnet on mennyt ihan kamaliksi. Syitä on useita, joista vähäisimpinä ei varmasti kynsien käyttö työkaluina nykyisessä duunissa tai laiskistunut hoito ja puunaaminen, mutta ihan selkeästi myös OPIn Nail Envyn poisjättö. Kun käytin edellämainittua, kynnet olivat ihan uskomattoman kovat ja liuskaantumattomat, nyt ovat ihan pehmeää höttöä ja yhtä liuskarykelmää vaan. Mua vaan kirpaisee tuossa Nail Envyssä niin sikana se hinta. Viime aikoina oon käytellyt vahtelevasti NailTek Foundation II, Trindin Nail Repair ja ylläkehumani Essencen Hardening Base, eivätkä nämä sitten kuitenkaan sillä tapaa korjaa tilannetta. Onko Nail Envylle haastajaa ylipäätään, onko joku saanut jollakin tällaisella pohjalakalla kynsien kuntoa muutettua merkittävästi?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 15.09.17 - klo:21:56 »
^Nail Envyn hinnasta: Suomi-hintahan on ihan järjetön, mutta eBaystä tilaamalla sitä jopa raaskii käyttää. Ei se toki ilmaista ole silloinkaan, mutta 12 eurolla jo saa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 18.09.17 - klo:13:15 »
^^Luovuin itse Trindin Nail Repairista sen sisältämän formaldehydin takia, ja aloin käyttämään kynnenkovettajien sijasta kynsiöljyjä. Eihän nämä kynsiä samalla lailla koveta, mutta kynnet voi ihan merkittävästi paremmin kuin ilman öljyjä.
Käytössä ovat Essien Apricot Cuticle Oil jota käytän myös kynsille, sekä meikkipussissa kulkee mukana Weledan kynsiöljykynistä kaksi eri versiota ensiavuksi reissun päällä.
Vaikka kysyit nimenomaan lakoista, suosittelen kokeilemaan myös öljyjä jos eivät vielä ole käytössä.