Kirjoittaja Aihe: Oriflame  (Luettu 35510 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Oriflame
« Vastaus #210 : 30.04.16 - klo:00:21 »
No, sorruin sitten tilaamaan  :D Mulla on synttärit viikon päästä ja äitienpäiväkin samana viikonloppuna, niin hemmottelen itseäni vähän.

Ostoskoriin päätyi kevyeksi arkituoksuksi kaksi hajuvettä, uusi Volare Forever ja astetta makeampi Happydisiac. Oriflamen tuoksujen kestävyys ei ole mikään kummoinen, mutta ne ovat usein muuten onnistuneita simppeleitä päivätuoksuja, jotka eivät mene iholla tunkkaiseksi. Hinta on varsin edullinen, nämä jäivät 10-15 euron paikkeille.

Lisäksi ostin jalkakuorinnan, suihkuvoiteen, vartalokuorinnan, suojakertoimellisen huulivoiteen, pienen käsilaukun ja lahjaksi käsienhoitosetin. Kaupan päälle tuli Tender Care -voide, joka menee myös lahjaksi.

Toivottavasti tuo huulivoide on hyvä. Mulla ei ole ennestään auringolta suojaavaa huulituotetta, mutta sellainen on kyllä ihan tarpeellinen.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 08.04.17 - klo:01:24 »
Pystyykö oriflamelta tilaamaan millään ilveellä yksittäisenä kuluttajana? Ei mulla ole tietääkseni kukaan tuttu edustajana ja risoo ihan suunnattomasti, että pitää alkaa kaiveleen kivien ja kantojen alta, että sais yhden hikisen meikkivoiteen tilattua.

Niin ja siihen meikkivoiteeseen liittyen, saako edustajilta testereitä noista, ettei tarvitsisi sikaa säkissä ostaa?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #212 : 08.04.17 - klo:19:10 »
^ Edustajilta saa testereitä. Mulla sattuu olemaan kaveripiirissä oriflame-myyjä joka monesti tuo testereitä kaikenlaisesta kun tuo kuvaston minulle. Löytäisitköhän vaikka facebookin kautta edustajan?

Minulla on käytössä oriflamen jokapaikan voide (se pieni vaaleanpunainen puteli), Feet up - soothing jalkavoide, the one spa plumping lipbalm (ihan jees etenki jos haluaa ettei mattapuna ole niin matta, mutta en huomaa mitään eroa huulissa tuota käyttäessä) ja sitten on muutama ripsiväri odottamassa vuoroaan avaamattomana. Tilasin ihan vasta myös nude sävyisen matte huulimaalin, joka tulee tässä pääsiäisen jälkeen. Kiva päästä testaamaan, miten eroaa kestävyydeltään esim käyttämistäni NYXin mattapunista.

Mielestäni tuo 14 vrk palautusoikeus avatuille tuoteille on huippu juttu. En koskaan osta mitään normaalihintaisena :D Kaikki tuotteet on joskus tarjouksessa.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 03.06.17 - klo:23:00 »
En sitten saanut testeriä, vaan kävin edustajan luona meikkivoiteita testailemassa. Suoraan ei mun sävyä löytynyt, aika ikävän vähän noita vaihtoehtoja, kun piti kaksi eri sävyä tilata, mutta niitä sekoittamalla oon ihan ok värin saanut.

Kyseessä on siis Giordani Gold-sarjan Liquid Silk Foundation ja tykkään tosi paljon. Koostumukseltaan aika lirua ja en tykkää pipettimallisesta annostelijasta, mutta muuten on kyllä kaiken vaivannäön arvoista (edustajan selvittely, yhteydenotot, aikataulujen sovittelu yhteen, tilauksen odotusaika ::)). Ja plussaa vielä kohtuullisesta hinnasta, kun alennuksella ostaa.

Mullahan on vanhoja aknearpia kasvoilla, suuret ihohuokoset, helposti rasvoittuva iho ja esim. nenänpielet punoittaa kivasti kaikesta peittelystä huolimatta. Edustaja varoitteli, että peittävyydeltään ei ehkä maailman paras, mutta todellakin peittää jo eka sutimisella, toisin kuin Lily Lolon bb-voide, jonka kanssa pitää erikseen peiteainetta käyttää. Ei myöskään pukkaa rasvaa niin kuin Lily Lolo, mikä mua ei kuitenkaan hirveenä edes haittaa, kun en tykkää puuterisesta naamasta, vaan enemmän luonnollista kiiltoa (kuitenkin eri asia kuin rasvasta kiiltävä naama..)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 04.06.17 - klo:09:54 »
Oon kans vähän pettyny noihin oriflamen meikkivoiteiden sävyihin. Hyvää tavaraa on, mutta ei oikein mikään noista sävyistä passaa mulle yksinään...

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 25.06.18 - klo:23:53 »
Muutamia viimeaikaisia kokemuksia. Of on jossain määrin petrannut tuotteiden sisällön ja visuaalisuuden suhteen ja kuvastot ovat mukavia selata. Hinnat taas ovat osittain aika kalliita, jopa törkeän kalliita, enkä oikein pidä johtoportaan viestinnästä. Olen silloin tällöin tilannut itselleni jotain ja hyödyntänyt hyviä aleja.

The ONE Everlasting -meikinkiinnityssuihke
Uutuustuote, jota olen hetken ehtinyt käyttämään. Tämä ajaa hyvin asiansa ja on huomaamaton iholla. Se, mikä tästä tekee lajissaan erinomaisen on suihkeen laatu, tällä saa todella hienojakoisen suihkeen (Lumenen Lähde- ja Valo-suihkeissa on aika samanlainen) ja yksi suihkaus on riittävän pitkä, jotta sen ehtii kuljettaa koko kasvojen yli. Tällä tavalla saa paljon tasaisemman tuloksen kuin yksi terävä suihkaisu yhteen kohtaan ja toinen toiseen.

The ONE BB-huulivoide
Kiva, pehmeän ja riittävän liukkaan ja huomaamattoman pinnan jättävä huulivoide, jossa on sopivasti aavistus väriä. Tässä on suojakerroin, josta plussaa. Normaalissa huulipunahylsyssä, mikä on mukavampi kuin tiiviimmin pakattu huulirasva, minusta ne muhjaantuvat helpommin. Hyvä, mieto tuoksu.

Love Nature -suihkugeelit
Onnistuneita perusuihkugeelejä, biohajoava koostumus. Tykkään avokadoversion puhtaan neutraalista tuoksusta ja mansikka-limen kirpeästä mehevyydestä.

Activelle roll-on deodorantti
Itselläni oli Pure Cotton -versio, tuskin näillä on kovin paljoa eroa. En tykännyt, pito ei riittänyt alkuunkaan ja aine on aika tahmaavaa.

Women's Collection Sensual Jasmine EdT
Women's Collection Innocent White Lilac EdT
Eclat Mademoiselle EdT
Kaksi jälkimmäistä ovat suosikkituoksuja kevyeksi päivätuoksuksi kevääseen ja kesään. Eclat on hieman hennompi ja tyttömäisempi, tässä on valkoisten kukkien, freesian ja hibiskuksen nuotteja, todella viehättävä iholla. Kesto melko vaatimaton, mutta arkikäyttöön okei.
White Lilac on voimakkaampi, runsaan kukkainen syreenituoksu, tykkään tosi paljon, vaikka moni saattaa näin selkeän syreenin kokea pistäväksi ja keinotekoiseksi. Pysyy hyvin iholla ja pullo on eleettömän kaunis. Sarjassa on myös Sensual Jasmine, joka on samaan tapaan voimakas jasmiinituoksu, saippuamainen. Siinä on kieloa myös. Itselläni on hieman vaikeuksia jasmiinin kanssa, jossa on nenääni niin häiritsevä viemärimäisen imelä sävy (esim. Lushin Godiva-shampoota en kertakaikkiaan pysty sen tuoksun takia käyttämään). Jotakin puoleensavetävää tässä silti on.

Sun Zone Sand Repellent -aurinkosuojasuihke SK 50
Aerosoli, joka mainostaa olevansa kevyt ja estävän hiekan tarttumista. Mun mielestä kaikkea muuta, ällöttävän tahmainen ja on jäänyt käyttämättä.

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #216 : 26.06.18 - klo:13:30 »
Ilmeisesti tänne saa jutella enempikin Oriflamen tuotteista.

Katsokaan meitsi löysi joskus kauan sitten niiden puuterikuorinnan. Se oli keltaisessa purkissa ja käveli muutamaanki otteeseen kirppiksellä vastaan. Semmone ei tunnu menevän samalla tavoin vanhaksi kuin jokin muu kosmetiikka ja pelitti tosi tosi hyvin naamalla. Sitten niiden loputtua aloin tilaamaan sen päivitettyä versiota valkolilapullossa, mut se lakkautettiin koko sarjasta. Vastaavaa oon nähnyt Bioderman tuotteissa viisinkertaisella hinnalla ja oonki sit kallistunut perinteisiin aspiriinikuorintoihin.

Mä haluan sen takas enkä tajuu miks ne sen meni lopettaan. Ostin sitä pari purkkia kerralla just tolta varalta ja se osoittautuikin aiheelliseksi. Vaiks en aspiriinilla lujemin hinkkaa ihoa (ei pitäisikään) niin silti se tuntu by design hellemmältä. Jos jotain tuotetta on ikävä niin sitä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 26.06.18 - klo:14:12 »
Oriflame-ketjuja on kaksi, mutta ihonhoitopuolella olevassa on vain muutama hassu viesti, joten tänne vaan kaikki jutut :)

Mulla on vieläkin jemmassa melkein täysi purkki tuota oranssipurkkista jauhekuorintaa. Se on mennyt vanhaksi 2011, mutta eipä se miksikään ole muuttunut. Saa ihanan heleän ihon ilman mitään raapivaa jynssäämistä. Ostin noita varastoon silloin, kun sarja lopetettiin kymmenisen vuotta sitten ja käytellyt säästellen.

Jos vastaavaa haluaa, niin Dermalogican Daily Microfoliant on pätevää kamaa, mutta melko hintavaa ja korealainen Tosowoong Enzyme Powder Wash on edullista (11-12 €/70 g) ja todella hyvää. Siinä on hiukan karkeampi rakenne ja vaahto on kermaisempaa, iholle jää mielestäni tosi kiva tunne, ei yhtään natiseva. Iso peukku tälle.

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #218 : 26.06.18 - klo:14:15 »
Nyt meni bioderma ja dermalogicat sekaisin :D Niin siis juu tuota jälkimmäistä meinasin. Olisko jonku Miss Suomen suosikkituotteita ja hinta huimas omaa päätä. Kiitti tosta toisesta suosituksesta, osaatko sanoa mistä sitä saa hankittua/tilattua?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 26.06.18 - klo:14:25 »
Ebaysta löytyy useilta myyjiltä, on näemmä vieläkin halvempi kuin muistin eli n. 8 €. Tämä iamloveshop on ainakin luotettava myyjä, omani ostin viime vuoden lopulla tältä samalta.

https://www.ebay.com/itm/TOSOWOONG-Enzyme-Powder-Wash-Enzyme-Cleanser-70g/371887263318?hash=item5696354e56:g:~hEAAOSwsW9YwMt1

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #220 : 26.06.18 - klo:16:40 »
Ebaysta löytyy useilta myyjiltä, on näemmä vieläkin halvempi kuin muistin eli n. 8 €. Tämä iamloveshop on ainakin luotettava myyjä, omani ostin viime vuoden lopulla tältä samalta.

https://www.ebay.com/itm/TOSOWOONG-Enzyme-Powder-Wash-Enzyme-Cleanser-70g/371887263318?hash=item5696354e56:g:~hEAAOSwsW9YwMt1

Aih kiitos kauheesti! Menee kyl välittömästi tilaukseen <3