Kirjoittaja Aihe: Oriflame  (Luettu 37741 kertaa)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
Vs: Oriflame
« Vastaus #30 : 27.11.06 - klo:11:36 »
Tutulta sain taas kuvaston ja alkoi kiinnostaa tuo tarjous missä kaksin kappalein yhtä tuotetta.
Mietin josko kokeilisi tuota mustikka kasvojenpuhdistusainetta.Ainakin herkulliselta putilolta vaikuttaa.Millaista sitten muuten mahtaa olla.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #31 : 27.11.06 - klo:16:40 »
calypso, no hitsi, kun mä menin tilaamaan tuon merilevänaamion! Vaikka mietin eka tuota jogurttinaamiota. Voihan harmi! Noh, tulee tuo silti käytettyä vaikkei mikään ihan loisto oliskaan. Meikin alle en ajatellut jättää naamiota vaan pesen pois.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #32 : 07.12.06 - klo:15:10 »
Forever Eyes Cream Eyeshadow 
Voidemainen luomiväri. Kuusi täyteläistä, kestävää sävyä sisältää aloe veraa. 4,5 ml.

Onko kellään kokemusta noista?

En voi suositella... Pohjustuksesta huolimatta ei ole pysynyt ainakaan minulla, vaan voidemainen väri jankkiutuu 10 minuutissa luomivakoon. Kaksi kertaa yritin tuota käyttää mutta ei siitä ollut tosiaan mihinkään.

No niin, ihan sama kokemus täälläkin, sain käsiini yhden putelin tuota vihreää. Se ei tuntunut kuivuvan sitten millään, vaikka laitoin ihan ohuen kerroksen, tuntienkin päästä oli vielä ihan märkää ja sitä oli tosiaan enimmäkseen luomivaossa. Ihana sävy olisi ollut muuten.

Onkos Calypso jo testaillut omaansa, miltä vaikutti?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #33 : 08.12.06 - klo:07:52 »
pidän ainoastaan huultenrajauskynästä, sininen se kuori siinä, sävystä nude joka on paras tähän asti löytämistäni nudesävyistä (ei kellerrä edes hampaita)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #34 : 03.01.07 - klo:05:57 »
^^ Sain vasta pari päivää sitten testattua noita voidemaisia luomivärejä, kun on ollut kaikkea muutakin uutta testattavana   ;D Pohjustuksena oli vain meikkivoide mutta en saanut sitä vihreää kunnolla levittymään. Joihinkin kohtiin tuli reilusti ja toisiin kohtiin ihan ohut kerros hyvä että näkyi. Sitten kun yritin siveltimellä häivyttää (en odottanut että se kuivaa ensin) niin se kerääntyi paakkuihin ja joistain kohdista lähti kokonaan pois. Tavallaan vain siirtyi siveltimen edestä.
Jos nyt jotakin positiivista pitää löytää niin pysyi kyllä hyvin, koska olin vain kotona niin jätin ne paakut luomille eikä ne kerääntynyt luomivakoon  :D

En sitten tiedä miten tuo käyttäytyy jos levittää aina ohuen kerroksen, levittää lisää ja odottelee kuivumista ja sitten vasta yrittää häivytellä. En ole tosin mitään voidemaisia luomivärejä (esim Maybelline Cool Effect) saanut häivyteltyä kuivumisen jälkeen enkä märkänäkään kuin sormella.
Siitäpä tulikin mieleen että ehkä nuo saa sormilla leviteltyä parhaiten, samalla tavalla kuin Cool Effectit? Pitääkin joku päivä testailla uudemman kerran, en kyllä näin vähällä luovuta!  :D

Minullakin on tuo nude sävyinen huultenrajauskynä ihan vakkarikäytössä, se on melkein täsmälleen saman sävyinen kuin huuleni luonnostaankin ja koostumus siinä on hyvä (ei liian kova eikä murene jne). Tuon passelin sävyn takia sitä voi käyttää melkein minkä sävyisten punien ja kiiltojen kanssa tahansa kun se ei mitenkään erotu huulilta  :)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #35 : 05.01.07 - klo:09:17 »
ehkä nuo saa sormilla leviteltyä parhaiten, samalla tavalla kuin Cool Effectit? Pitääkin joku päivä testailla uudemman kerran, en kyllä näin vähällä luovuta!  :D

Tuotahan pitääkin kokeilla, hyvä idea! Ehkä annostelu toimii tosiaan paremmin niin, ja ehkä sitten kuivuisikin paremmin kun tulisi ohuempi kerros kerrallaan.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #36 : 20.01.07 - klo:11:35 »
Katselin noita Oriflamen kasvorasvoja ja naamioita ja tosi monessa näyttää olevan heti incin alkupäässä mineraaliöljyä ja silikoneja. Harmi, muuten olisi houkutellut kokeilla muutamaa tuotetta.  :-\
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #37 : 20.01.07 - klo:13:44 »
Katselin noita Oriflamen kasvorasvoja ja naamioita ja tosi monessa näyttää olevan heti incin alkupäässä mineraaliöljyä ja silikoneja. Harmi, muuten olisi houkutellut kokeilla muutamaa tuotetta.  :-\

Joo, tuo onkin aika harmillista kun monet kiinnostavat tuotteet on "pilattu" noilla  :-\  Minulla on käytössä muutamia voiteita ja naamioita ja ne ovat "puhtaimmasta" päästä, eli jonkin verran saattaa silikoneja ym olla.
Houkuttelisi tilata loputkin tuotteet kokeiluun missä ei kamalasti mineraaliölyjä ja silikoneja ole, kun käytössä olevatkin on toiminut hyvin. Inhoan sellaista limaista tunnetta kasvoilla minkä oikein silikoniset ja mineraaliöljyihin perustuvat tuotteet tekevät  :-X

Minulla on siis jatkuvassa käytössä nämä:
Optimals Hydra Energy Booster Serum, Calm Down Face Cream, Yoghurt & Blackcurrant Cream Mask, Milk & Honey 2 in 1 Cleanser, Skin Quencher Lip Balm SPF 10 ja Optimals Sensitive Soothing Toner.

Tilausharkinnassa on ollut pitemmän aikaa nämä:
Lemongrass & Ginger Face Mask, Soothing Mask for Sensitive Skin, Rose Face Mask, Aloe Gentle Toner, Aloe Facial Wash
ja sitten jompi kumpi näistä; Soothing Night Cream tai Sensitive Night Cream.
Tuossa nyt on muutakin kuin naamioita ja kasvovoiteita, mutta ajattelin että jos jollain on kokemusta noista niin mielellään kuulisin  :)

Sitten nämä taas eivät ole oikein vakuuttaneet, ja syykin löytyy incistä  ;):

Milk & Honey Face Mask Käytän tätä lähinnä saunaan mennessä (couperoottisen) ihon suojaamiseen, siihen tarkoitukseen ihan hyvä. Tavallisena naamiona käytettynä ei tee oikein mitään. Paitsi saa kasvojen ihon hikoilemaan paksun "kalvon" alla. Saunassa ihme kyllä tuota hikoilu-ilmiötä ei tule..?!

Soothing Cleansing Milk Tämä jättää inhottavan limaisen kalvon naamaan joka ei lähde varmaan kuin saippualla tai toisella putsarilla pois. Kasvopaperilla ja kasvovedellä ei ainakaan lähe. Hampaat irvessä käyttelen pois  ;D

Optimals Comfort Day Cream SPF 8 & Optimals Comfort Night Cream  Näistä kahdesta minulla oli näytteet. En tykännyt kummastakaan, kamalan voimakkaat tuoksut molemmissa ja jättivät iholle limaisen kalvon. Päivävoide rullautui meikin alla, eikä kumpikaan tuntunut kosteuttavan vaikka paksuja ja limaisia olivatkin..

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 20.01.07 - klo:14:52 »

Tilausharkinnassa on ollut pitemmän aikaa nämä:
Lemongrass & Ginger Face Mask, Soothing Mask for Sensitive Skin, Rose Face Mask, Aloe Gentle Toner, Aloe Facial Wash
ja sitten jompi kumpi näistä; Soothing Night Cream tai Sensitive Night Cream.
Tuossa nyt on muutakin kuin naamioita ja kasvovoiteita, mutta ajattelin että jos jollain on kokemusta noista niin mielellään kuulisin  :)

Omistan noista tuon Soothing Maskin ja lmolemmat Aloet. Naamio muistuttaa tosi paljon Lumenen Hydra Tender -naamiota, rauhoittaa, viilentää ja kosteuttaa ihoa, mutta käytän kumpaakin aina voiteen tapaan iltaisin. Laitan reilusti (yleensä saunan jälkeen, kun iho kaipaa niitä eniten) ja jätän iholle. Imeytyy kyllä aika nopeasti, vaikka jääkin alussa maskiksi. En saa tehoja irti pois pyyhittynä.

Aloet ovat ehdottomia lemppareitani, kasvedessä on runsaasti aloeta, minkä huomaa. Putsari ehkä kuivattaa vähän, mutta kun rasvaa perään, niin ei haittaa. Jättävät ihanan raikkaan tunteen. Poistaa meikinkin hyvin, tosin voin olla epäkelpo vertailukohde, kun tuntuu, että saan kaiken, niin vedenkestävän kuin tavallisenkin pois ihan millä aineella vaan, enkä silti hankaa turmiollisesti  ???

Kaapissa on  myös Lemongrass & Ginger Mask, mutta en ole kokeillut vielä kertaakaan, jos saan sen joskus tehtyä, niin kertoilen fiiliksiä.

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #39 : 20.01.07 - klo:18:14 »
Kiitos Triina, juuri tuota Aloe kasvovettä olenkin suunnitellut tilaavani piakkoin ja tuota Soothing maskia. Kiva että niistä on hyviä kokemuksia  :) Toivottavasti tuota naamiota saa vielä tilattua vaikka se on tavallaan poistunut valikoimasta, Oriflamen nettisivuilla se kuitenkin vielä näkyy olevan, joten kaiketi se on tilattavissa niin kauan kun varastoa riittää.

Laure

• Vieras
« Vastaus #40 : 22.01.07 - klo:14:42 »
Onko jollain kokemuksia Eye Brights -voidemaisista luomivärikynistä?
http://www.oriflame.fi/prod/catalog/ProductDetail.jhtml?PRODID=2883&CATID=mkVisionsNew

Tuo on näköjään kausituote, eli en tiedä onko ollut myynnissä kovin kauaa. Sävyistä haluaisin Green Gleamin ja White Lightin. Aikaisemmin en ole mitään Oriflamelta kokeillut, nyt töihin oli ilmestynyt kuvasto ja alkoi heti tilaus kiinnostaa :)

Poissa calypso

• Tukkaguru
    • Haista Ite!
« Vastaus #41 : 22.01.07 - klo:15:29 »
Onko jollain kokemuksia Eye Brights -voidemaisista luomivärikynistä?
http://www.oriflame.fi/prod/catalog/ProductDetail.jhtml?PRODID=2883&CATID=mkVisionsNew

Tuo on näköjään kausituote, eli en tiedä onko ollut myynnissä kovin kauaa. Sävyistä haluaisin Green Gleamin ja White Lightin. Aikaisemmin en ole mitään Oriflamelta kokeillut, nyt töihin oli ilmestynyt kuvasto ja alkoi heti tilaus kiinnostaa :)

Nuo on vain tällä jaksolla myynnissä joten ei ole vielä kokemusta. Itsekin olen noita vähän katsellut ja tekisi mieli tilata mutta pitää miettiä vielä kun noita luomivärejä on muutenkin kertynyt ihan liikaa  :D
Samoja sävyjä olen ihaillut kun sinäkin  :)  Tuo valkoinen varmasti on melko monikäyttöinen joten sen ehkä ainakin tilaan..

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 02.02.07 - klo:23:09 »
Kokeilin mustikka-kasvonaamiota äsken. Heti toisena incissä alcohol denat ja sen kyllä huomasi, kirveli heti kun iholle pisti - ja oli pakko huuhdella saman tien, kun oli niin pistävä haju.  :-\

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #43 : 27.03.07 - klo:22:24 »
Bongasin Oriflamen sivuilta uutuustuotteista Eye Bubble-jauheluomivärit, joita löytyy kolmea eri sävyä. Itse purkkikin näyttää niin houkuttelevalta, että tekisi melkein mieli kokeilla. Onko kukaan ennättänyt vielä testaamaan näitä?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 28.03.07 - klo:11:19 »
^Mä just sain omani viime viikolla mutta en oo ehtinyt testailemaan.  :-\ Voisinkin tänään kokeilla ja ilmoitella sitten.  :)

EDIT

No niin, nyt on sitten kokeiltu. Mulla on siis tuo vaaleanpunainen, Blossom. Kokeilin toiselle luomelle ilman pohjustusta ja toisella oli pohjustuksena Maybelline Dream Matte Moussea vähän ja hitunen Mirame Vaseliinia. (  ;D )

Ensinnäkin yllätyin siitä että toi väri ei ole semmoinen vaaleanpunainen kuin luulin, jollain tapaa taittaa hieman lohenpunaiseen mutta ihan aavistuksen tosiaan. Siinä on vähän kultakimalletta ja väri on aika..ei nyt tumma, mutta intensiivinen. Ei sellainen läpikuultava kuin mitä mun aiemmat jauheluomarit on olleet. Ei edes ilman pohjustusta. Ja se pohjustus vaikutti siihen väriin aika vähän, jos oikein tarkkaan katsoo niin näkee ihan minimaalisen sävyeron pohjustetussa ja ei-pohjustetussa.

Yllättävän vähän varisi alaluomelle, silläkin puolella jossa ei ollut pohjustusta. Se jossa oli pohjustus ei varissut ollenkaan. Pysyvyydestä en osaa vielä sanoa, mutta on nyt tunnin ehkä ollut eikä ainakaan vielä ole mennyt miksikään. Oon kyllä ihan tyytyväinen, harkitsen sitä vihreää sävyä vielä. Oikeen kesäinen on.  :)

Ainut miinuspuoli on tuo purkki. Kuten joistain kuvista siellä Oriflamen sivuilla näkee niin siinä on semmoinen kansi jonka alla sitten "sirottelukansi" tai miksikä sitä pitäisi sanoa.  :D Samantyylinen kuin jossain maustepurkeissa kuitenkin. Mä en ainakaan keksinyt muuta tapaa saada sitä väriä sieltä kuin että ripottelee siihen kanteen vähän kerrallaan ja siitä sitten siveltimellä ottaa sitä väriä. Mutta toimi se niinkin. Eli mä olen ainakin ihan tyytyväinen.
« Viimeksi muokattu: 28.03.07 - klo:12:25 kirjoittanut Lucine »