Kirjoittaja Aihe: Oriflame  (Luettu 38184 kertaa)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
Vs: Oriflame
« Vastaus #60 : 28.05.07 - klo:12:28 »
Tuota kauden Visions V Funky Flora Bootylicious Lip Gloss houkuttaisi tilata.
Kellään vielä kokemuksia?
Millaista ja onko siinä jotain kauheaa tuoksua? :D
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #61 : 28.05.07 - klo:14:47 »
Liityin uudestaan yhteyshenkilöksi kun teki mieli tilata tuotteita..

Mun suosikkeja on olleet jo vuosien ajan Oriflamen jalkavoide sekä Royal Velvet silmänympärysvoide 20ml (iso pakkaus kun yleensä silmänymp.voiteet 15ml!) Toi kosteuttaa ihanasti eikä ärsytä mun tosi herkkiä silmiä  :) Ihan paras silmänympärysvoide mulle. Myösd huulten ja silmänrajaus + kulmakynät on laadukkaita. Nää uudet kosteuttavat kiiltopunat (en muista nimeä, roosa hylsy) on kivoja huulilla ja tuoksuvat hyvälle.  :-*

Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 11.06.07 - klo:22:45 »
Huomasin Oriflamen uusimmassa kuvastossa mielenkiintoisen tuotteen.Ripsivärin päälle laitettavan ikään kuin toisen ripsivärin,joka lupaa tehdä ripsarista kuin ripsarista vedenkestävän.Tuo olisi tosi näpsäkkä tuote,jos toimii.Eli en tosiaan tiedä onko tuo ihan täysin uusi tuote,vai onko sitä ollut aiemmin (selasin kuvastoa töissä,jossa meillä yhteyshenkilö),mutta jos jollain on tuosta kokemuksia,niin mielellään kuulisin siitä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Aura

• Vieras
« Vastaus #63 : 29.07.07 - klo:19:18 »
ˆOlen kokeillut tuota kerran, ja sen perusteella toimii, eli ripsarista tuli tosiaan vedenkestävää. Poistaminen sujui helposti öljyllä. Levittäessä hiukan klimppasi ripsiä, mutta ei mitenkään pahasti.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 11.10.07 - klo:17:07 »
Tilailinpa Oriflamesta pitkästä aikaa.
Tulossa olisi Aloe vera viilentävä silmänympärysgeeli, jota ajattelin säilyttää jääkaapissa. Aamuisin voin sitten laittaa sitä, kuulostaa hyvälle ja varmasti tuntuu myös silmien ympärillä.
Otin myös huultenrajauskynän, invisible touch-sävyn. Voisi olla kiva huulikiillon kanssa. Toivottavasti myös on  :)

Tuleeko Oriflamelta kaikkea kivaa myyntiin joulun seutuun?
Hang up the chick habit

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #65 : 31.10.07 - klo:08:09 »
Noita uusia gloss booster huulikilltoja on kehuttu monessa eri paikassa. Tekis hirveesti mieli tehdä tilaus kun ne on tällä jaksolla (16) tarjouksessa 5,90e..

Aargh! Taas mä oon luisumassa tilailemaan Oriflamelta. Aattelin pitää myös kauneuskutsut kun toi piiriedustaja piiritti mua puhelimitse  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #66 : 02.11.07 - klo:16:02 »
Onko kukaan testannut Oriflamen kulmakynää, sitä vaaleampaa sävyä? Näyttäis nimittäin just sopivan vaalealta mulle. Tällä hetkellä mulla on puuterimainen kulmasävy, mutta se on liian punertava :-\
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 02.11.07 - klo:17:31 »
Intense Eye Liner ja Giordani Gold kulmakarvageeli ovat aivan loistavia! Kulmista saa tosi nätit, rajaus on helppo tehdä ja pysyy siistinä loputtomiin.  :-*

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #68 : 10.11.07 - klo:23:11 »
Kommentoinpa minäkin kokemuksiani kyseisestä sarjasta.

Giordani Gold Bronzing Pearls,Natural Radiance
Kauniit aurinkopuuterihelmet, jotka tekisi mieli syödä :D, mutta harmikseni nuo vaaleanpunaiset
helmet tekevät ihoni ehkä hivenen liian punakkaiksi, joten olen nyt vähentänyt käyttöä. Kuitenkin kokeilemistani
aurinkopuuteri/hohdepuutereista paras.

Visions Fresh as a daisy foundation-meikkivoide
Karseasta teini-imagosta huolimatta tilasin sarjan meikkivoiteen, ja yllätyin positiivisesti. Sävy Lucy
on juuri sopiva, ja koostumus on hyvin kevyt, mistä pidän. Peittävyys ei mikään kummoinen, kuten ei muillakaan ohuilla meikkivoiteilla. Plussaa raikkaasta tuoksusta. Levitysvaiheessa
ehkä hivenen tahmea. Kaikenkaikkiaan mun nassussa parempi kuin monet muut markettimeikkivoiteet joita olen kokeillut.

Illuminate eye crayon voidemainen puikkoluomiväri
En tykännyt, kerääntyi heti luomivakoon huolimatta pohjustuksesta. Ainoa plussa hyvästä levittyvyydestä.

Eye primer silmämeikinpohjustaja
Kiva tuote, joka ajaa asiansa, ei kuitenkaan toimi ilman puuterointia aineen päälle.

Visions V*Lip love lipstick
Tästä tykkään, multa löytyy sävyt Brad ja Colin. Brad on ihanan luonnollinen nudepinkki, suosikki arkimeikissä. Kiva levittyvyys, kuivattaa ehkä hieman huulia.
Kosmetiikkahörhö.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #69 : 11.11.07 - klo:15:02 »
Intense Eye Liner ja Giordani Gold kulmakarvageeli ovat aivan loistavia! Kulmista saa tosi nätit, rajaus on helppo tehdä ja pysyy siistinä loputtomiin.  :-*

Värjääkö toi kulmageeli miten voimakkaasti? Mun tekis mieli ostaa toi tummanruskea ku mulla on tummat kulmat mut haluisin kyl mieluummin sellasen mistä ei tuu paljoa väriä lisää..

Olen taas alkanut ostaa Oriflamelta ja huomasin ilokseni että esim. Huulipunien (PowerShine ja Colour Attraction) laatu parantunut huomattavasti verrattuna 5 vuotta sitten olleeseen laatuun. Näähän on parempia jopa kuin Lumene tai Loreal  :o

Gloss Booster kiillot on myös aivan ihania.

Joulun tuotteista mua kiinnostaa Giordani Gold hohdekorostuspuuteri ja hohdehuulipuna

Kosteusvoiteisiin olen myös tosi tyytyväinen. nyt käytössä uusittu koostumus Optimals sarjan Hydra energy creamista ja tykkään hirmuisesti!  :-* Se vanhempi pakkaus ei ollu näin hyvä.

Näillä näkymin alan taas innoissani Oriflamelaiseksi tauon jälkeen!
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo:15:08 kirjoittanut Elluli »

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 11.11.07 - klo:19:15 »
Minäkin sain uuden kuvaston ja tilasin cranberry kasvojen kuorinta-aineen, kuulostaa tosi ihanalle. Puolukka käsirasva lähti myös tilaukseen. Olisi ollut kiva tilata myös lisää mutta joudun aina postarit maksamaan niin piheys iskee  :P
Hang up the chick habit

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 11.11.07 - klo:20:02 »

Värjääkö toi kulmageeli miten voimakkaasti? Mun tekis mieli ostaa toi tummanruskea ku mulla on tummat kulmat mut haluisin kyl mieluummin sellasen mistä ei tuu paljoa väriä lisää..

En osaa oikein sanoa, koska kulmani ovat luonnostaan hyvän väriset ja malliset ja laitan geeliä lähinnä pitämään muodon + tasoittamaan hieman. Blonde-sävy ei ainakaan erityisen paljon tuo väriä.

tiina1982

• Vieras
« Vastaus #72 : 31.12.07 - klo:20:53 »
Jee sain vihdoinkin otettua käyttöön sen mustikka voiteen, mutta kysymys kuuluukin, että käytetäänkö päivävoiteena tai yövoiteena?   :-\ Antakaapa omia kokemuksia tästä voiteesta :)

Poissa tadetski

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #73 : 31.12.07 - klo:21:22 »
Jee sain vihdoinkin otettua käyttöön sen mustikka voiteen, mutta kysymys kuuluukin, että käytetäänkö päivävoiteena tai yövoiteena?   :-\ Antakaapa omia kokemuksia tästä voiteesta :)

Muistelen sen olevan ihan päiväkäyttön tarkoitettu. Enäänhän sitä ei enää myydäkään.. tosin taisi olla jossain alejutussa just vähän aikaa sitten mukana,mutta muuten on lopetettu sarja.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 31.12.07 - klo:22:04 »
^Minäkin käytin päivävoiteena. Säilytin jääkaapissa, oli ihanan tuntuista aamulla kasvoilla. Imeytyi ihan nopeasti. Ainut vaan että annoin sen pois kun oli iho-ongelmia. Muuten hyvä Oriflamen voiteeksi.
Hang up the chick habit