Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 84255 kertaa)

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Iho hohtamaan
« : 20.02.06 - klo:08:53 »
Etsisin sellaista meikkivoidetta/päivävoidetta/puuteria,millä saisi ihon kuulaaksi ja hohtamaan ilman että se näyttää meikatulta.vaikea selittää  ;D mutta Ikäänkuin se ihon oma väri hohtaisi läpi siitä meikistä ja näyttäisi kuulaalta mutta ei meikatulta.
Onko tällaista mahdollista saavuttaa ?
En siis halua mitää kimaltelevaa tulosta vaan ihon kauniin kuulaaksi ilman että näyttää meikatulta ollenkaan.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #1 : 20.02.06 - klo:09:08 »
Ensin täytyy jälleen todeta, että todellinen ihon hehku perustuu kyllä ihan muuhun kuin aineisiin. Esim. terveelliset elämäntavat, veden juominen jne. vaikuttavat hirmu paljon.

Meikkivoiteista vaikea sanoa, kun en liiemmin käytä, paitsi tuota Biothermin Forget It:ia tuli juuri hankittua lähinnä tummille silmänalusille, ja mietin, mitäköhän se näyttäisi koko kasvojen iholla, kun ainakin ne silmänaluset peitti tosi kauniin tasaisesti ja luonnollisesti. Tulisihan siinä kyllä meikkivoiteelle hintaa, kun jo tuo pieni tuubi maksoi sen 15,50 ja sekin oli tarjous  :-\

Päivävoiteista Humektan on minun iholla paras  :) Siinä tosin ei ole mitään sen kummempia ainesosia, mutta ehkä pidemmän päälle kumminkin se aineen "laatu" ja soveltuvuus iholle saa sen hehkumaan paremmin kuin mitkään ihmeaineet, joissa usein on vieläpä ihoa tukkivia ainesosia.

Puutereista Lumenen kivipuuteri, perusteet samat kuin Humektanille.

Menee OT, mutta Kirmeli, kurkkaapa tuolta Käyttäjien kuvista sivu (muistaakseni) 7 tai 8, siellä kyseltiin sun kauniiden kiharoiden salaisuutta! Kommenttia odotan  ;)

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #2 : 20.02.06 - klo:09:10 »
Nythän on tullut näitä uusia meikkivoiteita, jotka "sulautuvat ihon omaan väriin" ja toimivat kuulemma siten, että puolet pigmenteistä (?) ovat ikään kuin läpinäkyviä, jolloin oma väri kuultaa alta. Näitä on esim. Maxfactorin ColorAdapt.

Sittenhän on näitä valoa heijastavia meikkivoiteita ja puutereita, joilla saa kevyen meikin. Esim. Diorin Pure light on kehuttu ja Lancomella on Photogenic-meikkivoide. Valopuutereita on ainakin Lumenella (kivipuuteri) ja L'orealilla (irtopuuteri).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 20.02.06 - klo:09:33 »
Muutamia keinoja ovat ainakin nämä:

valonhohtoiset meikkivoiteet
kuultovoidetta meikkivoiteen sekaan (löytyy ainakin TBS:ltä)
vain kaikkein rasvaisimpien kasvonosien puuteroiminen (puuteroiminen yleensä vähän "latistaa" meikkiä)
meikin viimeistely lähdevesisprayllä (puuterimaisuus katoaa hieman)
PL You Glow Girl! - puuterin käyttö (aivan ihanaa tavaraa, saa tosiaan kasvot hehkumaan, oma suosikkini!)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 20.02.06 - klo:09:35 »
PL You Glow Girl! - puuterin käyttö (aivan ihanaa tavaraa, saa tosiaan kasvot hehkumaan, oma suosikkini!)

Mitäs tämä PL on? En muistakaan kuulleeni...

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #5 : 20.02.06 - klo:09:42 »

Mitäs tämä PL on? En muistakaan kuulleeni...

PL=Pure Luxe tässä lisätietoa http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=53.0

Itse käytän tuota hohtavuutta tavoitellessani sellaista niksiä, että meikkaan kasvoni normaalisti hyvänvärisellä hieman valoa heijastavalla meikkivoiteella. Sitten lopuksi tuputan varovasti tavallista kosteusvoidetta sormenpäillä niihin kohtiin, jotka ei tarvitse peittoa vaan vain värin tasaamista meikkivoiteella, esim. otsa, poskipäät ja posket. (mulla usein siis vain leuassa peitettävää, mutta kasvojen sävy epätasainen kauttaaltaan). Tuo kosteusvoide ainakin toimii mun kasvoilla sellaisena hehkua tuovana ja meikkikin on paljon luonnollisempi, eikä sellainen maski.
« Viimeksi muokattu: 20.02.06 - klo:09:47 kirjoittanut Zessa »
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #6 : 20.02.06 - klo:13:18 »
Minulla on käytössö Base Escentualsin meikit, joista ainakin meikkivoide saa aikaan hohtavan tuloksen. Sama kai muidenkin mineraalimeikkien kohdalla. Ja tietty paras hohto ja hehku tulee sisältäpäin, joten paljon vettä, vitamiineja, liikuntaa, unta ja seksiä.  ;)

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 20.02.06 - klo:13:51 »
Minulla on käytössö Base Escentualsin meikit, joista ainakin meikkivoide saa aikaan hohtavan tuloksen. Sama kai muidenkin mineraalimeikkien kohdalla.

Paitsi että Pure Luxen kanssa tulee täysin matta lopputulos. BE sisältää bismuth oxychloridea, joka tuo siihen sen hehkun, mutta myös ärsyttää monen ihoa.

Zessan kosteusvoidevinkki on hyvä, itsellä on niin kuiva nahka, että käytän poskipäille pikkuisen 100 % karitevoita. Ei imeydy ihan saman tien. Jos ihossa ei ole paljoa peitettävää, kannattaa kokeilla sävyttävää päivävoidetta ja mahdollisimman vähän puuteria. Peitevoidetta voi sitten laittaa vähäsen niihin kohtiin, mitkä kaipaavat parempaa peittävyyttä.
1a F ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 20.02.06 - klo:20:22 »
Mistä te olette tuota BE:tä hankkineet? Tai miten olette valkanneet oikean sävyn? Tuotakin olisi kiva joskus kokeilla, mutta ei tule kyllä kolmeakymppiä maksettua siitä että kokeilee onko sävy edes oikea :-X Mua kyllä joskus kutittaa PL:nkin joku tuote mitä naamaani laitan, joten BE ärsyttäisi varmaan enemmän.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 20.02.06 - klo:20:34 »
En osaisi kyllä siltikään noista valita. Meikkivoide on niin vaikea ostaa jos ei kokeile suoraa kasvoille, kun käteenkään kokeiltuna se ei anna oikeaa sävyä.  :-\ Missään ei taida olla PL:n tyyliin sample-kokoja?

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 20.02.06 - klo:21:42 »
Pure Luxen April's Mix saa mun naamani ainakin hohtamaan kevyesti. Se on viimeistelypuuteri, jossa on myös erilaisia väriä korjaavia ainesosia. Siinä on yhtenä osana tota You Glow Girlia, mutta tekee rauhallisemman hohdon.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 21.02.06 - klo:03:57 »
Minä pidän make Up Storen Wonder Foundationista. Se on mineraalipohjainen, läpikuultava ja antaa kivasti hehkua, levitykseen käytän meikkivoidesivellintä mutta voi levittää myös sormin tai sienellä. Itse tykkään siveltimestä koska sillä saa voidetta levitettyä sinne missä sitä tarvitaan ja lopputulos on tosi luonnollinen. Hintaa tuolla voiteella on muistaakseni hieman alle 30 euroa.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 21.02.06 - klo:09:11 »
Mistä te olette tuota BE:tä hankkineet? Tai miten olette valkanneet oikean sävyn?

BE:tä saa myös www.hqhair.com tai Tukholmasta Åhlensilta. Luomivärit eivät ainakaan pysy kovin ihmeellisesti ja meikkivoiteen vaalein sävy oli hivenen liian tumma. Siveltimet on aika hyviä.
1a F ii

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 21.02.06 - klo:11:23 »
Ja tavallisen poskipunan sijaan esim. TBS:n hohtopuuterikuulat tuovat kasvoille vielä lisää hohdokkuutta :)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 21.02.06 - klo:11:51 »
Ja tavallisen poskipunan sijaan esim. TBS:n hohtopuuterikuulat tuovat kasvoille vielä lisää hohdokkuutta :)

Noita olen kuullut ennenkin kehuttava.. Onkohan minkä hintaisia nuo? Ja onko  noita sitten kuinka vaikea käyttää? :)