Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81774 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #105 : 14.11.06 - klo:23:18 »
Siis se on sellainen tosi kevyesti kuultava tai sellainen. Ei kuitenkaan silminnähden kimaltava toisin kuin se pinta. Jos raaskitte niin hinkatkaa vaikka sellaisen nyppylän päältä pintaa pois niin näette.

Huomasinkin kun ryntäsin heti katsomaan, että puolesta puuterin pintakerroksesta oli jo hippuset kadonneet. Hunajapupun tavoin minäkin tykkään tuotteesta nyt entistä enemmän, juuri kevyttä kuultoa halusin mielummin kuin kimalteita.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 15.11.06 - klo:18:54 »
^ Mäkin tykkään kyllä sitten tuosta tuotteesta vieläkin enemmän, koska en välitä niin kimaltelevasta lookista. :)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #107 : 15.11.06 - klo:20:37 »
Hunis, pitää huomenna taas kokeilla tuota uutta Meteoritesta, joko olet btw itse sen bongannut kenties? Sisälsi pääosin taas tietty tosi vaaleita kuulia, mutta vähän myös jouluisia hiukan tummempia punasävyisiä, apua kun ei muista ihan tarkkaan enää. Mutta hyvältä näytti ja vaikutti, eiköhän tuo ostettava ole. Kauniin jouluinen purkkikin tällä kertaa.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #108 : 15.11.06 - klo:20:56 »
^Muistinkin yhtäkkiä että myyjähän esitteli sitä mulle kun kävin pari viikkoa sitten ostamassa sen perus Mythic Meteorites- setin. Se vaikutti aika kivan sävyiseltä kans (en tosin tietty enää muista että minkänäköinen se oli  ::)) mutta päädyin sitten tuohon ihan perussettiin kun halusin just sellaisen jota voin käyttää nimenomaan arkena tavallisen irtopuuterin sijaan ja joka sopii vaalealle iholle. En edes testannut tuota joululookin settiä sitten, oli niin vahvasti mielessä jo se Mythic kun tulin siihen standille sitä puuteria ostamaan. Siinä joululookin kiinteässä hohtopuuterissa on muuten ihan mahtava rasia, aih ja oih!  :P
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 15.11.06 - klo:22:13 »
Tein nyt päätöksen hohototuotteen suhteen. Ostin tänään nro 7 valoa heijastavan puuterin. Tämä oli yksi tarhatyylin mainitsemista tuotteista ja kun huomasin sen olevan sokoksella tarjouksessa niin päätin kokeilla. Tuo ei ollut kukkarollekaan niin iso sijoitus. Noita kalliimpia tuotteita innostun ehkä kokeilemaan sitten kun joskus rahatilanne sen sallii. Uskon kuitenkin että  on ihan hyvä ostos, ei ehkä kaikkien hohtavimpia mutta kivaa kuultoa tolla varmaan saa.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 22.11.06 - klo:17:49 »
En ole kovin innostunut YSL:n Eclat d'or-voiteesta. Se tekee ihostani jotenkin tunkkaisen näköisen. Ilmeisesti rasvaiselle ihotyypille ei kannata käyttää ko. voidetta? Myyn tuon tuubin pois, jos joku haluaa ostaa niin yksäriä tulemaan.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #111 : 10.12.06 - klo:00:59 »
Kuinkakohan hyvää jälkeä halpismerkkien hohdepuuterit tekee. Mullei oo yhtään kokemusta niistä, ja tänään huomasin että Maybellinelle oli Isadoran tavoin tullut ihan nätinvärisiä helmiäiskuultopuutereita. Rosaan ja kultaan taittavat sävyt taisivat olla vaihtoehtoina, ja ainakin kädelle sipaistaessa näyttivät tosi kivoilta. Ne on vaan niin älyttömän tylsiä ulkoasultaan, perusharmaata simppeliä muovia, mutta pitäisköhän sitä mennä ostaan edes toinen niistä siitä huolimatta. Oli ne kieltämättä vähän säälittävän näköisiä kun on tottunut katselemaan luxusmerkkien tuotteita, mutta kaipa sellanen silti vois olla ihan jees käytössä. Vähän oli tosin ehkä karkee koostumus jos muistan oikein, mutta ei se mua varmaan liiemmin haittais :)

Tähän samaan voisin mainita että jos ripset haluaa hohtamaan niin oli hauska kimallemaskara Maybellinella myöskin tarjolla, ehkä vähän teini, mutta tekis hiukka silti mieli sitä! Ehkä pitää vaan unohtaa se, epäilen etten kuitenkaan kayttäisi koskaan...

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #112 : 12.12.06 - klo:08:20 »
Tuli hankittua H&M:stä kaksi hohtotuotetta ja vaikuttavat molemmat hieman yllättäen tosi hyviltä! Suosittelen etenkin niille, jotka haluavat jonkin edullisen hohtotuotteet, hintaa molemmilla oli muistaakseni 2,90e.
Toinen on nimeltään Highlight Shimmer ja on läpinäkyvässä rasiassa, jossa kannessa koristeena valkeita kukkia. Kyseessä on ihan kiinteä hohtopuuteri, sävy Champagne eli tuollainen vaalea hieman kultaan vivahtava sävy. Tässä on pieniä hileitä mukana, sopii varmasti etenkin dekoltee-alueelle yms bilekorostuksiin.
Toinen ostamani tuote on Shimmer Blush, läpinäkyvä rasia jossa musta pohja ja pallokuviointia kannessa. Puolet väristä on vaaleanpunaista, puolet beigeä, ja kun noita ottaa sutiin niin että ne sekoittuvat niin tulee sellaista kaunista vaaleaa jälkeä. Tämän Blushin lopputulos on tasaisesti hohtava, ei glitterinen, todella kaunis! Ei kylläkään sovellu koko kasvoille, on sen verran hohtava, vaan esim. poskipäille ja kulmaluulle. Etenkin tätä Blushia tekisi mieli käydä hamstraamassa toinenkin rasia...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #113 : 12.12.06 - klo:09:49 »
^Kiitos Hunis hyvästä ideasta! Mäpä käynkin tänään tsekkaamassa Henkan hohdetuotteet! En oo sieltä kosmiksia ostanut ikuisuuteen eikä ollut tarkoitus enää koskaan ostaakaan, mutta nuo shimmerpuuterit voisivat tosiaan olla ainakin testaamisen arvoisia, hyvin todennäköisesti myös ostankin ne sitten, luulisin. Hih, tää on niin ihanaa jutella muidenkin kosmiksista innostuneiden ihanien henkilöiden kanssa, tulee uusia ideoita itselleenkin  ;) Oon itseasiassa Henkan hohdepuutereita joskus katsellutkin mutta jotenkin en vaan ole ollut yhtään innostunut ostamaan, tähän pitää nyt tulla muutos!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #114 : 12.12.06 - klo:10:43 »
^Yllätyin kyllä todella etenkin siitä Blushista, usein halvat hohdepuuterit vaikuttavat rakeisilta ja huonolaatuisilta mutta tuolla tuli ihan smooth ja tasaisen hohtava tulos!  :-* Siellä oli myös irtopuuterimuodossa kullan/pronssin hohtoista puuteria, se on myös hankintalistalla.
Tuota Maybellinea en olekaan vielä ehtinyt missään nähdä, pitääpä tsekata sekin kun kiertelee kosmisosastolla seuraavan kerran.

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 12.12.06 - klo:13:13 »
^ Mulla on myöskin tuo H&M:n Shimmer Blush, sitä on ihan kiva sipaista kevyesti meikkipuuterin tms. päälle.
On todellakin tosi tasainen lopputulos, sillä mitään glitterihippuja tuossa ei ole.

Tuon lisäksi mulla on myös (Hunajapupun tarkoittama?) hohto irtopuuteri. Se on sellaisessa pienessä läpinäkyvässä rasiassa, jossa valkoiset tekstit. Ja niitä on tosiaan vaaleampi kulta ja tummempi pronssin sävy. Tämäkin on todella hienojakoista, eli mitään isoja glitterhippuja ei tarvitse pelätä. Itse tykkään iltameikissä tästä enemmän, tosin tuo kiinteä Shimmer Blush on ehkä taas hillittyyn arkimeikkiin sopivampi.

Eikä tosiaan ole kallis investointi vaikka noita ostaisi kokeeksi erilaisia  :D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #116 : 12.12.06 - klo:13:23 »
Tuon lisäksi mulla on myös (Hunajapupun tarkoittama?) hohto irtopuuteri. Se on sellaisessa pienessä läpinäkyvässä rasiassa, jossa valkoiset tekstit. Ja niitä on tosiaan vaaleampi kulta ja tummempi pronssin sävy. Tämäkin on todella hienojakoista, eli mitään isoja glitterhippuja ei tarvitse pelätä. Itse tykkään iltameikissä tästä enemmän, tosin tuo kiinteä Shimmer Blush on ehkä taas hillittyyn arkimeikkiin sopivampi.
Juuri tuota tarkoitin, tässä vielä kuvakin tuosta. Iltameikkiin minäkin olen tuota hommaamassa, varmaan molemmat sävyt tulee hankittua. 

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 12.12.06 - klo:14:06 »
Hei tosi hieno vinkkaus, että Hennesilläkin on tuollaisia! En siitä Isadoran omasta sitten piitannutkaan niin paljon että olisin viitsinyt ostaa (ainakaan sillä hinnalla), joten noitahan täytyy kokeilla! :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 12.12.06 - klo:14:52 »
Mulla on tigin hohdepuuteri, mutta se on  irtopuuterin muodossa. Mun mielestä tuollainen kivipuuteri olis helpompi käyttää ja sellainen olis tarkoitus hankkia. Isadoran jo melkein ostin, kun siitä niin vakuutuin, mutta sitten muistin, että onhan mulla tuo tigi ja Isodora oli kuitenkin aika kallis. Kun mä en kuitenkaan varmaan käyttäis sitä muuten kuin bilemeikissä. Siispä tuo hennesin hohdepuuteri voisi olla juuri passeli mulle! On ainakin tosi halpa.. Pitääkin mennä katsastamaan tuo :)

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 12.12.06 - klo:15:57 »
Eikös Hennesillä ole myös myynnissä jotain hohdepuuterikuulia? Jossain lehdessä muistan nähneeni kuvan kullan värisistä puuteripallukoista, joiden kerrottiin olevan Hennesin valikoimista. Kiinnostaisi kuulla millaisia ne ovat, jos joku olisi jo niitä ehtinyt kokeilemaan.
1bMii