Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 78868 kertaa)

Poissa Shine

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #120 : 12.12.06 - klo:16:01 »
^ Tässä syksyllä näin kyllä siellä noita kuuliakin. Epäilin vaan, että niistä olisi saattanut tulla liian "peittävä" värillinen lopputulos, joten jätin ne testaamatta. Muistaakseni oli sellaisessa Meteorites-kuulien purkin tyylisessä rasiassa.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 12.12.06 - klo:16:09 »
^ Minäkin sain hillityä ostohimoni Hennesillä juuri tuosta syystä. Ajattelin, että niillä tulee liian paljon sävyä kasvoille hillityn hohteen sijaan. Täytyy varmaan jättää ainakin nuo Hennesin kuulat ostamatta ja investoidan vaikkapa Les Meteorites- kuuliin, kun niitä on täälläkin niin paljon kehuttu. Sitäpaitsi olen himoinnut noita Les Meteorites- kuulia niin kauan kuin olen meikannut tai meikeistä mitään tiennyt. Ehkäpä nyt, työssäkäyvänä "aikuisena" olisi vihdoinkin oikea aika  investoida niihin.  8)
1bMii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 12.12.06 - klo:17:41 »
Voi vähän mä oon nolo, ostin tuon shimmer powderin kultaisena enkä ole toistaiseksi saanut sitä kantta auki ;D No, ostin myös tuon shimmer blushin ja onpa kyllä hyvänlaatuinen ainakin kädelle sormella kokeiltuna :o Sellainen samettinen ja kauniisti hohtava. Vitsit jos tää on kasvoillakin näin hyvä niin tämähän on paras hohtotuote mitä multa löytyy. Ja sitten mä vielä nolona yritin näkymättömänä niitä meikkejä katsoa teinityttöjen keskellä ;D

Mä kokeilin noita kuuliakin tänään. En nähnyt niitä myyntipakkauksia missään niin en jaksanut keskittyä paremmin, mutta ihan hyviltä nekin kyllä vaikutti, väriä lähti ainakin hyvin irti kun sormella vähän sipaisi. En kyllä huomannut mitään vahvaa väriäkään siinä, mutta en kovin tarkasti katsonut.

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #123 : 12.12.06 - klo:18:08 »
Nyt heräsi tämän tytön kiinnostus tuota henkkamaukan shimmer blushia kohtaan. Koska jos siinä ei ole glittereitä, niin se on juuri täsmälleen sitä mitä etsinkin, kaikiin hohtotuotteisiin ängetään yleensä hileitä, jotka eivät ole varsinkaan koko kasvoille laitettuna minun mielestäni kovinkaan kauniin näköisiä. Ja kun se on noin edullinen, niin tuohan voisi olla tosilöytö.
Mutta minkäslainen on tuon inci? Viitsisikö joku näpytellä sen tuonne inci-osioon, tai muutaman ekan ainesosan tänne?  :)
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 12.12.06 - klo:18:34 »

Hunajapupu:Mistä H&M:ltä olet tuon shimmer blushin ostanut?
 Sellon H&M:SSÄ en ole huomannut... :P
 Muakin kiinnostaa inci!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #125 : 12.12.06 - klo:19:39 »

Hunajapupu:Mistä H&M:ltä olet tuon shimmer blushin ostanut?
 Sellon H&M:SSÄ en ole huomannut... :P
 Muakin kiinnostaa inci!
Ostin Itäkeskuksen hennesistä. Torstaina poikkean varmaan Forumin henkkamaukassa, voin raportoida sitten onko siellä noita. Tässä tuo inci:
Beigen värinen osa: Mica, Talc, Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate, Polymethyl Methacrylate, Magnesium Stearate, Silica, Polyisobutene, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Polyparaben, Methylparaben
Roosan värinen osa: sama inci mutta CI 77492 ja CI 77499 vaihtavat paikkaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #126 : 12.12.06 - klo:21:22 »
Kummassakaan keskustan Henkassa ei tänään näkynyt shimmerpuutereita. Molemmissa kävin katsomassa vaan eipä löytynyt. Tuskin viitsin Itikseen saakka lähteä, raportoikaa jos keskustassa joskus niihin törmäätte!

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 12.12.06 - klo:23:52 »
Mulla on Lumenen kevään 2005 kausituote korostuspuuteri, juuri sopivan vaaleata mun hyvin vaalealle iholle. Joskus vain mietin että onkohan sittenkään sopivaa kun iho on rasvainen niin ettei toi vain korostaisi sitä rasvaisuutta päivän mittaan... Lumenen ihon heleyttäjääkin oon katsellut mutta on jäänyt hyllylle koska tuntuu aavistuksen liian rasvaiselta ja siinä on vaaleanpunertava helmiäishohde. Naama on jo valmiiksi vaaleanpunainen ;) eli taitaa olla turha tuote mulle. Aion nyt kuitenkin käyttää korostuspuuteria jatkossakin, meneehän se kun vain hieman laittaa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 13.12.06 - klo:07:47 »
^Mun mielestä tuo Lumenen ihonsävyn heleyttäjä ei ole ollenkaan rasvainen. Tosin mulla on itselläni kuivuuteen taipuvainen iho, joten voi johtua siitäkin. Ja vaalenapunaistahan se siinä purkissa on, mutta ei se kasvoilla näytä vaaleanpunaiselta  :D onneksi. Mulla tuo on ollut jo kauan, mutta aika harvoin tulee kuitenkin käytettyä.. En vaan jaksa alkaa sillä leikkimään, kun muutenkin on aina meikatessa hirvee kiire. Normihinnalla tuota tuskin uutta ostaisin kuitenkaan, mutta alesta ehkä joo..

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #129 : 13.12.06 - klo:13:06 »
Mä ostin muutama viikko sitten tuon Maybellinen hohtopuuterin/korostuspuuterin/shimmerin (no kun mä en tiedä oikeeta termiä  ;D ) mistä Lafanquekin puhui, ja mä olen tykännyt siitä tosi paljon. Ostin sen kultaan vivahtavan sävyn ja se on ollut ihan jokapäiväisessä käytössä. Mukavasti tuo hohdetta mutta ilman järkyttäviä glitterhippuja, jotka sopii mun mielestä vain iltameikkiin. Nyt tekisi mieli sitä vaaleanpunertavaa sävyäkin, kun oli suht edullinenkin vielä. Pikkusen karhea koostumus siinä ehkä on, mutta levittyy tosi hyvin ja sitä on helppo häivytelläkin. Naturelli lopputulos.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #130 : 13.12.06 - klo:13:07 »
^Minkä hintainen tuo Maybelline on ja paljonko siinä on puuteria grammoina? Tuohan taisi olla kiinteä puuteri? Kuulostaa kivalta tuokin, apua kun olen niin koukussa hohtotuotteisiin nyt että koko ajan tulee osteltua lisää...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 13.12.06 - klo:13:52 »
Mä ostin muutama viikko sitten tuon Maybellinen hohtopuuterin/korostuspuuterin/shimmerin (no kun mä en tiedä oikeeta termiä  ;D ) mistä Lafanquekin puhui, ja mä olen tykännyt siitä tosi paljon. Ostin sen kultaan vivahtavan sävyn ja se on ollut ihan jokapäiväisessä käytössä. Mukavasti tuo hohdetta mutta ilman järkyttäviä glitterhippuja, jotka sopii mun mielestä vain iltameikkiin. Nyt tekisi mieli sitä vaaleanpunertavaa sävyäkin, kun oli suht edullinenkin vielä. Pikkusen karhea koostumus siinä ehkä on, mutta levittyy tosi hyvin ja sitä on helppo häivytelläkin. Naturelli lopputulos.

Onko tuo ollut jo useampia viikkoja markkinoilla? kun minä en ole sitä missään nähnyt  ??? Ainoastaan Isadoran puuterit olen bongannut, niissähän oli kaksi sävyä, kultaan ja vaaleanpunaiseen vivahtava.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #132 : 13.12.06 - klo:16:18 »
Hunajapupu, maksoi muistaakseni 9 euroa, alle kympin kuitenkin. Grammoina siinä on 4,5, piti ihan käydä tutkimassa. Ja kiinteä puuteri on juu.

Miracle, ostin sen muistaakseni jo marraskuun puolella tai heti joulukuun alussa, ja Citymarketista sen bongasin. Siksi se tarttuikin heti mukaan, kun vieressä oli kyltti jossa mainostettiin että on kausituote. En tosin usko että se olisi vielä päässyt loppumaan, mutta mistäs sitä ikinä tietää. Muistaakseni sitä olen kyllä Anttiloissakin nähnyt, mutta en ihan varma ole.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #133 : 13.12.06 - klo:16:29 »
^Pitää kurkkia tuotakin kaupassa kun tulee käytyä, mullakaan ei ole jotenkin sattunut silmiin tuo ollenkaan kuten ei ^Miracle_llakaan vaikka olen ohimennen käynyt kosmetiikkaosastoilla ihan viime aikoinakin. Hohtopuutereille ei kyllä olisi mitään akuuttia tarvetta kun niitä on jo useampi kappale, mutta kivahan niitä on olla useampi erilainen eri käyttötarkoituksiin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 13.12.06 - klo:20:57 »
Ostinpa mäkin tänään tuon hohdepuuterin Hennesiltä, hintaa oli 3,90. Mä ostin siis sen High light Shimmer -puuterin, missä on vähän niitä hileitä. Sitä toista en siellä edes nähnyt. Irtopuuterina kyllä oli hohdepuuteria. Tuo vaikuttaa kyllä ihan kivalta tuotteelta hintaansa nähden. Pitää käydä vielä joku päivä paremmalla ajalla etsimässä se toinenkin hohdepuuteri ;)
« Viimeksi muokattu: 14.12.06 - klo:08:43 kirjoittanut ^Miracle_ »