Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76615 kertaa)

Poissa Marielle

• Hiushörhö
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #135 : 13.12.06 - klo:21:45 »
Minäkin kävin tänään tsekkaamassa Itäkeskuksessa nuo H&M:n hohtopuuterit, kiitti Hunajapupu vinkistä  :)  Ostin High Light Shimmerin ja kaksivärisen Shimmer Blushin. High Lighteja oli ihan siinä meikkiosastolla mutta noita muita oli vaatteiden joukossa, ikään kuin osana somistusta pöydillä joilla oli viikattuna vaatteita. Siinä näkyi olevan myös sellainen hohtopuuterihuisku jossa oli sisällä puuteria. Enpä tiedä olisiko sitten keskustankin H&M:llä noita tuotteita samalla lailla aseteltu eri paikkoihin jos ei kosmispuolella näkynyt. Ihan tyytyväinen olen kumpaankin tuotteeseen, tulee kaunista jälkeä.

Maybellinen hohtopuuteritkin näyttivät ihan hyviltä, testailin niitä eilen. Ne saattavat kyllä helposti jäädä huomaamatta koska ovat poskipunien näköisiä, samantyylisessä rasiassa. Se tummempi sävy, Nutmeg? vaikutti houkuttelevalta.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #136 : 14.12.06 - klo:10:41 »
Kävin tänä aamuna Forumin Hennesissä enkä nähnyt siellä puuterikuulia enkä High lightia, mutta tuota Shimmer Blushia kylläkin. Se Shimmer Blush oli vähän hassusti heti sisäänkäynnin jälkeen oikealla puolella sellaisella pöydällä jossa oli myös muita meikkejä ja taisi olla vaatteitakin. Meikkiosastolta sitä ei löytynyt ollenkaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #137 : 14.12.06 - klo:13:05 »
Mullakin on Maybellinen Cityshimmeriä siinä kultaisessa sävyssä. Se vaaleanpunainenkaan ei ollut hullumpi, enää en ole niitä vaan nähnyt. Täällä se maksoi vielä 12,95 e.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #138 : 14.12.06 - klo:13:11 »
Kiitos Hunajapupu vinkistä, pitää mennä katsomaan tuota Shimmer blushia! Tuo mainitsemasi Highlight shimmer minulla onkin jo, mutta se ei kyllä ole mielestäni suosittelemisen arvoinen: koostumus on jotenkin liian karhea ja hileinen, enkä saa sitä näyttämään oikein miltään, laittamisen jälkeen en enää erota sitä kasvoiltani ollenkaan. Minusta tuo Maybellinen hohdepuuterin koostumus vaikutti vähän samalta ja sen takia en maltakaan siitä 13 euroa maksaa.

Sen sijaan kävin katsomassa Maybellinen nettisivuja, ja Jenkeissä on ilmeisesti myynnissä jo sellainen hohdevaahto, siis samanlainen koostumus kuin vaahtomeikkivoiteessa ja -luomiväreissä. Tuo vaikutti ainakin aika lupaavalta, pitää odotella että rantautuu Suomeen  :P

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 14.12.06 - klo:18:52 »
Ostinpa minäkin HM:n shimmer blushin, yllättävän kiva tuote. Hennesin meikit on aina vähän epäilyttäny mutta tuo on mukava poikkeus, tuplaväri ehdoton plussa myös. Tosin pakkaus on aika kökkö, ensin ei meinannu saada auki ja nyt hyvä jos pysyy kiinni.. Mutta ihanaa hohdetta antaa poskipäille ja vielä suht luonnollisen näköisesti :) Tosiaan loistotuote hintaan verrattuna.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 14.12.06 - klo:19:14 »
Blääh, minä en vieläkään löytänyt tuota Shimmer Blushia hennesiltä.. Millainen purkki se siis on? Kun ei oo näkynyt kummallakaan hennesillä millä oon käyny sitä etsimässä. Tuo toinen oli molemmilla ja sen jo ostin. Siitä tykkään kyllä, kun ei laita liikaa, niin voi käyttää ihan arkimeikissäkin.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #141 : 14.12.06 - klo:19:33 »
Mulla on Maybellinen City Shimmerit. Mun mielestä ne on sen värisiä että eivät kelpaa kuin poskipunaksi. Se beige on niin tumma ja vaalea punainen, no, en halua vaaleanpunaista naamaa. Mutta poskareina oikein hyviä, beige on ihan loistava nudeposkari.
13e?! Anttilasta ostin, maksoi 8-9e.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #142 : 14.12.06 - klo:20:12 »
Blääh, minä en vieläkään löytänyt tuota Shimmer Blushia hennesiltä.. Millainen purkki se siis on? Kun ei oo näkynyt kummallakaan hennesillä millä oon käyny sitä etsimässä. Tuo toinen oli molemmilla ja sen jo ostin. Siitä tykkään kyllä, kun ei laita liikaa, niin voi käyttää ihan arkimeikissäkin.
Ihan littana neliönmallinen rasia, pohja musta ja kansi läpinäkyvä, kannen yläosassa hopealla sellaista pallomaista kuviointia ja alaosassa teksti Shimmer Blush. Voi olla ettei tuota kaikissa henneseissä ole, tai sitten on tosiaan "piilotettu" kuten täällä joku jo kertoikin niin vaatteiden sekaan osastolle, minäkin tosiaan näin tuota toisessa Hennesissä vain sellaisella pöydällä jolla oli myös vaatteita, toisessa Hennesissä tuo sitten puolestaan oli ihan normaalisti meikkiosastolla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 14.12.06 - klo:20:35 »
Nyt kun olen pari kertaa käyttänyt meikissä tuota Shimmer Blushia, niin kyllä se taitaa vakiomeikkiin jäädä. :) Plussaa vielä siitä, että taitaa olla hyvin riittoisaa, koska pieni sipaisu siveltimellä irrottaa väriä jo paljon, joten ei tarvitse pyöritellä ja painella palettia ollenkaan.

Poissa Supa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #144 : 14.12.06 - klo:21:02 »
Ostin tänään hennesiltä tuon Shimmer Powderin kullanvärisenä ja täälläkin oli ongelmia pakkauksen avaamisessa. Pienen neliönmuotoisen rasian sai auki kääntämällä ( niinkuin kierrekorkin), säleikön suojakalvon poisto ei onnistunutkaan käsin, vaan apuun tarvittiin pinsetit. Itse tuotetta oli säleikön vuoksi vaikea saada rasiasta, puuterihuiskulla ei oikein onnistunut ja mitään noin pientä vippaa en omista. Lopulta kumosin sitä kämmenelle ja sudin siitä. Kellään parempaa konstia tuotteen levittämiseen? Muuten ihan kivan oloinen tuote. Mieli tekisin mennä ostamaan muitakin shimmertuotteita, kun olivat niin edullisia. Tälläkin oli hintaa vain 2,90 € / 2g.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 14.12.06 - klo:22:08 »
^Mä kaadan tuota siihen kannelle ja sudin siitä. Siihen mahtuu isompikin suti ottamaan tasaisesti puuteria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 15.12.06 - klo:08:38 »
Pitää tänään vielä käydä toisellakin Hennesillä katsomassa josko sieltä löytyisi. Yritin kyllä etsiä sieltä vaatteidenkin seasta, mutta tuloksetta. Tuo on kyllä pakko saada, kuulostaa niin hyvälle. Eilen näin kaupassa myös nuo Maybellinen hohtotuotteet, mutta ne ei vakuuttanut mua ollenkaan. Ne oli tosiaan ihan samanlaisessa rasiassa kun poskipunat on, ehkä siksi en ole niitä huomannut. Ja niillä kun oli hintaa joku 13 euroa, niin en kyllä ostaisi. Tuo Hennesin High Light Shimmerkin on paljon parempaa ja ainakin halvempaa!

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #147 : 15.12.06 - klo:16:29 »
Jaksoin sitten mennä tänään Itikseen saakka Zaran takia kun hain sieltä muutaman jutun, ja ofkoors mun piti samalla poikeita Henkkaan shoppaan kuultopuutereita. Shimmer blush ja High light shimmer on nyt sitten ostettuna. Tää on vastoin mun kaikkia periaatteita, en ois uskonut enää koskaan ostavani Henkalta ainuttakaan tuotetta, en vaatetta enkä ainakaan kosmiksia! Noh jatkan samalla linjalla, tää oli vaan tällanen pieni poikkeus ;D

Voikun Dior tekisi ihan vakiotuotteisiinsa joitain nättejä kuultopuutereita. Diorglamin Iridescent satin sävyssä ostin silloin heti kun se myyntiin tuli ja on kyllä uskomatton riittoisaa ja huippulaadukasta. Ja aijai mikä pakkaus;

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 15.12.06 - klo:16:37 »
^Tuo on kyllä niin nätti. Harmillisen kallis silti ollakseen "vain" kuultotuote, joten tuommoiset jää helposti vain ihasteluasteelle.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #149 : 15.12.06 - klo:18:20 »
Tänään ostin Shimmer blushin ja ensikokeilun jälkeen kyllä vaikuttaa loistavalta! Poskipäät oikeasti hehkuvat, eivät kimalla.  Tätä tuotetta voi ehdottomasti käyttää arkimeikissäkin. Nuo kaksi sävyä eivät sen kummemmin erotu kasvoilla, mutta sillä nyt ei ole väliä.