Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 78858 kertaa)

Poissa Janda

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #15 : 21.02.06 - klo:16:53 »
Muistaakseni n.18euroa maksoivat. Käyttö yhtä helppoa kuin poskipunankin, pitää vain varoa ettei niitä kuulia lentele ulos sieltä purkista  ;)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 21.02.06 - klo:16:57 »
Mä olisin kovasti halunnut nuo hohtopuuterikuulat syksyllä, mutta ne olivat kadonneet hyllyltä ja kun kysyin omistajalta(?) niin sanoi että noilla hohtopuuterikuulilla oli niin huono liikkuvuus, että niitä ei oteta enää suomeen. :( Silloin kuulemma saattoi vielä isoimmista paikoista löytää, eli käsittääkseni Helsingistä, mutta onko joku vielä nähnyt niitä jossai? ???

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 21.02.06 - klo:17:01 »
Näin viime lauantaina Turun Hansan TBS:ssä ja toissa lauantaina Helsingin Forumin TBS:ssä. Ainakin mallipurkit olivat esillä, koska niitä kummassakin paikassa hypistelin, mutta sitä en katsonut, oliko hyllyssä vielä myytäviä tuotteita. (Tästä viestistä selviää hyvin, kuinka tärkeitä asioita mä puuhastelen lauantaisin  ;).)
1bFi

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 21.02.06 - klo:17:04 »
Aika kummaa. Viime kesänä Hämeenlinnassa taas myyjä selitti kuinka nuo hohtopuuterikuulat ovat aina valikoimassa ja yksi TBS:n parhaiten myyvimmistä  tuotteista  ??? Mutta kuitenkin..ainakin Helsingin liikkeissä niitä näkyy olevan hyllyssä jäljellä.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

rolla

• Vieras
« Vastaus #19 : 21.02.06 - klo:18:13 »
Miten niitä hohtokuulia käytetään? Itsekin tarttisin jotain mikä saa kasvot hohtamaan.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #20 : 21.02.06 - klo:18:30 »
Pyörittelet poskipunasutia kuulien seassa ja levität naamaan sinne minne haluat :) Se on ihan ku poskipunaa, mutta kuulina.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

rolla

• Vieras
« Vastaus #21 : 21.02.06 - klo:18:47 »
Pyörittelet poskipunasutia kuulien seassa ja levität naamaan sinne minne haluat :) Se on ihan ku poskipunaa, mutta kuulina.

Ok.. lähinnä tuli mieleen, että tarttuuko niistä kuulista helposti väri sitten sutiin. Onko tällainen koettu toimivammaksi kuin meikkivoide vai onko paras käyttää jonkun meikkivoiteen kanssa yhdessä? Nyt käytän vain tavallista puuteria.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #22 : 22.02.06 - klo:00:06 »
Rolla, en mä noita kuulia vertaisi meikkivoiteeseen tai puuteriin. Eivät peitä yhtään tai mitään, lähinnä korostukseen/varjostukseen sävystä riippuen. Ruskeita sävyjä aurinkopuuterin tapaan ja vaaleita korostukseen.
Niistä kuulista ei mun mielestä väriä tartu sutiin mitenkään hirveästi, ihan reilusti saa pyöritellä. Ovat sen verran tiiviisti "puristettuja", ihan riittävästi kuitenkin lähtee, että ei ihan hinkkaamiseksi mene. En mä kyllä osaa selittää miks ne on just kuulina :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #23 : 22.02.06 - klo:01:03 »
Oisko ne kuulina siksi että ainakin kaikissa näkemissäni rasioissa sävyjä on monta, eli siis samassa rasiassa on valkoisia, vihertäviä, kellertäviä, punertavia jne.. kuulia ja sitten kun niistä ottaa pyörittämällä sitä puuteria niin sävystä tulee "neutraali" Joten sopii helpommin kaikille ihonväreille/sävyille.
Kuten noissa aurinkopuuterikuulissakin on samassa rasiassa eri ruskean sävyjä.
En tiedä mutta luulisin että siksi. Jos jollain on parempaa tietoa niin saa ja pitää korjata, olen itsekin pohtinut tuota monesti  :)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #24 : 22.02.06 - klo:10:24 »
Tai sitten se on vaan "se juttu", että ne on kuulina. Ei mene sekaisin toisten tuotteiden kanssa jne. Mulla on niitä aurinkopuuterikuulia (vai maajauhekuuliako ne olikin), ja rikon aina silloin tällöin pari kuulaa, jotta väriä tulisi paremmin siveltimeen. Varmaan sudista tuleva rasva kertyy kuulien päälle pitkällä aikavälillä. Ällöä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

rolla

• Vieras
« Vastaus #25 : 22.02.06 - klo:10:27 »
Voihan tuolla olla esim. Calypson teoria takana, mutta mulle tulee ekaksi yleensä mieleen markkinointikikka ja se, että se on "se juttu". Ne on erilaisia kuin muut, ehkä myyvät helpommin jne..

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 26.03.06 - klo:15:29 »
Ensin täytyy jälleen todeta, että todellinen ihon hehku perustuu kyllä ihan muuhun kuin aineisiin. Esim. terveelliset elämäntavat, veden juominen jne. vaikuttavat hirmu paljon.

Tuota pitikin kysyä, että kuinka kauan tuota vettä pitäisi juoda säännöllisesti ja runsaasti, että se alkaa näkymään ihossa? Kun olen kuullut versioita parista päivästä, viikosta ja kuukaudesta jne.  :)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #27 : 26.03.06 - klo:15:40 »
Tuota pitikin kysyä, että kuinka kauan tuota vettä pitäisi juoda säännöllisesti ja runsaasti, että se alkaa näkymään ihossa? Kun olen kuullut versioita parista päivästä, viikosta ja kuukaudesta jne.  :)

Jos se veden juominen saa ihon puhdistumaan, silloin siinä varmasti menee pidempäänkin. Mutta lyhyessä ajassa se vaikuttaa positiivisesti ainakin ihon kosteustasapainooon. Heti jos olen yhdenkin päivän juomatta vettä tarpeeksi, on iho seuraavana päivänä selvästi kuivempi ja vähemmän hehkeä.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 26.03.06 - klo:15:44 »
Pitääkin alkaa juomaan enemmän, sillä tämä nassu on todella pintakuiva ja hilseilevä, ja kun rupean miettimään omaa vedenjuontiani, juon ehkä lasin tai pari  päivässä  :-[. Tullut pahaksi tavaksi nimittäin janon sattuessa avata esim. pepsi-pullo  ;)

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #29 : 27.03.06 - klo:19:10 »
Mä uskon myös, että terveelliset elämäntavat, ravitseva ja monipuolinen ravinto, liikunta, riittävä lepo ja omalle ihotyypille sopiva ihonhoito ovat hohtavan ihon salaisuuksia.

Käytän itse hohtoa luomaan TBS:n kuultovoidetta. Voide sopii mulle paremmin kuin esim. hohtava meikkivoide, sillä sitä käyttämällä voi korostaa koko nassun sijasta kasvojen luustoa. Laitan kuultovoidetta kulmaluulle, poskiluulle, nenänvarteen, leukaan ja silmien sisänurkkiin. Antaa tosi kivasti hehkua kasvoille!
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.