Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 84275 kertaa)

Poissa iines

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #150 : 15.12.06 - klo:18:29 »
Yritin sitten minäkin etsiä Hennesin Shimmer Blushia (näin siitä untakin ::)) mutta eipä ollut. Maybellin kultaisensävyistä hohtopuuteria testailin ja oli aikas nättiä mutta en viitsinyt siitä kuitenkaan 13 e maksaa, kuten ^Miracle_kin totesi.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #151 : 15.12.06 - klo:20:19 »
Mäkin ostin tuon shimmer blushin ja highlight shimmer puuterin. Tosi rakeisiahan ne on, mutta en mä tuolla hinnalla mitään superlaadukasta ja hienojakoista odottanutkaan. Ihan tyytyväinen olen. Tuo shimmer blush ei ole kasvoilla oikein minkään väristä, tuo kyllä tosi voimakasta hohtoa.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 15.12.06 - klo:21:24 »
Voikun Dior tekisi ihan vakiotuotteisiinsa joitain nättejä kuultopuutereita. Diorglamin Iridescent satin sävyssä ostin silloin heti kun se myyntiin tuli ja on kyllä uskomatton riittoisaa ja huippulaadukasta.

Lafanque, miten käytät ko. tuotetta? Mulla on itselläni sama paletti, mutten ole edes sitä päälläolevaa hilekerrosta saaut vielä täysin tuhottua, vaikka ohut kerros onkin. Mulla on sama sävy kuin sulla (001).

Mietin, pitäisikö tämä laittaa tuonne sun meikkiapuketjuun vai tänne, mutta eiköhän tämä kysymys tännekin sovi :).

KIITOS kaunis jos jaksat vastailla!  :-*  :-*
Make it a great day

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #153 : 15.12.06 - klo:23:08 »
Selena, musta myös tuntuu että tuo mun Diorglam kulu yhtään mihinkään. Mulla tosin on shimmertuotteita niin runsaasti, ettei niistä yksikään kulu kun käytän kaikkia vähän vuoronperään, vaihtelu on jees. Diorglamilla saan itse helposti ihan liian vahvaa kuultoa, eli saan laittaa sitä aina todella varovaisesti. Tykkään tosi naturellista kuullosta ja kimalteesta ja hyvin kevyellä kädellä pitää tätäkin tuotetta siis kasvoille sipaista. Vaaleanpunaiseen taittavaa sävyä olen käyttänyt etenkin poskiluilla välittömästi poskipunan yläpuolella, se sopii sille paikalle mun mielestä oikein mainiosti, koska käytän usein tosi hennon vaaleanpunaisia poskareita ja tällöin rosaan shiftaava kuultotuote poskarin päällä/ yllä on oikein toimiva. Jos laitan esim. persikkaista punaa niin en kyllä tuota Diorglamin rosaa sävyä siihen yhdistäisi. Hopeaan taittavaa sävyä olen vuorostaan käyttänyt juuri näiden persikkaposkareiden kanssa, ja joskus toki myös vaaleanpunaistenkin poskarien yhteydessä. Mä hyvin harvoin jaksan levittää puuterimaista korostustuotetta muualle kuin poskiluille, mutta tiettyhän Diorglamia voisi käyttää kaikilla kasvojen korostuskohdilla (amorinkaari, otsan korkein kohta, nenänvarsi jne), tosin ehkä jälki ois sillon hiukka liian blingbling, ainakin omaan makuuni :)
Silmien sisänurkkaan ja kulmaluulle tuo on myös varmasti oikein mainio korostusvärinä, mutta itse ei tule noin käytettyä kuitenkaan. Kannattaa tosiaan muistaa hyödyntää mitä tahansa korostustuotetta sillä tavoin, että sitä voi levittää sekä suoraan poskipunan päälle tuomaan poskariin lisäglamouria, tai sitten levittää sitä poskipunan yläpuolelle ihan varsinaiseksi korostusväriksi, hiukan poskaria korkeammalle siis. Molempia tapoja käytän.
Upea tuote on, sekä sisällöltään että ulkoasultaan! Se toinenkin myynnissä ollut sävy oli nätti, muistan kun mietin kauan kumman värivaihtoehdon ottaisin.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 16.12.06 - klo:15:38 »
Kiitos, Lafanque!  :-* Kokeilenkin hyödyntää vinkkejäsi tänään iltameikkiä tehdessä!!

Edit: huomasin muuten tänään ainakin Turun Eerikinkadun Hennesissä vielä monta palettia sitä Shimmer blushia, jos jotakuta kiinnostaa! Näytti mukavalta tuo tuote, mutta kieltämättä ei ehkä ihan tarpeeksi hienojakoiselta omaan makuuni, joten jäi kauppaan.
« Viimeksi muokattu: 16.12.06 - klo:15:40 kirjoittanut Selena »
Make it a great day

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 17.12.06 - klo:18:25 »
No nyt löysin tuon Shimmer Blushin Hennesiltä. Olikin jo kolmas liike missä kävin sitä etsimässä :) Hyvältä vaikuttaa tämäkin tuote näin pikaisesti testattuna, ja hinta ei todellakaan ollut paha. Onneksi en silloin aiemmin ostanut sitä Isadoran puuteria. Vaikea vielä sanoa kummasta tykkään enemmän, Shimmer Blushista vai High Light Shimmeristä.. Kummatkin on tosi kivoja tuotteita kyllä!  :-*

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #156 : 25.12.06 - klo:12:08 »
Jos joku kaipaa todella kimaltavaa lopputulosta, ei siis tasaisesti hehkuvaa vaan nimenomaan kimaltavaa ja näyttävää, niin voin suositella YSL:n Mini Touche Blush hohtopuuteria. Tästä on kaksi sävyä eli sävyt 16 ja 15 joista sävy 16 on hyvin vaalea vaaleanpunaiseen taittava sävy, sävystä 15 en valitettavasti muista millainen se on kun en sitä pahemmin katsellut, olisikohan ollut pronssisempi sävy? Tämä sopii näyttävään korostukseen esimerkiksi juhlimaan lähtiessä, arkikäyttöön ehkäpä liian kimaltavaa ja vahvaa. Hinta muistaakseni 28,50 Stoccalla. Aivan ihanan ylellinen tuote!  :-*
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #157 : 25.12.06 - klo:17:16 »
The Body Shopin rasvaiselle iholle tarkoitettu meikkivoide ainakin kuultaa... Siitä on kyllä pitkä aika kun kyseistä meikkivoidetta kokeilin, ehkä muistin virkistykseksi pitäisi ostaa... ;D
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #158 : 26.12.06 - klo:13:18 »
Ostin tuota Maybellinen hohdepuuteria ja se on aivan liian glitteristä. Nassu näytti aivan järkyltä auringonvalossa sen kanssa. Haluaisin tuotteelta enemmän hohdetta ja vähemmän glitteriä. Pitää etsiä parempia tuotteita ja käyttää tuota Maybellineä esim. poskipäissä.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 28.12.06 - klo:12:39 »
^^Tuossahan taitaa olla ne hileet vaan siinä pinnalla. Kun oot enemmän sitä käyttänyt, niin ne hileet on jo lähteneet ja sitten se ei enää ole niin kimaltelevaa ;)

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 28.12.06 - klo:20:05 »
Mä en ole löytänyt sitä Hennesin Shimmer blushia vaikka oon käyny kolmessa eri liikkeessä. Viimeisimmästä löytyi testeri. Oli kyllä aika hohtavaa ja pikkusen siinä oli musta glitteriäkin mutta tosi vähän verrattuna moneeen muuhun. Harmitti kun ilmeisesti kaikki nuo oli myyty loppuun. Muissa henneseissä ei ollut edes testeriä tai paikkaa missä olisi voinut olla.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #161 : 29.12.06 - klo:17:48 »
Mitä Helsingin Hennesin liikkeitä olette jo käyneet katsastamassa, ettei tarvitsisi samaa Shimmer Blush -jahtauskierrosta vetää turhaan...  :P Kävin tänään Forumin Hennesissä, ja sieltä en ainakaan löytänyt.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 29.12.06 - klo:19:08 »
Mä kävin myös kyseisessä Forumin liikkeessä. Lisäksi Kämpin ja Jumbon hennesissä ei ollut myöskään.  Itkäkeskuksesta en tiedä enkä Espoon Sellosta.

Poissa Sarastus

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 29.12.06 - klo:19:39 »
Selloon oli tullut noita Shimmer blusheja, tänään bongasin.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #164 : 01.01.07 - klo:18:46 »
Kiitos, Lafanque!  :-* Kokeilenkin hyödyntää vinkkejäsi tänään iltameikkiä tehdessä!!

Ootkos Selena jo ehtinyt kokeilemaan Diorglamia samalla tyylillä kuin mä? ;)

Mä ostin omat Henkan shimmertuotteeni Itiken liikkeestä, keskustan kummastakaan liikkeestä en niitä löytänyt. Tuo shimmer blush on erityisesti ihan jees.

Käytin tänään CD:n Detective chic 001 Beige vibration sävyä YSLn kultaisentoffeisen poskarin päällä & yläpuolella kevyelti, ja tuli kyllä kaunista jälkeä, vaikkakan en usein tykkää tuollasia sävyjä käyttää. Suosin siis enemmän viileitä korostussävyjä yksinkertaisesti vain siksi koska sopivat ihonsävyyn huomattavasti paremmin. Ihanan laadukkaita nuo Detectivet. Ois mukavaa taas löytää uusia ostamisen arvoisia hohdevoiteita, mä en todellakaan osaisi enää meikata ilman hohdetuotteita. Jos meikkaan niin sen pitää aina taphtua hohdetuotteilla, mattatuotteet on ihan kauhistus mulle enkä kyllä missään tapauksessa laittaisi niitä nassulleni. Maybellinen dream matte mousse nimikin on musta aivan hupaisa, siinä on tuote joka on mun mielestä kaikkia muuta kuin "dream".