Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81808 kertaa)

Senda

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #180 : 08.01.07 - klo:17:25 »
Senda, mitä olet tykännyt noiden Guerlainin kuulien Pink fresh -sävystä ja minkä sävyinen iho sulla on? Olen pohtinut että ostaisinko nuo joskus, kun se 01 Mythic on niin ihana ja kiinnostaisi testata jotain muutakin sävyä.
Oon tosiaan tykänny tosi paljon! Iho on tosi vaalea, mutta en oo vaan ihan selvyydessä sen kanssa, onko sävy punertava vai kellertävä..  :-\ Mutta YSL:n perfect touchista käytössä sävy 3, joka toimii tosi hyvin. Mun iho on musta joskus vähän mälsä ja vaisu. Kesällä kun oon pikkasen päivettyny, vaalealla aurinkopuuterilla saa mukavaa hehkua. Talvisin se ei taas toimi, kun iho on tosiaan niin vaalea. Mutta tuolla pink freshillä saan mun talvivaalealle iholle sitä kaunista eloa ja hehkua, eli punertava sävy toimii tosi nätisti. Harkitsin tosiaan pink freshin ja mythicin välillä, ja myyjä sillon vinkkas, että toi pink fresh vois olla mulle tosi nätti. Toivottavasti Hunajapupu sait nyt jotain irti mun sepustuksesta.. :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #181 : 08.01.07 - klo:19:08 »
^Sain kyllä, kiitos vaan! :) Veikkaan että tuo pink fresh toimisi mullakin kun meille molemmille käy sama sävy Perfect Touchista. Voisin ostaa tuon joskus niiden Mythic-sävyisten kuulien lisäksi tuomaan sellaista raikkautta kasvoille.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 08.01.07 - klo:22:04 »
En ole varma onko tästä jo keskusteltu mutta onko noiden Meteorites kuulien sävyjen välillä selvä ero iholla? esim. tuo pink fresh-sävy, voiko sitä käyttää tosiaan koko kasvoilla kevyesti puuterin asemasta vai onko enemmän korostuksiin? Mythic ilmeisesti käy koko kasvoille? nuo on tosi houkuttelevan näköisiä..

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #183 : 09.01.07 - klo:00:26 »
^ Itse oon tosiaan korvannut Meteoriteskuulilla irtopuuterin, mä siis sipaisen noin kolme kertaa tosi kevyesti face brushilla jotain versiota Meteoriteskuulista kasvoille ja siinä se, eli käytän tuota lähinnä tuomaan kevyttä hehkua. En siis kuitenkaan käytä niitä ollenkaan korostuksiin, vaan ainoastaan vain tuolla ed. mainitulla tyylillä. Pink freshiä mulla oli tänäänkin kasvoilla, eli voi aivan mainiosti käyttää noin. Mitään eroa en ole eri versioiden välillä huomannut omilla kasvoillani, tosin kaikista tummimpia tai beigepohjaisimpia sävyjä en olekaan näistä koskaan ostanut. Nuo on hirmuisen laadukkaita.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #184 : 09.01.07 - klo:07:32 »
En ole varma onko tästä jo keskusteltu mutta onko noiden Meteorites kuulien sävyjen välillä selvä ero iholla? esim. tuo pink fresh-sävy, voiko sitä käyttää tosiaan koko kasvoilla kevyesti puuterin asemasta vai onko enemmän korostuksiin? Mythic ilmeisesti käy koko kasvoille? nuo on tosi houkuttelevan näköisiä..
Mulla on tuo Mythic ja käytän kuten Fankkukin niin koko kasvoille irtopuuterin asemesta, eli jos laitan noita kuulia niin en laita muuta puuteria. Laitan myös hyvin kevyelti eikä liiallista hohtavuutta ole ollut huomattavissa, Mythicistä voin siis sanoa omasta kokemuksesta että käy ihan koko kasvoille. :)

Ajattelinkin että kun noista kuulista ei sinänsä väriä irtoa erityisen paljoa että vaaleiden kuulien välillä varmaan ei hirveän suurta eroa ole ja tuo Pink Fresh kävisi mullekin myös koko kasvoille, kiva kuulla Fankku että säkin käyttelet niitä noin kun meillä on aika samansävyinen iho ilmeisesti. Pitää laittaa ostoslistalle nuo Pink Freshit...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 09.01.07 - klo:09:00 »
Kuulostaa hyvältä  :) Eli näistä irtoaa tosiaan ilmeisesti juuri kevyttä kuultoa eikä glitteriä ja kimallusta? Luulen että täytyy kipaista ostamassa tuo Mythic kun puuterikin sopivasti loppuu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #186 : 09.01.07 - klo:10:29 »
^Kun katsoo ihan läheltä peiliin saattaa itse erottaa yksittäisiä kimalteita mutta ei tuo minusta näy mihinkään päivän aikana tai pomppaa silmiin peilistä katsoessa, ihan lähietäisyydeltä tiiraillessa vaan saattaa itse huomata. Kun valo osuu kasvoihin niin tuo heijastaa kokonaisuutena kivasti valoa, Guerlainin myyjä joskus demonstroikin tuon minulle niin että osaan kämmenselkää levitettiin puuteria ja osaan ei ja sitten sain verrata että miltä näyttää, Stoccan meikkiosaston kirkkaissa valoissakin näytti tosi hyvältä enkä huomannut mitään kimallusta vaan tasaista kaunista hohtoa. Sittemmin kotona olen vain joskus nähnyt pari pientä kimallusta yksittäin mutta nekin siis tosiaan erottuu vain tarkkaan tiiraamalla. Kannattaa käydä testailemassa meikkiosastolla että mitä mieltä itse tuosta on. :)

Laitanpa tässä samalla kommenttia parista uudesta hohtotuotteesta jotka hankin Strawberrynetistä, kumpaakaan näistä ei valitettavasti myydä enää Suomessa mutta netistä ainakin löytyy suht edulliseen hintaan jos jotakuta sattuu kiinnostamaan:
Tilasin Yves Saint Laurentin Poudre Compact Matten sävyssä 04 Rose Eclat. Ei ole mattapuuteri kuten nimi ehkä antaa ymmärtää vaan kevyesti valoahohtava hyvin vaalea puuteri, sävy sopii erinomaisesti tällaiselle hyvin vaalealle ei-keltapohjaiselle iholle. Tekee ihon tosi nätiksi ja virheettömän näköiseksi ja tuota voi käyttää ihan koko kasvoilla, ei siis sisällä minkäänlaista glitteriä tai kimallusta vaan ainoastaan taittaa valoa niin kauniisti että iho näyttää kuulaalta ja luonnollisen hehkuvalta eikä mattaiselta tai elottomalta. Aivan loistavalta vaikuttaa ensi kokeilun jälkeen, tuskin maltan odottaa että pääsen kokeilemaan enemmän tuota. :)
Toinen tilaamani tuote oli Nina Riccin Golden Touch Powder sävyssä 02 Or Peche, eli tuollainen persikkainen kultasävy kyseessä. Tuo puuteri puolestaan on hyvin hohtava eikä sovellu missään nimessä koko kasvoille vaan toimii vain korostuspuuterina/kevyesti luomivärin päälle laitettuna/dekolteella tai muulla vastaavalla tavalla korostustuotteena. Tuo on siis selvästi kimaltava ja tuota tarvitsee laittaa vain erittäin vähän, on siis hyvin riittoisa tuote. Varmasti kaunis vaikkapa persikkaisessa juhlameikissä poskipäiden korostukseen persikkaisen poskipunan kanssa käytettynä.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 10.01.07 - klo:02:04 »
Unettomuus vaivaa ja surffailin etsimässä eri merkkien kevät-uuutuuksia netissä. Löysin tällaisen herkun Cliniquelta elikkä kysessä on monisävyinen hohdepuuteri, jonka pintaan on pressattu kukkakuvio (tarjolaa tulee olemaan neljä sävyltään erillaista versiota):

http://shop.nordstrom.com/S/2927041/0~2377897~2377898~6001822?mediumthumbnail=Y&origin=category&searchtype=&pbo=6001822&P=1

Toivottavasti löytää tiensä Suomeenkin.

« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:02:11 kirjoittanut Pepper »
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #188 : 10.01.07 - klo:07:31 »
^Voi että kuinka herkullinen!  :P Todella nättejä sävyjä tuossa ja erittäin kaunis tuote. Toivotaan että tulee Suomeen myyntiin niin pääsee katselemaan ihan livenäkin!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #189 : 10.01.07 - klo:11:32 »
Uuuiiiii! Haluan ja vielä Cliniquen!
Tilasin sen H&Mn hohdon kun ei täälläkään kaupasta löytynyt, tulee joskus helmikuussa...
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #190 : 10.01.07 - klo:11:40 »
Ompas tuo Cliniquen tuote tosiaan herkullinen! Yllättävää nähdä Cliniquella noin kaunis tuote, yleisesti ottaen en tykkää tän merkin linjasta ollenkaan. Tuo on kyllä must have jos/kun se tännekin tulee myyntiin. Meneepä taas vaikeaksi päättää mitä sävyjä ottaa jos tarjolla tosiaan tulee olemaan peräti neljä eri sävyä. Luultavasti siis tuleekin ostettua kaikki eri sävyt ;) Oijoi mitähän kaikkia ihanuuksia kevääksi oikein tuleekaan, vaikuttaa erittäin lupaavalta.

Meteoriteksista vielä sen verran, että komppailen Hunista. Kyllähän nuo aaivstuksen kimallettakin sisältävät, mutta se tosiaan ei kasvoilla erotu mitenkään erityisemmin, vaan aivan kuten tässä jo todettiinkin, niin kokonaisuus on valoaheijastava ja kuultavan kevyt. Todella miellyttävä tuote kasvoilla. 
Katselin eilen Sokoksella Shiseidon Luminizing powdereita, ja etenkin tuo valkoinen sävy on todella nätti, mutta oon näitä ennenkin tesmaillut enkä viitsi edelleenkään ostaa koska en tykkää tuosta suti ideasta joka tässä on. Mutta ihania sävyjä enivei.

Shiseidolla yks erittäin houkutteleva tuote on myös kolmen sävyn Translucent kivipuuteri joka lähes täysin kevyen valkoisen sävyinen, ja vain aavistuksen hohtava. Tuon voisi vielä hankkiakin.
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:11:47 kirjoittanut Lafanque »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 10.01.07 - klo:14:47 »
Siis aivan ihanan ihana tuo Clinique! Mulla ei taida olla mitään kyseisen merkin meikkituotetta (tai jos on niin ei ainakaan käyttömeikeissä). Toivottavasti todellakin rantautuu Suomeen. Onko kellään tietoa miten paljon Cliniquen tuotteista jää yleensäkin tulematta Suomeen, vai onko täällä suunnilleen yhtä kattava valikoima kuin muissakin maissa? Jos tuo on kerta jo myynnissä Nordstromilla, niin tuliskohan se kohta jo tännekin..

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #192 : 10.01.07 - klo:16:42 »
^Ainakin Cliniquen luomiväreistä vain murto-osa tulee Suomeen ja huulikiilloissakin on paljon sävyjä joita ei ole täällä meillä. Toivottavasti nyt ainakin nuo ihanan hohtopuuterit tulevat  :)

Lafanque, katselin myös tänään noita Shiseidon Luminizing powdereita kun olivat alennuksessa Sokoksella. Oli kyllä todella erikoinen se sivellinsysteemi, eihän sitä sivellintä saa kunnolla takaisin sinne putkiloon jos haluaa ottaa sieltä lisää puuteria tai sitten pitää klikkailla aina siitä päästä. Todella epäkäytännöllinen tuote, kuinkahan menee kaupaksi, aika korkea hintakin tuollaisesta tuotteesta. Harmi, sävyt olivat kyllä tosi herkkuja.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 10.01.07 - klo:16:59 »
Tässä muuten kaikki sävyt:

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 10.01.07 - klo:17:37 »
Onpa nätin näköisiä! :) Jos nuo käyvät myös tavallisen poskipunan sijaan käytettäväksi niin varmasti tulee hankittua. Pelkkää kimalletta antavaa tuotetta en tarvitse yhtään enempää, mutta ainakin näyttäisivät siltä, että noista lähtee ihan kunnolla väriäkin. 02 ja 03 sävyt vaikuttaisivat sellaisilta sävyiltä joita kesämeikissä tykkään käyttää. Toivottavasti tulevat Suomeen, vaikka voisihan noita metsästellä ulkomailtakin, kun Cliniquet ovat ulkomailla aika paljon halvempia kuin Suomessa. :)