Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 78618 kertaa)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #195 : 10.01.07 - klo:19:26 »
Oooh! Harvemmin tulee himo mihinkään meikkituotteisiin (niinkuin hiustenhoitotuotteisiin..  ::)) mutta nuo sävyt 01 ja 02 on kyllä saatava! Ainakin kuvien perusteella juuri täydellisiä ja sellaisia kuin olen hakenutkin, siis jos noista yhtään väriä irtoaa sen hohteen lisäksi..
Toisaalta, miten noin kaunista tuotetta raskisi edes käyttää, sehän kuluu!  ;D

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #196 : 10.01.07 - klo:21:07 »
Kiitos loota kuvista! :) Sävy 01 näyttää mulle parhaalta ja aivan ihanalta. 02 ja 03 varmaan kävisivät myös vähän lookista riippuen. Oispa kiva tietää kuinka paljon noista tuota väriä irtoaa ja kuinka paljon hohtavat, toisin sanoen voiko käyttää poskipunana kunnolla vain onko liian hohtava.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #197 : 10.01.07 - klo:22:36 »
Jeaps, mäkin suunnittelin jo että pitääpä hakea kaikki kuvat Cliniquesta, vaan eipä tarvikkaan enää, eli kiitti kuvista tosiaan :)! Kaikkihan nuo on kyllä tosi kauniita sävyjä, ainakin kolme ensimmäistä menee ostoslistalle mikäli tuotteiden koostumus vaikuttaa livenäkin yhtä hyvältä kuin mitä kuvista voisi päätellä. Nelossävystä saattaa tulla mun makuun liian liilahtavaa jälkeä, mutta kieltämättä se siitäkin huolimatta on tosi kaunis sävy. Tuollaset useamman sävyn tuotteet on kyllä mahtavia, koska tekevät niin elävää jälkeä ja muutenkin ne on tosi miellyttäviä käytössä.

Marielle, no sanopa muuta..Todella epäkäytännöllinen tuote aivan kuten jo totesitkin. Muuten tykkään kovasti Luminizing powderien ulkoasusta, mutta tuo sivellinosa tökkii ja pahasti  :P

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 10.01.07 - klo:22:55 »
Voi, näyttääpä tosiaankin ihanan näköisiltä! Joku 1-3 sävyistä menee kyllä ostoslistalle, jos muuten on luonnossa hyvä tuote. Ois kyllä kiva, jos voisi käyttää myös poskipunan tapaan. Mä kun en oikeastaan tarvitsisi yhtään enempää hohtotuotteita... ;)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 11.01.07 - klo:22:28 »
Tää kävi tänään ostoksilla! Stockalta lähti mukaan Meteorites-puuterikuulat sävy 03 beige chic. harkitsin pitkään otanko tuon vai Mythicin mutta tähän päädyin ja kun testailin kotona kunnolla niin aivan loistava valinta oli. Kaunista hohdetta antaa kasvoille mutta ilman liikoja kimalteita. Ihastuin kyllä todella  :)
Mukaan tarttui myös YSL Teint parfait korostusvoide sävy 3 Champagne. Kasvoille en ole vielä testannut mutta kämmenselällä näyttää kimaltelevan hiukkaisen kultaisena. Koostumus on oikein kivan tuntuinen, ei mitenkään rasvainen tai muuten raskas. Luulen että tulen käyttämään tätä meikkivoiteen seassa sekä ihan korostuksiin.

Ostin myös uuden valokynän, ja kassan miesmyyjä totesi että haen ilmeisesti ihan tosissaan valoa tähän pimeään tammikuuhun noin ostosten perusteella ;D

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 11.01.07 - klo:22:54 »
^Jee vihdoin joltakin kuulee kokemusta Beige Chic sävystä! Mun tekis mieli ostaa Meteorikset ja Mythic olisi varmaan kiva perusvalinta, mutta mietin onko se jotenkin vaalea mulle. Ei siinä vissiin paljon väriä ole, mutta mulla on traumoja liian vaaleista puutereista. Täällä vain todella vaaleaihoiset tuntuu kehuneet Mythiciä ja mun iholle ei esim. puutereista ikinä käy vaalein sävy. Ei mulla tummakaan iho ole, joten siksi on epäilyttänyt tuo Beige Chic. Pelkään, että sillä tulee aurinkopuuterimainen tai muuten vain kesäinen lopputulos. Haluisin kuitenki käytellä myös talvella.

Joten Neo, kuinka tumma iho sulla on? Ja tekeekö Beige Chic kesäistä hehkua iholle?

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 11.01.07 - klo:23:03 »
Sanotaan näin että en ole ihan perussuomalaisen vaalea mutta en kovin tummakaan  ;D Tosi vaikea kuvailla ihon "tummuusastetta".
Tosi vähän väriähän nuo kuulat antaa, sellaista kevyttä hohtoa enemmänkin. Todellakin kaukana aurinkopuuterista, ei siis anna kasvoille mitenkään ruskeaa sävyä. Mullekaan ei ikinä käy vaaleimmat sävyt varsinkaan meikkivoiteista, irtopuuteria käytän ja sävynä yleensä läpikuultava tai astetta tummempi.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 13.01.07 - klo:11:46 »
Mun oli tämän keskustelun takia pakko käydä ostamassa H&M:n Shimmer Blush, ja olen kyllä iloisesti yllättynyt. Tuo antaa todella kaunista hehkua ja tuntui vaikealta uskoa, että noin halpa tuote tekee noin hyvää jälkeä  :)

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 19.01.07 - klo:22:33 »
Toinen tilaamani tuote oli Nina Riccin Golden Touch Powder sävyssä 02 Or Peche, eli tuollainen persikkainen kultasävy kyseessä. Tuo puuteri puolestaan on hyvin hohtava eikä sovellu missään nimessä koko kasvoille vaan toimii vain korostuspuuterina/kevyesti luomivärin päälle laitettuna/dekolteella tai muulla vastaavalla tavalla korostustuotteena. Tuo on siis selvästi kimaltava ja tuota tarvitsee laittaa vain erittäin vähän, on siis hyvin riittoisa tuote. Varmasti kaunis vaikkapa persikkaisessa juhlameikissä poskipäiden korostukseen persikkaisen poskipunan kanssa käytettynä.

Osaatko Hunis sanoa olisiko tämä liian kimaltavaa/hohtavaa arkikäyttöön, kevyelti käytettynä toki? Olen etsiskellyt puuterimaista hohtopuuteria vain korostuksiin lähinnä poskiluun päälle ja pitäisi ehdottomasti sopia ihan arkimeikkiin. Ja onko tuossa selvästi näkyviä hileitä vai antaako enemmän tasaista hehkua. Näissä Riccin puutereissa näyttäisi olevan useampi hyvä sävy. Ajattelin kultaista tai tuota persikkaista joka sinulla on, vaaleanpunainenkin olisi hyvä vaihtoehto. Muistankohan oikein, että Fankulta löytyy Or Pur 01 eli kultainen, olisi kiva kuulla sinultakin tuon käyttämisestä. Nuo edellisellä sivulla olevat Cliniquet näyttää hyviltä, heti voisin ostaa ekan ja kolmannen. Tulispa edes Strawberrynettiin jos eivät Suomeen asti päädy. Strawberryssä oli uutustuotteena tämmöinen Cliniquen hohtoaurinkopuuteri, aika kivan näköinen näköinen myös:

Muoks. Löysinkin haulla Fankun kommenttia noista Riccin puutereista, eli eivät ole mitenkään luonnollisia. Samasta keskustelussa mainittiin YSL:n hohtoa antava kivipuuteri, kiinnostuinkin nyt tästä, antaakohan tämä tarpeeksi hohtoa poskipäille, voiko käyttää myös koko kasvoille, jne.. :).
« Viimeksi muokattu: 19.01.07 - klo:23:19 kirjoittanut iines »
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #204 : 20.01.07 - klo:00:18 »
^Jos haluat luonnollista, tasaista kiiltoa niin en suosittelisi tuota Ricciä sulle arkimeikkiin. Hyvin kevyesti saa laittaa tuota ja silti tulee aika paljon hohtoa, parhaimmillaan siis jos haluaa vähän näyttävämpää hohdetta. Joku muu tuote voisi olla sun tarkoitukseen parempi, esim. juurikin tuo mainitsemasi YSL:n hohtoa antava puuteri, Poudre Compacte Matte sävy 4, voisi olla aika täydellinen sun tarkoitukseen. Tuo antaa todella hienojakoista kevyttä hohtoa ilman glittereitä, tuo lähinnä nätisti valoa kasvoille muttei erotu mitenkään selvästi. Fankkuhan käyttää tuota poskipäillä korostukseen ja itse olen käyttänyt myös koko kasvoilla normaalin puuterin sijaan joten sopii molemmin tavoin käytettynä. Tuota saa Strawberrynetistä ja sieltä ostin omanikin. YSL:n ja Riccin välimuoto hohtavuudessa voisi sitten olla Chanelin Poudre Douce, esim. sävy 30 Rosee on vaalea ja kevyesti hohtava, ei yhtä glitterinen kuin Ricci mutta hohtavampi kuin YSL, ja tuota voi käyttää korostukseen tai hyvin kevyesti koko kasvoilla jos on  kovin vaaleaihoinen, tummempi ihoiselle joku muu sävy voisi sopia paremmin. Tuota olen käyttänyt ihan arkimeikissä enkä ole huomannut peiliin katsoessani näyttäväni discopallolta. :) Toivottavasti sait jotain vinkkiä tästä, kysy ihmeessä lisää jos haluat tietää tarkemmin jostain!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #205 : 20.01.07 - klo:00:45 »
iines, mulla on Ricciltä tosiaan kolme korostuspuuteria, joista kaksi vastaa tuota Huniksen omistamaa Or pechea, eli mulla siis sävyt Or pur ja Or rose. Kuten Hunis jo kuvailikin niin nuo puuterit on hileisiä, erittäin kuultavia ja todella vahvaa hohtoa tekeviä, eivät siis sovellu just lainkaan luonnolliseen meikkiin. Kolmas omistamani Riccin hohdepuuteri sen sijaan tekee hyvin luonnollista hehkua, nimi on Colour coordinates powder tms. Samoja tuotteita suosittelisin sulle kuin mitä tuossa yllä olevassa viestissä jo mainittiinkin, eli YSL:n ja Chanelin hohdepuutereita, molemmat tekee luonnollisen kaunista tasaista hehkua. Tänään laitoin kasvojen korkeimmille kohdille pienen sipauksen Chanelin Poudre doucea ja voi että miten mahtava tuote, lovetan tuota kyllä aivan täysillä. Ihanan samettinen.

Ja aivan ihanan näköinen tuo postaamasi Clinique! Näyttää juuri sellaselta kauniin kuultavan elävää jälkeä tekevältä tuotteelta jonka itsekin ostaisin varsin mielelläni.

Ja ediittiä, olitkin siis jo löytänyt mun kommentteja hohdetuotteista, no tulipa nyt kerrottua jotain taas uudelleen..:)
« Viimeksi muokattu: 20.01.07 - klo:01:14 kirjoittanut Lafanque »

Mary

• Vieras
« Vastaus #206 : 20.01.07 - klo:13:37 »
Mä rakastan kaikenlaisia hohteita, mutta en uskalla käyttää niitä. Pelkään että lopputulos ei ole luonnollinen, varsinkin näin talvella arastelen hohteen käyttöä. Mulla on joku Nivean kullansävyinen irtopuuteri/highlighter, jota sipaisen usein kesällä kulma- ja poskiluulle, näyttää upealta mielestäni kulta ruskettuneella iholla! Upeita nui Cliniquen poskipunat/korostuspuuterit, enpä mä tiedä oikeaa termiä noille :D

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 20.01.07 - klo:16:43 »
Kiitos Hunis ja Fankku perusteellisista neuvoista :). Taidan nyt toistaiseksi unohtaa Riccin puuterit, ovat tosin niin upean näköisiä, että joskus voisi ostaa ihan juhlameikkiä varten. Strawberrysta katselin muita tuotteita joista oli puhetta. Fankun mainitsema toinen Riccin hohtopuuteri, Colour Coordinates, näytti jo kuvan perusteella ihanan luonnolliselta. Ei kimalteita/hileitä vaan sellainen pelkästään satiininen hohtava pinta. Ikävä kyllä jäljellä on vaan kaksi tummaa sävyä. YSL:n Poudre Compacte Mattea ei ole enää ollenkaan tuolla, taisit Hunis ehtiä saamaan viimeisimpiä kappaleita tuosta :). Myöskään Chanelin Poudre Doucea en löytänyt. Noh, pitääpä sitten katsella ebaysta jos en raaski ostaa suoraan liikkeestä. Itse asiassa vahtasin ebaysta Diorin Dior glamia kulta/persikka sävyssä, voi että miten kaunis tuote viimesen päälle. Hinta on vaan noussut vähän turhan korkeelle (tämän hetkiseen rahatilanteeseeni suhteutettuna ;D).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #208 : 20.01.07 - klo:16:46 »
^Piti käydä itsekin kurkkaamassa ja tosi on, eipä näy enää tuota YSL:n nelossävyä tuolla. Voi harmi, on niin kiva tuote että sitten kun tuo joskus aikoinaan loppuu niin kurjaa tietää ettei saa uutta tilalle.  :-\ No, toivottavasti siihen mennessä on kehitetty monta ihanaa kuultoa kasvoille tuovaa puuteria lisää.  ;)

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #209 : 20.01.07 - klo:20:22 »
Tuoko se YSL:n uusin meikkivoide muuten hehkuvan pinnan iholle? Onko siinä kosteuttava ominaisuus tms? En ole nähnyt tuosta mainoksia niin en tiedä mitä se meikkivoide lupaa  :)