Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81809 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #210 : 20.01.07 - klo:20:46 »
^Tuosta YSL Perfect touchista on lyhyt kuvaus ainakin Saksin sivuilla. Omasta kokemuksestani tuo tuo sellaisen nätin hohtavan pinnan iholle, on aika samantyylinen kuin Dior Pure light mutta hieman peittävämpi kuitenkin vaikka kevyt onkin. Meikkivoide-keskustelussa on tuosta lisää juttua ainakin sivuilla 53 - 57.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #211 : 21.01.07 - klo:14:01 »
Katselin tässä taannoin kaupassa Revlonin Skinlights-hohtovoidetta. Se vaikutti musta kyllä aivan ihanalta! Kokeilin sitä kädelle, ja se hohti todella kauniisti :). Osaisitteko sanoa, mikä sävy on paras? Niitä kun taisi olla joku natural ja sitten jokin peach-sävyinen.. Tummuuseroa sävyjen välillä ei juuri näyttänyt olevan.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 21.01.07 - klo:14:05 »
^ OT, mutta nuo Revlonin Skinlightsit lopetetaan :(
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #213 : 21.01.07 - klo:14:17 »
Voi ei! Pitääkö mun nyt äkkiä mennä hamstraamaan kaupasta sitä Skinlightsia?! Onko jokin muu tuote sitten vastaavanlainen? En nimittäin kaipaa mitään hilenaamaa, vaan haluaisin sellaista nättiä hohtoa :).

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 21.01.07 - klo:15:07 »
^^ Voi ei! Kuulitko jostain luotettavalta taholta tuon lopettamistiedon? Toivottavasti koko Revlon ei lopeta (Suomessa).

Sparkling, mulla on ainakin tuo natural-sävy siitä hohdevoiteesta ja se on tosi hyvä. Sellainen lämmin mutta neutraali sävy, joka varmasti käy melkein kaikkien iholle.

Ja Hunajapupulle kiitos linkistä!

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 21.01.07 - klo:15:34 »
USAssa noiden Skinlightsien tilalle on tullut jo jotain limited edition -juttuja (joita ei tietenkään tule Suomeen). Eli varmaan täälläkin myyvät vain nuo nykyiset pois.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 06.02.07 - klo:20:33 »
Löysin kaapin pohjalta tuon Revlonin Skinlightsin ja olen nyt käyttänyt sitä sekoitettuna meikkivoiteeseen, toimii hyvin. Kevennän tällä etenkin Diorin Fluiden joka itsessään on aika paksua. Aikaisemmin taisin tuomita tämän liian rasvaisen tuntuiseksi, mutta taisin annostella silloin reilummin enkä sekoittanut meikkivoiteeseen. Harmi kun loppuu, kiva tuote.

Vihdoinkin sain Chanelin Poudre Coromandel korostuspuuterin ja vaikuttaa juuri sellaiselta tuotteelta mitä etsinkin. Niin, tämä oli kausituote, mutta näyttäisi Ebaysta löytyvän vielä. Puuterin sävy on neutraali, itse en ainakaan osaa sanoa onko persikkaan vai pinkkiin taittava. Puuterissa on pienenpieniä kimallehippusia, mutta kasvoilla en huomannut näitä ollenkaan. Tiirailin kyllä päivänvalossa ja sisällä eri valoissa. Tekee mukavan luonnollista ja pehmeää hehkua iholle, tyytyväinen olen ostokseeni :). Puuterin mukana on leveähkö suti, on käyttökelpoinen joten siitä vielä plussaa. 
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 06.02.07 - klo:22:52 »
Sipaisin tänään Diorin kylmänsävyistä Detectiveä kulmaluulle ja poskipäille, vaikka laittaakin vain vähän niin kummasti se nostaa kulmaluun ja poskipäät esille ja koko meikki näyttää "ylellisemmältä" :) Jaksaisipa käyttää korostusta useammin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #218 : 07.02.07 - klo:23:36 »
Hunajapupu, sullahan ainakin on HR:n hohdepuuteri Fairy Dust? Oletko tykännyt, ja miten hyvä se on verrattuna esim. Chanelin ja YSL:n hohdepuutereihin? Tekisi mieli ostaa, mutta haluaisin ensin suositukset...  ;)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #219 : 08.02.07 - klo:12:00 »
Hunajapupu, sullahan ainakin on HR:n hohdepuuteri Fairy Dust? Oletko tykännyt, ja miten hyvä se on verrattuna esim. Chanelin ja YSL:n hohdepuutereihin? Tekisi mieli ostaa, mutta haluaisin ensin suositukset...  ;)
Riippuu vähän siitä, millaista tuotetta kaipaat, että mikä kannattaa ostaa. HR ja Chanel ovat sellaisia että niillä saa aikaan tasaisen nätin hehkun kasvoille mutta ei selvää kimalletta/todella näkyvää korostusta, joten jos hyvin näyttävä  hohtopuuteri on hakusessa niin nämä eivät ole ehkä parhaimmat mahdolliset.

Jos Fairy Dustin sävyä Angel Face (se vaaleampi sävy) vertaa Chanelin Poudre Douce sävy 30 Roséehen, jotka mulla siis on molemmat, niin ne ovat todella samanlaisia. Molempia voi käyttää kevyelti koko kasvoilla jos haluaa tai sitten ihan vain korostuksiin, noissa ei näy mitään glittereitä tms joten sopii hyvin arkikäyttöönkin ja tulee vain hieman nättiä hehkua iholle eikä sellaista kovin hohtavaa lookia. Todella ohuita ja läpikuultavia, minkäänlaista pakkelia näillä ei saa aikaiseksi. Tuota Fairy Dustin toista sävyä en ole testaillut juurikaan enkä nyt edes muista millainen se on sävyltään. Koostumus on kuitenkin varmasti sama kuin Angel Facessa. Tykkään näistä molemmista todella paljon enkä osaa laittaa näitä paremmuusjärjestykseen mitenkään kun ovat käytössä niin samanlaisia, Chanelille voin antaa plussaa siitä että siinä on 14 grammaa puuteria kun taas HR:ssa on vain 10 grammaa, ja lisäksi Chanel maksoi 5 - 10 euroa vähemmän (en muista tarkkaa hintaa enää).

YSL:llä on niitä Touche blush -korostuspuutereita, jotka ovat todella glitterisiä ja hohtavia ja arkimeikkiin aikalailla sopimattomia (minun mielestäni), todella juhlavia ja kimaltavia siis, sopii vain hyvin paikalliseen korostukseen. Lisäksi YSL:llä on ollut Poudre compact matte -puuterin sävy 4 myynnissä joka on myös erittäin samanlainen kuin Fairy Dust ja Poudre Douce, eli hileetön tasaista kevyttä valoa kasvoille tuova puuteri jota voi myös käyttää koko kasvoille eikä vain korostuksiin. Tuon YSL:n puuterin mukana tulee vippa, jolla sitä voi levittää joko hieman paksummin tai sitten hyvin kevyesti. Chanelin ja HR:n mukana tulee sivellin, jotka molemmat vaikuttavat olevan ok, mutta en ole niitä pahemmin testaillut kun käytän aina erillisiä meikkisiveltimiä meikatessa enkä pakkausten omia siveltimiä. Tuota YSL:n Poudre compactia ei taida löytyä myynnistä enää mistään, omani hankin hiljaittain Strawberrynetistä mutta sielläkään ei niitä ole enää näkynyt.

Jos olet kiinnostunut käyttämään puuteria mahdollisesti myös koko kasvoilla tuomassa hehkua eikä ihosi ole aivan vaalea niin Chanelin Poudre Doucesta löytyy useampaa sävyä, muistaakseni tuon vaaleimman sävyn lisäksi löytyy ainakin yksi hieman tummempi "ihonsävyinen" puuteri jota hieman tummempi-ihoinen voi käyttää hyvin koko kasvoilla, itse olen niin kalkkilaivan kapteeni että tuo vaalein on sopiva koko kasvoille. Sen lisäksi tarjolla oli lila vaihtoehto ja neljännestä en nyt millään muista että oliko sekin tavallaan tumma ihonsävy vai jokin erikoisempi.

Toivottavasti kommenteista oli jotain apua sulle! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #220 : 08.02.07 - klo:20:06 »
Suurkiitos vastauksesta Hunajapupu!  :) Tänään Sokoksella katselin ainakin Chanelia, mutta Sokoksen valikoimassa ei ole HR:n Fairy Dustia. Harmi, kun juuri olisi kantispäivätkin.  :( Kuvittelin muuten katselevani myös tuota YSL:n Poudre Compact Matteakin, siitä oli Sokoksella neljä sävyä ja sävy 4 löytyi myös. Hmmm, olikohan se kuitenkin sitten joku eri puuteri...  ??? Sävy 4 näytti mielestäni melko tummalta.

Ostin muuten jokin aika sitten Kanebon Cellular Performancen Brightening Makeup Basen. En erityisemmin pidä Kanebon imagosta, mutta tuohon tuotteeseen olen ollut TODELLA tyytyväinen. Käytän sitä meikkivoiteen alla sekä meikkivoiteen sekoitettuna, ja tuote antaa mielestäni iholle todella kauniin ja luonnollisen kuulaan hohteen. Ainoa huono puoli tuotteessa oli törkeä hinta (muistaakseni n. €60 ::)), mutta olin kokeillut tuotetta testerinä, ja tykkäsin niin paljon että oli pakko investoida.  ;D
« Viimeksi muokattu: 08.02.07 - klo:20:13 kirjoittanut Emmi »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #221 : 08.02.07 - klo:20:11 »
^Oliko se YSL:n puuteri neliön mallinen puuteri (jossa mahdollisesti jokin sydän tms kohokuvio pinnassa, en ole ihan varma)? Muistelisin nähneeni sellaista kaupoissa mutta se on eri puuteri. Tuo minun puuterini on sellaisessa suorakulmion mallisessa mustassa melko isossa rasiassa ja sävy on samaa vaaleusluokkaa kuin HR:n fairy dust, ei siis ole tumma. Fankku jossain sanoi että tuota ei taideta enää myydä Suomessa enkä ole itsekään huomannut ainakaan Stoccalla enkä Stockmann beautyssa, sen sijaan olen nähnyt jotain muuta YSL:n puuteria joka oli ihan tavallinen kivipuuteri ja siinä ei ollut yhtään tuollaista vähän valoa tuovaa sävyä. 
Toivottavasti mieleinen puuteri löytyy! :)

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #222 : 08.02.07 - klo:20:14 »
Juu, se sydämenmuotoinen juurikin. Ääh, se sitten oli kuin olikin väärä.  >:( Ihan kivan näköinen, hieman hohtava pinta tuli myös tuolla sydänpuuterilla.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 08.02.07 - klo:20:38 »
^Joo siis mä olen miettinyt kanssa tuota sydänpuuteria. Ihan kuin sillä olisi ollut sama nimikin? ??? Matte jotain, mutta silti nimessä luvattiin pientä hohtoa tmv. Noh, en tiiä. Mulle on kanssa tulossa tuo vanhanmallinen puuteri, mutta sävy on ilmeisesti vielä vaaleampi kuin se nelonen. Saa nähdä millainen se on. :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #224 : 08.02.07 - klo:20:42 »
^Onkohan se sitten sama tuote kuin tuo entinen mutta jotenkin muuttuneena?  ??? Tuossa minun puuterissani siis ei ole mitään sydänkuviota ollut koskaan. En noihin "vanhoihin" Matte puutereihin tutustunut silloin kun niitä oli myynnissä Suomessa, Fankun vinkistä vaan huomasin että niissäkin on tuollainen kevyesti hohtava sävy, onkohan tuo tuote sitten uudistunut niin että nyt on myynnissä joku uusi versio jossa on tuo sama hohtoefekti. Jos sillä tulee kiva kevyesti kuultava pinta niin kannattaa varmaan sitten testailla sitäkin, Emmi, jos vain oikea sävy löytyy. Laatu on varmasti siinäkin hyvä kuten tässä minunkin puuterissani. :)