Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76900 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #225 : 08.02.07 - klo:23:31 »
Tuota mun ja Huniksen omistamaa YSL:n puuteria ei tosiaan enää Suomesta saa eikä sitä YSL:n sivuillakaan ole, eli sen tilalle on siis tullut juurikin nuo sydänkuvioidut puuterit. Näissä uusissa versioissa ei ole yhtään hohtavaa jälkeä tekevää eikä niistä mikään vastaa siis tätä sävyä 4 vanhoista versioista. Ilmeisesti nää uudet puuterit on samanaikaisesti sekä mattajälkeä että hyvin kevyelti hohtojälkeä tekeviä puutereita (puuterin sydänosio lienee mattamainen ja sydämen ulkopuolelle jäävä alue hyvin kevyelti hohtavaa/ transparentimpaa) Jotenkin noin se puuteri on kaiketi jaettu, eihän se muuten samanaikaisesti vois tehdä sekä mattaa että hohdetta. Mutta varsinaisesti korostamiseen sydänpuuterit ei sovellu, liian mattamainen tuote kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 08.02.07 - klo:23:33 kirjoittanut Lafanque »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 08.02.07 - klo:23:51 »
Ai siis onko tuo vanhanmallinen puuteri siis korostuksiin tarkoitettu? Eikös se ole ihan koko kasvoille? Tai siihen tarkoitukseen mä sen ainakin menin hankkimaan ???

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #227 : 09.02.07 - klo:06:19 »
^ Nelossävy taittaa valoa ja kuultaa sen verran hyvin, että sitä voi käyttää mainiosti myös pelkästään korostamiseen (kuten itse teen), mutta toki voi käyttää koko kasvoillakin (itse en tällasia puutereita laita koskaan koko kasvoille kun en pohjameikistä erityisemmin välitä). Eli toimii ihan kummin vain. Mä en tiedä minkä sävyn oot loota saamassa, mutta muistan että sillon kun muutamia vuosia sitten Stockalta valkkasin itelleni tätä YSL:n puuteria oli tämä nelossävy ainut selkeesti kuultavaa jälkeä tekevä kaikista YSL:n puutereista, kaikki muut sävyt oli mattamaisia, tosin on tietty mahdollista ettei täällä kaikkia sävyjä ollut edes saatavilla silloin.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 09.02.07 - klo:09:25 »
Ahaa, no hyvä  tietää näin jälkikäteen. ;D Tuo oli onneksi halpa ostos, maksoi jotain 12 euroa joten ei se nyt kamalasti haittaa jos onkin ihan matta. Sävyn numero oli 3, ostin sen oikeastaan vain siksi että sitä nelosta myytiin 30 eurolla ja tuon sai yli puolet halvemmalla. Mielenkiintoista, että sävyn perusteella tuotteen koostumus vaihtelee ja vielä selektiiivisellä merkillä.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #229 : 09.02.07 - klo:10:44 »
^ Tuostahan on Strawberrynetissä tällä hetkellä myytävänä sävy 1, näyttää kuvassa ainakin hieman punertavalta, sopii varmaan ainoastaan korostuksiin.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 09.02.07 - klo:19:49 »
Meinasin huomenna ostaa jotain meikkivoiteeseen sekoitettavaa "heleytys"-voidetta, kun pakkanen on tehnyt ihosta niin samean. Teköökö Lumen crystal glowlla mitään? Voiteen pitäisi olla jotain ei-tummaa, sillä kuulun kalkkilaivan kapteeneihin ihonvärissä :). Mitään kallista en viitsisi ostaa, koska kyseessä on vain kokeilu

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #231 : 09.02.07 - klo:20:01 »
^Olen kuullut kehuja tuosta Crystal Glowsta, mutta minulle se ei tuntunut sopivan. Kun sekoitti meikkivoiteeseen niin sekoitus ei levittynyt kunnolla ja oli kasvoilla läikikäs jne, vaikka meikkivoide yksinään toimi hyvin. Annoin serkulleni tuon ja hän käyttää sitä kasvoilla yksinään ilman meikkivoidetta, laittaa vain päälle puuteria, ja hänellä toimii kuulemma tuolla tavoin käytettynä tosi hyvin ja kirkastaa ihoa mukavasti.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #232 : 09.02.07 - klo:20:38 »
Mulla on tuo Crystal glow ja aika lailla samaa mieltä kun Huniskin. Pelkän puuterin alla toimii ihan ok:sti, mutta meikkivoiteen alla on lähes yhtä tyhjän kanssa. Meikkivoiteena käytän ohutta Hydra dropsia, eli luulisi että tuon alta kuitenkin näkyisi. Lisäksi jättää ehkä hieman nahkean pinnan ja meikkivoide levittyy vähän huonosti ja läikikkäästi sen päälle.

Ostin Maybellinen Cityshimmerin ja siihen olen ollut ihan tyytyväinen, sopii jokapäiväiseen käyttöön. Tässä on kyllä pientä hilettäkin mukana, ettei pelkkää hohtoa tuo. Tykkään tästä kuitenkin enemmän kun esim. Pure luxen You glow girlistä, jossa mielestäni on liikaa hilettä.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #233 : 09.02.07 - klo:21:43 »
Minä saan ihoni hohtamaan sekoittamalla meikkivoiteita. Otan meikkivoidetta käteen( mitä nyt milloinkin laitan) ja laitan siihen hiukan Max Factor Sheer Radiance by Colour Adapt- meikkivoidetta sekaan. Tulos on ihana mutta sen verran luonnollinen, että arkena voi käyttää. Sheer Radiance kimmeltelee sen verramn, ettei sitä yksinään voi laittaa , ainakaan arkena. Baariinkin blandaan sitä pikkuisen, vaikka muutoin se on sinne omiaan :)

Uusi keinoni on myös käyttää Isadoran  talvipuuteria poskilla, poskipunan päällä. Tekee tosi nätsyn lopputuloksen minusta :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Nipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #234 : 15.02.07 - klo:19:54 »
Meinasin huomenna ostaa jotain meikkivoiteeseen sekoitettavaa "heleytys"-voidetta, kun pakkanen on tehnyt ihosta niin samean. Teköökö Lumen crystal glowlla mitään? Voiteen pitäisi olla jotain ei-tummaa, sillä kuulun kalkkilaivan kapteeneihin ihonvärissä :). Mitään kallista en viitsisi ostaa, koska kyseessä on vain kokeilu

Minulla on tuota Lumene Crystal Glow'ta ja luokittelen itseni myös kuulumaan ryhmään kalkkilaivan kapteenit.  ;D Minä olen ollut tyytyväinen tuotteeseen, se tuo mukavaa heleyttä iholle. Olen käyttänyt sitä niin, että laitan ensin meikkivoiteen ihan normaalisti ja sitten haluamaani kohtaan (yleensä vain poskipäille) töpöttelen tuota ainetta meikkisienellä. Eli en siis ole mitenkään sekoittanut sitä meikkivoiteen kanssa keskenään.

En ole luonnonvalossakaan huomannut, että se olisi mitenkään "pyyhkinyt" meikkivoidetta pois, vaan sekoittuu siihen ihan mukavasti, vaikka sen noin päälle laittaa. Ihosta tulee kivan heleän näköinen mutta kuitenkin hyvin luonnollinen. Jos tahdon enemmän hohdetta, laitan vielä H&M:n hohdepuuteria. Näin saan omasta mielestäni mukavan hohtavan, mutta luonnollisen lopputuloksen.  :)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 15.02.07 - klo:20:47 »
Huomasin tänään H&M:llä käydessäni, että sinne oli tullut uusi poskipuna (tai ainakaan mä en ole nähnyt tätä aiemmin). Nimi taisi olla Shimmer Blush ja siinä oli sellaisessa ympyränmuotoisessa napissa kaksi sävyä vierekkäin, toinen tummempi ja toinen vaalemapi. Ne oli metallinvärisessä, peilimäisessä neliskanttisessa rasiassa. Hintaa oli 2,90e :) Onko kukaan ehtinyt tätä testailemaan? Millainen on iholla?

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #236 : 15.02.07 - klo:21:04 »
Mä tykkään myös Lumenen Chrystal Radiancesta, sopii tällaiselle vaalealle iholle hyvin ja tuo kivasti hohtoa kasvoille. Eikä tule diskopallo -olo!  ;D
« Viimeksi muokattu: 16.02.07 - klo:11:12 kirjoittanut Tiukunen »
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 15.02.07 - klo:21:19 »
Mä kuulun myös kalkkilaivan kapteenit-joukkoon ja olen tykännyt Lumenen Chrystal Clowsta. Sävy sopii mun ihonväriin ja heleyttääkin kivasti. Useinmiten olen käyttänyt sitä samaan tapaan kuin Nipsu tuossa aikaisemmin kuvailikin. Eli olen laittanut meikkivoiteen päälle vain jotain kohtia korostamaan.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #238 : 15.02.07 - klo:21:37 »
Eikös se Lumenen hohtotuote ole Crystal Radiance eikä Crysta Glow? Vai onko nuo kaksi eri tuotetta?

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 15.02.07 - klo:22:58 »
Eikös se Lumenen hohtotuote ole Crystal Radiance eikä Crysta Glow? Vai onko nuo kaksi eri tuotetta?

Tuo vaihtoi nimeä jossain vaiheessa kun Lumenen tuotteet muutenkin uudistuivat, siitä en tiedä onko sisältö sama. Mulla on vielä jäljellä tuota vanhaa glowta ja pelittää ihan hyvin ainakin Lumenen Hydra Dropsiin sekoitettuna.