Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76613 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #255 : 24.02.07 - klo:17:05 »
Puccin ja Guerlainin yhteistyö vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, nuo purkit näyttää niin syötävän hyville. Luultavasti Meteoriteskuulien tästäkään versiosta ei erityisemmin mitään väriä lähde irti, olettaisin että on ihan käyttökelpoinen tuote sävytyksestään huolimatta, pitänee toivoa että rantautuisivat tännekin jotta pääsis livenä tsekkaileen.

Estee Lauderin uudessa luukissa on tosiaan kaksi shimmerpuuteria, eli tuo kultainen ja rosasävyinen. Molempia olen tesmaillut mutta tuskin tulee kuitenkaan ostettua. Mielettömän nättiä kuultoa ne tekevät ja tuo kultainen on ilmeisesti ollut suosittu tuote kun ollut jo pariin kertaan loppu standeilla. Lauderilla on kyllä kauniita shimmertuotteita, myös sellanen all over Platinum shimmerpuuteri kimalteisena kultana oli tosi jees.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 24.02.07 - klo:17:51 »
^ Mä kun juuri oletin, että sulta voisi Fankku löytyäkin jompikumpi noista All-Over Powdereista  ;)

Etenkin juuri tuo kultainen on todella kaunis, mutta mä olen niin vaalea, että se näyttäisi varmaan paremmalta vähän keväämmällä, kun kasvoissa ois edes hiukan enemmän väriä.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #257 : 02.03.07 - klo:17:13 »
Mä testailin tänään ostamaani Lumenen Crystal Radiance ihon sävyn heleyttäjää, ja vaikuttaa oikein kivalta tuotteelta. Antaa mukavan kevyen, raikkaan ja kuulaan lopputuloksen. Pistin voidetta hieman meikkivoiteen päälle ihan sormin poskipäille, ja tulos on kivan luonnollinen. Mitään kovin näkyvää heleyttä kun tässä tapauksessa en välttis poskipäille kaipaa, niin tää sopii mulle mainiosti. Ja tykkään tän voiteen kevyestä ja raikkaasta tuoksusta.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 02.03.07 - klo:22:10 »
^ Mä tykkään kans tuosta Lumenen voiteesta. Sillä saa hyvin taitettua myös kasvojen todella kuivia kohtia, joita varsinkin talvella ilmaantuu. Itse levitän voidetta yleensä poskipäiltä ohimoille sekä nenänvarteen ja leuan korkeimmalle kohdalle.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #259 : 02.03.07 - klo:23:53 »
Mä testailin tänään ostamaani Lumenen Crystal Radiance ihon sävyn heleyttäjää, ja vaikuttaa oikein kivalta tuotteelta. Antaa mukavan kevyen, raikkaan ja kuulaan lopputuloksen.

Juu, antoi kyllä mullekin kivan heleän lopputuloksen, mutta parin päivän käytön jälkeen sain tuta sen voiteen kauhun: finnit! Sisälsikö mineraaliöljyjä tai silikonia, en enää muista, mutta multa ainakin jäi sen jälkeen purtilo käyttämättä, kun sain kunnon paukurafinnit juuri niihin paikkoihin, mihin olin voidetta levittänyt  >:( Tämä tapahtui jo ennen kuin tiedostin mineraaliöljyjen ja silikonien sopimattomuuden iholleni.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #260 : 31.03.07 - klo:13:37 »
Ostin muutama päivä sitten Revlonin hohtovoiteen, sen Skinlights-tuotteen, vaaleimman sävyn. Ai että kun iho hohtaa ton kanssa nätisti! Sekoitan sitä meikkivoiteeseen niin, että tota on 2/3 ja meikkivoidetta se ykkönen ja kasvoille ohuelti. On ihana tulos! Eikä muuta kun laitan Cliniquen kevätluukin poskaria peony ja vielä TBS:n shimmer wawes-hohtotuotetta koko kasvoille. On ihana, luonnollisen hohtava lopputulos.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 03.04.07 - klo:17:12 »
Ostin eilen Guerlainin Meteorites kuulat ja voi että olen rakastunut :-* Ennen vannoin mattatuotteiden nimeen, sillä ihoni on melko rasvoittuva. Näillä kuulilla ihosta tulee kuitenkin todella upean luonnollisen ja hehkuvan näköinen. Ei matta, muttei sellainen inhottavan rasvainenkaan. Parasta tässä on, ettei puuteria tarvitse olla kokoajan lisäilemässä! Saa nähdä miten pidemmässä käytössä toimii mutta ainakin nyt olen aivan myyty!
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #262 : 04.04.07 - klo:10:37 »
Ostin eilen Guerlainin Meteorites kuulat ja voi että olen rakastunut :-* Ennen vannoin mattatuotteiden nimeen, sillä ihoni on melko rasvoittuva. Näillä kuulilla ihosta tulee kuitenkin todella upean luonnollisen ja hehkuvan näköinen. Ei matta, muttei sellainen inhottavan rasvainenkaan. Parasta tässä on, ettei puuteria tarvitse olla kokoajan lisäilemässä! Saa nähdä miten pidemmässä käytössä toimii mutta ainakin nyt olen aivan myyty!

Meteorites kuulat ovat myös minun hankintalistallani, en vain osaa päättää minkä niistä ostaisin. Eikö niitä ole kolmea sävyä: Mythic, Pink Fresh ja Beige Chic. Mikähän sopisi minulle, mulla on tummanruskeat hiukset, siniset silmät ja aika vaalea, vähän punertava iho ? Ja kävisiköhän Beige Chic myös aurinkopuuterina, kun se näyttäisi melko tummalta.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 04.04.07 - klo:11:03 »
Mulla on tuo Beige chic, ja se ei ole mitenkään tumma vaikka siltä ehkä näyttääkin. Eli ei aurinkopuuteriksi.
Noita kuulia on muuten kiva käyttää yksittäisinäkin, eli kuula sormiin ja siitä korostuksiin, luomille yms. Tuossa Beige chicissä on yksi sävy jota vois ehkä käyttää varjostuksiinkin jos on vaalea.
Mua himottais ostaa myös tuo Pink Fresh näiden kaveriksi ja kylmäsävyisiin meikkeihin, nämä käy parhaiten ehkä juuri lämminsävyisten meikkien kanssa ja kesällä varsinkin kun on vähän ruskettunut  8)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 04.04.07 - klo:11:47 »
Mulla löytyy noita Guerlaineja tällä hetkellä kolme kappaletta, Winter Radiance, Beige Chic ja Perles de Velours, joka taisi olla kausisävy. En pystynyt käyttämään noita pitkiin aikoihin kun tukkivat ihohuokosia, mutta nyt kun löysin Bionin blackhead/whitehead controller:in niin nämä ovat taas palanneet käyttöön. Ja ihania ovat.

Tuo Winter Radiance oli mun lämpimän sävyiselle iholle liian sinertävä ja aioinkin laittaa sen kiertoon, kunnes näppäränä tyttönä keksin poimia ne siniset kuulat rasiasta pois. (Sinällään säälittävää, että kesti ikuisuuksia tajuta tuo.  ;D   ) Nyt toimii paremmin, ei tule vampyyri-look. Beige Chic ei tosiaan ole niin tumma että aurinkopuuteriksi kävisi, kuten Neo totesikin. Mun iholle aivan nappisävy, sellainen lämpimän hohtava! Perles de Velours on uusin hankinta, ja toimii hyvin poskipäiden korostukseen, on ehkä hieman liian punertava koko kasvoille käytettynä.

Tuo Beige Chic ei ehkä ole kaikista paras valinta punertavalle (kylmäsävyiselle?) iholle, mutta vaikeahan sitä on sanoa näin netin välityksellä. Kannattaa testata ihan luonnonvalossa että muuttaako ihon oudon väriseksi. 
"I think I am, therefore, I am. I think."

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #265 : 04.04.07 - klo:11:52 »
Tuo Beige Chic ei ehkä ole kaikista paras valinta punertavalle (kylmäsävyiselle?) iholle, mutta vaikeahan sitä on sanoa näin netin välityksellä. Kannattaa testata ihan luonnonvalossa että muuttaako ihon oudon väriseksi. 
Itse kun olin ostamassa noita Guerlainin kuulia niin testailtiin myyjän kanssa noita ja myyjäkin totesi että Beige Chic ei ole paras valinta noista mun iholle. Mulla on hieman punertava hyvin vaalea iho. Mythic -sävy sopi paljon paremmin ja näyttää tosi luonnolliselta. Myyjän mukaan se Mythic sävy onkin selvästi myydyin. Myös Pink Fresh -kuulat sopisivat varmasti kivasti, nekin olisi tarkoitus hankkia jossain vaiheessa. Tuo Beige Chic olisi varmaan parhaimmillan mun iholla jos käyttäisin sitä kun olen vähän päivettynyt kesällä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #266 : 04.04.07 - klo:12:05 »
Jahas, ristiin menee nää meidän viestit!  ;D  Samaa rusketusjuttua mietin minäkin edellistä viestiä kirjoittaessani, kylmäsävyisellä iholla tuo Beige Chic toimii varmaan kivasti kun on vähän päivetystä.

Tuo ihon sävy on kyllä jännä juttu, mä olen oikeasti valkoisimpia ihmisiä tuttavapiirissäni. Ei nyt ihan Conan O'Brien -valkoinen, mutta valokuvissakin aina se ihmisjoukon kalpein kummitus - ja silti mulle ei sovi pastellit tai viileät sävyt yhtään. Että enemmän taitaa olla kiiinni siitä, onko ihossa punertava vai kellertävä pohjasävy.   
"I think I am, therefore, I am. I think."

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #267 : 04.04.07 - klo:12:18 »
^Tottakai se pohjasävy vaikuttaa. Itse olen vertaillut itseäni kavereihin ja poikaystävääni ja olen huomannut että monilla tuttavapiirissäni on ihan selvästi kellertäväsävyinen iho joka on lämpimän näköinen vaikka olisi vaaleakin, itse taas tunnun hohtavan viileyttä ja sitä vaikutelmaa vielä lisää se, että valkoisesta/hieman punertavasta ihostani näkyvät verisuonet niin selvästi läpi monesta kohtaa. Välillä vielä enemmän kuin yleensä, just pari päivää sitten ärsytti ihan kauheasti kun käsissä ja sormissa näkyi ihan älyttömän hyvin kaikki suonet. Kuitenkin samalla viileä vaaleus tuntuu jotenkin omalta, siihen on niin tottunut aikojen myötä. Mulle viileät ja pastelliset sävyt sopii tosi hyvin. Tosin nykyään tulee käytettyä myös persikkaisia ja lämpimämpiä sävyjä vaihtelun vuoksi ja nekin on ihan kivan näköisiä vaikkeivat ihan yhtä sävymaailmaan istuvia kuin viileämmät sävyt. Mutta tämä nyt on jo ihan OT joten takaisin asiaan...

Onkos kellään kokemusta Helena Rubinsteinin Illumination irtopuuterista? Tässä sävy 1, Translucent.

Tuonhan pitäisi olla valoaheijastava ja hyvin kevyt irtopuuteri, joskus olen muistaakseni testaillut kaupassa kädelle ja näytti tosi nätiltä. Pitäisikin käydä testailemassa uudestaan jossain vaiheessa. Olisi kiva kuulla, jos joku on käyttänyt tuota, että tekeekö tuo kasvoille kauniin tasaisen valoaheijastavan pinnan vai millainen tuo on käytössä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 04.04.07 - klo:12:33 »
Minulla on nuo Guerlainin kuulat sävyssä Beige Chic ja tykkään tosi paljon. Oma ihonväri on sellainen lämpimän kellertävä. (Kuulostaapa näin sanoin puettuna aika kauhealta ;D).
Nuo sopii kyllä tähän ihonväriin tosi kivasti; antaa sellaista kivaa, pehmeää hohtoa. Täytyypä kokeilla käyttää noita kuulia yksittäin luomiin, enpä olekaan tullut ajatelleeksi että niinkin voisi tehdä, kiitos vaan vinkistä Neo! :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 04.04.07 - klo:14:00 »
Voisiko joku kiltti ihminen naputella Guerlainin kuulien incin tuonne inci-listaan jos löytyy vielä pakkausta  :) Kiitos jo etukäteen !
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.