Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 78621 kertaa)

rolla

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #30 : 06.05.06 - klo:17:36 »
Mä en taas huomaa vedessä mitään vaikutusta vaikka vedän sitä varmasti litratolkulla oka päivä.. kuiva on iho. ::)

rolla

• Vieras
« Vastaus #31 : 06.05.06 - klo:18:22 »
Mä en taas pidä yhtään punasena hehkuvasti seksin jälkeisestä naamasta  ;) Mulla on muutenkin niin punainen ja palanneen näköinen naama, että lisäpunotus ei kyllä yhtään paranna.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 06.05.06 - klo:21:13 »
Mä en taas pidä yhtään punasena hehkuvasti seksin jälkeisestä naamasta  ;) Mulla on muutenkin niin punainen ja palanneen näköinen naama, että lisäpunotus ei kyllä yhtään paranna.
Joo ei meitsi mitenkään eteerisen hehkuva oo hommien jälkeen ainakaan ;D Hemaiseva kuin hikinen paloauto.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa miymiy

• Haiven
  • *
Vs: korostusvoiteet/hohdemeikit
« Vastaus #33 : 12.08.06 - klo:18:38 »
Make Up for Everin starpowderit on upeita hohteeseen!
samoin benefitin moonbeam on loistava, tosin on aikaa jollon viimeksi olen kuultovoidetta pistellyt...
 :D

Poissa Natalija

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 12.08.06 - klo:18:58 »
Mulla on myös tuo TBS:n kuultovoide ja onhan se ihan kiva. Itse tykkään kuitenkin enemmän sellaisesta mattamaisesta hohteesta, tuolla saa vain kiiltoa kasvoille. Väriä saisi tulla myös enemmän, tuota täytyy yleensä laittaa monta kerrosta. Lisäksi aine on todella lirua ja se annostelijan puute onkin iso miinus! Monta kertaa on humpsahtanut kädelle ihan liikaa.

Ennen käytin jotain Revlonin hohdepuikkoa, mutta sitä ei varmaan enää valmistetakaan. Oli kuitenkin tuon koostumuksensa takia parempaa kuin TBS.
« Viimeksi muokattu: 12.08.06 - klo:19:16 kirjoittanut Natalija »
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 12.08.06 - klo:19:14 »
Täällä on kanssa jonkun verran juttelua noista kuultovoiteista http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=1192.0

Mä en oikeen osaa käyttää tota omaa, tulee vaan rasvaisen oloinen lähmäiho  :-X
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #36 : 13.08.06 - klo:00:21 »
Mulla on käytössä se Lumenen joku hohdemeikki, joka tulee joka vuosi eri nimisessä tuubissa markkinoille. Mun mielestä se on ihanan heleyttävä, siinä on joku sellainen vaaleanpunertava vivahde, joka oikeasti saa ihon säteilevämmän näköiseksi, ja ilman mitään näkyviä kimallehippusia.

Nyt kesällä olen tosin sipaissut poskipäihin otsaan ja nenänvarteen ihan vaan runsaasti titanium dioksidea (heijastavaa ainetta) sisältävää aurinkovoidetta varovasti meikin päälle, ajaa lähes saman asian kuin tuo Lumene, ja suojaa auringolta 8)

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #37 : 13.08.06 - klo:13:38 »
Mäkin tykkään hohtavista kasvoista, mattameikkejä en oo enää pitkään aikaan halunnut käyttää ollenkaan. On kiva kun kasvojen iho näyttää terveen kuultavalta. Käytän pohjameikkejä tosi vähän kerralla, ja sekin vähä mitä laitan on aina kuultoa. Mm. CD:n Pure light ja Chanelin Pro lumiere meikkivoiteet taittaa valoa ja näihin sekoitan joka kerta pienen pisaran hohdevoidetta (esim. Shiseidon, Lancomen, EA:n voiteita..) YSL:n ja CD:n valokynät tekee ihmeitä mulla. Normipuutereita en juurikaan enää käytä, mutta Guerlainin Meteorites kevyesti hohtavat puuterikuulat lukeutuu lempparituotteisiin. Tulee tosi kivannäköistä jälkeä, kun noita sutii isolla puuterihuiskulla kasvoille muutaman kerran.
Siinä se mun pohjameikki oikeastaan onkin :) Toki sitten vielä kevyelti hohtavaa aurinkopuuteria, mahd. poskipunaa ja ennen kaikkea sipaus puuterimaista valotuotetta, mm. Ricciltä, Diorilta ja YSL:ltä olen näitä ostanut.
Nuorempana sitä halusi aina mattameikkivoiteita, mutta nyt ei enää koskaan..

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #38 : 14.08.06 - klo:22:35 »
^ Jep, ja musta tuntuu että tuo on ihan yleinen "trendi". Tosi monilla näyttää olevan mattavaihe päällä nuorena ja sitten kun tulee muutama vuosi lisää siirrytään hohtavaan ihoon. Oon jo kauan aikaa kiertänyt mattameikit kaukaa, irtopuuterikin on mulle ihan liikaa,en mitenkään voisi enää sitä kasvoilleni laittaa, en edes kevyelti. Lisäksi on aika valitettavaa, että monet nuoremmat henkilöt ajattelevat kasvojen ihon olevan jotenkin parempi, kun on mahdollisimman peittävä pohjameikki. Todellisuudessa näyttää niin paljon paremmalta kun iho on terveän kuulas, kaukana tasapaksusta matasta :) Faktaa on toki se, että jotkut vaan tarvitsevat kunnollista peittokykyä tuotteelta, mutta itse oon niissäkin tapauksissa sitä mieltä, että kevyys pohjameikissä on silloinkin parempi vaihtoehto.

Täällä jo mainittu MF:n Sheer Radiance on munkin iholle aivan liian tummaa (vaalein sävy siis), mutta se toimii tosi hyvin sekoitettuna esim. CD:n Pure lightiin tai mihin tahansa meikkivoiteeseen. Lisäksi sillä voi kevyesti varjostaakin kasvoja. Saa hohtavaa varjostusta.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #39 : 14.08.06 - klo:23:11 »
^ Kauhulla muistelen omia matta-aikojani ja viiden kilon pakkelikerroksia.  ::) Nykyään käytössä ohut meikkivoide/sävyttävä päivävoide, pahimpia peittelyitä peittämässä meikkipuuteri ja aina kuitenkin vielä irtopuuteri. Eli melko kevyt pohja. Ihan kiiltävänä en tykkää ihoani pitää, tuntuu jotenkin tahmaiselta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #40 : 15.08.06 - klo:11:34 »
Tässä haetaan siis voidamaista tuotetta, käykö puuterimaiset? Voidemaisista mulla on mm. Lancomen Fluide illuminateur, Elizabeth Ardenin Let there be light, Shiseidon Visible luminizer serum etc. Tuo Shiseidon etenkin kaikkien kehujen arrvoinen tuote.
Puuterimaisista loistavia ovat mm. Riccin hohdepuuterit, YSL:n korostuspuuteri ja Diorin Diorglam. Puuterimaisia ehkä helpompi käyttää. Itse teen puuterimaisilla aina korostukset ja varsinaisia hohdevoiteita sekoitan meikkivoiteeseen. Mutmut, kannattaa Shseidon korostusvoiteet tsekata, toimivia ovat.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #41 : 15.08.06 - klo:11:54 »
Onko tuo PL:n You Glow Girl! siis paras hohdemeikki PL:ltä? Millaisia kokemuksia teillä on noista Radiancesta ja April's Mix:stä? Eli millaisen tuloksen antaa verrattuna You Glow Girl:iin? En kauheasti meikkaa, mutta yritän aina saada ihon mahdollisimaan kauniiksi ja hohtavaksi.

Ai niin, ja millaisia nuo PL:n poskipunat ovat?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 15.08.06 - klo:12:16 »
Onko tuo PL:n You Glow Girl! siis paras hohdemeikki PL:ltä? En kauheasti meikkaa, mutta yritän aina saada ihon mahdollisimaan kauniiksi ja hohtavaksi.

Ai niin, ja millaisia nuo PL:n poskipunat ovat?

You Glow Girl on aivan tajuttoman mahtava hohdepuuteri. Siis sitä ei voi liiaksi ylistää. :) Antaa nimenomaan sellaista raikkautta kasvoille. Jokaikinen kerta, kun laitan tuota kasvoille, saan kommenttia, että olen "freeshin" tai "elinvoimaisen" näköinen (huom, meikkiäni kuitenkin aika harvoin kommentoidaan, mutta tämän kanssa saan poikkeuksetta kommentteja). :o Varsinkin nyt kun otin taas vähän aikaa sitten tuon uudelleen käyttöön, niin heti alkoi satelemaan noita kommentteja.  ??? Ihan ihmeellistä ainetta, ihan luottokama nykyään. :) En tiedä miten se toimii, mutta toimii. :D

Poskipunat ovat minusta hyviä. Oma lempparini on Nymph, joka on aivan liian täydellinen sävy ollakseen totta. :) Levittyy aivan mielettömän hyvin, jättää kauniin pinnan ja toimii todella loistavasti.

Juu, voitte sitten tosiaan nyt kuvitella, että olen PL-fani, koska sitä olenkin. :D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Holly Tyler

• Vieras
« Vastaus #43 : 15.08.06 - klo:14:06 »
Mikä olisi hyvä hohtomeikkivoide rasvaisuuteen taipuvalle iholle? Mulla kiiltelee päivän mittaan kasvojen iho. Ihoni on hyvässä kunnossa, eli mitään tosi peittävää sen ei tarvisi olla.

Lafanque, ihanaa että säkin löysit tänne :)

Edit. Siis etsin jotain muuta kuin Pure Luxeja, en viitsi alkaa niitä tilaamaan...
« Viimeksi muokattu: 15.08.06 - klo:14:10 kirjoittanut Holly Tyler »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #44 : 15.08.06 - klo:16:13 »
Mä en kyllä vieläkään käsitä tota YGG-hulluutta kun musta siitä tulee ainakin ihan diskopallonaamari :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.