Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 78861 kertaa)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #330 : 04.06.07 - klo:12:29 »
^^ Jeppu, muistatko yhtään paljon maksoit tuosta Radiance Beauty Balmista? Minkä kokoisessa purkissa on?
Himottaisi ostaa joku tuollainen tasaista hohtoa antava tuote kesäksi, kimalle näyttää rumalta auringonpaisteessa.. Shiseidolla on käsittääkseni vastaava tuote myös, mutta ei huvittaisi maksaa siitä ~ 60e.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 04.06.07 - klo:12:40 »
^ 40 ml tuubi, hinta siinä kympin hujakoilla. Hintansakin puolesta siis ehdottomasti vähintäänkin kokeilemisen arvoinen tuote!  :)
1c M ii BSL

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 04.06.07 - klo:13:06 »
^ Okei, kuulostaa oikein lupaavalta! Pitänee siis suunnistaa Sokokselle tai Emotioniin kiireen vilkkaa  :D
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #333 : 05.06.07 - klo:13:15 »
Minä muistan myös tuon Anytimen valomeikkivoiteen. Meinasin moneen kertaan ostaakin, mutta en sitten ostanut, kun en silloin varmaan olisi osannut tuota käyttää. Oli sellaisessa läpinäkyvässä tuubissa ja itse voide samanväristä kuin Lumenen vastaava. Ja kausituote oli.

Mulla oli myös tuo. Sitten mulle iski villitys, että piti päästä eroon kaikista turhista meikeistä, eli niistä mitä en käyttänyt juuri koskaan ja jos jotain juttua oli kaksi vähän vastaavaa. Mulla oli ja on edelleen Anytimen hohtopuuteri ja silloin tuhoamisvimmassani päätin tuon puuterin säilyttää. En silti sitäkään vuosiin käyttäny ja nyt huomasin siinä olevan jotain hilehippusia, eli en kyllä käytä edelleenkään. Tuo alkaa varmaan olla jo roskiskamaa, sen verran vanhaa.

Nyt tuli yhtäkkiä sellainen ahaa- elämys, että olenkin joskus saatanut omistaa tuon. Läpikuultava purkki, muistaakseni sininen korkki ja ei ollut ihan yhtä vaaleanpunaiseen menevää kuin Lumenen. Muistan vaan, että en oikein pitänyt, olisikohan tehnyt nassustani vain sottuisen näköisen tms.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 05.06.07 - klo:17:43 »
^ Muistaakseni oli aika samanlaista kuin Lumenen vastaava, ja korkki taisi olla läpinäkyvä.

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 08.06.07 - klo:08:19 »
Ostin reilu viikko sitten Maybellinen vaahtomaisen aurinkomeikkivoiteen ja tällä saa ihanan hehkun kasvoille. Tuote sisältää jonkin verran hilettä, mutta se on hyvin hienojakoista. Koostumuskin on mukavan ohutta (ohuempaa kuin tavallisessa vaahtomeikkivoiteessa). Ehdoton suosikki kesäkaudeksi.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 08.06.07 - klo:20:08 »
Pakko tulla hehkuttamaan uusinta lytöäni. Ostin tänään Guerlainin Terracotta Sun Elixir puuterin ja se on kyllä aivan loistavaa! On sellaista jauhemaista hohtopuuretin ja aurinkopuuterin risteytystä ja tulee tosi söpössä purnukassa. Antaa tosi kivasti hehkua ja pientä päivetystä. :-*

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 09.06.07 - klo:00:49 »
Siirryin nykyaikaan eli hohtavaan/kuultavaan ihoon pyrkimiseen mattapintaisen sijaan. :) Aivan järkeväkin veto, koska rasvoittuvaa sekaihoa on etenkin näin kesäaikaan aivan mahdotonta saada pysymään kiillottomana koko päivää. Ihon kiilto kuriin –ketjussa oli myös erittäin hyviä neuvoja, mm. juuri se, että kiillon kurittamisen sijaan pyrkisikin hohtavaan/kuultavaan ihoon. Miksi taistella vastaan, kun myötäilemällä pääsee paljon helpommalla? :)

No niin, asiaan. Tilasin Strawberrynetistä kehutun Shiseidon kuultovoiteen Visible Luminizer Serumin sekä Guerlainin Meteorites-kuulat sävyssä Beige Chic. Todella kauniita tuotteita! Shideidoa meinasin käyttää Diorin Fluiden (ja muiden meikkivoiteiden) keventämiseen tai  mahdollisesti myös paikallisesti esim. poskipäillä.

Testasin tänään pikaisesti Shiseidoa kädelle ja olin vähän hämmentynyt. En nähnyt minkäänlaista eroa normaalin ihonpinnan ja Shiseidolla voidellun välillä. Pitäisikö hohteen olla näkyvää? Onkohan minulla varmasti oikea tuote, kun loppuosa nimestä on Anti-Dullness?* Googlella katsoin kuvia ko. tuotteesta eikä kyllä tullut muita kuvia kuin tuosta minun pullostani (valkoinen kevyellä vaaleanpunaisella hohteella). Käyttäytyykö Shiseido kenties eri tavalla kasvoilla kuin kämmenselän iholla? Harmittaa kyllä kovasti, ellei tuo ollutkaan järkevä ostos, koska odotin sitä kovasti ja maksoinkin siitä ihan riittämiin. (Reilut 30 euroa.) :(

* Lisään vielä senkin, että käyttöohjeessa neuvotaan ”oikeaksi” käyttötavaksi laittaa tuota ennen kosteusvoidetta eli käyttötapa olisi aika erilainen kuin esim. meikkivoiteeseen sekoittaminen.
« Viimeksi muokattu: 09.06.07 - klo:01:07 kirjoittanut Täti Kukkahattu »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #338 : 09.06.07 - klo:01:24 »
Kukkis, jos et tykkää niin mä voin ostaa pois ;) En mä kyllä ton käytöstä mitään tiedä... Kyllä se mun mielestä tekee "hehkeän" ihon kun olen kaupassa testaillut. Ja kylläkin kosteusvoiteen päälle. Aika jännä toi että alle pitäis laittaa.
Lafanquellahan ainakin on tämä tuote ja kehunut sitä, osaiskohan neito kertoa siitä jotain fiksua?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #339 : 09.06.07 - klo:04:23 »
Tuo Shiseidon Visible Luminizer Serum ei ole samassa mielessä kuultovoide kuin vaikkapa Lumenen Crystal Glow tai jokin muu selvä hohtovoide, tuohan on ihonhoitotuote, kuuluu Shiseidon ihonhoitosarjaan ja Strawberrynetissäkin löytyy ihonhoitotuotteiden joukosta. En ole itse tuota testaillut niin en tiedä millaista hohdetta tuo tekee, mutta uskoisin kuvailujen perusteella että tuo ei varsinaista selvää kunnolla näkyvää hohtoa tee juuri siksi, että on hoitotuote ennemmin kuin meikkeihin kuuluva hohtovoide. Tuota voinee käyttää myös iholla yksinään ilman päälle laitettavaa meikkiä, koska on tuollainen seerumi joka ei jätä selvää hohtoa/kimallusta jälkeensä. Tässä vielä lisätietoa tuosta voiteesta:

"This dramatically effective, radiance-boosting serum with Shiseido-exclusive Luminizing Microcapsules gives skin an instant and exceptional healthy glow. In conjunction with a light massage action, it improves microcirculation and leaves skin energized while de-emphasizing dullness, enlarged pores, fine lines, and other premature signs of aging.

* Contains Hesperidin, found in Asian citrus peel, to enhance skin vitality and retain moisture.
    * Contains Peppermint Extract Complex, a Shiseido-exclusive energizer, to protect against environmental stress.
    * Feels light and silky-fresh as it promotes a healthy-looking glow."

Tuo kuulostaa tuon lyhyen kuvailun perusteella aika lailla samalta kuin erilaiset "tuhkimotipat". Ehkä tuo osittain suositellaan laitettavaksi ennen kasvovoidetta siksi, että itsessään on jo kosteuttava/säilyttää kosteutta iholla, joten voi olla että kaikki ei tuon jälkeen edes tarvi lisäksi erillistä kosteusvoidetta. Tai sitten kyse on jostain aineiden imeytymisestä tai suositus liittyy jotenkin tuohon kevyeen hierontaan, kaitpa niillä on jokin syy suositella tuota. Eihän noita suosituksia tarvitse noudattaa, kuten täällä Juurikasvussa on monesti huomattu niin tuotteet toimii monella eri tavalla käytettynä, ja Fankkukinhan käyttää tuota meikkivoiteeseen sekoitettuna.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #340 : 09.06.07 - klo:12:20 »
Täti, mitä olet tykännyt noista Meteoriteistä?

Oon itsekin tuolta kiilto kuriin -ketjusta alkanut miettiin hohtopuuterin hankkimista, ja Meteoritesin Beige Chic ja Mystic molemmat kiinnostais. Oon täältä lueskellut käyttäjäkokemuksia, ja varsinkin tosta Mysticistä on vähän ristiriitaisia, joillekin ollut liian punapohjainen sävy ja Beige Chicissä taas huolestuttaa, että onko se liian tumma aurinkopuuterimainen... Mun ihonsävy on neutraali/keltapohjainen, ei kovin vaalea (esim. Chanelin meikkipuuteri sävyssä 40 sopiva kun ei ole hirveän ruskettunut, Lumenen meikkipuuterin sävy 3 liian vaalea).

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 09.06.07 - klo:13:51 »
Minako, tuo Beige Chic ei tee mitenkään aurinkopuuterimaista jälkeä edes vaalealla iholla. Ja edelleen en missään nimessä suosittele Mythiciä keltapohjaiselle iholle! Mutta voithan käydä testaamassa niitä kempparissa.

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #342 : 09.06.07 - klo:15:03 »
Komppaan Tarhatyyliä Beige Chicistä. Mulla on vaaleampi iho kuin Minakolla ja voin ihan rauhassa sutia Beige Chiciä koko naamaan saamatta ruskettunutta efektiä. Ihan vain hohtoa tulee. Aika huomaamaton jälki itseasiassa ja laitan mieluummin poskipäille ym. korostuksiin hohdevoidetta, mutta Meteorikset toimii mainiosti puuterin korvikkeena. Yleensä tekee mieli sipaista vähän puuteria meikkivoiteen päälle ettei ala kiiltää (minulla ei ole rasvainen iho joten kiilto on vähäistä ja harvinaista) ja Meteriksillä saa ei-puuteroidun näköistä pientä hohtoa ja ajaa silti saman asian kuin tuhdimpaa jälkeä tekevät puuterit.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 09.06.07 - klo:15:09 »
Katselin Lumenen ihon sävyn heleyttäjää mutta eihän se tee rasvaista ihoa entistä kiiltävämmäksi?
Hang up the chick habit

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 09.06.07 - klo:16:57 »
^tekee. Mun mielestä Lumene on tossa suhteessa kaikista pahin. On jo itsessäänkin tosi rasvaisen pinnan jättävää. Siis rasvoittuvalla iholla.

Samaa ei kuitenkaa tee se sun radiance, vaan nimenomaan tuo crystal radiance.