Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76883 kertaa)

Poissa Minako

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #360 : 24.06.07 - klo:17:09 »
^ Mitä tarkoitat tuolla rasvoittavuudella ylipäätään? ;D

Lähinnä että hohto saisi olla öljyttömässä nesteessä, että kiille tulee pigmenteistä eikä silkasta rasvasta :)

MerGirl, kiitos kommentistasi. Taitaa jäädä hankkimatta tuo, haluaisin juuri todella ohutta ja öljytöntä hohtonestettä (tai sitten puuterimaisen tuotteen) enkä tönkköä voimaista tuotetta.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 24.06.07 - klo:17:41 »
Osaisittekohan suositella jompaa kumpaa, IsaDoran Face Glow:ta tai Revlonin Skinlights:ia (tämä ilmeisesti lopetettu mutta Anttilassa olin vasta näkevinäni) ? Melko erityyppisiähän nämä tuotteet ovat mutta mutta.. Jos jollain olisi kokemusta molemmista niin voisi vähän vertailla? (Kuinka luonnollisen hehkun antaa, ovatko helppoja levittää yms..) Olisin kiitollinen :)

Ainakin ensimmäisestä on höpötetty sekä tässä ketjussa, että IsaDora-ketjussa. Sieltä vaan lukemaan !  :) Myös IsaDoran Face Glow on lopetettu, että saa ostettua vain sieltä, missä niitä on vielä jäljellä.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 24.06.07 - klo:19:19 »
Osaisittekohan suositella jompaa kumpaa, IsaDoran Face Glow:ta tai Revlonin Skinlights:ia (tämä ilmeisesti lopetettu mutta Anttilassa olin vasta näkevinäni) ? Melko erityyppisiähän nämä tuotteet ovat mutta mutta.. Jos jollain olisi kokemusta molemmista niin voisi vähän vertailla? (Kuinka luonnollisen hehkun antaa, ovatko helppoja levittää yms..) Olisin kiitollinen :)

Ainakin ensimmäisestä on höpötetty sekä tässä ketjussa, että IsaDora-ketjussa. Sieltä vaan lukemaan !  :) Myös IsaDoran Face Glow on lopetettu, että saa ostettua vain sieltä, missä niitä on vielä jäljellä.

Tai siis Face glow oli kausituote, sen takia ei ehkä joka paikasta saa. Kicksissä oli ainakin monta jäljellä pari viikkoa sitten. Skinlights tekee miedompaa hohdetta kuin Face glow, jälkimmäistä suosittelen jos kunnon hohtoa tahdot. Ensimmäinen on todella luonnollisen näköistä meikkivoiteen seassa, siinä toimii oikein hyvin. Mutta näissä tuotteissa ei ole oikeastaan mitään samaa, niin aika hankala lähteä vertailemaan. Tietysti nuo nyt molemmat ovat helppoja levittääkin..

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 24.06.07 - klo:19:21 »
^ Tarkoittikohan Mango Revlonin Skinlights puuterimaista hohtotuotetta, joka on jo lopetettu?  ;)

Isadoran Face Glow powder on kyllä hyvä hohto tuote, jos kaipaat kunnon hohtoa.
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:19:24 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 24.06.07 - klo:19:24 »
^ Sitä minäkin mietin, mutta se on ilmeisesti lopetettu jo pitkän aikaa sitten, eikä luulisi enää kaupoista löytyvän. Ja kun Mango mainitsi, että tuotteet ovat melko erilaisia, niin siitäkin ajattelin. Jos tarkoitti puuterimaista Skinlightsia, niin eiväthän nuo tuotteet sitten hirveästi toisistaan eroa, sama idea molemmissa. :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 24.06.07 - klo:19:26 »
^ Sitä minäkin mietin, mutta se on ilmeisesti lopetettu jo pitkän aikaa sitten, eikä luulisi enää kaupoista löytyvän. Ja kun Mango mainitsi, että tuotteet ovat melko erilaisia, niin siitäkin ajattelin. Jos tarkoitti puuterimaista Skinlightsia, niin eiväthän nuo tuotteet sitten hirveästi toisistaan eroa, sama idea molemmissa. :)

Totta, mutta onko voidemainen Skinlightskin lopetettu, kun Mango puhui jostain lopetetusta tuotteesta?  ???

Magia: Ok, mä olenkin sitten ihan pihalla  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:19:30 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 24.06.07 - klo:19:28 »
Totta, mutta onko voidemainen Skinlightskin lopetettu, kun Mango puhui jostain lopetetusta tuotteesta?  ???

Kyllä on. Tuota tosin vielä löytyy aika monesta paikasta. Ilmeisesti tämän vuoden alussa on lopetettu, joko tästä tai Revlon-ketjusta löytyy asiasta lisätietoa. :)

Mango

• Vieras
« Vastaus #367 : 24.06.07 - klo:19:30 »
Voidemaista juu tarkoitin. Pitänee vielä miettiä, katsoo nyt löytyykö kumpaakaan enää kaupoista.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 24.06.07 - klo:20:57 »

Tai siis Face glow oli kausituote, sen takia ei ehkä joka paikasta saa. Kicksissä oli ainakin monta jäljellä pari viikkoa sitten.

Niin oli kausituote, mutta se on siis jo lopetettu  :) Eikä sitä saa enää mistään muualta kuin niistä paikoista jossa sitä on, sillä yrityksetkään eivät sitä enää saa. Kicksissäkään sitä ei enää viime viikolla ollut
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 24.06.07 - klo:21:56 »
Jätin nyt sitten tuon Cliniquen hankkimatta, laitoin sen sijaan tilaukseen Strawberrynetistä Estee Lauderin hohtopuuterin:

http://www.esteelauder.com/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY5855&PRODUCT_ID=PROD10321

Toivottavasti on kiva tuote, ihan sokkona tilasin kun edes MuA:sta ei löytynyt kokemuksia...

[Edit: Tämä taitaakin olla sama jota tuossa edellisellä sivulla joku suositteli?]
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:21:59 kirjoittanut Minako »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 24.06.07 - klo:22:00 »
^ Edellisellä sivulla viceversa on tuota jollekin suositellutkin, jospa häneltä löytyisi tuosta myös kokemuksia. :)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 25.06.07 - klo:10:38 »
^^ Mulla ei tuota hohtopuuteria ole omana, äidin meikkipussilla olen muutaman kerran käynyt kokeilemassa  ::) Tekee helposti melko voimakasta hohtoa, mutta olen kyllä tykännyt tuosta. Olen käyttänyt vain poskipunan päällä ja otsan korkeimmalla kohdalla korostuksena, koko kasvoille en laittaisi.
Koostumus on todella hyvä, sopivan pehmeähkö niin että ei tarvitse talttaa ja vasaraa saadakseen jotain puuterista irti.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #372 : 25.06.07 - klo:12:38 »
Onko kellään kokemusta Cliniquen hohtonesteestä Colour Rub All Over Lustre? Hakusessa olisi siis ei-rasvoittava hohtoneste, jota voi sekoitella meikkivoiteeseen/päivävoiteeseen ja käyttää sellaisenaan korostuksiin esim. kulma- ja poskiluilla. Luin MuA:sta tuosta arvosteluja, jotkut kehuivat tosi paljon ja osa sanoi että rasvoittaa ihoa hirveästi.

Mulla on tosta hohtonesteestä ruskea sävy 01 Nude Luster. Olen sekoittanut sitä päivävoiteeseen ja antaa se kai vähän hehkua. Olen kokeillut myös meikkivoiteen tilalle, koko kasvoille. Silloin se sai ihon kiiltelemään rasvaisen näköisenä.
Viime aikoina olen laittanut vähän poskipäille, näin toimii mielestäni parhaiten, korostaa poskipäitä ihan nätisti.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #373 : 25.06.07 - klo:17:54 »
Pistähän Minako sitten kokemuksia tuosta Estee Lauderin hohtopuuterista!

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 25.06.07 - klo:21:19 »
*sade*, tulen kirjoittelemaan heti kun postipoika on tuonut paketin ja olen saanut testattua tuota. Netistä tilaamisen paras ja pahin puoli on kun joutuu odottelemaan paketteja :)