Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81771 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #375 : 25.06.07 - klo:23:05 »
Mulla on ollut tuo Lauderin Platinum Illuminator, on kyllä erittäin laadukas tuote, ja tekee ennemmin vahvaa hohdetta kuin luonnollista kuultoa. Todella kevyellä otteella tuota käytin itse, eli suhteellisen varovaisesti sai kasvoille laittaa jottei tullut liioiteltua hohdetta. Hyvin kaunista jälkeä se jokatapauksessa teki, Lauderilla muutenkin erinomaisia hohdetuotteita. Käytin Platinumia lähinnä poskipäillä.

Oon nyt muutamana päivänä käyttänyt Diorshow powderien Shimmering mauve sävyä poskiluiden korkeimmilla kohdilla ja hieman myös otsan korkeimmalla kohdalla puuterimaisena korostustuotteena. Eipä tämä kyllä todellakaan ole paras mahdollinen tuote otsan valopisteen luomiseen, mutta kyllä sen siinäkin sai jollain tavalla toimimaan. Tosi harvoin tulee ko. tuotetta käytettyä, tykkään niin paljon enemmän luonnollisemmasta ei hileisestä hohteesta. Huomenna taidan tesmailla Meteorites Glittering pearlseja superpitkästä aikaa, todella kimalteinen versio tuo ja senkin käyttö on jäänyt tavattoman vähälle.

Diorin Diorglamista oon vasta nyt saanut päälimmäisen ohuen kimallekerroksen kulumaan suurinpiirtein pois, eli nyt se vastaa hieman enemmän mun makua kun enemmistö hileistä on veke. Tämä kertonee jotain siitäkin kuinka hirveän hitaalla tempolla tuotteet kuluu mulla, koska Diorglamin ostin heti sen ilmestettyä myyntiin ja siitä on kyllä piiiiiitkän aikaa. Ois ehkä pitänyt tuolloin ostaa tämän omistamani Iridescent Satin sävyn lisäksi myös se toinen versio jossa ainakin kulta, mielettömän kaunis sekin oli.
« Viimeksi muokattu: 25.06.07 - klo:23:39 kirjoittanut Lafanque »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 25.06.07 - klo:23:26 »
Olinkohan mä tyhmä, kun jätin Detective Chicin -40% alesta ostamatta? Sen siis, jossa on vaaleansinistä, valkoista jne. raitaa. Kyllä kai täällä ihmisillä sitä on, mutta nyt en löytänyt hirveästi haulla kokemuksia :-[ Olis se kyllä nätti paketti, mutta onko mitään järkeä jos omistaa jo hyviä korostustuotteita (ei sillä, kyllä mä lisää haluan jos ovat oikeasti hyviä)? Tuleeko tuosta kunnolla selkeää hohtoa? Ärsyttää kun aletuotteissa on niin huonosti testereitä ja ei voi muistaa koostumusta ulkoa jos on kuukausia sitten kokeillut..

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #377 : 26.06.07 - klo:19:39 »
Loota, mun mielestä hyvä valinta jättää ostamatta. Mun mielestä tuo oli ihan liian rakeista koostumukseltaan ja kun on luomiväriksikin suunnattu niin ihan auttamattoman huonosti pigmenttiä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 26.06.07 - klo:19:52 »
Olen samaa mieltä kuin tarhatyyli: detective chic on vähän outo setti. Hileet ovat melko isoja kasvoille siveltäväksi ja silmille taas väriä ei tule juuri nimeksikään. Itse olen tästä yrittänyt saada puuterihuiskuun tiettyä väriraitaa ( olikohan se valkea viiva) jossa hileet vähän pienempiä. Toimii kyllä, mutta parempi mielestäni on Lilylolon Star dust. Nestemäisistä hehkutusaineista ( hih, outo tämä suomen kieli) minulla on ollut Nivean hohtohippusia sisältävä vartaloemulsio sekä Body shopin kuultovoide vuosilta X ja Y. Joskus oli muuten Lumenenkin joku ihon kuullottaja käytössä, mutta lahjoitin sen kaverille kun tuntui vahvistavan ihoni vaaleanpunaista sävyä liikaa. Se Body shopin tuote oli ainakin todella hyvä käytössä.

Ajattelin lähipäivinä mennä hamstraamaan sitä Revolon skinlightsiä purkin. Monesti olen hiplannut sitä, mutta jostain syystä ajatellut että kerkeehän sitä myöhemminkin ostaa.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #379 : 26.06.07 - klo:20:21 »
Dior Detective Chic viileäsävyisenäå on yksi mun vakituotteista mutta sitä täytyy käytellä tosi varovaisesti jos ei tahdo näyttää diskopallolta. Ja kuten trhis jo mainitsikin, luomiväreiksi ei sovellu yhtään, karisi vaan poskille.

Mutta toisaalta loota kun se oli niin halpa ;)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 26.06.07 - klo:21:36 »
Huh, no olipa sitten hyvä etten tuhlannut rahojani siihen. En mä tuollaisia karheita hohtopuutereita enää halua, varsinkaan jos siinä tosiaan oli hileitäkin vielä. Se Isadora on tähän mennessä osoittautunut kaikista parhaimmaksi koostumukseltaan, joten sen huonompaa laatua en ainakaan enää halua ostaa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 27.06.07 - klo:00:35 »
Loota, Isadora on miljoona kertaa hienojakoisempaa ja tasaisemmin hohtavaa kuin tuo Dior. Tuo Dior on mun mielestä ihan järkyttävän rakeista. Olin tosi yllättynyt että se on niin huonolaatuinen, odotin erittäin hienojakoista koostumusta mutta päinvastoin.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 27.06.07 - klo:16:25 »
Onko kenelläkään käytössä Diorskin poudre libre irtopuuteri sävy transparent 611? Koostumus tuossa on mielestäni tosi hienojakoinen mutta hirvittävän kimaltava, en ole varma, olenko viehtynyt tuohon (minäkö harakka... ;D )vai en, joten jäi vielä alekoriin. Toivon että pysyisi siellä jonkin aikaa vielä... Eli kenellä tuo on ja miten käyttelet ko. tuotetta? Millaista jälkeä tekee kasvoilla?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 28.06.07 - klo:14:50 »
Osaisiko joku kertoa tarkempia arvoita Guerlainin Meteorites Winter radiancesta? Jotain kommetteja tässä ketjussa huomasin, Miia ja tarhatyyli olivat ainakin laittaneet. Joku myös sanoi, että tämä aiheuttaa kalpeus-efektin..? Osaisiko joku verrata tätä johonkin toiseen tuotteeseen esim. H&M hohto/aurinkopuuteriin, PL You glow girliin tai Isadoran Face glowiin? Auttaisi sekin paljon. Ja kuinka hyvin tässä näkyvät ne hilehiput? Yleensäkin miten käytätte, ja kuinka toimii. :) Ja eikös tämä kuulunut johonkin kausilookiin, minkä vuoden? Itse tilasin tämän äsken, heti kun näin strawberryssä. Toinen vaihtoehto olisi ollut Mythic, mutta se ei kommenttienne mukaan ainakaan hohda niin paljoa, tai juuri ollenkaan.

Tässä kuva Winter radiancesta.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 28.06.07 - klo:19:12 »
Winter Radiance tekee ehdottoman kylmää jälkeä, mun mielestä ihan yllättävän sinistä jälkeä kun ei kuitenkaan kuulien pääsävy ole sininen. Tekee tosi hohtavaa jälkeä, koska on oikeastaan pelkkää pientä kimalletta. Kimalteet ovat aika näkyviä, ei kuitenkaan ihan yli hilseen. Itse en kuitenkaan koko kasvoille käytä vaan poskipäille ym. korostuksiin. Eli aika sinistä ja enemmän kimaltavaa kuin tasaisesti hohtavaa (no riippuu kuinka läheltä katsoo, mutta nyt puhutaan normaalista meikkaus- ja meikintarkistusetäisyydestä peiliin).

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 28.06.07 - klo:19:20 »
^ Kiitos tarhatyyli. Entä kuinka helposti noista lähtee väriä? Tarvitseeko sutia pyöritellä noissa pitkään? Ja osaatko verrata johonkin toiseen hohtotuotteeseen? Mutta tuo tekee siis kuitenkin sellaista hohtoa/kuultoakin niiden hileiden lisäksi? Kummasta itse tykkäät enemmän, tästä vai Mythicistä? Mythiciä en ostanut sen takia, kun ei ilmeisesti ole niin hohtavaa. En käyttäisi tätä kokonaan irtopuuterin sijasta kumminkaan, irtopuuterillakin saa pienesti annosteltuna ja siveltimellä levitettynä ihan kaunista ohutta jälkeä. Korostustuotteeksi siis ihan ostinkin. Olisi toki mukava löytää sellainen korostustuote, jota voisi käyttää kevyesti koko kasvoillekin, mutta josta myös löytyy tarpeen tullen sitä hohtoakin.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 28.06.07 - klo:19:27 »
Magia, helposti lähtee väriä. Ei liikaa mutta ei tosiaan tarvitse jynssätäkään. Mun mielestä tuo on ehdottomasti hohtotuote, kun taas Mythic on mun mielestä ihan kuin tavallinen kevyt irtopuuteri, ovat musta tosi erilaisia. Mun mielestä tuo on ehkä sellainen H&M Shimmer Blushin ja High Light Shimmerin välimuoto :D Öööh... Hileisempää ehdottomasti kuin Isadora. Mun mielestä se hohto koostuu niistä hileistä, ei siinä sellaista supertasaista "puuterimaista hohtoa" tule juurikaan. Mutta ne hileet on kuitenkin aika pieniä. Mutta kuvailen ehdottomasti ennemmin kimaltavaksi kuin hohtavaksi. Ei kuitenkaan mikään glitterhirvitys. Tosi hankalaa kun toi on sellainen väliinputoaja :D Ei glitterhirvitys, mutta ei kyllä ihan kuultavakaan.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 28.06.07 - klo:19:31 »
^ Jeps, ei kuulosta sitten pahalta, eiköhän tuo tule käytettyä. Eivät nuo hilehippusetkaan minua pelota, kaikissa hohtotuotteissa niitä on jonkin verran. Eivät edes näytä pahalta korostuksissa.
     Muistaakseni juuri sinä olit sanonut, että You glow girlillä saa aikaan diskopallonaaman, ja minusta siinä ei edes juuri ole hileitä. ;D Ei ainakaan mitenkään liiaksi, kun vain hohtotuotteena käyttää. Jos tuota nyt koko naamalle laittaisi, niin sitten olisi kyllä liikaa. Ehkä nämä ovat aika pitkälti niitä asioita, mitkä vain pitää todeta itse, kun kaikilla on niin erilainen näkemys. Mutta kiitos paneutumisestasi ja raportoin sitten kun ehdin tuota kokeilemaan. :D

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 24.07.07 - klo:03:18 »
Löysinpä alesta mukavan ''hohtotuotteen'', Rimmelin voidemainen luomari sopii loistavasti poskipäille, juuri sopiva tuote siihin. Semmoinen kylmä vaaleanpunainen sävy. Lisäksi käytän poskipäille erästä valkoista luomaria joka taittaa vaaleanpunaiseen, sopii hyvin, ei näytä kuitenkaan valkoiselta.

Tekisipäs mieli testaa You Glow Girliä mut en pysty tilaamaan :(

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 30.07.07 - klo:14:18 »
Löysin kesän alennusmyynnistä MUS:n luminizerin sävyssä Beam. Aivan täydellinen voidemainen highlighter, ja juuri oikea sävy kaltaiselleni kalkkinaamalle. Tästä muistaakseni on saatavilla myös kullansävyinen versio.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.