Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76896 kertaa)

murunen

• Vieras
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #420 : 06.10.07 - klo:21:47 »
Minäkin pidän Crystal radiancesta. Sekoittelen sitä yleensä meikkivoiteen joukkoon, koska niin se hohto tulee mielestäni paremmin esille kuin jos laittaisin sen alle ja meikkivoiteen siihen päälle. Joka päivä en käytä, mutta usein baareillessa ja kun iho näyttää vähän väsähtäneeltä. Mitään ihoa tukkivaa vaikutusta en itselläni ole huomannut. Tykkään myös tämän tuotteen tuoksusta jostain syystä  :)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #421 : 06.10.07 - klo:21:50 »
Vieläkin parempi kuin Crystal Radiance, on noi kaksi kesäluukin Sun Radiancea! Molemmat sävyt on käytössä ja kumpikin toimii. Näitä en oo enää mistään löytänyt enkä tosiaan tiedä, mitä sitten teen kun nää loppuu. Näillä saa meikkivoiteen alla ihan kunnon hehkua iholle..
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 08.12.07 - klo:20:23 »
Mansikkalan valikoimaa selatessani huomasin Givenchyn look-tuotteen, hauskan neljän sävyn puuterin, Prisme Libre Loose Powder Quartet Air Sensation. Rasia on minusta tosi ihana, mikä onkin hurjan oleellista ::) Onko kukaan päässyt hipelöimään tuota livenä, mitenhän hohtavaa jälkeä tekee?

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #423 : 08.12.07 - klo:21:07 »
^Uulalaa. Noita näyttää olevan neljää eri väriyhdistelmää. Tulee mieleen Guerlainin Meteorikset. Sephoran sivuilta bongasin active ingredients:
-Particles of Titanium: Gives the complexion a transparent, slightly matte finish that lets the skin's natural radiance show through.
-Co-Polymers: Hollow air-filled microspheres make the powder incredibly light, creating a texture that feels wonderfully natural on the skin.
Tuon perusteella ei pitäisi kait olla selkeä korostus- tai hohtotuote mutta jos jollain tuo on, tai on muuten jossain nähnyt, niin olisi kiva kuulla noin nätistä tuotteesta lisää :)
1a F ii Tukkakuva

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #424 : 11.12.07 - klo:15:51 »
Sorruin ostamaan TBS-hohtovoiteen ja odotan innolla huomista kun pääsen kokeilemaan sitä iltameikissä meikkivoiteen seassa  :D  Onhan tuo kieltämättä aika hinnakas (25 ml n. 16 e) joten ei sitä kauhean usein raahdi käyttää. Aikaisempaa kokemusta muista hohtovoiteista ei ole joten toivon että ostokseni oli sen arvoinen. Kerron sitten kokemuksia huomisen jälkeen  ;)

EDIT. Kokeiltu on ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Sekoitin kuultovoidetta Max Factorin Lasting Performance:n ja tuloksena oli lähes täydellinen kuulas iho :) Käytän tätä jatkossakin ;)
« Viimeksi muokattu: 16.12.07 - klo:19:58 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 11.12.07 - klo:17:48 »
^ Mul on sama kuultovoide. Ostin sen helmikuussa ja viel on puoli tuubia jäljellä ja käytän sitä 5 päivää viikosta kulma- ja poskiluulle. Todella riittoisaa ja mun luottotuote.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 17.01.08 - klo:01:37 »
Huhuu Tätiii, toivottavasti löydät tälle palstalle  :) Mula olis kysyttävää siiä ostamastasi Shiseidosta. Oliko siitä mihinkään? Huomasin Mansikkalasta, että se on yötuote. Oletko käyttänyt meikkivoiteen kanssa?

Mulla siis hakusessa nestemäinen kuultovoide, jota voisi sekoittaa meikkivoiteeseen.

Ainakin parilla juureksella on/ on ollut YSL:n teint parfait. Missä sävyssä? Miten on toiminut? Ostaisitteko uudestaan?

Tuotesuosituksia ja kokemuksia kehiin!  :)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #427 : 17.01.08 - klo:08:43 »
^En ole Täti mutta huutelen väliin. :) Jos tarkotat sitä Visible Luminizer Serumia niin mulla on se myös. Sain haltuuni hoitolakokoisen jättipullon niin nyt on millä läträtä. Käytän sitä aika runsaasti Diorin Pure Lightiin sekoitettuna, joskus myös meikkivoiteen alla. Mun mielestä ei hohda mitenkään uskomattomasti, sillä samaan tulokseen pääsen kyllä Lumenen helytysvoiteella. Toi vaan tuntuu iholla paljon miellyttävämmältä. Ainoona miinuksena tossa seerumissa on incissä alkoholia kakkosena, joten oon aika paljon lätränny kosteusvoiteen kanssa. Toistaseks ei oo aiheuttanut mitään reaktioita. Lumenesta sain näppyjä leukaperiin. Tykkään kyllä tuotteesta mutta en olisi kokemuksen jälkeen maksanut edes Mansikan hintaa.
1a F ii Tukkakuva

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #428 : 17.01.08 - klo:10:00 »
Shoppaholisti, Kimara ehtikin kattavasti vastaamaan kysymyksiisi Shiseidon Visible Luminizer –seerumista. Eipä minulle jäänyt muuta sanottavaa, nyökkäilen siis Kimaraa myötäillen. :D

Jos kuultovoidetta hakee, on tuo pettymys. Mikäli hakee seerumia meikkivoiteen alla käytettäväksi, on tuo ihan kelpo tuote. Enää en kuitenkaan uutta pulloa osta, kun nyt käytössä oleva loppuu. Ei ole siitä mitään huonoa sanottavaa, mutta jotenkin se on aika turha.

Tässä vielä linkki kesäkuisiin (pettyneisiin) kokemuksiini, kun VL oli vasta hankittu:

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=536.msg297404#msg297404

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #429 : 17.01.08 - klo:10:14 »
Toi on vielä siitä kummallinen tuote, että kämmenselälle kokeiltuna näyttää kuultavan runsaasti ja tasoittavan ihoa mutta naamassa samaa vaikutusta ei näykään. Mulla siis on tosta 250 ml pullo (:D) joten voisin vaikka kokeilla lutrata kosteusvoiteen sekaan dekolteelle ja olkapäille jos on pailutilanteita tulossa.
1a F ii Tukkakuva

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 17.01.08 - klo:16:07 »
Sorruin ostamaan TBS-hohtovoiteen ja odotan innolla huomista kun pääsen kokeilemaan sitä iltameikissä meikkivoiteen seassa  :D  Onhan tuo kieltämättä aika hinnakas (25 ml n. 16 e) joten ei sitä kauhean usein raahdi käyttää.

Mulla oli tuo myös, ja kesti sävyttävään kosteusvoiteeseen 6 päivää viikossa sekoitettuna noin 7 kuukautta. Laitoin vielä aika runsaasti, joten kestänee varmasti vuodenkin vaikka sekoittaisit meikkivoiteeseen. Mulla on ainakin pelkona tuotteiden vanheneminen, jos niitä kovin säästelee.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 18.01.08 - klo:17:55 »
Kiitos vastauksista. Nyt pitäisi sitten päättää ostanko Macin glimmershimmerin vai YSL:n Teint parfaitin..näistä kun saisi vielä kommenttia tänne.  :)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 19.01.08 - klo:23:27 »
Mikäköhän kuultovoide menis lho hohtavuudeltaan ja koostumukseltaan lähimmäksi Make Up Storen -kuultovoidetta, joka lopetettiin? Piti ostaa se seuraavaksi, mutta kun menin etsimään, ei sitä enää ollut myynnissä :( Lumenen kuultovoide ja viimeksi käyttämäni No7 kuultava seerumi eivät kuulla hohda makuuni tarpeeksi. Pitäis olla kanssa hyvin vaaleaa, mikäli on tuotteessa olisi sävy. Koostumukseltaan mieluusti melko ohut. Tsekkasin haulla jo, ei ollu juuri apuja.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 19.01.08 - klo:23:42 »
^ Onko Miia tutustunut Benefitin High Beam hohtovoiteeseen? Just muutama päivä sitten tilasin tuon itselleni, joten kokemuksia ei vielä ole. Benefit ketjusta löytyy muutamia kokemuksia, mutta eiköhän Elisaveta tai joku muu kerro mielellään enemmän. Mä ihan innolla odotan, että pääsen itse testailemaan. :D

Lämpimän sävyiselle iholle taas varmempi valinta on Moon Beam, mutta olen käsittänyt, että olet sävyiltäsi kylmä.

Benefitiä voi tilata HQHairista, Benefitin omilta sivuilta...ja tietenkin eBaystä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 20.01.08 - klo:10:03 »
^^Miia, en tunne Make Up Storen kuultovoidetta, mutta mullekin tuli Emi-lynin tavoin ensimmäisenä mieleen tuo Benefitin High Beam eikä vähiten sen takia, että sen itsekin omistan. Siinä on ihanan viileä vaaleanpunainen sävy, koostumus on ohutta, hohdettakin löytyy ja toimii mielestäni meikkivoiteeseen sekoitettuna hyvin.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!