Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 84273 kertaa)

Poissa princess

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #465 : 02.03.08 - klo:19:45 »
Siili, tuo Bronze on aivan uskomattoman tumma  :o En tiedä sun ihonsävyäsi kesäisin, mutta mulla on jäänyt se käyttämättä kokonaan, kun on niin tumma. Ehkä ihan tosi vähän jos laittaa ja sekoittaa meikkivoiteeseen, niin voisi toimia.
Peach on tummempi Naturalia, selvästi persikkainen eikä sellaisenaan sulaudu kauhean nätisti omaan ihooni. Natural on varma nakki ja ihan huipputuote :) Me likes!
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 02.03.08 - klo:19:51 »
Bronze on todellakin tumma 8) Mä rusketun kesäisin vallan hirmu ruskeaksi ja se on mulle hyvä pelkästään, mutta ei varmaan tosiaan sovi kaikille ::)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 02.03.08 - klo:21:04 »
Siili, tuo Bronze on aivan uskomattoman tumma  :o

Ai, ehkä mä en sit sitä tilaakaan. Tai ainakin täytyisi päästä Revlon standille tsekkaamaan sävy luonnossa.
Onko tuota Bare lights sävyä suomessa? Onkohan se tummempi vai vaaleampi kuin Natural?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 02.03.08 - klo:21:09 »
^ Minä en ainakaan ole nähnyt Bare lightsia. Meillä on täällä ollut vain tuo Natural ja sitten jotkut kaksi tummempaa ja ruskeampaa sävyä.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #469 : 02.03.08 - klo:21:40 »
Mulla oli avaamaton Bare Light ja avasin sen äsken. On tavallaan tummempi kuin Natural Light, BL on beige. Ihana sävy, taidan käyttää tätä heti huomenna meikkivoiteena vaikka onkin kovin hohtava. MAC:in Natural MSF:illä voi taltuttaa pahinta kiiltoa mutta silti hohtavan kuultava jälki säilyy :)

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 02.03.08 - klo:21:48 »
^Kiitos, Bare Light meni ostoslistalle! Onko Golden ja Peach kovin lämpimiä sävyjä? Itselleni ne lämpimät tahtovat aina olla niitä hukkaostoksia, näytän ihan sairaalta esimerkiksi lämminsävyisessä poskipunassa.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 02.03.08 - klo:21:59 »
Peach on ainakin ihan persikkaisen lämmin. Goldenin uskoisin sopivan useammille, se on tosin melko tumma muttei yhtä tumma kuin Bronze. Golden on vähän kuin aurinkomeikkivoide, tykkään siitä kovasti ja sopii oikein hyvin meikkivoiteen sekaan antamaan aurinkoisuutta ja hohtoa :)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 02.03.08 - klo:22:17 »
Missä noita revlonin hohdevoiteita myydään? En löytänyt sivuilta mitään tietoa edes noista hohdevoiteista  ???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 02.03.08 - klo:22:20 »
^ Jossain vaiheessa niitä oltiin lopettamassa, ja hävisivät joka kaupasta, mutta nyt ne ovat tainneet taas tulla takaisin. En tiedä, mikä meininki Revlonilla on nyt menossa, poistetaanko niitä vai ei. Itse hirveässä paniikissa viime vuonna ostatin nuo tutulla kahteen kertaan, ja nyt sitten ei ole niille enää käyttöä, kun en käytä meikkivoidetta.. ::)

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #474 : 04.03.08 - klo:16:16 »
Pöh, kävin tänään kahdessa eri liikkeessä etsimässä tuota Revlonin Natural lightsia, mutta kummassakin puljussa vaan todettiin, ettei oo eikä tuu. :-\ Asun siis Mikkelissä, ja nyt kyllä ottaa päähän, en tosin tiedä että tarkoittivatko he ettei koko skinlightsia tulisi enää ollenkaan tänne vai puhuivatko ainoostaan tosta sävystä.
Kosmetiikkahörhö.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 04.03.08 - klo:16:40 »

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #476 : 29.03.08 - klo:20:56 »
MAC STROBE! Meikki ja kuultaa- hohtaa=)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 29.03.08 - klo:21:45 »
MAC STROBE! Meikki ja kuultaa- hohtaa=)

Mikä niistä? Liquid vai Cream?

Viestisi ei ole kovin informatiivinen, joten voisitko kertoa vähän enemmän.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #478 : 30.03.08 - klo:19:55 »
Kumpi vaan käy. ;D Cream on vahvempi ja paksumpi ja liquid antaa naturaalimman hohteen. Käytän kumpaakin riippuu päivästä minkälainen nassu on vastassa aamulla.  Ja kannattee kattoo kumpi on mukavempi omalle ihotyypille
Levitän creamin kosteusvoiteen  jälkeen 187 skunkki-siveltimellä ja sen jälkeen meikkivoiteen. AH mikä hohde. Liquidia painelen jopa meikkivoiteen päälle käsin kesken päivää jos tuntuu siltä.
Variaatioita on monia tällä tuotteella=)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #479 : 07.09.09 - klo:20:18 »
Mulla on ollut käytössä pitkään Lumenen Crystal Radiance, oon laittanut sitä meikkivoiteen sekaan niin, että hohdetuotetta on reilusti enemmän kuin meikkivoidetta, näin saan parhaimman tuloksen, kuulaan ja kauniisti hohtavan (ja tähän päälle vähän silkkipuuteria niin just perfect!) Kyselisin silti, onko kellään muulla alkanut silmät vuotamaan tuosta Crystal Radiancesta? Aloin juuri miettiä onko siinä hajusteita? Tänään juuri on vuotanut koko aika silmät ja ihoa kutitellut myös. Laitoin myös silmäluomille tuota ja pistelee :-\

Mulla on varastossa MAC Strobe Cream, odotan innolla sen käyttöönottoa, uskoisin olevan parempi kuin Lumene (ja hiukan edullisempaakin, koska on 50 ml/30 € ellen väärin muista ja Crystal Radiance on 25 ml/16,90 €, on siis 5 ml pienempi puteli kuin ennen). Toivottavasti Strobe Cream ei sitten ärsyttäis ihoa...Pitää nyt testailla vielä.
« Viimeksi muokattu: 07.09.09 - klo:20:20 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos