Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76897 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #480 : 07.09.09 - klo:21:02 »
Mulla on ollut käytössä pitkään Lumenen Crystal Radiance, oon laittanut sitä meikkivoiteen sekaan niin, että hohdetuotetta on reilusti enemmän kuin meikkivoidetta, näin saan parhaimman tuloksen, kuulaan ja kauniisti hohtavan (ja tähän päälle vähän silkkipuuteria niin just perfect!) Kyselisin silti, onko kellään muulla alkanut silmät vuotamaan tuosta Crystal Radiancesta? Aloin juuri miettiä onko siinä hajusteita? Tänään juuri on vuotanut koko aika silmät ja ihoa kutitellut myös. Laitoin myös silmäluomille tuota ja pistelee :-\

Minä en herkkäsilmäisenä voi käyttää mitään Lumenen meikkivoiteita lähellä silmiäni, aiheuttavat kamalaa kirvelyä ja valumista. Sama ongelma oli tuon CR:n ja joskus kokeilemani Nivean voiteen kanssa, ja molemmat merkit onkin mun 'Eijei' -listalla. En tiedä mikä ainesosa tuon tekee, ainoa aine minkä varmasti tiedän moista aiheuttavan on esim. joissakin mineraalimeikeissä käytetty vismutti / bismuth oxychloride.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 07.09.09 - klo:21:14 »
Sisältääkö MAC Strobe Liquid jotain tukkivaa siis esmes mineraaliöjyä, lanoliinia, silikoneja? Onko alkoholia ja hajusteita?

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #482 : 08.09.09 - klo:13:04 »
^ Nappasin kuvan Strobe Liquidin INCIstä:

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #483 : 08.09.09 - klo:15:07 »
Strobe Cream on muuten saanut kehuja mm. Paula Begounin taholta, kuulemma erinomainen kuivan ihon voide .. Sen sijaan Strobe Liquid oli hänen mukaansa 'liian' hohtava, varsinkin rasvoittuvaan taipuvaiselle iholle. Sisältää runsaasti micaa, joka aiheuttaa sen hohtelun ja kiillon.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #484 : 09.09.09 - klo:00:27 »
Supermess, kiitos kommentista. Tänään tutkin just Crystal Radiancen INCIä ja tajusin, että juurihan se tuo bismuth oxychloride, joka sitä kamalaa kirvelyä ja silmien vuotamista aiheuttaa :-\ Muistin juuri, että sama ongelma oli Hydra Drops-meikkivoiteen kanssa. Tänään laitoin CR:ää taas, mutten laittanut lähellekään silmäluomia ja mitään oireita ei tullut. Eli voin hyvin käyttää tuon loppuun ja sitten en enää kyseiseen tuotteeseen koske!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 09.09.09 - klo:21:04 »
Mikäs tilanne on, saako Revlonin Skinlights hohtovoiteita tällä hetkellä Suomesta?

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #486 : 09.11.11 - klo:20:47 »
Onko kuultotuotteet tosi out vai miks tää ketju on ihan unohtunut.. ???

Kahlasin nopsaa tuotesuositukset läpi enkä siltikään oikein löytänyt tuotetta jota lähtisin metsästämään! Isadoran face glow on lopetettu, anytimeekin jossain vaiheessa mainittiin, guerlain yli oman budjetin, PL you glow girl haukuttiin sitten kuitenkin glitteriseksi ja haluaisin ehkä mieluummin kiinteän, puuterimaisen tuotteen kuin irtojauhetta olevan..
Nars albatross tuntui tosi kiinnostavalta, mutta on sekin vähän kallis hinta meikistä mun mielestä..
Wet n wild halppismerkillä on yks ihan jees glow tuote jossa on yks hyvänvärinen raita, mutta ärsyttää ostaa tuote jossa on niin vähän sopivaa väriä ja loput ihan turhia.
Viitsiskö joku vinkata vielä jonkun tuotteen mihin kannattais tutustua, tälläiselle narisijalle? :D

Tässä kuva WnW megaglowsta jos jotain muuta kiinnostaa. Se ihan kiva sävy on toi joka on toinen vasemmalta:
« Viimeksi muokattu: 09.11.11 - klo:20:52 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 09.11.11 - klo:21:05 »
Mites olis NYXin Mosaic powder highlighter? Lily Lolon stardust on myös ihana, mutta ei sitten tietty kiinteä. Albatross on kyllä hyvä, hintansa arvoinen kyllä, kun kuluu niin hitaasti, mutta mua itseä haittaa se kultaisuus vähän, saisi olla hitusen kylmempi, mutta on se silti ihana. MACin Mineralize skinfinishit on tietty sitten myös, Lightscapadesta on tullut mun go-to highlighter, hintatasosta en sitten muista, että miten voi verrata siihen NARSiin vaikka, mutta tosi hankala on tuotakaan saada loppumaan, toisinkuin esim. tuota halpaa NYXiä, joka on sellainen pehmeämpi ja jauhoisempi, joten tavaraa tulee siveltimeen enemmän.

Edit. En nähnyt äsken tuota kuvaa, joten ehdottelin varmaan aika sopimattomia ;D Vaaleanpunertavista hohtopuutereista mulle ei kyllä tule mieleen kuin Dioria ja sitten Bobbi Brownin shimmerbrickit. Tietty MSF:jä on kyllä pinkihtäviäkin, esim. Porcelain pink tai Perfect topping, taitavat olla ebayn aarteita nykyään, en muista, milloin noita olisi viimeksi ollut kokoelmissa. Porcelain pink taisi olla aika vasta? Perfect topping oli vain silloin Sugarsweetissä joku vuosi sitten.
« Viimeksi muokattu: 09.11.11 - klo:21:09 kirjoittanut Minsku »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #488 : 10.11.11 - klo:01:22 »
^Eikun tosi hyviä ehdotuksia, kiitos!
Toi WnW nyt vaan sattu olemaan ainoa hohtotuote mikä mulla on ollut. Lueskelin NYX ketjua vinkkisi jälkeen ja vaikutti tosi kiinnostavalta. Tilasinkin jo ebaysta sitä sävyssä highlighter, joka vaikutti just sopivalta! Hintakin vain 6,50€, eli edukas myös :)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #489 : 10.11.11 - klo:10:37 »
Luscioukselle vielä voisin suositella The Body Shopin Shimmer Waveseja. Vaaleanpunaisempi sävy on ihana eikä siitä tule selvää shimmeriä vain tosi nättiä hohtoa. Tuo TBS:n korostuspuuteri on ainut aidosti hohtavan pinnan antava korostustuote kun muissa näkyy ihan selvää shimmeriä iholla.

Mutta jos tykkäät shimmerisestä tuloksesta, Too Facedin Snow Bunny on aivan ihana, mun ehdoton HG! Siinä on ihana kultainen shimmeri sekä sävyt ovat nättejä, en tarvitse joskus edes erillistä poskipunaa tuon kanssa kun haluan vain kevyen vaaleanpunaisen sävyn poskille. Too Facedin Pink Leopard on myöskin ihana, toisaalta se on väriltään suht neutraali vaaleanpunertava beige.

Laitan tähän vielä oman himotukseni, nimittäin 2nd Loven marble- tuotteet! Näyttävät ihanilta ja swatcheja löytyy täältä ja täältä. Näyttävät upeilta kyllä :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 10.11.11 - klo:11:11 »
Minulla on pienikokoinen tuubi Crystal Radiance Primeriä (lukeepa tuossa myös New and improved) - ja tässä ei ole bismuth oxychloridea. Muutenkin tuote on muuttunut mielestäni parempaan suuntaan - minulla on ollut tätä aikoja sitten ja silloin väri oli muistaakseni vaaleanpunertava. Nyt se on neutraalihko beige. Olen tykännyt tästä paljon meikkivoiteeseen sekoitettuna.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 10.11.11 - klo:13:49 »
Too Facedin Pink Leopard on myöskin ihana, toisaalta se on väriltään suht neutraali vaaleanpunertava beige.

Mulle Pink leopard on ihan liian tumma korostuksiin, mulla oli se siinä Leopard love setissä, jonka sain tuskalla käytettyä loppuun. Varmasti on kuitenkin kiva siihenkin, jos ei ole näin kalkkilaivan kapteeni-osastoa kuin mä :D Pienenä varoituksena vain. Huomasin muuten cherryculturen NYX-alea penkoessa, että NYXillä on aika törkeet kopiot Snow bunnysta ja just tosta Pink leopardista, en tosin tiedä onko hohtavia vai minkälaisia, mutta kattokaa!
http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx/nyx-tango-with-bronzer-powder/17546&cat=334&page=1

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #492 : 24.01.18 - klo:21:17 »
Etsiskelin tänään voidemaista kuultuotetta, mutta petyin monen tuotteen hilemäisyyteen, myös tarjonnan niukkuus yllätti. Kenties syynä on talvi, sillä kesäisin niitä tuntuu olevan nykyisin joka merkillä. Esimerkiksi Lorealin standilla ei ollut minkäänlaista. Samoin hinnat olivat makuuni korkeat. Lumenen heleyttävät tipat olisi varmasti pätevä, mutta hinta on mielestäni liian kova. Siispä tämän alun sepustuksen jälkeen kuulisin mielelläni vinkkejä edullisista (n. 10€) kuultovoiteista, jota voi sekoittaa myös kosteusvoiteeseen. Luonnollinen hehku ilman hileitä.  :P

Olen myös avoin Korea kosmetiikalle, haittana on toki, ettei ennakkoon pääse näkemään tuotetta.

Edit. Onkohan ELF:n Liquid Highlighter kuinka lämmin sävyltään? En saa oikein swatcheista selvää, mutta arvioiden mukaan antaisi aika luonnollisen lopputuloksen. Sävyjä on vain yksi ja näyttää taittavan vaaleaan kultaan/beigeen.
« Viimeksi muokattu: 24.01.18 - klo:23:32 kirjoittanut purppura »

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #493 : 25.01.18 - klo:09:40 »
^Kävisikö tämä H&M:n hehkuvoide? Tuossa on ainakin omasta mielestä nätti hohde ilman isoja glittereitä.
http://m2.hm.com/fi_fi/productpage.0437677001.html

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #494 : 25.01.18 - klo:11:04 »
Tuleeko kenellekään mieleen cruelty free-vaihtoehtoa Macin Lightscapadelle? Olen tykännyt tuosta todella paljon sen riittoisuuden ja jäljen perusteella, mutta olen pyrkinyt entisten loppuessa uusia pakkelivarastoani vähän eettisempään suuntaan.

Olen matkustamassa maaliskuun aikoihin kaupunkiin, jossa pitäisi olla Sephora, joten vähän tuntemattomammat ja Suomesta huonommin saatavat merkit ovat myös ihan jees.