Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 76614 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #495 : 25.01.18 - klo:12:24 »
^Kävisikö tämä H&M:n hehkuvoide? Tuossa on ainakin omasta mielestä nätti hohde ilman isoja glittereitä.
http://m2.hm.com/fi_fi/productpage.0437677001.html

Täytyypä käydä katselemassa H&M:llä, sillä kuulostaa ainakin hyvältä. Kiitos vinkistä FairyC!  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 25.01.18 - klo:23:18 »
Hyviä vaihtoehtoja ovat myös:

Maybellinen Master Strobing Stick, tosi nättiä hohdetta antava puikko. Tätä ei pysty sekoittamaan voiteeseen, mutta on olemassa myös voidemanen versio putkilossa, en vain osaa sanoa onko sen jättämä jälki yhtä hyvää vai onko glitteristä. Hintaa on kympin verran, mutta esim. Sokoksessa nyt melkein puoleen hintaan. Pidän tämän koostumuksesta erityisen paljon, kun ei ole yhtään rasvaista.

IsaDoran Strobing Fluid Highlighter, putkilossa oleva voide, jolla saa voimakasta hehkua ja hohtoa kuitenkin ilman discopalloa. Tällä on vähän enemmän hintaa, lähemmäs parikymppiä, mutta on myös todella riittoisaa.

Näistä olen käyttänyt eniten Maybellinen stickiä, kun siitä on niin helppo vetäistä korostukset poskipäille ja kulmaluulle, mutta tykkään molemmista

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #497 : 20.05.19 - klo:15:29 »
Yksi tuote, joka on tosi toimiva korostuksissa on Linda Hallberg Infinity Glass Primer. Tulee tosi kaunis kuulto, eikä sotke meikkipohjaa. Itse taputtelen sen aina viimeisenä valmiin meikkipohjan päälle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 20.05.19 - klo:18:06 »
^Gaah, en tarvitsisi yhtään houkutuksia  :P ;D
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #499 : 20.05.19 - klo:21:14 »
Heh. Toki, jos tosi hohtavaa haluaa, niin tämä ei ole mikään näkyy-kuuhun-asti-tuote, vaan on juurikin kauniin kuultava. Pysyy myös hyvin. Tätä käytän arkimeikissä miltei aina.
« Viimeksi muokattu: 21.05.19 - klo:08:28 kirjoittanut FairyC »

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #500 : 21.05.19 - klo:19:47 »
Tulin vain kehaisemaan We Care Icon Magic Wear All Over Shimmer Palettea sävyssä Tan . Itselläni on kalpea iho ja en missään nimessä halua tehdä ruskeita länttejä naamalle liian tummalla aurinkopuuterilla. Tuo on just hyvä, koska tekee vähän lämpöä kasvoille, mutta lopputulos on luonnollinen.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 22.05.19 - klo:11:36 »
Mun tekisi hirveästi mieli käydä katsomassa tuota Linda Hallbergin Infinity Glass Primeria, mutta on vaikea kuvitella millainen sen koostumus on. Tykkään sellaisesta "korealaisesta kuullosta" ja kuivalle iholle siinä on haastetta. Suihkuttamalla kasvovettä (ja hikoilemalla) olen päässyt lähimmäs toivomaani tulosta. Osaatko sanoa, jääkö pinta märäksi? Mietin, kuinka paljon tuote iholta liikkuu päivän mittaan, esim. hankautuu kaulahuiviin, aurinkolaseihin, hiuksiin tms.? Vai asettuuko se jotenkin iholle niin, ettei sitä enää hetken päästä tunne?
Raitoja käpälään!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #502 : 22.05.19 - klo:14:54 »
Koostumus on sellaista geelimäistä, mutta häivytettyä tekee juuri sellaista "lasimaista" kuultoa kasvoille. Kuivuessaan pysyvyys on hyvä ja ei juuri tunnu iholla. Itse taputtelen tuon valmiin meikkipohjan päälle ja häivytään varovasti taputellen.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 22.05.19 - klo:16:05 »
Kuivuuko tuo siis iholla vai jääkö märäksi?
Raitoja käpälään!

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #504 : 22.05.19 - klo:17:31 »
Kuivuu kyllä, mutta siitä huolimatta säilyttää nätin kuullon. Lisäksi ei korosta kuivia kohtia kasvoilla, kuten jotkut puuterit voivat tehdä. Mikään halpahan tuo ei ole, mutta luultavasti ostan lisää, kun loppuu.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 22.05.19 - klo:22:46 »
Kuulostaa tosi hyvältä, kiitos lisätiedoista.
Raitoja käpälään!

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 23.05.19 - klo:21:52 »
Tulin vain kehaisemaan We Care Icon Magic Wear All Over Shimmer Palettea sävyssä Tan . Itselläni on kalpea iho ja en missään nimessä halua tehdä ruskeita länttejä naamalle liian tummalla aurinkopuuterilla. Tuo on just hyvä, koska tekee vähän lämpöä kasvoille, mutta lopputulos on luonnollinen.

Mulle ei tarvi paljoa perustella tai vinkkailla, jos tuote on kohtuuhintainen, sehän kotiutetaan. Kävin Sokoksella eilen mutkan ja tänään tupsuttelin naamalle. Mulla tuppaa olemaan aika pigmenttisiä aurinkopuuterit, joten saa hellällä kädellä laittaa, mutta tuolla tuskin övereitä helpolla vetäisee. Sanoisin, että kiva paletti ja nätti hehku tulee  :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann