Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81780 kertaa)

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #90 : 12.11.06 - klo:16:55 »
No7 helmiäsiemulsio vaikutti ihan hyvältä, kun eilen sitä kädelle testailin. Kimalle on hyvin hienojakoista, hohtavaa, tosin kuin monissa (esim. revlon skinlights) kimalteet ovat suurempikokoisia ja näkyvämpiä. Aika ohutta, eikä tuntunut rasvaiselta. Väriltään tuo on sellaista kylmänsävyistä ja helmenvaaleaa.

Kävin testaamassa eilen tuota helmiäsiemulsiota ja vähän pelästyin kuitenkin sen kimalteen määrästä. Muuten koostumus oli tosi hyvää. En oikein tiedä miltä tuollaiset hippuset kasvoilla näyttäsivät, helmeilevältä hieltä tai rasvalta :-\. Kuultava voide kiinnostaisi mutta miksi niissä täytyy olla tuommoisia näkyviä hippusia mukana...oli  mulla kerran jotain sellaista missä ei ollut mutta se jätti kasvoille kumman kelmun. Tuollaista hohtovoidetta on kai siis tarkoitus käyttää vain poskipäille ja pienille alueille. Kädessäni olevat hileet muuten katosivat salamannopeasti, kai hankautuivat johonkin. Loppuukohan kuultoolemus heti hileiden lähdettyä, nimittäin kyllä ne varmaan naamaltakin sitten äkkiä karkaavat...en tiedä, jätin vielä harkintaan tuon aineen.

Mulla on tuota No7- helmiäisvoidetta, mutta se on erilaisessa purkissa kuin nykyään myynnissä oleva, eli en tiedä, ovatko vain muuttaneet pakkauksen ulkonäköä vai myös sisältöä. Joka tapauksessa kyseinen hohdevoide jotenkin murustui ja rullaantui iholla niin, että sitä oli todella vaikea levittää kauniin näköisesti vaikka olisi kuinka yrittänyt tehdä pohjustuksen huolella  ::) Esim. Revlonin hohdevoide sekoittuu hyvin meikkivoiteeseen ja näyttää ihollakin luonnolliselta.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #91 : 12.11.06 - klo:17:16 »
manna, kaunis t***a sulla avattaressa btw :) Oivoi, mulle kanssa CKn hohdevoidetta kiitos. Ja jees, mä laitan meikkivoidetta ihan mielettömän vähän kerralla, ainoastaan sen verran että sitä nyt voi sanoa vähän edes laittaneensa, eli käytännössä siis en just mitään. Hitusen enemmän kasvoille menee tosiaan kuultovoidetta, mutta enmä kyllä paljoa sitäkään tod laita. Äärimmäisen kaukana discopallosta siis :D Ja tosiaan kun on näin vaalea, niin ei tuollasia selvästi kultasia hohdevoiteita voisikaan kuvitella laittavansa paljoa, tai muuten oisin ihan ruskettuneen näköinen ja sitähän en halua.. :P
Mm. Guerlainin Pure radiance on siitä kiva kuultovoide, että vaikka se sisältääkin kultahippuja, niin niitä hippuja tulee suhteellisen hillitysti ja enemmän sitä pelkkää kuultogeeliä. Tuo YSL:n on siihen verrattuna paljon kimalteisempaa, mutta vaihtelu/monipuolisuus näissäkin tuotteissa on erittäin jees.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #92 : 12.11.06 - klo:23:01 »
Ostin eilen Lancomen Star Bronzer bronzing highlighter -emulsion, joka oli viime kesän kausituote. Näyttää aika tummalta, mutta on hyvin läpikuultavaa. Meikkivoiteeseen sekoitettuna sulautuu ihon sävyyn hyvin. Sopii lämminsävyiselle iholleni paljon paremmin kuin tuo aiemmin hankkimani revlon skinlightsin sävy 1. Näytin enemmänkin kimaltavalta haamulta sen kanssa, mutta tämän lancomen voiteen kanssa näytän paljon terveemmältä, ja iho on kuulas, muttei rasvaisen näköinen. Tykkään!:)

Minä sain tuosta sävyn 4 ja olen ihan yllättynyt, kuinka värittömäksi se iholla leviää. Purkista otettaessa on tooodella tumma ja epäilin aluksi kovasti laittaa sitä vaalealle iholleni, mutta päätin sitten kokeilla hieman poskipäille ja leivttyi todella hyvin ja näytti luonnolliselta.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 13.11.06 - klo:11:00 »
Jospahan sekottaisi hohtovoidetta esim meikkivoiteeseen, häviääkö ne kimalteet siellä (värjäytyvät meikkivoiteeseen) vai onko niitä vain sitten suhteessa vähemmän ettei kiiltele liikoja? Onko noissa hohtopuutereissa samalla lailla kimallehippusia? Näyttäisikö jälki silti jotenkin mattaisemmalta? Mä en ole kyseisiä puutereita missään nähnyt, en kai ole osannut edes katsoa. Olis kiva saada hohdetta kasvoihin mutta toisaalta taas pelottaa ettei ala hohtaa ihan liikaa ja kun iho vielä on sellainen rasvaisuuteen taipuva. Jos tuo nro7 helmiäivoide rullaantuu niin ei se sit kovin hyvä voi olla, eipähän sitä oikein tiedä. Käden selälle kokeiltuna tuntuu aineet usein aina paremmilta kuin naamassa. Tota Revlonin hohtovoidetta oon kanssa katellut. Musta siinä glitteriä oli vielä enemmän kuin nro 7.ssa. KOostumus tuntu siinäkin muuten ihan hyvältä.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #94 : 13.11.06 - klo:15:01 »
Meikkivoide+kuultovoide-yhdistelmällä kuultaa vähemmän, mutta ei se kuulto häviä.
Hyvässä hohtopuuterissa ei ole kimallehippusia, vaan hohtoa. Tietysti riippuu haluaako kimalletta vai enemmänkin kuultavaa lopputulosta.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 13.11.06 - klo:18:05 »
Juuri sellainen hohtopuuteri olisi upea jossa ei olisi hippusia vaan toisi justiin enemmänkin kuultoa! Olisiko mitään tiettyä olemassa?

Mä ihmettelin vähän siinä nro7 helmiäisaineessa sitä että vaikka koko aine siis oli sellaista kuultavaa jo ilman niitä hippuja niin kun sen levitti iholle tasaisesti niin ei siinä ihossa enää kuultanut mikään muu kuin hiput. Siten vaan mietin sitä että hohteleeko meikkivoiteen kanssa vaan ne kimalteet. Kyllähän se samalla ohentaa sitä meikkivoidetta yms eli kyllä muutenkin sitten kai toimii. Mutta jos kuultaa vähemmän niin hyvä vaan. Aloittelijan olisi aloitettava hienovaraisesti... :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 13.11.06 - klo:18:21 »
Nyt Clarinsin joululookissa oleva Forever Diamonds The Case hohtopuuteri on jees, älä anna pinnan hämätä. Pinnalla on reilusti kimalletta, mutta kun ne pintakimalteet häviävät ei tosiaan ole kimaltava. Samoin Guerlainin Les Meteorites puuterikuulat hohtavat todella kevyesti, ei tule kiiltonaamaa. Mineraalimeikeistä Everyday Mineralsilta löytyy Flawless Silk ja Translucent silk ovat tosi hyviä, eivät yhtään kimalteisia. Monet ovat tykänneet Pure Luxen YGG:stä, mutta siitä on paljon keskustelua, kun monista (mm. minusta) siitä saa ihan turhan tehokkaan diskonaamaefektin. Helena Rubisteinilla on Fairy Dust hohtopuuteri joka on myös mun mielestä kiva. Halvemmista Isadoran joululookin hohtopuuterit ovat ihan jees, Maybellinelläkin on, tosin itse en laittaisi ihan koko kasvoille kun sen verran tehokkaasti hohtavat. Sitten on irtopuutereita, jotka eivät ole ihan mattoja, esim. No7 Perfect Light. Ja L'Orealilla on myös se joku valoaheijastava irtopuuteri. Jopas tuli suosituksia...
Ja ainiin, kuultovoidehan ei ole mikään pakollinen, tsekkaa myös valoaheijastavat meikkivoiteet :)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 13.11.06 - klo:18:57 »
Ostin eilen Lancomen Star Bronzer bronzing highlighter -emulsion, joka oli viime kesän kausituote. Näyttää aika tummalta, mutta on hyvin läpikuultavaa. Meikkivoiteeseen sekoitettuna sulautuu ihon sävyyn hyvin. Sopii lämminsävyiselle iholleni paljon paremmin kuin tuo aiemmin hankkimani revlon skinlightsin sävy 1. Näytin enemmänkin kimaltavalta haamulta sen kanssa, mutta tämän lancomen voiteen kanssa näytän paljon terveemmältä, ja iho on kuulas, muttei rasvaisen näköinen. Tykkään!:)

Minä sain tuosta sävyn 4 ja olen ihan yllättynyt, kuinka värittömäksi se iholla leviää. Purkista otettaessa on tooodella tumma ja epäilin aluksi kovasti laittaa sitä vaalealle iholleni, mutta päätin sitten kokeilla hieman poskipäille ja leivttyi todella hyvin ja näytti luonnolliselta.

Mä en tiennytkään, että niitä oli eri sävyisiä. ??? Heitin pakkauksen jo pois, eikä tuossa putelissa lue, että mikä sävy on kyseessä, pöh. Onko se kuitenkin tuollainen ruskeakorkkinen kullan ja pronssinvärinen puteli? Tarkoitat siis tuota Lancomen, et revlonin highlighteria? Mullakin tämä on melko tummaa, mutta iholla se tummuus häipyy. :) Yritän käyttää säästäväisesti, jotta riittäisi mahdollisimman pitkään. Harmi kun oli vain kausituote. :(

Edit. Asia selvisi. Tuota Lancomea on kahta erilaista. Tuubissa sekä pumppupullossa. Jälkimmäisessä on vain yksi sävy, tuubimallisessa useampi. En tosin saanut selville, että mitä muuta eroa niissä on purkkien lisäksi.
« Viimeksi muokattu: 15.11.06 - klo:20:53 kirjoittanut Minni »

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #98 : 13.11.06 - klo:22:30 »
Estee Lauderin Platinum All over illumination powder tjsp. vaikuttaa aivan ihanalta tuotteelta. Katselin tuota taas tänään ja luulenpa että tuo vois olla seuraava hohdeostos Chanelin kuultopuuterin ohella. Tosi jees tuo EL kyllä, olin jo unohtanut tuon tuotteen olemassaolon, tekee todella hyvännäköstä jälkeä. Lauderilla on usein myös upeita purkkeja ja hylsyjä, eli jännä nähdä millainen pakkaus tässäkin tuotteessa on ;)

Ja testasin tänään uutta YSL:n Eclat d'or kimallevoidetta sekoitettuna Pro lumiereen, hieoa jälkeä tuli. Tällasia tuotteita lisää kiitos.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 13.11.06 - klo:22:36 »
Kiitos tarhatyyli vinkeistä! Niitä tulikin aika liuta. Pitääkin suunnata johonkin hyvin varustetulle kosmetiikkaosastolle ja käydä noita läpi...eiköhän luulisi noista jonkinlaisen hohtoversion jo löytyvän... ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #100 : 14.11.06 - klo:13:25 »
Mitä, eikö Clarinsin hohtopuuterissa olekaan kimalletta kuin pinnalla? Millainen tuo puuteri sitten on pinnan alta? Itse olen ehtinyt kokeilla vasta muutaman kerran, eli en ole päässyt pintakerroksen kimalteista vielä eroon.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #101 : 14.11.06 - klo:13:33 »
^Samaa ihmettelin, olen myös käyttänyt vasta pari kertaa joten pinta näyttää vielä lähes koskemattomalta. Luulisi että myyjä olisi sanonut/pakkauksessa olisi infottu jos puuterissa onkin tuota kimalletta vain päällä?  ??? Toisaalta, olen huomannut että kosmetiikkamyyjät eivät tiedä tuotteistaan aina läheskään kaikkea joten ehkä heitä ei ole infottu tuosta ominaisuudesta. Tuleeko tuosta puuterista sitten vain sellainen kevyesti hohtava, mutta vähemmän kimaltava vai millainen?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 14.11.06 - klo:22:17 »
Siis se on sellainen tosi kevyesti kuultava tai sellainen. Ei kuitenkaan silminnähden kimaltava toisin kuin se pinta. Jos raaskitte niin hinkatkaa vaikka sellaisen nyppylän päältä pintaa pois niin näette.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #103 : 14.11.06 - klo:22:28 »
Pitääpä mainita, että Guerlainin uudessa joululuukissa on taas niin upea jouluisesti pakattu Meteoritespurkki! Ihanaa kuultojälkeä tekee, jälleen siis ostettavana yksi loistava hohtoa tasaisen kauniisti tuova tuote.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #104 : 14.11.06 - klo:22:55 »
Aika jännä että tuosta Clarinsin hohtopuuterista tuleekin erilainen käytössä kuin mitä ostettaessa luulisi sen olevan. No, ei haittaa onneksi mua, olenkin enemmän kiinnostunut kuultavasta kuin kovin kimaltavasta puuterista, joten tavallaan ihan positiivinen yllätys.  :)

Millainen Fankku tuo Guerlainin joululookin Meteorites on, minkä sävyinen siis?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.