Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 82595 kertaa)

Poissa billabong

• Hiushörhö
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #45 : 15.08.06 - klo:17:31 »
Samaa ihmettelen minäkin..Minulla oli nimittäin ygg:tä aurinkoisena päivänä naamassa(oli jo viikon tyytyväisenä käytellyt) ja satuin kattomaan peiliin niin että naamaan paistoi aurinko. Voi sitä glittereiden ja kimalluksen määrää! Kyllä hävetti koko loppupäivä olla ne kimallukset naamassa. Enpä ole sen jälkeen laittanut...
tuo kävisi korkeintaan jonnekin bileisiin tai vain ja ainoastaan auringonlaskun jälkeen ::).
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #46 : 15.08.06 - klo:17:37 »
Samaa ihmettelen minäkin..Minulla oli nimittäin ygg:tä aurinkoisena päivänä naamassa(oli jo viikon tyytyväisenä käytellyt) ja satuin kattomaan peiliin niin että naamaan paistoi aurinko. Voi sitä glittereiden ja kimalluksen määrää! Kyllä hävetti koko loppupäivä olla ne kimallukset naamassa. Enpä ole sen jälkeen laittanut...
tuo kävisi korkeintaan jonnekin bileisiin tai vain ja ainoastaan auringonlaskun jälkeen ::).

Hmm.. ehkä en sittenkään osta tuota.. ;D Mites, onkohan tuo PL:n Radiance sitten vähän ei-glitterimäisempää? Suositelkaas jotain sellaista jauhemaista kuultoa jossa ei ole isoja kimallehippusia ja että se tekisi sellaisen kuulaan hohtavan ja tasaisen tuloksen.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #47 : 15.08.06 - klo:18:16 »
Holly Tyler, ilmeisesti ollaan juteltu tuolla toisella forumilla, vaikka en nyt heti keksi mikä sun nick siellä on, kun tuo tämänhetkinen kuulostaa vähän vieraammalta ;) Mutta kiitti, nätisti sanottu :)

Testailin tänään taas Guerlainin sellasta kultahipputuotetta, Pure radiance tjsp. Aivan ihana geelimäinen kultakoostumus, varmaankin voisi tuon ostaa.

Holly Tyler

• Vieras
« Vastaus #48 : 15.08.06 - klo:18:47 »
Lafanque, juu siellähän me ollaan jutskailtu, ja paljon oon hyviä neuvoja sulta saanut  ;) Juups, eri nickillä oon siellä kirjotellut.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
Vs: korostusvoiteet/hohdemeikit
« Vastaus #49 : 15.08.06 - klo:19:41 »

Mä olen käyttäny Revlonin kuultovoidetta ja tykkään!Sekoitan sitä Diorin pure lightiin,tulee kiva hohde :)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 15.08.06 - klo:19:58 »
Noh, minä en edelleenkään ymmärrä noita YGG:n aiheuttamia "diskopallokommentteja", kun minulla lopputulos on korkeintaan vain upean hehkuva, eikä tosiaankaan mikään diskopallo. Minulla tuo korostaa kivasti poskipäitä ja muutenkin tuo vaaleaa hohdetta haluamilleni alueille. Voi tietenkin olla, että tuon YGG:n aiheuttama diskopalloefekti saattaisi sitten johtua jostain muusta, itselläni kuitenkin on yleensä meikkivoidetta alla - kenties YGG sitten jotenkin vähän sulaa siihen meikkivoiteeseen tms, joka vähän laimentaa sitä efektiä?  ??? Ei ymmärrä. :P

Muoks.

Minulla on ollut esim. Miitti2:sessa tuota kasvoilla, joten sieltä voi sitten bongailla, jos näkee "diskopalloa".  ;D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 16.08.06 - klo:20:26 »
Lafanque (tai joku joka tietää) onko tuo kehumasi Shiseidon Visible luminizer serum meikkivoiteeseen sekoitettava? Mun lempparimeikkivoide on nykyään Diorin Fluide (löytyi sopiva sävy), mutta haluisin hieman keventää sitä. Kiinnostaisi kovasti tuo Shiseido.

Puuterimaisista hohtotuotteista on hankintalistalla ne Guerlainin puuterikuulat, näyttävät ihanilta :).

Lafanque muuten, lueskelin aikoinaan sun juttuja Demi.fi:n puolelta ja sain muutamat hyvät tuotevinkit  ;).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #52 : 16.08.06 - klo:23:11 »
Holly Tyler, hih, kiva kuulla :)

iines, tuota Shiseidon tuotetta sekoitan itsekin meikkivoiteisiin. Toki sitä voi käyttää yksinäänkin, mutta siis molemmilla tavoilla toimii ihan yhtä hyvin. Fluide on tosiaan hieman paksuhkoa, mutta tosi laadukashan se on. Ootko koskaan katsonut Diorin muita meikkivoiteita, esim Eclat Satinea ja Pure lightia? Katso ihmeessä tuota Shiseidoa, tiedän että ko. merkillä on muitakin tosi kehuttuja korostusvoiteita.
Guerlainin kuulista on useampaa erilaista versioita nykyään, kerro sitten mihin versioon päädyt! Mulla on nyt kaksi erilaista, toinen astetta hohtavampi.

Jatka ihmeessä demin lukemista, siellähän ne jutut yhä jatkuu! ;)

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 17.08.06 - klo:19:05 »
^ Mulla on ollut Pure Light ja vaalein sävy. Oli ihan liian keltanen punertavaan ihonväriin, joten laitoin eteenpäin. Yritin tuota käyttäessä ajatella, että se kellertävyys häivyttäisi punaisuutta, mutta ei se toiminut. Näytin ihan omituiselta. Jotenkin jäi mielikuva, että Lightissa ei olisi punapohjaista sävyä? Tai sitten kempparissa jossa sitä katsoin ei ollut kaikkia mahdollisia sävyjä. Kai sekin voi olla mahdollista. Tykkäsin kamalasti Pure lightin koostumuksesta eli voisin ostaa seuraavaksi jos vaan se sopiva sävy löytyisi. Tuo Eclat Satin voisi olla hyvä vaihtis kans. Mutta tosi tyytyväinen olen ollut Fluideen, ja saahan sen laitettua hyvin kevyesti ja irtopuuteria en ole käyttänyt sen päällä kuin ihan hitusen tai en ollenkaan.Tasaisen ihon sillä kyllä saa, jopa mies huomasi kun rupesin sitä käyttämään.

Guerlainin kuulista ostan luultavasti sävyn Classic (ajattelin hankkia netistä ja tuota sävyä olisi tarjolla).

Juu, sillointällöin olen piipahtanut Demin puolella, mutta tän Juurikasvu-löydön jälkeen on demittelyt vähentyneet.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #54 : 04.09.06 - klo:23:11 »
Pure lightissa ei tosiaan taida joo olla kuin keltapohjaisia sävyjä, se vaalein toimii mulla hohdevoiteisiin sekoitettuna aika kivasti. Chanelin Pro lumiere on myös ihan loistava valomeikkivoide.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 04.09.06 - klo:23:19 »
Löysin PL:sta sävyn 202 joka sulautuu punapohjaiseen ihooni hyvin. Samaa sävyä käyttelen Fluidessa.  Joku on muistaakseni kirjoittanut, että PL:ssa olisi joku selkeästi punertava sävy (ehkä 102)  jota ei Suomesta saisi ollenkaan. 

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 13.09.06 - klo:15:53 »
Ajattelin nyt sitten lähipäivinä hankkia Guerlainin kuulat (netistä) ja nämä kaksi kiinnostavat eniten:

Mythic 01

Winter Radiance

Vaikea päättää, kertokaa jos on kokemuksia :), LaFanquella on ainaskin :). Kiinnostaa myös onko tuo Mythic 01 se ihan "perus" näistä? Jossain luki, että olisi eniten ostettu sävy.  Olen nimittäin törmännyt sellaiseenkin sävyyn kuin Classic (jonka ihan ekaksi meinasin ostaa).

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 13.09.06 - klo:16:27 »
Mulla on kaksi purkkia näitä kuulia, se perussetti ja Pearly Pink. Molemmat on loistotuotteita eivätkä tee diskopalloefektiä. Tästä kuvast näkee hyvin sävyjen erot.

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 13.09.06 - klo:16:40 »
Oi että tuo Guerlain Meteorites numero 6 näyttää ihanalta!  :P Pitäisiköhän tilata.  :D
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 13.09.06 - klo:17:05 »
Mulla on se Winter Radiance eikä kyllä ihan mun ihonsävylle nappaa (ihossani on keltainen pohjasävy). Ruskettuneelle iholle ei sovi sitten yhtään ja talvenkalpealle iholle sai aikaan sellaisen mielenkiintoisen 'juuri haudasta noussut' -efektin. 'The undead walk among us!' oli yhden kaverin kommentti kun olin erehtynyt sitä iholleni huiskimaan, joten kierrätykseen on purkki menossa.

Mutta oikean sävyisellä iholla on kyllä upean näköinen tuo Winter Radiance! Jos olet iines vuodenajaltasi enemmän sellainen kesä- tai talvityyppi, niin sitten voipi olla passeli tuote. Ja jos nuo värianalyysijutut ei sano mitään, niin jos ihon pohjasvy on viileä (sinertävä/vaaleanpunainen) niin varmaan kannattaa hankkia.     
"I think I am, therefore, I am. I think."