Kirjoittaja Aihe: Iho hohtamaan  (Luettu 81833 kertaa)

Poissa iines

• HAIRahtanut
Vs: Iho hohtamaan
« Vastaus #60 : 13.09.06 - klo:17:15 »
Hyvä kuva, kiitos *manna*, helpottaa valintaa :). Utsin vielä, että mikä se käytössäsi oleva "perussetti" näistä on?

Helleka, vaaleanpunertava on ihoni sävy, että siinämäärin voisi tuo WR sopia. Heh, vähä pisti huvittamaan tuo kaverisi kommentti :D. No, jos kuitenkin on pienikin vaara, että sillä tulee liian kalpeanhohtava (?) vaikutelma niin taidan päädyä tohon Mysticiin..
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 13.09.06 - klo:22:35 »
Hyvä kuva, kiitos *manna*, helpottaa valintaa :). Utsin vielä, että mikä se käytössäsi oleva "perussetti" näistä on? 

Eli tuo numero seitsemän on se mun värini, vaikka laatikossa ei ole mainittu mitään nimeä. Mutta kuin vertaan pallukoiden värejä niin se on numero seitsemän ihan selvästi.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #62 : 13.09.06 - klo:23:41 »
Meteoriteskuulat on tosiaan loistavia. Itse en käytä ollenkaan irtopuuteria, vaan olen korvannut sen näillä puuterikuulilla. Isolla huiskulla sipaisen näistä hieman hohdetta koko kasvoille. Käytössä ainakin juuri se perus
Meteorites eli nro7, Pink fresh nro2 ja Glittering pearls niminen purkki. Nää kuulat on muuten sitten parfymoitu kevyesti  ;) Kyllä näitä kehua voi todellakin. Tuo 7 purkki on tosiaan sellainen että se on aina myynnissä.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #63 : 14.09.06 - klo:00:30 »
Jep, tuo nro 7  on luultavasti varmin vaihtoehto. Ajattelin eka, että tilaan Strawberrynetistä, mutta en uskalla tullin takia. Pitää sitten vahdata ebay.uk:ta ellen raski ostaa suoraan kaupasta, jota epäilen. Ebayssa olisi kyllä suht hyvä tarjonta 8 g minikoosta..
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #64 : 19.09.06 - klo:20:51 »
Minkä hintaisia Guerlainin Meteorites puuterikuulat suunnilleen ovat?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #65 : 19.09.06 - klo:21:14 »
^ En oo satavarma mikä tarkka hinta on nykyään, mutta 45e on aika hyvä arvio.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 24.10.06 - klo:06:45 »

Onko kukaan nähnyt Revlonin skinlight hohdeirtopuuteria missään kaupassa pk-seudulla?
 Ei ole osunut silmiini Revlonin hyllyssä tätä ???

Eli tämä:http://www.revlon.com/product.asp?ProductID=6235&Mode=catalog

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #67 : 24.10.06 - klo:07:00 »

Onko kukaan nähnyt Revlonin skinlight hohdeirtopuuteria missään kaupassa pk-seudulla?
 Ei ole osunut silmiini Revlonin hyllyssä tätä ???

Eli tämä:http://www.revlon.com/product.asp?ProductID=6235&Mode=catalog
Oletko katsonut siitä rautatientorilla olevasta Anttilasta? Siellä oli ainakin jokin aika sitten, en ole varma sitten että onko enää. Tuo on tosi kiva tuote, toivottavasti eivät ole lopettamassa sitä jos ei löydy enää mistään?  ???
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

tigger

• Vieras
« Vastaus #68 : 24.10.06 - klo:09:23 »
^ Anttilassa olen noita nähnyt ja myös Stokkalla.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 24.10.06 - klo:22:29 »
Kävin ostamassa tänään revlonin skin lights -kuultovoiteen tarkoituksena hieman vaalentaa meikkivoidettani sillä. Kiersin jumbon stokkalla kaikki selektiiviset sarjat läpi, mutta eipä sattunut silmiin mitään hohdevoiteita. Hohdepuutereita näkyi monellakin, ja tietysti noita hohtavia meikkivoiteita. Eikö niitä sitten ole perusvalikoimissa, vaan ainoastaan kausimeikeissä. Syksyn luukeissa noita ei näkynyt, ehkä niitä on enemmän keväisin. ???

No täytyy nyt testata tuota revlonia, väri (01) vaikutti ainakin hyvältä. Pelkään rasvaluukkia, mutta jotenkin tota meikkivoidetta on saatava vaaleammaksi. Aika nopeasti mun ihosta on rusketus kaikonnut, vasta kuukausi sitten tuon meikkivoiteen korkkasin, ja se oli silloin vielä liian vaaleaa. :P

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 24.10.06 - klo:22:51 »
Ne molemmat kuultovoiteet joita olen kokeillut (TBS ja Lumene) jättävät ihon tosi lähmäiseksi. Vaikka sitä sekoittaisi meikkivoiteeseen, vaikka 1:1, niin iho jää jotenkin tosi rasvaisen ja tunkkaisen oloiseksi :-\ Laitanko liikaa, onko vika tuotteissa, vai kuuluuko tuo asiaan?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #71 : 26.10.06 - klo:13:41 »
Ne molemmat kuultovoiteet joita olen kokeillut (TBS ja Lumene) jättävät ihon tosi lähmäiseksi. Vaikka sitä sekoittaisi meikkivoiteeseen, vaikka 1:1, niin iho jää jotenkin tosi rasvaisen ja tunkkaisen oloiseksi :-\ Laitanko liikaa, onko vika tuotteissa, vai kuuluuko tuo asiaan?

Minullakaan ei tule kovin kaunista ihoa kuultovoiteilla (yksin tai meikkivoiteiden kanssa) koko kasvoille laitettuna, sillä ihoni ei ole valmiiksi täydellinen. Näyttävät mielestäni parhaalta todella hyvällä iholla...tai sitten en minäkään vain osaa käyttää niitä. Itselläni tulee jotenkin rasvaisen ja tunkkaisen näköinen iho ja tuntuu, että pakko vain laittaa puuteria päälle ja paljon.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 26.10.06 - klo:14:34 »
Joo, ihan samaa ihmettelin itsekin viimeksi eilen, kun olin sekottanut TBS:n kuultovoidetta hieman meikkivoiteen sekaan. Iho tuntui jo tunnin päästä tosi rasvaselta, yök.
Muutenkin on tosi vaativa ja helposti kiiltelevä, päätin, että jätän toistaiseksi ainakin kuultovoiteet kaappiin.
1b M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #73 : 26.10.06 - klo:14:49 »
Mulle ei sopinut Lumenen hohtovoide ollenkaan, ihosta tuli tosi lähmäinen ja laikukas. Nyt on käytössä tuo Revlonin Skinlights ja se on paljon parempi tuote. TBS:n voidetta en ole kokeillut. Sekoitan kuultovoidetta ja meikkivoidetta noin fifty-fifty (tällä hetkellä meikkivoiteena Lorealin Cashmere perfect) ja päälle laitan kevyesti puuterihuiskulla (ei vipalla) irtopuuteria johon olen sekoittanut hohtopuuteria, tällä hetkellä mixattuna on Lancomen poudre majeuria sekä PL:n You Glow Girliä. Nyt tosin sain ostettua HR:n hohtopuuterin, jota aion käyttää yksinään tuossa meikkivoide/hohtovoidesekoitteen päällä. Iho ei näytä rasvaiselta eikä kiiltävältä kun laittaa vähän hohtopuuteria sen meikkivoide/hohtoivoidesekoitteen päälle. Iho ei kuitenkaan ole samalla tavalla ihan matta kuin yksinään meikkivoiteen kanssa, ilman hohtotuotteita. Mun iho ei kans kestä kovin hohtavaa lopputulosta, koska se käy kiiltelemään muuten alta aikayksikön, lisäksi isot ihohuokoset korostuvat pahasti. Tuollainen hieman hohtava sen sijaan toimii mukavasti.

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #74 : 28.10.06 - klo:18:25 »
Ovatko nuo Guerlainin kuulat siis nimenomaan hohdepuutereita (toisin kuin normaalit irtopuuterit)? Mun iho on valitettavasti aika läikikäs, joten tarvitsen hieman peittävämmän pohjan. Olen tykännyt HR:n Spectacular -meikkivoiteesta kuin hullu puurosta, sillä se peittää ja ennen kaikkea pysyy hyvin ilman, että naama näyttää maskilta. Luonnollinen lopputulos siis. Olen ajatellut hankkia tuon Shiseidon hohdevoiteen korostamaan joitain tiettyjä osia kasvoista, ja siihen päälle sopisi varmasti jokin hohdetta antava puuteri. Valokyniä olen joskus koettanut käyttää (mm. YSL), mutta mä en todellakaan huomaa mitään eroa verrattuna siihen, ettei mitään valokynää olisikaan.  ??? Jotenkin kynän jälki "sulaa" ihoon niin, ettei eroa huomaa.